Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

miss_piggy
Vielä tuosta painosta, jos löytyy pco, kuten minulla, niin kyllä lääkäreiden ensimmäinen mielipide pco:n hoitamiseen on painonpudotus, vaikka se sitten olisi vähäinenkin. PCO kun tarkoittaa monirakkulaisia munasarjoja, jotka ovat ikään kuin helminauhamaisessa rykelmässä, eli eivät kehity kunnolla, eivät liiku niin kuin pitäisi.
Ja jo muutaman kilon painonpudotus voi siis auttaa pco:hon niin, että se jopa katoaa kokonaan.
Pco:n tunnusmerkkejähän on epäsäännöllinen kierto, liiallinen karvankasvu, lihavuus/ylipaino...itselläni täyttyy nää kaikki siinä mielessä, että kierto on heitellyt siitä asti kun olin 14 vuotias, ylipainoa on noin 10 kg (mitat 165/72), ja tummia jouhikarvoja olen saanut kaulastani nykkiä pinseteillä teini-iästä asti. Lääkäri totesi heti mulle, että pco:n tunnusmerkit kyllä täyttyy ja se löytyikin.

Ja pco saattaa kehittyä myös jossain vaiheessa "yllättäen", vaikkei sitä olisi muutama vuosi sitten vielä edes havaittu, kuten minulla.

Eli oma mielipide on, että itsestään pitäisi huolehtia jos haluaa raskaaksi tulla, ja voin kuvitella miten vaikeaa se on todella ylipainoisilla, kun itse en saa nipistettyä edes muutamaa kiloa pois.

Miehen eksä taas painaa about 100kg ja on 2 kertaa tullut "vahingossa" raskaaksi. Toisen abortoi. Arvatkaa vituttaako, itse ei tule vaikka miten päin seisois ja toinen sikiää kun ei pitäis.
 
Lumotar: kyllä tuolla vähän väriä näkyy! (vaikka mulla onkin p.ska näyttö koneessa!).

Lupasin tänään pissata tikkuun näin koe-eläimen muodossa... (tänään km:sta 6vkoa ja kunnon menkat meneillään, kp3). Kunnon plussa ilmestyi, ei niin vahva kuin raskaana ollessa, mutta aivan selkeä! Linkitän sen, jos vaan saan ok kuvan otettua. Eli hcg voi säilyä elimistössä kauankin! Ja raskaana en vielä ole ;) !
 
Hei tein tänä aamuna davidin raskaus testin. Koska luulin eilen että menkat alkoi. Vuoto siis alkoi niinkuin normi menkoissa ja lissäntyi vähän, mutta yht äkkiä alkoi vähenemään ja eilisen iltapäivän jälkeen ei ole taas tullut mitään. Valkovuotoa vain jonkin verran. Parempaa kuvaa en saanut. Ja viivanpaikka siinä minusta ainakin on ja sen erottaa ihan tihrustelematta. Testin heitin jo roskiin että en menisi kurkkimaan vahvistuuko viiva :D

Aijaa.com - 11283644

Aijaa.com - 11283643
 
voi hitsit... sillon kun mulla saattais olla hätähousujen kuvamateriaalia niin kamera on hukassa!!!!!! Tänään aamuyöstä testasin pc ja testiajalla siinä näkyi joku haamunesiäidin :rolleyes: ja kuivuttuaan myös erottuu ja ehkä siinä olis jopa jiukan väriäkin... puhelimella kuvasin tärisevin käsin, mutta enhän mä osaa niitä kännykällä tänne liittää :stick:

edellisissä kierroissa ei ole ollut pc:ssä ikinä mitään, on olleet niin tyylipuhtaita negoja kuin vain voi olla. lähipäivät siis näyttävät onko kyseessä kiertoa vaille vuoden yrityksen suurin palkinto vai vain hipaisu

ÄssÄ DPO10 ja haamujen esiäidin nenäkarva
 
eläväinen, mä nään ihan selkeesti väriä. :) Mä oon myös joskus noilla Davideilla testaillu, mutta en oo koskaan saanut niihin väriä, valkoisia viivanpaikkoja kylläkin. Oon kuullu, että tuollaiset valemenkat tai pienet vuodot on ihan normaaleja silloin kuin menkkojen pitäisi alkaa vaikka onkin raskaana. Varovaiset onnittelut! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: eläväinen
Moikkamoi! :)
Täällä taas kuumeilen.. en malttanut odottaa että dpo ois vähintään sen kymmenen vaan testasin dpo6. Ylläripylläri negahan sieltä napsahti. Kyllä pitää taas olla idiootti. :stick: Jospa sitä nyt malttais olla testailematta ennen maanantaita (not). Jokohan se tästä kierrosta tärppäis meilläkin.. Toivottavasti.
 
Testasin tänään uudestaan ja kaksi viivaahan siihen tuli. Mutta nyt haluaisin tietää kuinka tuo viiva lähtee tuosta tummumaan ja koska kannattaisi digi tehdä?

Tässä tän päivän: Aijaa.com - 11288788
Viiva on punaisempi luonossa ja kamerassa, mutta en tajua miten se noin meni kun koneelle laitoin. No selvästi sen kuitenkin erottaa

Ja tässä eilinen: Aijaa.com - 11283643
 
Odottavan aika on pitkä.. En sitten malttanu olla testaamatta toista kaapissa olevaa testiä dpo7. Negahan se siihenkin tuli. :D Nyt oon yrittäny olla ostamatta yhtään testiä ennen maanantaita. Tai vielä parempi jos jaksaa odottaa vähän pidemmälle.
 
[/URL][/IMG]

Mitä ootte mieltä.. Sain sunnuntaina hailakan haamun, maanantaina semmoisen minkä mieskin näki. Samalla alkoi menkkamainen vuoto (ei kipuja). Tiistaina viiva pli jo vahvistunut, mutta siitä eteenpäin pysynyt samana. Onkohan vielä toivoa vahvistumiselle.. :/

Niin ja tänään vielä sama laulu, viiva tulee samanvahvuisena, ja vuoto loppui torstaina.
 
Viimeksi muokattu:
Santra89, oliko vuoto kuin tavalliset menkat vai poikkesiko ja oliko ajallaan? Kannattaa varmaan veritestissä käydä, jotta saa varmuuden? Toivottavasti raskaus jatkuu nprmaalisti, monilla vuotoja on raskaanakin, itsellänikin oli esikoista odottaessa :hug:

Täällä oli ovis vissiin ma-ti ja malttamattomana odottelen testailuja :D ovis hyödynnettiin ajallaan, toivottavasti onnisti!
 
Hei hätähousut!

Mulla olisi kysymys koskien oviksen tikuttamista, toivottavasti sopii tunkeilla ketjuun. :)

Testailen nyt ovista toista kiertoa, ja muutama päivä sitten eli kp13 testi näytti jo melkein samanvahvuista viivaa kontrolliviivan kanssa. Käytössä siis PC liuskatesti. Oletin, että viiva siitä pikkuhiljaa vahvistuisi, ovis on yleensä n. kp 15-16. Mutta mitä vielä, eilen eli kp 14 viiva oli paljon hentoisempi kuin edellinen, ja nyt aamulla edelleen tosi hailakka. Kuitenkin musta tuntuu, että ovis voisi olla vasta tuloillaan. Onkohan kuinka tavallista, että viivan vahvuus tällä lailla heittelee vai mahtoikohan ovis jo kuitenkin mennä? Eipä sillä väliä, talleteltu on, mutta ihan mielenkiinnostakin haluaisin tietää, vaihteleeko tuo viivan paksuus muillakin.

Olisikohan jollakulla itseäni viisaammalla asiasta jotain käsitystä? :)

Plussatuulosia kaikille kuumeilijoille!
 

Yhteistyössä