Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

miss_piggy
Theran, kyllä sulla jotain näkyy ainakin tossa negatiiviksi muutetussa kuvasssa.

Ovistesteistä raskaustesteinä, mulla ei o-testi näyttänyt raskautta vasta kun dpo:t oli jo varmaan jotain pitkästi päälle 20, ja raskaustesti näytti siis haamun dpo 12. Ekassa raskaudessa siis.
 
Mä oon tehnyt digin päivällä ja ihan oikein on näyttänyt.

Ovishan on vasta viimeisenä limailupäivänä ja voi tulla limaa olman ovistakin, ainakin mulla.

Ens maanantaina ultra.. saa nähä saanko kinuttua letrot.. tuskin clomit tuonu tulosta tälläkään erää..
 
Pisamapeikko miksköhän mulle annettiin suoraan letrot vaikkei yritystäkään oo vielä kauaa takana :eek: Ymmärtääkseni ne on kuitenkin kaikin puolin parempia; vähemmän sivuoireita, pienempi monikkoraskausriski ja muutenkin paljon tehokkaampi lääke. No toivottavasti saat ne jos ei clomit oo tehonneet! Mulla menee huomenna eka letro nassuun :)
 
Mäkin sain kuun vaihteessa suoraan letrot ens kiertoon, vaikka on vasta se reilu puoli vuotta yritystä takana (vaikkakin yrityskiertoja kohta jo yhdeksän). Niillä kokeillaan puoli vuotta, jos ei tärpää ni sit pitää miettii lisää. Kun ei vielä haluta ns. oikeita hoitoja, lähinnä näillä koitetaan varmentaa sitä ovismahista nyt.

kp24 kohta takana ja vieläkään ei menkkoja. Tosin viime kierto kesti 27 päivää eli kai tääkin. Tavallaan kiva että kierrot alkanu useemmin kestää jo oikeen kierron pituuden verran eikä enää niitä vaivoin kahta kymmentä päivää...
Ovis testi negaa ja lämmöt niiiin normaalit etten kyllä onnistunut ole taaskaan... R-testin teen vain jos menee ees 28 päivään.
 
No eipä varmaan tarvii ihmetellä mitään testiä huomenna.. vaaleanpunainen valkkari eli eiköhän se täti tule huomenna... itkettää ja masentaa eli yk 12 alkaa tai monesko se virallisesti on mut lasken sen km. Ei vaan olis jaksanut enää tätä. :(
 
Theran voi ei :( Kyllähän se on vaan pakko jossain vaiheessa onnistua, ei muuhun suostuta uskomaan.
Me muuten ollaan samoja ikiä, minä tosin täytin 38v jo, mun mies on nuorempi...täytti 31v.
Miehellehän se ei muutenkaan toi kello tikitä samaan tahtiin kuin naiselle.
Mietinkin tässä yks päivä et tiedän ainakin 42v raskautuneita mut ihan kun jossain kaikuis 45v raskautunutkin.
Eli vielähän tässä olisi siinä mielessä aikaa, mutta kun haluaa jo nyt eikä viime tipassa jos siinäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kiitos kaikille. kyllä tämä taas tästä kun saa itsensä kasattua. :confused:

sweeny jep eihän se miehillä niin tikitä mut kyllä tuo mun mies on alkanut miettii että jaksaako enää. En mä kyllä enää 40 vuotiaana lähde edes yrittää..sitten saa olla. :confused:

muutenkin kun tuon esikoinen on ihan kohta täysi ikäinen niin yhden kun saa kasvatettua aikuiseksi saisi uuden käärön tilalle. :rolleyes:
 
Theran kauan teillä nyt on yritystä takana? Ootteko käyneet missään tutkimuksissa tai mitään? Täällä on niin paljon porukkaa etten millään muista kaikkien tilannetta! :D

pisamapeikko joo mä toivon etten nyt ihan niin kauaa joudu enää yrittämään et saisin noi kaikki syötyä :ROFLMAO:
 
Nyytikkii me aloitettiin yrittää tammikuussa 2013. Sinä vuonna tulin raskaaksi mutta meidän poika kuoli eli kkm rvk 15+5. Ja seuraavana vuonna kkm kesäkuussa havaittiin rvk 10. Kaksoset oli menehtyneet varhain.
Multa on tutkittu hormonit verestä mutta niissä ei ollut mitään. Mutta muuten ollaan vaan yritetty luomusti.
 
Theranille halit! Jospa meidän kierrot pysyis kohdallaan ja plussataan ens kuussa yhtäaikaa ;)

Täti tuli tänään kylään eli tuhruvuoto oli alkusoittoa. Jos jotain positiivista hakee, niin ehdinpähän taas muutaman kilon tiputtaa painoa. On nimittäin tuota ylipainoa jonkin verran.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Nyyttitervetullut toivottavasti olisi meidän kuukausi. (y) mulle on kanssa kertynyt ylipainoa ja sitten kun lopetin taas tupakan reilu 4kk sitten niin hups kun tuli pari kolme kiloa lisää. Olen siis raskaus ajat ollut polttamatta mutta nyt ajattelin että vaikuttaa raskaaksi tuloon niin lopetin.
 
Te ootte theran alottanut samana vuonna ku mekin.. joulukuu 2013 oli eka kk ilman ehkäsyä kuopuksen jälkeen.. km 2/2014 ja siihen on jäänyt.. enkä kyllä aseta toiveita enää raskaudelle, sen verran noi realiteetit pitää pitää. .
 
Hitto,tää sivusto on ärsyttävä kännykällä!! Vastaan nyt Theran sun viestiin kai,kun en saa laitettua erillistä viestiä..
No mut joo,täällä jännäillään. Tai en tiiä jännittääkö ees,kun oon aika varma etten oo raskaana..Nivusta jomottelee,mut niin jomotteli viimeksikin. Hikoiluttaa,mut se voi nyt johtua mistä vaan
Mulla ois vielä syksymmällä erinäisiä lääkärissä ja tutkimuksissa käymistä liittyen omaan terveyteen,niin mietin jo,että pitääkö laittaa yritys tauolle..Et sais ne alta pois,googletin niitä ja raskaana eivät mielellään tee. Hittolainen!
 
Pisamapeikko niin..kai olikin vaan tarkoitus mun enään saada noita enkeleitä. On tosiaan ollut hiljaista sillä saralla viimeisen vuoden..

Mies meillä on sanonut että jos vielä saisin km niin ei enää lähtisi yrittää. Näki mitä ne teki mulle. Nyt on alkanut puhuu tosiaan että kauan me enää yritetään.. voi olla että sille on alkanut tulla raja vastaan.. itsestäni en oo ihan varma. Aina kun menkat alkaa niin oon lopettamassa koko homman mut kun ovis lähestyy niin mieli muuttuu.
 
Te ootte theran alottanut samana vuonna ku mekin.. joulukuu 2013 oli eka kk ilman ehkäsyä kuopuksen jälkeen.. km 2/2014 ja siihen on jäänyt.. enkä kyllä aseta toiveita enää raskaudelle, sen verran noi realiteetit pitää pitää. .
Käyn täällä välillä edelleen lueskelemassa ja pakko nyt vastata tähän.
Meillä jätettiin ehkäisy pois syyskuussa 2012 ja vasta nyt olen raskaana 12+4. Eli meillä meni melkein kolme vuotta ja sitten ihan ykskaks raskaus vain alkoi.

Kai teiltä on perussairaudet tutkittu? Meiltä löytyi miehen kanssa molemmilta autoimmuunisairaudet, jotka todennäköisesti olivat haitanneet raskautumista ja kesti aikansa, että saatiin molemmat hoitotasapainoon.
 
miss_piggy
Itekin kkm:n kokeneena en enää koskaan halua sitä kokea. Ennemmin vaikka spontaani km kuin kkm joka jouduttiin lääkkeillä hoitamaan pois. Täälä vielä käytäntö on suurinpiirtein se, että lääkkeet kouraan, heihei ja kotiin tekemään tyhjennys. En edes tiedä oliko meidän eka "vauva" tyttö vai poika. Oli mennyt kesken joskus rv 8 ja todettiin siis rv 11+1 ultrassa. Lääkäri sanoi vielä neuvolassa rv 10+6 että kohtu on hyvin kasvanut ja naureskeli kun ei saanut sydänääniä kuulumaan mutta että sekin on kuulemma normaalia. Samainen lääkäri oli kaverille sanonut, että sydänäänet kuuluu ja kaikki ok, vaikka raskaus oli mennyt kaverilla jo kesken. Tekivät valituksen tästä lääkäristä eikä enää uudessa raskaudessa suostunut tämän hoidettavaksi.

Itelläkin tuo biologinen kello sanoo tiktak, että ois se kiva jos se pikku2 tulis mielellään pian. Mikseiköhän mullakin annettu niitä lezoroleja, femareita tms heti yrityksen alussa 2012, teroja vain tyrkytettiin ja söin sen 6kk ilman oviksen ovista. Ainoastaan menkat tuli ajallaan.
 

Yhteistyössä