Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitä ovistikkuja te ootte käyttäny raskauden testailuun? Te ketkä on sen saaneet aikaisilla dpoilla näkyviin eli siis ennen kuukautisten alkua reilusti.
Minä käytin ihan tavan RFSU:n ovulaatiotestiä. Rv 3+5, oletettu dpo 12-14. En tiedä olisiko näkynyt aiemmin ovistestisä, ko testasin vasta tollon eka kerran ovistestillä. Menetin toivoni ja käytin sen vikan sitten pois, vaan oliki positiivinen ylläri :)
Veikkaan, et ovistestin merkillä ei oo väliä kun raskaustestinä sitä käyttäisi. Dpo:t enemmänkin merkkais mun mielestä. :)
 
Mullakin o.tikku blankko ja tiesin sen koska raskaana en oo. Siis raskauskierrossa sain jo siihen viivaa dpo8 vaikkei sekään toki mitää sano. Jos raskaana olisin nii hcgtä pitäs kyl olla jo sen verran että joku testi värähtäis. Nyt siis mulla dpo9 :)

Tsemppiä sulle Wolt, mä jään odottelee vuotoa :) eihä toi su o.tikku ole edes ihan blankko. Mulla se sitä todellakin on :)

Muoks ja lisään vielä, koska tiedäm että joku kommentoi kuitenkin. Tiedän tottakai ettei haalut tai himmeät viivat tai välttämättä edes tummat viivat ovistikussa ole mikään raskauden merkki. Tiedän toki että ne menee myös kierron normaalivaihelun piikkiin. Mutta koska LH tikku reagoi HCGn niin tavallaan blankkoa ovistikkua voi kyllä pitää myös "negana r.testinä", siis ainakin omalla kohdallani ja tiedän ettei ainakaan tarvii uittaa raskaustikkuja :) Juu tottakai aina löytyy joku poikkeuksen poikkeus jolla koko raskaus ei koskaan ole näkynyt missään tikuissa. Mut itseni ja raskauteni tuntien näin kyllä on :)

Siis tässä ;)
http://aijaa.com/3PSvSF
Verrattuna raskauskierrossa dpo 8 viivaa ja dpo10 se oli jo melkein kontrollin vahvuinen. Sama testi :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wolt
stm
Moikka vaan kaikille! En ole kirjoitellut tänne aikaisemmin, mutta seurailin ketjun viestejä. Tarvin henkistä vahvistamista kun ei voi huudella vielä ympäri maailmaa. Tilanne siis se että 2v lapsettomuutta takana ja eka inssi tehty. Kävin pe verikokeissa jossa tuloksena hcg 70, kätilä sanoi että selvä positiivinen. Tuolloin dpo 15. Tietenkin epäuskoisena ihmisenä ja pessimistinä ostin raskaustestin tai no kaksi :D tein testit tänään ja eilen, kaksi viivaa mutta hailakka toinen viiva molemmilla kerroilla. Eikö jo tuolla määrällä pitäisi kunnon plussa saada, jos vielä joko toinen vuorokausi määrä tuplaantuu?
 
Mitä mieltä noista r-testeistä joiden herkkyys 10mlU esim. raskauskeijulta tilatuista? Pitäiskö jo näkyä viiva tänään dpo 11 ja huomenna pitäis menkat alkaa ellei kiero oo hieman pidentyny.(n)
Ihan p***koja testejä. En mitenkään voi suositella. Varsinkin jos liuskoista kyse. En tiedä mikä erä mulle sattu nyt, mutta testit näyttää ihan blankoa, vaikka PC 25 mIU/ml testeillä on tullut jo monta päivää plussaa. Ajattelin että näistä voi jopa puuttua kokonaan se testialue, koska näihin ei tule MITÄÄN.

Ovistestit vasemmalla toissapäiväinen (pp 7, dpo 9) ja oikealla eiliseltä (pp8, dpo 10), PC 25 mIU/ml raskaustestit eilen oikealla ja toissapäivänä vasemmalla ja Sofi One Step 10 mIU/ml raskaustesti eilen. Ei edes viivanpaikkaa, selvästi viallisia o_O

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miwwi ja Mariani
Ihan p***koja testejä. En mitenkään voi suositella. Varsinkin jos liuskoista kyse. En tiedä mikä erä mulle sattu nyt, mutta testit näyttää ihan blankoa, vaikka PC 25 mIU/ml testeillä on tullut jo monta päivää plussaa. Ajattelin että näistä voi jopa puuttua kokonaan se testialue, koska näihin ei tule MITÄÄN.
Allekirjoitan. Testannut niillä herkillä tärppikierrossa ja digi raskaana 1-2 ja herkkä negaa.
 
Moikka vaan kaikille! En ole kirjoitellut tänne aikaisemmin, mutta seurailin ketjun viestejä. Tarvin henkistä vahvistamista kun ei voi huudella vielä ympäri maailmaa. Tilanne siis se että 2v lapsettomuutta takana ja eka inssi tehty. Kävin pe verikokeissa jossa tuloksena hcg 70, kätilä sanoi että selvä positiivinen. Tuolloin dpo 15. Tietenkin epäuskoisena ihmisenä ja pessimistinä ostin raskaustestin tai no kaksi :D tein testit tänään ja eilen, kaksi viivaa mutta hailakka toinen viiva molemmilla kerroilla. Eikö jo tuolla määrällä pitäisi kunnon plussa saada, jos vielä joko toinen vuorokausi määrä tuplaantuu?
Dpo 15 tulos pitäs olla >50, eli sulla on tosiaan selvästi positiivinen, onnea!! Kaverilla oli 32 tuossa vaiheessa, mut synnyttää kohta, on tosi yksilöllisiä nuo lukemat. Ei ne viivat olekaan ihan tasapaksuja monilla vasta kuin 5+0 vaiheilla. Ja heti sen jälkeen alkaa taas hailakoitumaan, koska testit on kvalitatiivisia, ei kvantitatiivisia, eli ne ei käsitä kun hormonipitoisuus nousee kovasti. Jos oot todella huolissaan, käy ottamassa verestä toisenkin kerran hcg, netissä on sivustoja jonne voi laittaa laskuriin mittaustulokset ja päivämäärät, käyrä kertoo onko nousu normaalia.
 
Tupsuli okei :)!

JeHil .. öö.. no siis hmm. En mä tiedä millon ovis oli vai oliko sitä mutta aikaisemmin ku ultrassa ovis on todettu ja kun olen joskus tuntenu oviskipuja niin aika tarkkaan 24h ekasta plussasta
Ja siis mä en itseasiassa tiedä ovistikkujen herkkyyttä :)
 
Ihan p***koja testejä. En mitenkään voi suositella. Varsinkin jos liuskoista kyse. En tiedä mikä erä mulle sattu nyt, mutta testit näyttää ihan blankoa, vaikka PC 25 mIU/ml testeillä on tullut jo monta päivää plussaa. Ajattelin että näistä voi jopa puuttua kokonaan se testialue, koska näihin ei tule MITÄÄN.

Ovistestit vasemmalla toissapäiväinen (pp 7, dpo 9) ja oikealla eiliseltä (pp8, dpo 10), PC 25 mIU/ml raskaustestit eilen oikealla ja toissapäivänä vasemmalla ja Sofi One Step 10 mIU/ml raskaustesti eilen. Ei edes viivanpaikkaa, selvästi viallisia o_O


Oho!! Mulla tosiaan tänään dpo 11 ja tein aamulla ton raskauskeijun 10mlU testin.. Mutta odottelen jos ei menkat huomenna ala nii haen pc testin :)
 
Yhdyn kyllä Theran sinuun tuossa ettei ole helppoa. Itse olen 23 ja olin varma, että kun heitän pillerit pois niin raskauden heti. Ja jos unohdan ottaa pari pilleriä niin sitten voin olla raskaana. Just joo. :unsure: Olisi ihan kiva, että näissä asioissa se oma mieli ratkaisisi. Jotkut jotka oikeasti haluaa ja tahtoo ei saa lasta koskaan, ja jotkut jotka ei halua ja kohtelee lasta todella inhottavasti saa lapsia. Ei ole reilua. :cry: Itselläni siis vasta 5kk yritystä takana, mutta äidillä on endo. Joskus myös klamydian sairastaneena mietin juuri, että mitkäköhän ovat omat mahdollisuudet raskautua sitten ollenkaan luonnollisesti. :(
 
Oho!! Mulla tosiaan tänään dpo 11 ja tein aamulla ton raskauskeijun 10mlU testin.. Mutta odottelen jos ei menkat huomenna ala nii haen pc testin :)
Tuliko siihen siis nega? Mulla kans oottelee yks sellanen kymppi raskauskeijun testi. Mietin käytänkö sitä ollenkaan kun on mollattu niin huonoks testiksi. On mulla vielä semmonen PC testikin jonka varmaan käytän ekana,ehkä,sitten ens viikon lopulla. :)
 

Yhteistyössä