Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Luppana76: Ei näy kuva :/
 
Mmamitar onnea :)!! Millanen kierto sulla olikaan?

Mites muut tiput? Wolt?
Tein tänä aamuna semmosella vauvalan halpiksella ja se oli blancoa ( tai no teoriassa ei...)..pc:ta saa vasta loppu viikosta. Aattelin et ootan sinne. Just nyt ei jaksais tippua kovaa ja korkeelta.

Lämmöt jatkaa ylhäällä pysymistä ja olo on positiivinen mutta silti..
on mulla niitä vauvalan testejä kyllä vielä 4? ja muutama ovis testikin...pahimpaan tuskaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Onnea plussanneille, jos en oo muistanu vielä onnitella :LOL:

Mulla dpo8, tein pc:n r-testin ja se on kyl yhtä valkoinen kuin kloritissa uitettu lakana. Vasenta tissiä alko eilen vihlomaan ja sitä vihloo parhaillaankin. Mulla paino sahaa vähä ees taas, ku väsyksissäni vedän välillä suklaata, ja rinnat reagoi siihenkin eli iha normaalia tuokin. Lämpö on ollu kohollaan ja mullahan se ei laske ennen kuin menkat o melkee loppu.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Voisko joku ystävällisesti valaista lyhykäisyydessään, mitä noi lämpöjenseuraamiset meinaa? :whistle:
Mittasin äsken ekan kerran (suun kautta, varmaan luotettavampi kuin kainalosta) niin oli 37.3. Kerran oon aiemmin mitannut suusta, kun olin kipeä ja luulin, että ois lämpöä, niin näytti silloin 37.0.

Mulla siis kierto sekaisin, kun lopetin pillerit 4tbl syönnin jälkeen joten kierto menkoista 33/32 tai tyjennysvuodosta 26/32 tai sit tunsin eilen(kin) ovulaatiokipuja (n)
 
Hellurei! Olenkin uusi tässä keskustelussa, mutta nyt oli kyllä pako tulla ja jakaa teille, että jos olis enemmän kokemusta..
Eli siis tänään tein rfsun raskaustestin, jonka oon tehnyt aijemminkin. Elokuusta asti yritetty. Tänään ekaa kertaa tikku näyttää erilaiselta, outoa vaan on se, että se "viiva" on sen muovin alla. Ei siinä imupatjan ihan reunassa vaan vähän sisempänä. Tuli sen 5 min sisällä. Ei tässä hirveesti uskalla mitään uskoa, mutta jo kumminkin.. huomena testaan varmaan uudestaan, kun toinen tuommonen liuska vielä on tai sit haen jonkun ihan toisen testin. Sen verran tässä aamun aikana on lukenu noista rfsun testeistä kaikkee kakkaa :D
Kierto mulla on ollu melko epäsäännöllinen e-renkaan lopettamisen jälkeen, nyt kp36.

Kiitti avusta!
 

Attachments

Voisko joku ystävällisesti valaista lyhykäisyydessään, mitä noi lämpöjenseuraamiset meinaa? :whistle:
Mittasin äsken ekan kerran (suun kautta, varmaan luotettavampi kuin kainalosta) niin oli 37.3. Kerran oon aiemmin mitannut suusta, kun olin kipeä ja luulin, että ois lämpöä, niin näytti silloin 37.0.

Mulla siis kierto sekaisin, kun lopetin pillerit 4tbl syönnin jälkeen joten kierto menkoista 33/32 tai tyjennysvuodosta 26/32 tai sit tunsin eilen(kin) ovulaatiokipuja (n)
Yleensä lämpö nousee ovulaation jälkeen normaalia lämpöä korkeammalle (yleensä noin puolella asteella) ja jos on raskautunut ni lämpö pysyy ylempänä mut jos ei oo raskautunu ni lämpö palautuu takas normaaliksi. Mulla lämpö laskee takas normiksi joko samana päivänä tai päivää ennen menkkoja. Ja jos munasolu kiinnittyy ni sillon voi lämpöihin tulla dippi alas päin ja se nousee sit takas ylös. En oikein paremmin tätä osaa selittää enkä sitä et miks nousee :)

ON: täällä dpo 8, lämmöt tänään aamulla laskenu 36.2-4 ---> 35.8. Flunssaa pukkaa päälle ja aivan h*lvetinmoinen väsymys mut ei auta kun jaksaa. En todellakaan usko et tärppää tässä kierrossa km jälkeen heti.
 

Yhteistyössä