Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dposta ei tietoa, Kp 24 tänään eli kovin aikaista oli testata mutta testasimpa silti :D

En oikein jaksa uskoa vielä tuohon heikkoon haamun ennenkuin kunnon tumma viiva tulee.
Hahaa.. Kyllä on ollut taas silmät ristissä kun oon katsonut sun kuvan mutta tekstiä en oo sisäistänyt..siinähän lukee sun kpt:D huomenna uutta?

Muoks. En siis nauranut marianille vaan ihan huvitti oma sokeuteni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Yhdyn kyllä Theran sinuun tuossa ettei ole helppoa. Itse olen 23 ja olin varma, että kun heitän pillerit pois niin raskauden heti. Ja jos unohdan ottaa pari pilleriä niin sitten voin olla raskaana. Just joo. :unsure: Olisi ihan kiva, että näissä asioissa se oma mieli ratkaisisi. Jotkut jotka oikeasti haluaa ja tahtoo ei saa lasta koskaan, ja jotkut jotka ei halua ja kohtelee lasta todella inhottavasti saa lapsia. Ei ole reilua. :cry: Itselläni siis vasta 5kk yritystä takana, mutta äidillä on endo. Joskus myös klamydian sairastaneena mietin juuri, että mitkäköhän ovat omat mahdollisuudet raskautua sitten ollenkaan luonnollisesti. :(
Mä olen tuota samaa miettinyt että sellaiset saa niitä sitten vahingossa jotka ei edes huolehdi ja välitä. :( Toivotaan että et joudu kauaa olemaan syli tyhjänä. ❤
 
Hahaa.. Kyllä on ollut taas silmät ristissä kun oon katsonut sun kuvan mutta tekstiä en oo sisäistänyt..siinähän lukee sun kpt:D huomenna uutta?

Muoks. En siis nauranut marianille vaan ihan huvitti oma sokeuteni.
Ei kaikkea aina huomaa ;) huomenna tai ylihuomenna jos jaksaisin sinne asti odotella. Yksi testi jäljellä ennenkuin saan ostettua uusia. Olisi ehkä fiksua odotella muutama päivä.

Haaveilija24, aika lailla plussa tuo alkaa olemaan!
 
  • Tykkää
Reactions: haaveilija24
Eilen aamulla tein digiovistestin ja se oli ihan tyhjä ei siis ympyrän ympyrää näkyny ja kun otin liuskan pois ni alko vilkkumaan hymynaama. Ei se ikinä sillee oo tehny ja ei ton digin pitäis näyttää kun tyhjää tai hymynaamaa. Toi testi oli illemmalta. Tänään sit on nännit kipeytyny todenteolla et niihi ei koskea saa :D

Kävin tosiaan clomien syönnin jälkeen ultrassa ja katsottiin onko lääkkeestä ollut apua. Yksi siellä on kypsymässä ja hyvin kokoinen että ovis voi olla millon vaan (tämä siis to). Toinen lääkäri määräs alottamaan terot kp14 eteepäi mut tää kun ultras ni kielsi alottamasta ni nähdään onko ovis tapahtunut.. Kovin oli varma että tästä raskaudutaan mutta ei oma usko siihen riitä. Eilen tehty talletuksia ja tänään ei pystykkään kun ukko on töissä mutta huomenna mahdollisesti sitten.
 
stm
Dpo 15 tulos pitäs olla >50, eli sulla on tosiaan selvästi positiivinen, onnea!! Kaverilla oli 32 tuossa vaiheessa, mut synnyttää kohta, on tosi yksilöllisiä nuo lukemat. Ei ne viivat olekaan ihan tasapaksuja monilla vasta kuin 5+0 vaiheilla. Ja heti sen jälkeen alkaa taas hailakoitumaan, koska testit on kvalitatiivisia, ei kvantitatiivisia, eli ne ei käsitä kun hormonipitoisuus nousee kovasti. Jos oot todella huolissaan, käy ottamassa verestä toisenkin kerran hcg, netissä on sivustoja jonne voi laittaa laskuriin mittaustulokset ja päivämäärät, käyrä kertoo onko nousu normaalia.
Näin kai se on, mutta kun ei vain uskalla uskoa ja toivoa mitään vielä :) jos alkaa pää olemaan pimahtamis vaiheessa niin kai se on otettava toinen testi tai sitten koittaa jaksaa odottaa 3 vko ekaan käyntiin
 
Tuossa aiemmin oli puhetta testien eroavaisuuksista, etenkin siitä miten nämä "herkkinä testeinä" myydyt ovatkin jotain ihan muuta kuin herkkiä.
Kävin läpi kuvia ja sieltä löytyi yksi vertauskuva Pregcheck 25mIu - One stepin 10mIu http://aijaa.com/iClXCP
Kumpaakohan suosittelen ennemmin ostamaan :D
Muistatko yhtään mikä dpo oot testannut noi?
:)
Ja kyllä pitää uskoa että kyllä niissä eroavaisuuksisia on. Pitää lähteä ostamaan parempia testejä :) Mulla tänään siis dpo 12 kp 28/28 eli kai pitäis jotain näkyä jos tärppi käyny(n)
 
Arvon hätähousut auttakaa! säästelläkseni rtestejä nappasin samalla apteekista mukaan ovistestejä, mitähän näistä nyt pitäisi ajatella? Alhaalta ylös dpo 7 alkaen. Tänään dpo 10. Lämmötkin reippaasti yli 37 olleet jo useamman päivän. Kakat rsfun rtestit antoi tänä aamuna täysin valkoisen tuloksen, aika hassua, olen nimittäin saanut niihin aina jonkinmoisen viivan ilman raskauttakin. http://aijaa.com/imDddb
 
Töppönen. Itse saattaisin innostua noista oviksista, vaikkei ne toki välttänättä mitään takaa. Ja rfsu ei edelleenkään oo herkkä r testi joten haeppa joku muu :)
Odottelemassa olis yliopiston apteekista ostettuja testejä kaksi. Jos huomenna uskaltaisi semmoisen kastaa. Nuo rfsut on lähikaupasta napattu vähän samalla ajatuksella kuin ovistestit apteekista, että olisi jotain mitä uittaa aamuisin oikeaa päivää odotellessa ☺
 
Muistatko yhtään mikä dpo oot testannut noi?
:)
Ja kyllä pitää uskoa että kyllä niissä eroavaisuuksisia on. Pitää lähteä ostamaan parempia testejä :) Mulla tänään siis dpo 12 kp 28/28 eli kai pitäis jotain näkyä jos tärppi käyny(n)
Mä nyt vastaan omasta kokemuksesta vaikka et sitä kysynytkään. :) mä tein dpo 11-12 noita herkkiä ja ei niissä kukaan nähnyt mitään. Vaikka digin uitin samasta pissasta niin se ilmoitti että raskaana mutta herkkää testiä kuljetti ties missä valossa ja käänteli niin nega se oli.
 
Muistatko yhtään mikä dpo oot testannut noi?
:)
Ja kyllä pitää uskoa että kyllä niissä eroavaisuuksisia on. Pitää lähteä ostamaan parempia testejä :) Mulla tänään siis dpo 12 kp 28/28 eli kai pitäis jotain näkyä jos tärppi käyny(n)
Dpo:sta olin silloin ihan sekaisin, olin ilmeisesti ovuloinut kahteen kertaan sen kuun aikana (raskausaikana laskettu aikakin vaihdettiin muistaakseni kolmeen kertaan :LOL: ).
Kp taisi olla väliä 39-42, kierto heitteli silloin väliä 32-37. Varmaan selvensi yhtään enempää :whistle::ROFLMAO:
 
Moikka, vieläkö joukkoon mahtuu uusi kuumeilija?

Mulla on semmoinen tilanne, että päätettiin miehen kanssa jättää vastikään pillerit pois. Ajatuksena oli tehdä ensin elimistön "puhdistaminen" 1.pillerittömän kierron aikana (lisäksi vältän alkoholin käyttöä täysin). Emme kuitenkaan ole käyttäneet kondomia ehkäisynä, mutta peitto on heilunut hieman harvemmin Lupasin itselleni, etten ala hötkyilemään vielä, mutta Kuinkas kävikään! Vauvakuume on entisestään kasvanut ja kuvittelen raskausoireita ja toivon niin olevani raskaana

Hämärästi muistelen, että kiertoni olisi aikanaan ollut melko tarkalleen 32pv. Tänään olisi siis virallisesti kp32/32.
Toimin kuitenkin hölmösti ja ehdin käyttää uudesta pillerilaatasta 4 pilleriä ja uusi tyhjennysvuoto tuli 7pv edellisen vuodon (oikeiden kuukautisten) jälkeen eli siitä laskettuna olisi vasta 25/32. Mielestäni tunsin kuitenkin ovulaation kierron puolivälissä, oikeaan aikaan suhteessa oikeisiin menkkoihin eli dpo16 (tarkoittanee päiviä ovulaatiosta? ??) olisi tänään. Toki jos olen tuntenut väärin, niin ovulaatio on voinut olla milloin hyvänsä.

Olimme yhdynnässä luulemani ovulaation aikaan ja sen jälkeen vatsassa tuntui kaikenlaisia nipistelyjä ja melko pian nännit tulivat kipeäksi ja ovat sitä edelleen. Eilen ja toissapv oli menkkatuntemuksia, tänään pitäisi tädin tulla tai sitten vasta viikon päästä tai sitten mun kierto on mennyt pahasti sekaisin

Mitä mieltä olette, onko kellään vastaavaa tai oletteko kuulleet miten on käynyt kerroille, kun pillerit on lopetettu kesken laatan?
Ja niin, marketista olen ostanut niitä kahta halvinta liuskatestiä, eilen kokeili sitä toista rsfu ja negatiivinen oli.
 

Yhteistyössä