Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Yleensä lämpö nousee ovulaation jälkeen normaalia lämpöä korkeammalle (yleensä noin puolella asteella) ja jos on raskautunut ni lämpö pysyy ylempänä mut jos ei oo raskautunu ni lämpö palautuu takas normaaliksi. Mulla lämpö laskee takas normiksi joko samana päivänä tai päivää ennen menkkoja. Ja jos munasolu kiinnittyy ni sillon voi lämpöihin tulla dippi alas päin ja se nousee sit takas ylös. En oikein paremmin tätä osaa selittää enkä sitä et miks nousee :)

ON: täällä dpo 8, lämmöt tänään aamulla laskenu 36.2-4 ---> 35.8. Flunssaa pukkaa päälle ja aivan h*lvetinmoinen väsymys mut ei auta kun jaksaa. En todellakaan usko et tärppää tässä kierrossa km jälkeen heti.
Kiitos Catharin!
Mistä yleensä mittaat lämmön?
 
Hellurei! Olenkin uusi tässä keskustelussa, mutta nyt oli kyllä pako tulla ja jakaa teille, että jos olis enemmän kokemusta..
Eli siis tänään tein rfsun raskaustestin, jonka oon tehnyt aijemminkin. Elokuusta asti yritetty. Tänään ekaa kertaa tikku näyttää erilaiselta, outoa vaan on se, että se "viiva" on sen muovin alla. Ei siinä imupatjan ihan reunassa vaan vähän sisempänä. Tuli sen 5 min sisällä. Ei tässä hirveesti uskalla mitään uskoa, mutta jo kumminkin.. huomena testaan varmaan uudestaan, kun toinen tuommonen liuska vielä on tai sit haen jonkun ihan toisen testin. Sen verran tässä aamun aikana on lukenu noista rfsun testeistä kaikkee kakkaa :D
Kierto mulla on ollu melko epäsäännöllinen e-renkaan lopettamisen jälkeen, nyt kp36.

Kiitti avusta!
Mä en saa nyt auki :barefoot:
 
Yleensä lämpö nousee ovulaation jälkeen normaalia lämpöä korkeammalle (yleensä noin puolella asteella) ja jos on raskautunut ni lämpö pysyy ylempänä mut jos ei oo raskautunu ni lämpö palautuu takas normaaliksi. Mulla lämpö laskee takas normiksi joko samana päivänä tai päivää ennen menkkoja. Ja jos munasolu kiinnittyy ni sillon voi lämpöihin tulla dippi alas päin ja se nousee sit takas ylös. En oikein paremmin tätä osaa selittää enkä sitä et miks nousee :)

ON: täällä dpo 8, lämmöt tänään aamulla laskenu 36.2-4 ---> 35.8. Flunssaa pukkaa päälle ja aivan h*lvetinmoinen väsymys mut ei auta kun jaksaa. En todellakaan usko et tärppää tässä kierrossa km jälkeen heti.
Tässä itekin mittaillut lämpöjä ihan uteliaisuuttani ja kun mies ollut kipeä niin vertailunkin vuoksi ja lähinnä korvamittarilla, joka yleensä näyttää vähän korkeampaa lämpöä, kuin esim. normi kainalomittari, millä myös mittailtu. Eli mun lämmöt on olleet n. 36.8-37 ylöspäin. eli kainalosta mitattuna vähemmän ja korvasta vähän enemmän. Tänä aamuna tosin oli vain 36.5-36.8 korvamittarilla. Ja dpo 7 eli jos munasolu oliskin kiinnittynyt niin vois liittyä siihen. :D Mut täysin hakuammuntaa tämäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Hellurei! Olenkin uusi tässä keskustelussa, mutta nyt oli kyllä pako tulla ja jakaa teille, että jos olis enemmän kokemusta..
Eli siis tänään tein rfsun raskaustestin, jonka oon tehnyt aijemminkin. Elokuusta asti yritetty. Tänään ekaa kertaa tikku näyttää erilaiselta, outoa vaan on se, että se "viiva" on sen muovin alla. Ei siinä imupatjan ihan reunassa vaan vähän sisempänä. Tuli sen 5 min sisällä. Ei tässä hirveesti uskalla mitään uskoa, mutta jo kumminkin.. huomena testaan varmaan uudestaan, kun toinen tuommonen liuska vielä on tai sit haen jonkun ihan toisen testin. Sen verran tässä aamun aikana on lukenu noista rfsun testeistä kaikkee kakkaa :D
Kierto mulla on ollu melko epäsäännöllinen e-renkaan lopettamisen jälkeen, nyt kp36.

Kiitti avusta!
Viiva näyttäs olevan väärässä paikassa mun silmään! :eek: Yleensä pitäis viivan olla lähempänä kontrolliviivaa. Kummallista. :rolleyes:
 
Jos tein positiivisen raskaustestin 10.3, joka ei ollut edes millään tavalla hailu, vaan ihan kunnon viiva ja digin 11.3, joka sanoi 2-3. Koska hedelmöittyminen on todennäköisimmin tapahtunut, ja koska olisi ollut mahdollista nähdä pientä haamuilua raskaustestissä? 17.3 digin tulos oli 3+.

Ja lisäyksenä vielä, noilla faktoilla, koska ultrassa pitäis näkyä syke?
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Bongasin aamulla unohtuneet Pregcheckit kaapista (kyllä näinkin voi käydä että unohtaa että niitä olikin :ROFLMAO:) enkä kerennyt tekemään sitä. Nyt olen koko päivän miettinyt testaisinko illalla vai odotanko suosiolla huomisaamuun..:whistle:

Flowergirl, vkolla 6-7 voisi näkyä :)
 
Viimeksi muokattu:
Bongasin aamulla unohtuneet Pregcheckit kaapista (kyllä näinkin voi käydä että unohtaa että niitä olikin :ROFLMAO:) enkä kerennyt tekemään sitä. Nyt olen koko päivän miettinyt testaisinko illalla vai odotanko suosiolla huomisaamuun..:whistle:

Flowergirl, vkolla 6-7 voisi näkyä :)
Sinuna testailisin vasta aamulla niin on varmempi tulos. :) mitkä päivät sulla on menossa?
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
flowergirl: digin luvuista ei pysty kaikkien kohdalla päättelee hedelmöitysajankohtaa. Tiedätkö sä milloin sulla oli ovis? Jos sä et tied ja kuukautiskierto on epäsäännöllinen, niin mä laskisin tuosta ekasta plussasta varmaan sen n. kaksi viikkoa taaksepäin ja olettaisin oviksen olleen niillä main ja katsoisin siitä sitten mitä tulis raskausviikoiksi. Syke näkyy aikaisintaan siinä 6+0 (voi joissain tilanteissa näkyä aiemminkin, mutta ei ole ollenkaan varmaa) mutta en itse suosittele ottamaan ihan vielä siihen eli 7+0-> on hyvä aika käydä.
 
Täällä kans aivan jäätävä flunssa ja melkein kärvistelen ilman lääkkeit mut ei voi kun välillä otettava särkylääkettä. Mun oviskivut on siirtyny nyt alavatsalle toho keskelle ja ai että kun tuntuu ilkeelle. Nännit kipeytyy kipeytymistään.. Jännintä oli et nyt kun flunssassa mitannut lämpöjä ja tämä aamuna oli 36,1 ja ikinä ole niin alhainen ollut kun normilämpö 36,5-36,6.. Nyt päivän olleet 36,5-36,9..
 

Yhteistyössä