Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä nyt mietin tässä että tarviiko lääkäriin mennä näin varhaisen keskenmenon vuoksi? Tänä aamuna r-testi oli siis jo nega.. Verikokeissa kävin tänää, mutta niistä ei tuloksia vielä mutta tuskin siinä mitään näkyy ku kerran testikin oli jo nega ja vuotokin alkoi jo..
 
Itse olin samassa onnellisuudessa ja samanlaisissa testeissä viime viikolla.. Mutta se ei sitten pitkä ikäinen onni ollutkaan :/
Joo, meidän toistaiseksi viimeisin km oli kesäkuussa, joten toivon nyt että tämä kestäisi loppuun saakka. Oikeassa elämässä en tätä uskalla edes itselleni ääneen sanoa kun on taas pelko siitä, että tämäkin raskaus keskeytyy.
Toivotaan siis parasta.
 
Kuinka teillä jotka olette varhaisen keskenmenon kokeneet on kierto mennyt sen jälkeen? Onko ovis ollut suurinpiirtein oikeaan aikaan? Mulla. Tähän asti näyttänyt ovistesti plussaa, tänäön ei enää plussa mutta lähellä kuitenkin.. Kuinkahan kauan raskaushormoni vaikuttaa ovistestiin?
 
Kuinka teillä jotka olette varhaisen keskenmenon kokeneet on kierto mennyt sen jälkeen? Onko ovis ollut suurinpiirtein oikeaan aikaan? Mulla. Tähän asti näyttänyt ovistesti plussaa, tänäön ei enää plussa mutta lähellä kuitenkin.. Kuinkahan kauan raskaushormoni vaikuttaa ovistestiin?
Mulla oli spontaani km kesäkuussa, alkoi rv 6+. Sen jälkeinen kierto oli todennäköisesti ovuloimaton ja kestoltaan 36vrk. Siitä seuraavakin kierto oli vähän pidempi kuin mun normaali, mutta todennäköisesti ovuloin. En tikuttanut siis, mutta limojen ja fiilistelen perusteella sanoisin näin. Ja nyt mennään siis tätä kiertoa, jossa ovulaatio tuli tavalliseen aikaansa ja lopputulos on toivottu.
 
Heräsin just parin tunnin päikkäreiltä taas. Paha olo, yököttää ja aamupäivällä aloin itkemään artikkeleita lukiessani keskoskaksosista joista toinen synty kuolleena mutta elpy vanhempiensa sylissä. Migreeni nytkin jyskyttää päässä. Menkkakivut jatkuu edelleen. Miksi tämmöset olot jatkuu vaikka mulle on tikut ja hoitohenkilökunta vakuuttaneet ettei raskaus ole alkanut? Unohdin kaiken lisäksi soittaa terveyskeskukseen siitä ultrasta joten pitäiskö muka vielä toivoa elätellä ennenkun omin silmin tyhjän kohdun näkee? :(
 
Kuinka teillä jotka olette varhaisen keskenmenon kokeneet on kierto mennyt sen jälkeen? Onko ovis ollut suurinpiirtein oikeaan aikaan? Mulla. Tähän asti näyttänyt ovistesti plussaa, tänäön ei enää plussa mutta lähellä kuitenkin.. Kuinkahan kauan raskaushormoni vaikuttaa ovistestiin?
Mulla ainakin jatkui kierto niin kuin ensimmäinen kunnon vuotopäivä olisi ollut kp1. Ihan normaali kierto tuli km jälkeen ja tämä nykyinen raskaus sai heti siitä kierrosta alkunsa. Nyt jo rv 22 meneillään :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Heräsin just parin tunnin päikkäreiltä taas. Paha olo, yököttää ja aamupäivällä aloin itkemään artikkeleita lukiessani keskoskaksosista joista toinen synty kuolleena mutta elpy vanhempiensa sylissä. Migreeni nytkin jyskyttää päässä. Menkkakivut jatkuu edelleen. Miksi tämmöset olot jatkuu vaikka mulle on tikut ja hoitohenkilökunta vakuuttaneet ettei raskaus ole alkanut? Unohdin kaiken lisäksi soittaa terveyskeskukseen siitä ultrasta joten pitäiskö muka vielä toivoa elätellä ennenkun omin silmin tyhjän kohdun näkee? :(
Eikö olisi mukavampi luovuttaa menneen kierron suhteen ja alkaa intoilemaan tästä uudesta? Kohta sullakin alkaa olla jo ovistikuttelun aika ja sen jälkeen saa jo taas jännätä uutta mahdollisuutta raskauteen. :)

Tsemppiä yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja maarit9916
Tervehdys jälleen, täällä taas xD vaikka viime kierrossa vannoin. No mutta tänään on kp26/28 ja dpo 12. Miten se menee jos kuvittelee tuntevansa kiinnittymisen niin montako päivää siittä menee että hormooni tuotanto alkaa? ;)
 
Tervehdys jälleen, täällä taas xD vaikka viime kierrossa vannoin. No mutta tänään on kp26/28 ja dpo 12. Miten se menee jos kuvittelee tuntevansa kiinnittymisen niin montako päivää siittä menee että hormooni tuotanto alkaa? ;)
Minä oletin kiinnittymisen tapahtuneen perjantaina dpo7, sunnuntaina dpo9 tuli aivan haalean haalea viiva ja maanantaina dpo10 jo semmoinen ettei tarvinnut testiä kääntää ja vääntää. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: jokonyt
Onnittelut Pisamapeikolle!!

ON: Taalla nyt ollut niin omituinen kierto etta osaakohan joku jotenkin kommentoida? (nettikeskustelut kaluttu lapi...)

Eli viime to DPO 8 tuli pyyhkiessa vahan rusehtavaa (viikko ennen menkkojen arvioitua alkamista) ja innostuin jo etta kiinnittymisvuotoa. Oli myos janna tunne vatsassa. DPO 9 tuli verisuikale ulos ja DPO10 alkoi ruskea vuoto joka muuttui saman paivan aikaan veriseksi. Tata verta ei tullut kuten normaaleissa menkoissa, yolla ei esim siteeseen mitaan. Ei myoskaan mitaan kipuja vatsassa eika rinnat ole kipeana.
Nyt DPO 13 yha tiputtelee mutta todella vahan. RT ollut nega koko ajan, taman aamun ovistestissa lahes kontrolliviivan vahvuinen toinen viiva. Menkkojen tulisi alkaa huomenna/ylihuomenna.

Voiko olla viela toivoa vai alanko jo henkisesti valmistautua seuraavaan kiertoon?
 

Yhteistyössä