Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussanneille. Jännitän teidän kanssa täälä! Toivottavasti plussat vahvistuu :)

Itsellä km:n jälkeen nyt 8. Päivä vuotoa.. Saapi nähdä kauanko jatkuu.. Jos jotain hyvää niin r.testi ja o.testi näyttää molemmat jo negatiivista :)
 
Meillä on vauva toiveissa myös ja yritystä takana 5 kiertoa. Nyt todennäköisesti dpo 1 vasta ja en mitenkään malttaisi odottaa testaamisen aloittamista :whistle: ovista en löytänyt pc:n testeillä, tosin testasin kp 8-11 joten ehkä olin vain liian ajoissa. Kaupasta oli testit loppu joten jäi arvailujen varaan että tapahtuiko ovulaatio. Limat oli kyllä runsaat viikonloppuna ja nyt loppui kuin seinään joten oletettavasti ovis oli su / eilen. :geek: Kuinka yleistä mahtaa olla että ovis tapahtuu vaikka ovulaatiotestit ei sitä näytä?

Eilen tunsin kyllä oloni tyhmäksi, oli pakko tehdä yksi raskaustesti jos kuitenkin olisin jo edellisestä kierrosta raskaana :ROFLMAO: negaahan se näytti niin kuin ajattelinkin, olihan mulla menkat ihan normaalisti. Oma mieli tekee tepposia kun sitä plussaa toivoo niiin kovin :LOL: yksi tuttu oli puolessa välissä raskautta ennen kuin sai tietää/tajusi, menkatkin oli tullut hänellä. Joten pakkohan oli itekin varmistaa että olisko kuitenki :p
 
Mä täällä taas sekoilen noiden mun testieni kans ja elättelen toiveita, mutta miten tulkitsette?

VIIVANPAIKKA, NEGA, HAAMU VAI PLUSSA: Jos toinenkin viiva näkyy selkeesti valon läpi katsottuna. Yhtä paksuna kun kontrolliviivakin ja värillisenä. Luonnonvalossa taas näkyy todella hailurana viivana, johon voi kuvittelemalla saada väriä???? Kuvaan sitä ei saa kiinni sitä toista viivaa.. Nyt siis menossa kp 26/26 , dpo 13 oireista päätellen. Ei ovista testattu
 
Mä täällä taas sekoilen noiden mun testieni kans ja elättelen toiveita, mutta miten tulkitsette?

VIIVANPAIKKA, NEGA, HAAMU VAI PLUSSA: Jos toinenkin viiva näkyy selkeesti valon läpi katsottuna. Yhtä paksuna kun kontrolliviivakin ja värillisenä. Luonnonvalossa taas näkyy todella hailurana viivana, johon voi kuvittelemalla saada väriä???? Kuvaan sitä ei saa kiinni sitä toista viivaa.. Nyt siis menossa kp 26/26 , dpo 13 oireista päätellen. Ei ovista testattu[/QUOTE
Kyllä mä sanoisin haamulaiseksi testaa parin päivän päästä uusiks
 
Mä täällä taas sekoilen noiden mun testieni kans ja elättelen toiveita, mutta miten tulkitsette?

VIIVANPAIKKA, NEGA, HAAMU VAI PLUSSA: Jos toinenkin viiva näkyy selkeesti valon läpi katsottuna. Yhtä paksuna kun kontrolliviivakin ja värillisenä. Luonnonvalossa taas näkyy todella hailurana viivana, johon voi kuvittelemalla saada väriä???? Kuvaan sitä ei saa kiinni sitä toista viivaa.. Nyt siis menossa kp 26/26 , dpo 13 oireista päätellen. Ei ovista testattu
Sanoisin että haamun alku siellä on, nyt onkin sit jännät ja mieltä raastavat pari päivää edessä ennen uutta testiä :) tsemppiä!
 
Täällä ensimmäistä kertaa raskaaksi yrittävä himotikuttaja:D Ostin netistä 21kpl ovisliuskoja ja muutaman raskaustestin. Ovista en tunnista kovinkaan helposti,sillä itselläni ovulaatio on "melko" oireeton. Limoja kuitenkin erittyy näihin aikoihin runsaasti. Tänään kp. 11/28 ja ovistesti näyttää tältä(ks.kuva) oon aika varma että oikee ovis ajoittuu viikonloppuun,vai mitä luulette?
"hommailu-kertoja" tällä viikolla takana 2 ja tulossa ainakin 2 lisää,ihan varmuuden vuoksi ;)

kysymys: kuinka todennäköistä on että tulisi raskaaksi ensimmäisellä yrittämällä? :)
 

Attachments

Moi!

Mulla on menossa nyt kp 27/27-32, jos mulla olisi ollutkin ovis myöhemmin kp 16 kun mulla oli monta päivää oviskipuja. Jos se ovis olisi ollut viimeisellä kipuilu päivänä eli kp 16 niin nyt olisi vasta dpo 11. Tein tänään rfsu:n testin ja minun mielestä siihen tuli haalea haamujen esi-isä. Mielestäni se on vahvempi kun viivanpaikka. Mulla tietty on vahvat viivalasit päässä. Tiedä sitten mikä se oli. Huomenna pitäisi alkaa menkat. Tänään on ollut alamaha kipeä mutta ei yhtään punaista vuotoa. Nyt nenä meni ihan tukkoon. Tässä olisi vielä kuva siitä testistä. En tiedä sainko kuvaan sitä toista haaleaa viivaa. Huomenna pitää ostaa lisää raskaustestejä ellei sitten menkat ala. Jos menkat ei ala ja viiva alkaa vahvistuun niin sitten on kyse plussasta. Saapi nähdä. Jännät ajat.

http://aijaa.com/hMBdtv
 
Moi!

Mulla on menossa nyt kp 27/27-32, jos mulla olisi ollutkin ovis myöhemmin kp 16 kun mulla oli monta päivää oviskipuja. Jos se ovis olisi ollut viimeisellä kipuilu päivänä eli kp 16 niin nyt olisi vasta dpo 11. Tein tänään rfsu:n testin ja minun mielestä siihen tuli haalea haamujen esi-isä. Mielestäni se on vahvempi kun viivanpaikka. Mulla tietty on vahvat viivalasit päässä. Tiedä sitten mikä se oli. Huomenna pitäisi alkaa menkat. Tänään on ollut alamaha kipeä mutta ei yhtään punaista vuotoa. Nyt nenä meni ihan tukkoon. Tässä olisi vielä kuva siitä testistä. En tiedä sainko kuvaan sitä toista haaleaa viivaa. Huomenna pitää ostaa lisää raskaustestejä ellei sitten menkat ala. Jos menkat ei ala ja viiva alkaa vahvistuun niin sitten on kyse plussasta. Saapi nähdä. Jännät ajat.

http://aijaa.com/hMBdtv
Moi:) toivottavasti sun menkat ei alkais ja seuraavalla tikutuksella tulis jo selkeempiä viivoja, itse en ainakaan vielä kuvassasi näe mitään,mutta johtunee tietokoneen näytöstä. Temppiä yritykseen :) onko sulla kuinka monta yrityskertaa takana?
 
Moi:) toivottavasti sun menkat ei alkais ja seuraavalla tikutuksella tulis jo selkeempiä viivoja, itse en ainakaan vielä kuvassasi näe mitään,mutta johtunee tietokoneen näytöstä. Temppiä yritykseen :) onko sulla kuinka monta yrityskertaa takana?
Mä varmaan kuvittelin siihen sen toisen viivan kun haluais niin kovasti olla raskaana. Vahvat viivalasit päässä katselin testiä. Se on hyvä kun mut tiputetaan takaisin maan pinnalle. Tai sitten se oli vaan viivanpaikka jota ei saa kuvaan näkymään. En tiedä mikä yrityskerta on menossa kun en ole pitänyt niistä lukua. Mutta tosi monta niitä on takana.
 
Mä varmaan kuvittelin siihen sen toisen viivan kun haluais niin kovasti olla raskaana. Vahvat viivalasit päässä katselin testiä. Se on hyvä kun mut tiputetaan takaisin maan pinnalle. Tai sitten se oli vaan viivanpaikka jota ei saa kuvaan näkymään. En tiedä mikä yrityskerta on menossa kun en ole pitänyt niistä lukua. Mutta tosi monta niitä on takana.
Toivoa on vielä jos sun kierto vaihtelee 27-32 välillä, tai jos sun ovulaatio onkin ollut myöhässä (niin kuin arvelit), eikä raskaus siksi näy vielä testissä. Mulla on silleen että just päivä/pari ennen menkkojen alkua kohdunnapukka on tosi alhaalla ja sen tuntee tosi selkeesti sormella tunnustelemalla,sillon tiedän että menkat on alkamassa pian. Muulloin en sitä kierron aikana tunne. Ootko koskaan kokeillut?
 
Kp 16/19-35. Ovista tikutellu kp 7 alkaen, mutta negaa näyttää. Mä alan epäillä noita testejä ja itteeni, ovuloinko ollenkaa. 4. kierto, kun tikuttelen ja yhtäkään ovisplussaa en oo nähny. Eipä se toisaalta vielä oliskaan, jos kierto venyy taas pitkäks, niinku viimeks. Se on vaan niin masentavaa nähdä joka pv vaan se viivan paikka.
 
Kp 16/19-35. Ovista tikutellu kp 7 alkaen, mutta negaa näyttää. Mä alan epäillä noita testejä ja itteeni, ovuloinko ollenkaa. 4. kierto, kun tikuttelen ja yhtäkään ovisplussaa en oo nähny. Eipä se toisaalta vielä oliskaan, jos kierto venyy taas pitkäks, niinku viimeks. Se on vaan niin masentavaa nähdä joka pv vaan se viivan paikka.
Harmillista:( etkö oo siis saanut koskaan ovistestiin edes haaleita viivoja? Itse vielä jatkaisin tikuttelua muutaman päivän, siltä varoilta että onkin kyseessä myöhäinen ovis. Jos ei ovista kuitenkaan kuulu niin lääkäriin ehkä varailisin aikaa:) tsemppiä sulle!
 
En koskaan. Yhden rt-plussan oon nähny, kuopuksesta 2/06, muuten on kaikki testit ollu aina negoja. :/
Mutta kyllä mä nyt tikuttelen sinnikkäästi. :D Vaikka sitte seuraaviin menkkoihin asti, jos ei ala plussia näkyä. :D
Ens viikolla onki toiset labrat tutkimuksiin ja reilu kuukausi lääkärille. Saa nähdä, miten sitte edetään. Yk 10 menossa.
 
Toivoa on vielä jos sun kierto vaihtelee 27-32 välillä, tai jos sun ovulaatio onkin ollut myöhässä (niin kuin arvelit), eikä raskaus siksi näy vielä testissä. Mulla on silleen että just päivä/pari ennen menkkojen alkua kohdunnapukka on tosi alhaalla ja sen tuntee tosi selkeesti sormella tunnustelemalla,sillon tiedän että menkat on alkamassa pian. Muulloin en sitä kierron aikana tunne. Ootko koskaan kokeillut?
Ei ole vielä menkat alkanut. Nyt kp 28/27-32 ja dpo 12 ehkä. Joku on sanonut, että kohdunnapukka kannattaa kokeilla illalla. En ole kauheasti seurannut kohdunapukan elämää. Voisin tänä iltana kokeilla missä se on. Tein tänään rfsu:n testin ja taas siihen mielestäni tuli toista haalean haaleaa viivaa. Pc liuska testi varmaan näyttäisi paremmin, jos raskaudesta on kyse. En vaan nyt saa mistään niitä pc liuska testejä tähän hätään. Eilinen se testi viiva rfsu:n testissä oli tummunut. Laitan siitä kuvan.

 
Ei ole vielä menkat alkanut. Nyt kp 28/27-32 ja dpo 12 ehkä. Joku on sanonut, että kohdunnapukka kannattaa kokeilla illalla. En ole kauheasti seurannut kohdunapukan elämää. Voisin tänä iltana kokeilla missä se on. Tein tänään rfsu:n testin ja taas siihen mielestäni tuli toista haalean haaleaa viivaa. Pc liuska testi varmaan näyttäisi paremmin, jos raskaudesta on kyse. En vaan nyt saa mistään niitä pc liuska testejä tähän hätään. Eilinen se testi viiva rfsu:n testissä oli tummunut. Laitan siitä kuvan.

Moikka taas:) harmi kun ei oo vieläkään viivat vahvistunut,mä nään tossa kyllä jotain..joko se on viivanpaikka tai tosi varhainen haamu:) Eli ei muuta kun uutta testiä huomenna kehiin. Mielenkiinnosta haluisin sit vielä tietää että löysitkö
kohdunnapukan?
 
Moikka taas:) harmi kun ei oo vieläkään viivat vahvistunut,mä nään tossa kyllä jotain..joko se on viivanpaikka tai tosi varhainen haamu:) Eli ei muuta kun uutta testiä huomenna kehiin. Mielenkiinnosta haluisin sit vielä tietää että löysitkö
kohdunnapukan?
Kokeilin kohdunnapukkaa se oli vetäytynyt tosi ylös oli vaikea löytää ja oli kova ja kun kokeilin sitä tuli paljon valkovuotoa sormiin.
 
Pakko tulla tähän jengiin kohlaamaan☺Tänään aamulla ensimmäinen ovisplussa kp23/38-40. Edellinen synnytys 12/2015, imetys päättyi kesäkuussa ja ekat menkat tuli elokuussa. Nyt siis toimintaa, kun ikää 35 ja muutama kuukausi päälle ja ukkokin lähenee viittäkymppiä. Tämä olisi hänelle toinen lapsi ja mulle seitsemäs ja viimeinen... Onnea kaikille yritykseen! Jännittää taas kerran
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
En pysy pöksyissäni kun mä tunnen että munasarjoissa tapahtuu jotain!!
Tiiän että ovistestiä ei kovin myöhään illalla suositella tehtäväksi, mutta teinpä nyt kuitenkin testin kymmeneltä illalla ja anto tähän mennessä tummimmat viivat, joskohan huomenna olis oikee ovis,vai miltäs teistä näyttää?
p.s oon ihan pihalla näistä kun ekoja kertaa tikuttelen,niin en tiedä tarkallee miltä puhdas ovis näyttää..
 

Attachments

En pysy pöksyissäni kun mä tunnen että munasarjoissa tapahtuu jotain!!
Tiiän että ovistestiä ei kovin myöhään illalla suositella tehtäväksi, mutta teinpä nyt kuitenkin testin kymmeneltä illalla ja anto tähän mennessä tummimmat viivat, joskohan huomenna olis oikee ovis,vai miltäs teistä näyttää?
p.s oon ihan pihalla näistä kun ekoja kertaa tikuttelen,niin en tiedä tarkallee miltä puhdas ovis näyttää..
Ovisplussa on yhtä tumma viiva kuin kontrolli tai tummempi. Mutta näyttäis siltä että alkaa tummenee sulla. Kannattaa tikutella pari-kolme kertaa päivässä jos ei vielä tiedä kovin tarkkaan miten oma kroppa toimii. Ja kaikki juomiset vaikuttaa otestin vahvuuteen.
Kaikki ei saa kiinni testilläkään ovista kun lh huippu on niin nopea tai testit ei omalle hormonitoiminnalle tarpeeksi herkkiä. Raskauskeijulla on herkkiä otestejä. Ja halpoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90

Yhteistyössä