Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kertokaapas kokeneemmat, että antaako PC vääriä plussia/ viivanpaikkoja?
Tein illasta huvikseni PC:n testin ja 5 min sisällä testiin tuli ihan silmin nähtävä haamu :eek:
kuitenkin dpot on vielä pienet (5 tai 7), että voiko raskaus muka nyt näkyä? :ninja:
Toki aamulla uutta testiä kehiin, mutta ihmetyttää vaan nuo tuplaviivat.

Kuvaa yritin ottaa meidän surkealla kameralla mutta en saanut semmoista kuvaa missä olisi viivat selvästi näkynyt.
 
Mun kokemuksen mukaan ne herkimmät näyttää huonoiten.
Minä oon nyt poikien päiväunien aikaan kuukeloinut noista raskaustesteistä ja aika moni on tuota mieltä että herkät ovatkin huonompia.

Itse en ole koskaan vääriä plussia saanut, aina ovat negaa näyttäneet ja raskaudessa haamua/plussaa.
Ihan jopa niillä haukutuilla rfsu:n testeillä selvät negat ilman mitään viivanpaikkoja.
Joten nyt sitten ihmetyttää tuo pc:n testi että mitä tuo viiva tässä vaiheessa kiertoa tarkoittaa
 
Minä oon nyt poikien päiväunien aikaan kuukeloinut noista raskaustesteistä ja aika moni on tuota mieltä että herkät ovatkin huonompia.

Itse en ole koskaan vääriä plussia saanut, aina ovat negaa näyttäneet ja raskaudessa haamua/plussaa.
Ihan jopa niillä haukutuilla rfsu:n testeillä selvät negat ilman mitään viivanpaikkoja.
Joten nyt sitten ihmetyttää tuo pc:n testi että mitä tuo viiva tässä vaiheessa kiertoa tarkoittaa
Herkät on tosiaan useimmiten vähemmän herkkiä ja näyttää heikosti mitään verrattuna esim pc:hen.
Teitkö paketin toisen pcn?!
Musta tuo kuvasi pcn viiva on oudon kapea, ei yhtä leveä kuin kontrolliviiva. Mietin jos onkin viallinen testi?! Muuten viiva selkeä kyllä eikä tavallinen viivanpaikka mitä pc nykyään antaa hirveesti.
Tsempit!
 
Nyt on pikkanen ongelma täällä :D

Tässä testi jonka tein juuri äsken päivävirtsasta: http://www.aijaa.com/97ZBip

Ongelma tässä on se, että "ekan" kerran harrastettiin seksiä 25.9 sunnuntaina. Eli alle viikko sitten. Miten ihmeessä tuo testi voi nyt jo näyttää noin punaista?? Keskiviikkona olin ultrassa muista syistä ja lääkäri sanoi että ovulaatio ei ollut vielä silloin tapahtunut. Voiko tuo testi olla siis väärässä vai mitäs hittoa???
 
Nyt on pikkanen ongelma täällä :D

Tässä testi jonka tein juuri äsken päivävirtsasta: http://www.aijaa.com/97ZBip

Ongelma tässä on se, että "ekan" kerran harrastettiin seksiä 25.9 sunnuntaina. Eli alle viikko sitten. Miten ihmeessä tuo testi voi nyt jo näyttää noin punaista?? Keskiviikkona olin ultrassa muista syistä ja lääkäri sanoi että ovulaatio ei ollut vielä silloin tapahtunut. Voiko tuo testi olla siis väärässä vai mitäs hittoa???
Tuoha on jo selkee plussa Onnea!
 
^ eikös jotkut r- testit reagoi myös ovulaatioon?
Mutta aika selkeällä plussalle näyttää. Kannattaa jatkaa testailua niin siitähän sen näkee, lähteekö vahvistumaan :)


Itse tein tänään sen pc:n toisen testin ja oikein hyvällä mielikuvitukselle kun jaksaa testiä käännellä ja väännetään niin näkyy hyvin heikosti viivanpaikka.
Eli se eka testi oli viallinen.

Nyt loppu testit tai on kaapissa odottamassa clearbluen + testejä, mutta niitä en aio tuhlata kun korkeintaan siinä vaiheessa kun menkat on monta päivää myöhässä :D eli ensiviikon lopulla korkeintaan käyn ostamassa jonkun halppis testin kaupasta ja testaan, jos ei menkat ala tässä välissä.
 
Nyt on pikkanen ongelma täällä :D

Tässä testi jonka tein juuri äsken päivävirtsasta: http://www.aijaa.com/97ZBip

Ongelma tässä on se, että "ekan" kerran harrastettiin seksiä 25.9 sunnuntaina. Eli alle viikko sitten. Miten ihmeessä tuo testi voi nyt jo näyttää noin punaista?? Keskiviikkona olin ultrassa muista syistä ja lääkäri sanoi että ovulaatio ei ollut vielä silloin tapahtunut. Voiko tuo testi olla siis väärässä vai mitäs hittoa???
Mikä testi? Joillaki testeillä saa heittää vesilintua. Näyttävät mitä sattuu ja millon sattuu.
 
Nyt on pikkanen ongelma täällä :D

Tässä testi jonka tein juuri äsken päivävirtsasta: http://www.aijaa.com/97ZBip

Ongelma tässä on se, että "ekan" kerran harrastettiin seksiä 25.9 sunnuntaina. Eli alle viikko sitten. Miten ihmeessä tuo testi voi nyt jo näyttää noin punaista?? Keskiviikkona olin ultrassa muista syistä ja lääkäri sanoi että ovulaatio ei ollut vielä silloin tapahtunut. Voiko tuo testi olla siis väärässä vai mitäs hittoa???
Siis kävitkö ultrassa nyt 28.9 keskiviikkona vai viikkoa aiemmin? Oliko teillä petipuuhia ennen sitä ultraa? Jos ovis ois ollu pian ultran jälkeen ja siittiöt ois eläny sen verran pitkään, että ennen ultraa tehdyt tallettelut ois tuottanu tulosta? On kuitenkin aika selkeen olonen plussa, joten luulisi, että raskautta meinais :) Toivotaan parasta! (y)
 
Kuinka pitkän pidätyksen jälkee teette yleensä ovis testejä? Vai tekeekö joku aamulla?
Minä teen yleensä vasta iltapäivällä. Aamupissasta ei taida edes suositus olla. Ja yleensä 2-3h pidätys mulla riittää, välillä vähempikin. Itse oon vaan huomannut että selkein ovis plussa mulla tulee klo 14 tienoilla. Aamusta ja illasta jo selvästi hailurammat viivat.
 
Minä teen yleensä vasta iltapäivällä. Aamupissasta ei taida edes suositus olla. Ja yleensä 2-3h pidätys mulla riittää, välillä vähempikin. Itse oon vaan huomannut että selkein ovis plussa mulla tulee klo 14 tienoilla. Aamusta ja illasta jo selvästi hailurammat viivat.
Niin se taitaa olla ettei aamusta,
jossain oli että 4h pidätys, mietiin vaan että riittääkö Vähempi kun tuo aika tuntuu nii mahdottoman pitkältä..
 
Täällä menossa kp 12 ja armotonta ovistikutusta. :) Lämpöjäkin oon mitannu, kun joka aamu herään samaan aikaan (6.45) ja hassua huomata, kuinka se joka aamu on ollu sama lukema. Ihan ku mittari ei osais näyttää ku 36,1°C. o_O
Mä olen elämässäni nähny yhden itse tekemäni positiivisen testin ja se oli raskaustesti kuopusta odottaessa 2/06, kun menkat oli 2vk myöhässä.
Esikoisesta en testannu ollenkaa, menin vaan pokkana neuvolaan, kun menkat oli toista kuukautta myöhässä. :D
 
:unsure:Ajattelin liittyä joukkoonne kirjoittamaan, kun olen vierestä lukenut kirjoituksianne :)

Yrityskertoja takana 4, kun kesäkuussa lopetin pillerit. Ensi viikolla pitäisi kuukautisten tulla (tai mielellään jäädä tulematta;) ). Mutta sellanen tunne että saattaa yrityskerta nro.5 alkaa..

Olin varautunut, että voi mennä kyllä hetki ennen kun raskaaksi tulee, mutta kieltämättä se on turhauttavaa kun se ei tapahtunutkaan ihan niin nopeasti kuin toivoi.

Pillerit lopetettuani kesäkuussa, kävin gynellä joka totesi että kaikki pitäisi olla suht. kunnossa ja bongasi että ovulaatio oli tapahtunut silloin... Mutta, onni ei ole tainnut olla matkassa.:(

Oon viikolla muutamat r-testit tehnyt tässä (neg.), mutta taidanpa odottaa vielä muutaman päivän ennen seuraavaa..:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: mommy85
Moikka!

Ihan ensimmäiseksi onnittelut plussanneille ja toivotaan meille muillekin niitä plussia.:)

Mulla on nyt menossa kp 24/27-32 dpo 11. Noista dpo:ista en ole ihan varma. Eilen tein pc puikkotestin. Mun mielestä siihen ei tullut mitään mutta tänään kun katsoin sitä niin siihen ole ilmestynyt haalea toinen viiva. Tiedän että niitä testejä ei saisi katsoa enään viiden minuutin jälkeen. Mutta uteliaisuuttani katsoin. Onko kellään teistä roskishaamu muuttunut oikeaksi haamuksi? Ja onko mulla vielä mahkut saada se plussa, kun olen huomannut että te jotka olette plussannut olette jo näillä dpo:illa saanut haamulaisen. Mutta voipi olla että mulla on dpo:t vähemmän. Ei oikein ottanut selvää milloin oli ovulaatio kun sattu alamahaan keskelle monta päivää. Enkä tikuttanut ovulaatiota.

Tässä on vielä pari kuvaa siitä pc puikkotestistä roskishaamusta. En tiedä sainko sitä kuvaan. Ei se varmaan näy kun vaan livenä.

http://aijaa.com/DXqGlz

http://aijaa.com/O8U41N
 
Viimeksi muokattu:
Täältä löytyy yksi tikuttaja friikki lisää. Lapsia ennestään kaksi :) Ovistesti ollu viimeset 3päivää plussalla mutta r-testit ollu negoja kunnes tänään kaupan pregcheck antoi viivat MUTTA netin herkempi testi näytti negaa. Kumpiki tikutettu samasta aamunäytteestä o.o
Kuvan laittaisin jos osaisin, help??
 
:) Onnittelut plussista!! Tarrasukkia matkaan<3
Täällä heitetty kirves kaivoon tältä erää. Testi aamulla nega :( joku viivanpaikka ehkä mut olis sen pitäny jo hitusen tummua näihin päiviin. Tuulimuna raskaudessa viime syksynä testi myös tummu tooosi hitaasti pari viikkoa kunnes vasta pärähti kunnon plussa. Neuvolassa tappelin ultra ajan koska oli olo että kaikki ei ole kunnossa. Tuulimunaksihan se paljastu :( jos huomenna tuleekin hailuraa niin täytyy taas pyytää varhaisultra
 

Yhteistyössä