Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Liityn joukkoon iloiseen ! Meillä kuumeillaan neljättä lasta ja nyt toinen kierto ilman pillereitä menossa. Eka kierto päättyi jo dpo 7 ja olin ymmälläni. Nyt eletään dpo0 ja ovis hyödynnetty :) toivon että luteaalivaihe edes pitenee vaikka ei tästä kierrosta tärppi kävisikään. Tikutan siis ovista mutta myös tunnen sen kamaline kipuineen myös :/ kaappi täynnä testejä odottamassa
 
En pysy pöksyissäni kun mä tunnen että munasarjoissa tapahtuu jotain!!
Tiiän että ovistestiä ei kovin myöhään illalla suositella tehtäväksi, mutta teinpä nyt kuitenkin testin kymmeneltä illalla ja anto tähän mennessä tummimmat viivat, joskohan huomenna olis oikee ovis,vai miltäs teistä näyttää?
p.s oon ihan pihalla näistä kun ekoja kertaa tikuttelen,niin en tiedä tarkallee miltä puhdas ovis näyttää..
Tänään se ovis sitten tuli:) Toivon kovasti tärppiä! nyt ei muuta kun odottelua. Peitto heilunut tänään aamulla ja illalla;) huomenna testaan vielä aamulla että onko oviksesta enää tietoakaan.14572068_10153874498997927_465905341_o.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Mulla päivät ihan sekasi ja tänää onkin siis jo dpo 2. Matelee tää aika muutenkin ja sit ite skippaa päiviä vahingossa :rolleyes:
Sofia90 mä oon kans tehny ovistestejä ns. Ajan ulkopuolella ja silti näyttäny ihan oikein oviksen ja tälläkin kertaa tuli testiviiva tummempana vaikka tein jostain vartin lirusta vielä , hyvältä näyttää viivat ! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Mulla on nyt kp 30/27-32 eikä ole menkat vielä alkanut. Eilen oli alaselkä tosi kipee. Vielä ne menkat kerkiää alkaa. Tänään olen tehnyt rfsu:n raskaustestin ja taas siihen tuli toista viivaa, mut ei ole mielestäni vahvistunut. En tiedä olenko sitä sorttia että raskaushormooni nousee hitaasti vai onko kemialllisesta kyse vai vaan viivanpaikasta.

Tässä on vielä kuva testistä testiajalla otettu. Mut en varmaan saanut sitä toista viivaa kuvaan. Taitaa olla vaan viivanpaikasta kyse ja menkat varmaan kohta alkaa, jos ovis oli myöhään niin menkatkin alkaa myöhemmin.

http://aijaa.com/641Vri
 
Kiitos tsempeistä @Minni-83 ja @Siltsu :love:
@Minni-83 En osaa sanoa,toivon edelleen että se hedelmöittyminen on tapahtunut vasta myöhemmin ja ei siksi vielä näy liuskassa!Mun yhdellä tutulla näky haaleat viivat rtestissä vasta kun menkat olivat yli viikon myöhässä.
@Theran Mulla siis käytössä Raskauskeijusta ostetut herkät ovisliuskat ja tikut.
Tänää testattu varmuuden vuoksi ovis ja tikku näyttää edelleen kahta punaviivaa??!!. aika hämmentävää..olin ihan varma että eilisen jälkeen viivat olis tänään aamulla testissä jo lähteny haalistumaan..kuinka kauan tää LH huippu voi siis vielä kestää? Tai sit se ovis on ollu eilen yöllä niinkun joku tais epäilläkkin. Vasemmalla kuvassa tämän päivän testi ja oikealla eilinen..Nytkun tihrustan niin saattaa olla tää tänpäivän kuva hieman jopa eilistä leveämpi raita14585733_10153876908122927_799073612_o.jpg
 
Saiskos täältä vähän apua näiden testien tulkitsemiseen.. Nimittäin järki Tässä lähtee. Ei olis kannattanut tehdä kuin toi yks vahva ja myöhemmin uutta digiä. Eli mitä ootte näistä mieltä? Oliko toi dpo11 jotenkin omituisen vahva ja pitäiskö huolestua kun nyt dpo13 ei Oo siihen nähden vahvistunut. Eli digi kyllä tänäänkin aamulla,dpo13 näytti 1-2 viikkoa.
http://aijaa.com/E0eNq9
 
Saiskos täältä vähän apua näiden testien tulkitsemiseen.. Nimittäin järki Tässä lähtee. Ei olis kannattanut tehdä kuin toi yks vahva ja myöhemmin uutta digiä. Eli mitä ootte näistä mieltä? Oliko toi dpo11 jotenkin omituisen vahva ja pitäiskö huolestua kun nyt dpo13 ei Oo siihen nähden vahvistunut. Eli digi kyllä tänäänkin aamulla,dpo13 näytti 1-2 viikkoa.
http://aijaa.com/E0eNq9
Mun mielestä ei näytä haalentuneen mitenkää erikoisesti.kontrolliviivakin näyttää mun silmään haaleemmalta tossa dpo 13 testissä.. :) jättäisin liuskat ny rauhaan ja tekisin uuden digin viikon päästä mikäli menkat pysyy poissa :) ps. Ihanat viivat on :love:
 
Mun mielestä ei näytä haalentuneen mitenkää erikoisesti.kontrolliviivakin näyttää mun silmään haaleemmalta tossa dpo 13 testissä.. :) jättäisin liuskat ny rauhaan ja tekisin uuden digin viikon päästä mikäli menkat pysyy poissa :) ps. Ihanat viivat on :love:
Kiitos, näin mäkin nyt päätin tehdä ja lopettaa stressaamisen. Sitä stressiä just noi liuskat kyllä aiheuttaa.. Ollaan siis raskaana kunnes hän tulee ulos, toivottavasti kesäkuussa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Saiskos täältä vähän apua näiden testien tulkitsemiseen.. Nimittäin järki Tässä lähtee. Ei olis kannattanut tehdä kuin toi yks vahva ja myöhemmin uutta digiä. Eli mitä ootte näistä mieltä? Oliko toi dpo11 jotenkin omituisen vahva ja pitäiskö huolestua kun nyt dpo13 ei Oo siihen nähden vahvistunut. Eli digi kyllä tänäänkin aamulla,dpo13 näytti 1-2 viikkoa.
http://aijaa.com/E0eNq9
Minusta tuntui, että vaikka nuo pc:t näytti nopsaa plussan, niin ne kyllä tummui muihin testeihin verrattuna hitaammin! Hyvän näköiset viivat, onnea! :love:
 
Kp 20/19-35. Eka melkein kontrolliviivan vahvuinen testiviiva ovistestissä, ikinäkoskaanmilloinkaan. En vaan tiedä onko ovis sit menossa vai tulossa, kun eilen jäi testaamatta. :/
Noh, tuli tai meni, ainakin on mahdollisuus hyödynnetty kp 6 lähtien. :D
Tiistaina olis tutkimusten toiset labrat edessä. Ja lääkäri mulle sit 9.11. kertoo, mitä labroissa oli, vai oliko mitään.
Mutta josko tästä sitten nukkumaan, että herään huomenna hakemaan sairaanhoitajalta unitutkimuslaitetta ma-ti väliseksi yöksi. Tää unitutkimus liittyy sit taas mun fibromyalgiaan ja lääkärin epäilyksiin mahdollisesta uniapneasta. Nekään ei ehkä oo ihan parasmahdollinen yhdistelmä vauvakuumeen kanssa.
 
Sijotin sitte siihen CB:n Digitaliin, mikä mittaa kahta hormonia. Piti sitte heti kokeilla sitä pirun kallista tikkua ja saman tien räpsähti hymynassu ruutuun. :whistle:
Mä en nyt oikein tiedä miten päin tässä olis. :eek::confused:o_O Elämäni eka ihan selkee ovisplussa!
 
@Hipiti Mun mielestä toi on plussa,vaikka onkin ihan himpun verran kontrollia vaaleampi :)
@ouzeii Onnea CB:n hymynaamasta!!!, harmittaa kun en itse sitä oviksen aikoihin hommannut,mua nimittäin jäi vaivaamaan että mikä päivä mulla oli ovis vai oliko sitä ollenkaan (tikuttelin toki mutta aivan tasapaksuja viivoja en omissa testeissä nähnyt ainutakaan:( Temppiä sulle ja ei muutakun nopeesti vaan peitto heilumaan
@Armadillo lle onnea raskautumisesta,:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
@Hipiti Selkee ovis sulla meneillään! ,jos sua jää arveluttamaan niin tikuttaisin huomenna vielä pariin otteeseen, vaikka luultavasti lähtee viivat himmenemään ja saat mielenrauhan :p itse mielenkiinnosta tikutin tänäänkin vaikka mulla on Dpo 2.(ihan vaan siks ettei jää mikää arveluttamaan tässä kierrossa :)Nimetön-2.jpg
 
@Hipiti Selkee ovis sulla meneillään! ,jos sua jää arveluttamaan niin tikuttaisin huomenna vielä pariin otteeseen, vaikka luultavasti lähtee viivat himmenemään ja saat mielenrauhan :p itse mielenkiinnosta tikutin tänäänkin vaikka mulla on Dpo 2.(ihan vaan siks ettei jää mikää arveluttamaan tässä kierrossa :)katso liitettä 1191
Joo, niin ajattelinki vielä huomenna tikuttaa :) kiitos vastauksesta, aina helpottaa ku saa jonkun muunki mielipiteen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Moikka taas. Tässä dpo9 testi http://aijaa.com/IzlqR7
Näättekö te tossa mitään? Musta siihen piirty todella heikko toinen viiva, mutta se tuli esiin vasta testin kuivuttua, eli olisko vaan viivanpaikka taas (n)
Eipä oo kyllä pienintäkään tunnetta siitä että olis tälläkään kertaa tärpännyt. Noh, testaan vielä ylihuomenna ja sitten jään odottamaan menkkoja.
Alkaa jo pikkuhiljaa tympimään tää yrittäminen.. 10kk ilman ehkäsyä ja saldona vaan yks kemiallinen :(
 
Ja niin on ovis ohi ja lämmöt humpsahtanu 35,8-36,1 -> 36,6. Sit vaan jännätään. :D
Täytyy ens viikon pe tehdä eka testi, kun lähetään harrastusporukalla viikonlopuks mökkeileen. Voi olla, ettei silloin vielä plussaa näytä, vaikka oliskin, mutta teen silti. Plussalla kierrän Alkon varmuudella kaukaa, ja negallakin taidan tyytyä alkoholittomaan siideriin ja limsaan.
Ei oo onneks pelkoo, että heräis mitään epäilyksiä kellekään, vaikka alkoholittomia juonki. Tuttu porukka kun on tottunu siihen, että yks selvä on paikalla ja se on minä. :LOL:
 

Yhteistyössä