Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä tänään kp 30/30, painetta vatsassa ja ehkä sillon tällön hieman huonoa oloa, mutta en halua vielä elätellä mitään toivoja. Ovis on ollut oletettavasti vajaan viikon myöhässä, joten vielä_ei_saa_testata (<-tätä mantraan itselleni) Eilen olin reipas enkä ostanut r-testejä kaupasta, ykis cb:n herkkä testi on kaapissa ja sen uitan sunnuntaina, jos sitä ennen ei menkat ala :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80 ja X0x0
Eilen alko tiputteluvuoto, tänään enemmän.. taisi olla sillon pari viikkoa sitten ovulaatio (tikutin usempana päivänä)..
Edellisestä synnytyksestä siis 1v1kk, ja terolut kuurin sain lääkäriltä.. tais olla omakin kroppa heräämässä, kun alkoi ennenaikoja :)
 
Ok, kiitos tiedosta. Mulla muutama niitä herkkiä on, onko ne susia?
oon niillä ite kans testannu, ei ne kai ihan susia ole mut se väri jotenki levittyy kauheen hitaasti..ja sit on vaikee tulkita et onko siinä nyt toista viivaa vai ei, et se tausta jää punertaan aika pitkäks aikaa..en niistä siks ite oikein tykkää.. noi 25 herkkyyden testit tekee kans välillä samaa.. sit mamin liuskatestit on kans ihan jees..siellä on jotkut alet nyt et halvalla saa liuskoja ja puikkoja en kyl enää tiiä onko alet voimassa :D mut vähä aika sit oli ainaki
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Itse sain eilen aamupissasta vähän testiajan jlk näkyvän viivan, joka tummui ajankanssa, tasapaksu viiva. Tänään kokeilin samanlaisella testillä, mutta keskellä päivää, muutaman tunnin pidättelyn jlk.. Testiajan jlk tosi haaaalea tasapaksu viiva, selvästi heikompi kun aamuisesta tehty aikaisempi testi. Ei taida joo kovin kummoisia testejä olla :(
 
Clearblue testeistä vielä.. Eli millaisia ne väärät/haaleat viivat ovat, jotka ei kuitenkaan ole positiivisia. Jossain luki, että tulee ohut sininen pystyviiva? Onko kokemuksia?
Yleensä ne viivat mitkä ei merkitse mitään on juuri sellaisia kapeita, usein toisesta laidasta näkyvämpiä.
Toivottavasti sinun viiva lähtee tummumaan, kuulostaa aika lupaavalta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Yleensä ne viivat mitkä ei merkitse mitään on juuri sellaisia kapeita, usein toisesta laidasta näkyvämpiä.
Toivottavasti sinun viiva lähtee tummumaan, kuulostaa aika lupaavalta :love:
Äsken juuri testattu cb plussalla plussa :) minuutin sisään tuli haalea, mutta selvä viiva, jonka mieskin näki :D pc antoi myös haamusen... R-keijun herkkä liuska aamusta puhdas nega??
 

Yhteistyössä