Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En kyllä enään tiedä mitä tehdä, itkiskö vaan vai mitä... mut ei taiettu tähän kroppaan kiertoa saaha päälle.
Terolut kuurilla sain 4 päivän vuodon, josta 1 tiputtelua, ja tänään lähes yhtään tullut..
Normaalisti 5-6 pv vuoto ollut, ja nyt pitäs olla vielä tyhjennysvuoto!!?
 
Ylempi tänään tehty dpo 14 ja 28/28 ja muka jotain oon näkevinäni, mutta rinnat tullu tänään kipeiksi samallalailla mitä ennen kuukautisia. Eli huonolta vaikuttaa mutta ei tippaakaan verta mitä yleensä tullut ennen kuukautisia.. :/
 

Attachments

Uudehko piinailija täällä.. Dpo 7 asti ollut järkkyjä alavatsakramppeja, mitä normisti ei tod oo. Eilen oli myös rintojen arkuutta.. olin eilen jo satavarma et oon raskana! Nonih, tänään dpo11 ja liuskatestillä nega ja yön aikana kaikki oireet kadonnu :/ On tää syvältä tää piinailu :D Esikko 10kk ja sai alkunsa yk2, nyt yk3 menos ja yhtää ei malttas enää odotella :D
 
kp 34/30 ja pcn liuska edelleen nega,, Kaikki mahdolliset raskausoireet olen saanut itselleni kuviteltua, mutta ehkä se pitää vaan uskoa ja hyväksyä ei tule meidän pojalle vieläkään sisarusta :( kp1stä odotellen..
 
kp 34/30 ja pcn liuska edelleen nega,, Kaikki mahdolliset raskausoireet olen saanut itselleni kuviteltua, mutta ehkä se pitää vaan uskoa ja hyväksyä ei tule meidän pojalle vieläkään sisarusta :( kp1stä odotellen..

Mulla on ihan sama tilanne nyt 30/28 ja testit nega ehkä jotain viivanpaikkaa vaa ei muuta :/ tää on niin raastavaa. Mutta toivotaan meille myöhäistä plussaa :) <3
 
Moi ketjuun!
Uskaltaudun mukaan sivusta seuraajan roolista. Tipuin taas korkealentoisista haaveista kun täti saapui muutama päivä sitten... Olin melko varma tärpistä sillä dpo 9, 10 ja vielä 12 aamuina tuli yksi tippa aivan kirkasta verta ja tätä ei ole tapahtunut koskaan, edes ensimmäisessä raskaudessa 2010. Menkat myöhästyivät 7päivää (epätyypillistä sekin), testeihin sain vain viivanpaikkoja. Näiden itkujen jälkeen yritän taas suhtautua optimistisesti uuteen kiertoon, niistä kuitenkin teoriassa jokaisessa on sama todennäköisyys onnistua.

Mietin nyt mahtaako minun kohdallani hankaluus johtua juuri kiinnittymiseen. Menkat ovat aina niukat, onko muodostunut kiinnittymispinta siis liian pieni? Ensimmäinen vuotopäivä kirkas, toinen ruskea ja kolmas jo olematon. Pikkuhousunsuoja riittää kaikkina hetkinä ja ihmettelen, mihin ne suuret siivelliset kk-suojat on tarkoitettu. Ilmeisesti olen todella niukka?? Kuukautiset silti säännölliset noin 30vrk välein. Onko kanssakumppaneita?

Ensimmäinen raskaus käynnistyi yk4 niin että yritysten välissä kului runsaasti aikaa. Olin 7 vuotta nuorempi kuin nyt. Toisesta olen haaveillut kaikki nuo 6 synnytyksen jälkeistä vuotta, toivonut salaa ja avoimesti ehkäisystä huolimatta. Oman ehkäisyn lopetin 2 vuotta sitten ja mies kypsyi ajatukseen hiljalleen lopettaen ehkäiseminen puoli vuotta sitten. Hän oli varma että lapsi saa alkunsa heti seuraavana päivänä, itselläni on aina ollut sisäinen pelko lapsettomuudesta. Nyt 6kk aikana yhden kierron skippasimme leikkausoperaationi vuoksi (jalka).

Päivät olemme laskeskelleet olojen ja limojen mukaan. Ovistikkuja en ole käyttänyt välttääkseni paineistumista. Ekaan raskauteen ne olivat alusta asti kyllä käytössä ja nyt päätin ottaa ne taas avuksi sillä huomaan stressaavani tätä joka tapauksessa. Mikä merkki on siis herkin ja luotettavin, sillä muistelen etteivät viivani koskaan vahvistuneet yhtä värillisiksi kuin kontrollit?

Ihana asian eikä tämän vuoksi saisi masentaa, mutta mikä siinä on kun jotain toivoo niin paljon ja niin pitkään, ja sitten vihdoin kun kaikki olis valmiina niin häntä ei kuulu tulevaksi. Tulee mieleen, että annoinko aikani mennä enkä enää saa sitä enää kokea..

Olisin tosi kiitollinen, jos jollakin olis kokemusta/tietoa miten menkkojen niukkuus vaikuttaa asiaan ja voiko siihen itse puolestaan vaikuttaa.

Ja vielä onnittelut ihanista plussista!
 
@höpsykkä , greippimehun pitäisi (kuulemma) parantaa kohdun limakalvoa, ei siitä varmasti ainakaan haittaa ole, mulla tässä kierrossa käytöss greippimehu (3dl päivä) ja vehnänalkioöjly (5ml/päivä, loistava e-vitamiinin lähde!) ja ainakin tuntui ovulaation vahvistuvan, nyt kylläkin menkat 4päivää myöhässä, toivottavasti pian näen, että onko menkat normaati vai muotoa monsuuni :D
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0 ja höpsykkä
Vähän sivusta hyppään täältä kysymään, onko rfsun ovistestit jotenkin muuttunut kun liuskat nykyään ainakin erinäköisiä. Antaako vahvan testiviivan?
Ennen jos testiviiva lähti heti piirtymään, oli itsellä varmasti ovisplussa, mutta nyt ei kuitenkaan tasavahvavaksi tummunut (Olin kyllä juonut paljon)
 
@höpsykkä Kannattaa syödä raskaus- ja imetysvitamiineja myös tässä vaiheessa kun tärppiä yrittää. Oon ymmärtänyt, että niissä oleva foolihappo ainakin auttais alkiota kiinnittymään :)

Ja omaa napaa, tässä mun 5 peräkkäisen päivän testaukset. Kaikki aamupissasta http://aijaa.com/payDnu
Olisko nyt oikeesti vihdoinkin niin, että vuoden yrittämisen jälkeen meitä onnisti :cry: Ei tässä silti uskalla vielä kunnolla iloita. Niin alkuahan tämä on, että mitä vaan voi vielä tapahtua :unsure:
 
Itselläni on nyt viikko ovulaatiosta ja menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna. Olen nyt muutaman päivän ihmetellyt todella runsasta valkovuotoa, niin runsasta että alushousut kastuvat ja tuntuu että olisin pissannut housuun :D Yleensä tässä vaiheessa on jo kuivakausi menossa minulla. Voisiko tämä oire kieliä mahdollisesta hedelmöittymisestä?
 
@höpsykkä , greippimehun pitäisi (kuulemma) parantaa kohdun limakalvoa, ei siitä varmasti ainakaan haittaa ole, mulla tässä kierrossa käytöss greippimehu (3dl päivä) ja vehnänalkioöjly (5ml/päivä, loistava e-vitamiinin lähde!) ja ainakin tuntui ovulaation vahvistuvan, nyt kylläkin menkat 4päivää myöhässä, toivottavasti pian näen, että onko menkat normaati vai muotoa monsuuni :D
Mistä oot ostanu greippimehua ja vehnänalkioöljyä? Ostin hulluna greippejä eilen, mutta mahtaakohan riittää yks per päivä jos sääki juot 3dl/päivä :eek::ROFLMAO:
 
@X0x0 , mä oon ostanut Tropicanan golden grapefruit greippimehun ihan prisman kylmämehuhyllystä ja vehnänalkioöljy tais olla Life-myymälästä, vaikka sitä näytti myös olevan prisman vitamiinihyllyssä :)
Kyllähän niitä purkkeja kuluu, kun vähän enemmän kerrallaan joka päivä juo, mutta toivotaan että tää tuottaisi tulosta :)
Muoks. olitkin ostanut ihan oikeita greippejä, niitten "annoksesta" en tiedä, mehusta on aina vaan puhuttu "lasillinen per päivä"
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0

Yhteistyössä