Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kysyn täältä koska joku ehkä osaa auttaa. Mulla tikkutesti (ebayn testejä) näyttää selvää plussaa, mutta clearbluella en saa hymynaamaa... Onko kenelläkään käynyt vastaavaa et tikkutestillä selvä plussa mutta hymynaamaa ei tule?

Taustaa sen verran että mulla hoidot menossa ja inssi tehdään plussasta seuraavana päivänä. Varasin ajan huomiselle, koska kuitenkin niin selvä plussa tikkutestillä.... En oo aiemmissa kierroissa kokeillu hymynaamatestiä ollenkaan eli en osaa sanoa saanko kyseisellä testillä hymynaamaa ollenkaan.

Tässä vielä kuva tikkuarsenaalista. Alimpana plussa (onhan se plussa??)
Näyttää kyllä selvältä ovis+:lta :)
 
@lahopää :( Sullakin vielä semivarhaiset dpot, ei auta kuin ootella ja testata myöhemmin uudestaan... Sama se on täälläkin. Tässä oma haamujen esiäiti tältä aamulta. Turhauttavaa kun jotakin siinä on mutta tuon enempää ei näy. Mit vit?! Nyt dpo 10. Ehkä ei tarvi enää niin paljoa tihrustaa ku jotain eilistä testiä jossa kuvittelin jotain selkeästi olevan :D katso liitettä 1779
Toivotaan viivalle vahvistumisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Onpa täällä paljon tullu uutta juttua ku hetkeen ei oo ite ehtiny käydä lukemassa :D

@lahopää, hyvä idea, ite ainakin voisin lähteä whatsappiin mukaan! Laitetaanko ryhmä pystyyn? Jos laitan sulle yv mun numeron niin teetkö ryhmän? :) Ja mielellään muutkin mukaan! Tää on aika kömpelö ja ite oon fanaattinen noiden testien kanssa niin olis kyl helpompi tuolla laittaa enempi kuvia. Aijaa.comin kuvat ei mulla ees näy.

Sofit melkein loppuun pissitty niin ostin rfsu:n testejä tällä kertaa (y) Huomenna aamulla tarkoitus ottaa herkkä 15 mlU/ml.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Testin tein, negatiivinen. Edelleen munasarjassa samanlaista tunnetta kun ovulaation aikaan ja menkat ei alkaneet uudestaan vaan kesti sen 2 päivää. Mikä juttu se on kun munasolu voi jäädä jumiin eikä irtoakkaan, voiko jossain sellaisessa olla tuntemuksia siellä ja menkat loppua näin lyhyeen.

En tajua enää yhtään, että mitä mussa tapahtuu. Ei ole ikinä menkat loppuneet kuin seinään 2 päivän jälkeen. Raskauteen en usko kun testi nega ja nyt jo kp 32/26-28, mitä ihmettä siellä munasarjassa voi tapahtua nyt?
 
Tää jää yrityshistoriaan näköjään kiertona jolloin pissaan kaikki mahdolliset viivanpaikat, ottaisivatkohan ne mut jonnekin raskaustestitehtaalle koepissaajaksi niin osaisivat tehdä parempia testejä eikä näitä :D Vai näkeekö tässä kukaan muu mitään? Alan uskoa että näkisin haamun myös testissä johon olis mun mies pissinyt. IMG_20170425_055619.jpg
 
Lukka Jotain näkyy.. hmm.. onko toi joku 10mlU testi? Mä muistan, kun tosta kuopuksesta plussasin selvän haamun dpo10 sofilla ja pc:llä, niin apteekin herkkä 10mlU puikko anto niiin haalean haamun, että ei voinu ees haamuksi sanoa. Ihan surkeita, totesin sillo. Jatkahan testailua :ROFLMAO:
 
@Nosik Plussahan se, varovaiset onnittelut ja viivan vahvistumisia!

@Lukka johan sua kauan pidetään jännityksessä!! o_O

Mä en enää jaksanut tänään edes testata. Vituttaa suoraan sanottuna vaikka kuinka yritti olla toivomatta mitään. Äsken vessassa käydessä paperiin jöi verta joten eiköhän ne menkat viimeistään huomenna ala.
Sit jännitetäänkin miten seuraavassa kierrossa käy kun ennen enkelin raskautta ovuloin vaan joka toisessa kierrossa. Taidan alkaa vaan jo odottelemaan loppu kesää jos sitten sais taas lääkkeet. Huoh. Kunnon valitus :LOL:
 
Nyt mä olen pihalla kuin lumiukko. Ovisplussa siis 4-5.4, menkat alkoi ajallaan mutta kesti kokonaisuudessaan vain 2 päivää, alkoivat siis 21.4 . Munasarjassa ovismaista tuntemusta nyt koko tämän ajan päivää ennenkuin menkat alkoi ja vielä tänäänkin, tänään siis kp 33/26-28, no mun testit tuli tänään postissa ja http://aijaa.com/zeAbOX

Mitä ihmettä? Kaksi ovista vai ovis jäänyt jotenkin päälle? Miksi menkat loppui noin äkisti? Raskaustesti vieläkin negatiivinen
 
Nyt mä olen pihalla kuin lumiukko. Ovisplussa siis 4-5.4, menkat alkoi ajallaan mutta kesti kokonaisuudessaan vain 2 päivää, alkoivat siis 21.4 . Munasarjassa ovismaista tuntemusta nyt koko tämän ajan päivää ennenkuin menkat alkoi ja vielä tänäänkin, tänään siis kp 33/26-28, no mun testit tuli tänään postissa ja http://aijaa.com/zeAbOX

Mitä ihmettä? Kaksi ovista vai ovis jäänyt jotenkin päälle? Miksi menkat loppui noin äkisti? Raskaustesti vieläkin negatiivinen

:eek::eek:outoo!
 

No on kyllä outoa, tuossa ennen noita menkkoja tein ovistestin jos olisi näyttänyt raskauden eikä ollut läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, en kyllä muista että olinko juuri käynyt vessassa, eli en tiedä onko se ollut plussalla koko tän 20 päivää vai onko ollut välillä negaa.

Munasarjatuntemukset alkoi noin päivää ennen nlita menkkoja. Kuvittelin jo, että valemenkoista kyse kun niin vähän aikaa kestivät, myöskin kokoajan ihan punaista vuotoa eikä ruskeaa tuhrua ollenkaan, millaista yleensä on menkkojen loppuvaiheessa.

Mitä ihmettä tää voi tarkoittaa?
 
Uusintayritys Millo oot tehny r-testin viimeksi? On kyllä todella outoa tuommonen. Ei ovistestin kuulus noi aikasin kiertoa plussaa näyttää.. eihän se mitenkää ois kerenny kypsyä ees noi nopeeta menkoista o_O. Tee huomenna uusi ovistesti, jos vaa on r-testejä, tee ihmeessä sekin! Ja tuu infoo heti:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Uusintayritys Millo oot tehny r-testin viimeksi? On kyllä todella outoa tuommonen. Ei ovistestin kuulus noi aikasin kiertoa plussaa näyttää.. eihän se mitenkää ois kerenny kypsyä ees noi nopeeta menkoista o_O. Tee huomenna uusi ovistesti, jos vaa on r-testejä, tee ihmeessä sekin! Ja tuu infoo heti:D

Tänään oon viimeks tehny erittäin herkän. Ihan puhas nega.
 
Huoh, muillakin takkuaa ja mulla myös. Tsemppiä ihan kaikille täällä!

Mä leikkasin säästösyistä rfsu liuskan puoliksi ja testi näytti sitte tältä! Voi nyt v... miten voi olla näin takkuista testausta (n) Tästähän ei voi nyt päätellä yhtään mitään...? Käykö leikatuille tosiaan aina näin?

IMG_20170425_173737.jpg
 

Yhteistyössä