Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaaa update. Tein tuon digin varmaan väärin :mad: siinä ei ollut ohjeita mukana niin ajattelin että no se on se perus 5 sekuntia uittamista kipossa. Jälkikäteen luin että pitäisi uittaa 20 s. Voiko se antaa negatiivisen tuloksen että testipää ei kastunut tarpeeksi kauaa?(n)

Kuultaahan tuolla sininen viiva..tuliko testiajalla? Kai digin tulos voi olla epäluotettava jos ei tee ohjeen mukaan (n) toivotaan et on oikea plusviiva :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Miala
Joo siis plus testiin tuli välittömästi sininen viiva, näkyi paremmin vielä oikeasti kuin tuossa kuvassa. Jos olisinkin tehnyt pelkästään sen, en epäilisi yhtään ettenkö olisi raskaana. Mutta ajattelin tuon digin tehdä että näkisin viikot...:mad: jos tässä vaikka kärvistelisi viikonlopun yli ja tekisi maanantaina uuden...
 
Mulla kävi niin, että pc ei antanut vielä edes haamua kun digi näytti jo että raskaana.. Nyt käsittääkseni jo rv5 ja edelleen pc antaa vain haalean haamujen haamun. :D Että en ainakaan pc testien takia vielä toivoa menettäisi.

Jos tähän rumbaan joskus lähden uudelleen, niin en kyllä pc testejä ensisijaisesti tee, sen verran on tippa ollut linssissä kun aina vaan negaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Miala
Oi vahvistumisia @Miala :love:

Täällä ei aamun testeissä mitään mainittavaa-.- jotain hailuraa pc:ssä mut paljon huonommin nähtävää kun eilisessä. Ja cb plus näytti lähes negaa jonka takia tuntuukin , että peli on menetetty :unsure: testailen varmaan vielä ennen ku menkat alkaa.. paljon plussatuulia kaikille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Miala
Kertokaas mistä mä nyt tilaan testit? Harvassa paikassa kerrotaan mistä testistä kyse, one step ei paljon kerro kun Kiinasta tilatuissakin lukee one step ja on ihan erinäköinen paketti.

Mikä olis hyvä, herkkä eikä turhia viivanpaikkoja antava??? Tai mistä sellaisen saa? Raskauskeijulta muistaakseni oon joskus tilannut, tai olikohan se mammaksi.

Noita Kiina testejä tuossa vielä on, mutta en tässä kierrossa kyllä niihin luota enää yhtään, ajattelin tilata jostain jotain muita. Tai sitten vain oli joku kiinnittymisyritys viime kierrossa ja testeissä ei olekkaan mitään vikaa. Ajallaan kuitenkin menkat alkoi joten en usko siihenkään
 
Hei älkää tehkö samaa virhettä kun minä. Mä saatoin kastaa tikkua tai puikkoa paljon pitemmän aikaa kun ohjeessa luki. Sen takia tänään ensimmäisestä testistä tuli nega sitten kun kastoin uuden puikon sen 5 sekunttia mikä ohjeessa luki niin testiin tuli tuo toinen viiva. Vähän hölmöö minulta että kastoin väärän ajan. Ohjeet on kuitenkin tarkoitettu noudatettavaksi. :)
 
Livenä se viiva näytti tummemmalta kun keskiviikkona. Mut noissa kuvissa ei se näytä vahvistuneen. Höh. Miks se ei anna kunnon viivoja ei tarvis miettiä onko vai eikö oo raskaana. Digi varmaan sanois ei raskaana. On se ihmeellinen se digi kun se on clearblue merkkinen niin kuin tuo plussa testi ja plussa testi antaa herkästi viiva ja digi voi kuitenkin sanoo ei raskaana.
 
Ei vieläkään kuukautisia. Nyt kp 46. Tein digin ja tulos ei raskaana. (tiesin sen jo valmiiks) mut sitten pässinä avasin sen, ja nyt yritän hölmönä tulkita viivoja :LOL:
*muoks, ja viivat näyttää -ei raskaana digissä tältä jos jotain kiinnostaa :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tikuttelin ovulaatiota 4 päivän ajan (kp11-14) 1. päivänä ei näkynyt mitään, 2. päivänä ei myöskään mitään (ei edes haaleaa) ja 3. päivänä näkyi viiva (mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva) ja 4. päivänä ei näkynyt taas yhtään mitään. Eikö viivan pitäisi tulla vähitellen ja lähteä vähitellen? Vai kävikö vain niin ettei ovulaatiota tässä kierrossa? Olen tikuttanut rfsun tikuilla 4 kiertoa saamatta kertaakaa vahvaa viivaa. Onko muilla samaa ongelmaa näillä tikuilla? Mahtaakohan olla niin etten vain ovuloi... :/
 
Tikuttelin ovulaatiota 4 päivän ajan (kp11-14) 1. päivänä ei näkynyt mitään, 2. päivänä ei myöskään mitään (ei edes haaleaa) ja 3. päivänä näkyi viiva (mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva) ja 4. päivänä ei näkynyt taas yhtään mitään. Eikö viivan pitäisi tulla vähitellen ja lähteä vähitellen? Vai kävikö vain niin ettei ovulaatiota tässä kierrossa? Olen tikuttanut rfsun tikuilla 4 kiertoa saamatta kertaakaa vahvaa viivaa. Onko muilla samaa ongelmaa näillä tikuilla? Mahtaakohan olla niin etten vain ovuloi... :/
Mulla ainakin riippuu tosi paljon juomisesta. Kannattaa tehdä iltapäivällä niin ettei oo juonut kauheasti. Ja aamupissasta jos teen niin on paljon hailakampi viiva kuin seuraavasta pissasta. Tänään sain aamupissasta melkein tasavahvat mutta seuraavasta jo tasavahvat, iltapäivästä sitten olikin jo tosi vahva plussa, paljon tummempi kuin kontrolli.

Mulla on ainakin ovis jo kp11, eli tänään kp 10 ja näytti plussaa, jospa sulla meni huippu jo ohi? Kokeile seuraavassa kierrossa aloittaa aikaisemmin, toki saattaa olla vasta tulossa, esim kp16
 
Mulla ainakin riippuu tosi paljon juomisesta. Kannattaa tehdä iltapäivällä niin ettei oo juonut kauheasti. Ja aamupissasta jos teen niin on paljon hailakampi viiva kuin seuraavasta pissasta. Tänään sain aamupissasta melkein tasavahvat mutta seuraavasta jo tasavahvat, iltapäivästä sitten olikin jo tosi vahva plussa, paljon tummempi kuin kontrolli.

Mulla on ainakin ovis jo kp11, eli tänään kp 10 ja näytti plussaa, jospa sulla meni huippu jo ohi? Kokeile seuraavassa kierrossa aloittaa aikaisemmin, toki saattaa olla vasta tulossa, esim kp16
Kiitos vastauksesta. Jos ovis oli aikaisemmin tai myöhemmin niin miksi yhtenä päivänä kumminkin näkyi viiva? Niin ja jos huomioi niitä limoja niin sen viivallisen päivän jälkeen alkoi kuivempi olo niin ajattelin että jos oli ni meni jo...
 
Kiitos vastauksesta. Jos ovis oli aikaisemmin tai myöhemmin niin miksi yhtenä päivänä kumminkin näkyi viiva? Niin ja jos huomioi niitä limoja niin sen viivallisen päivän jälkeen alkoi kuivempi olo niin ajattelin että jos oli ni meni jo...

Mulla näkyy ihan joka päivä jonkunlainen viiva, ihan sama mihin aikaan kierrosta teen, välillä tummempi kuin muulloin, mutta vasta tasavahvat viivat merkkaa positiivista. Ehkä niinä heikompi viivasina päivinä oot juonut enemmän tjn.

Voi myös olla että meni sulla vain se huippu ohi. Itselläni alkaa kyllä tummumaan niin että jos kerran päivässä testaan niin näen plussan. Mut joillain se voi mennä äkkiäkin ohi
 
Ei vieläkään kuukautisia. Nyt kp 46. Tein digin ja tulos ei raskaana. (tiesin sen jo valmiiks) mut sitten pässinä avasin sen, ja nyt yritän hölmönä tulkita viivoja :LOL:
*muoks, ja viivat näyttää -ei raskaana digissä tältä jos jotain kiinnostaa :LOL:
Minulla näytti viime kierrossa samalta ja sitten parin päivän päästä olikin raskaana 1-2, mutta ikävä kyllä minun kohdallani homma olikin lopulta kemiallinen. Toivotaan että sinulla käy onnellisesti ja viivat ja viikot kunnolla vahvistuvat :)
 
Minulla näytti viime kierrossa samalta ja sitten parin päivän päästä olikin raskaana 1-2, mutta ikävä kyllä minun kohdallani homma olikin lopulta kemiallinen. Toivotaan että sinulla käy onnellisesti ja viivat ja viikot kunnolla vahvistuvat :)
Oikeasti? Mä vähän salaa innostuin kun noi testiviivat on suht. tummia/hyvin näkyviä, vaikka kun tota digin purkamista googlettelin, niin niitä ei maallikko osaa lukea :D ton kolmannen yksinäisen testiviivan pitäis ilmeisesti olla tummempi, kun ton toisen tikun testiviiva että olis positiivinen. Oon joskus ennenkin digin purkanut, ja muistaakseni noi kaks vaaleeta viivaa oli hädintuskin näkyviä, että tossa me on paljon tummemmat. Hullukshan tässä ihminen ittensä tekee,mutta eipä oo muutakaan tekemistä kun kuukautisia odottelee :p
 

Yhteistyössä