Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oikeasti? Mä vähän salaa innostuin kun noi testiviivat on suht. tummia/hyvin näkyviä, vaikka kun tota digin purkamista googlettelin, niin niitä ei maallikko osaa lukea :D ton kolmannen yksinäisen testiviivan pitäis ilmeisesti olla tummempi, kun ton toisen tikun testiviiva että olis positiivinen. Oon joskus ennenkin digin purkanut, ja muistaakseni noi kaks vaaleeta viivaa oli hädintuskin näkyviä, että tossa me on paljon tummemmat. Hullukshan tässä ihminen ittensä tekee,mutta eipä oo muutakaan tekemistä kun kuukautisia odottelee :p
Kyllä ihan oikeesti oli mulla näin, eli hyvinkin voi olla sulla hyviä uutisia edessä :) löysin kans googlailemalla noita cb:n omia "näin se toimii"-kuvia ja niissä oli kyl selkeesti, että jos on 1 viiva, niin ei raskaana ja jos 3 niin raskaana. Paljon toki löyty sitä "ei niitä voi ihminen tulkita" -settiä, mut en mitään kunnon perustetta kyl löytäny.
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Noista digitesteistä oon lukenut paljonkin juttuja, varsinkin enkunkielisiltä sivuilta löytyy niistä paljon tietoa. NIissä on valitettavasti aina kolme viivaa, tosin se kolmas voi olla äärimmäisen haalea. Digi lukee viivoja eri tavalla kuin silmät, että siitä ei voi hakea "haamua". Oonhan minä sitäkin kyllä yrittänyt vauvakuumeissani.. :) Digi ei kuitenkaan ole ilmeisesti hirmu herkkä, että se voi sitten myöhemmin testattuna antaa positiivisen tuloksen.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Eipä tarvitse enää miettiä onko raskaana vai ei, kun aamulla heräsin jäätävään veritulvaan. Mietin vaan, että antaako niin moni eri testi noin räikeitä vääriä tuloksia vai oliko se kemiallinen...sinänsä menkat ihan ajoissa, kierto kun on ollut todella epäsäännöllinen, nyt 38/33-39.
 
Eipä tarvitse enää miettiä onko raskaana vai ei, kun aamulla heräsin jäätävään veritulvaan. Mietin vaan, että antaako niin moni eri testi noin räikeitä vääriä tuloksia vai oliko se kemiallinen...sinänsä menkat ihan ajoissa, kierto kun on ollut todella epäsäännöllinen, nyt 38/33-39.
Varmasti oli kiinnittymisyritys, kun sulla se yksi luiskaki oli niin selkeä! Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Miala
Heips! Täällä vuodellaan jo kuudettapäivää veri hyytymiä/riekaleita ja veri on liki mustaa (vanhaa verta siis) normaalia punaista verta ei oo tullu koko aikana... Mitään kipuja ei ole... Joskohan se kohtu ois kohta tyhjä:eek:.... Tsemppiä teille kaikille plussan metsästykseen:love:
 
Dpo8, testasin PC:llä mutta viivanpaikan kohdalla joku painauma, niin eihän siitä mitään selvää saanut löytyykö haamua vai ei. Oli vielä viimeinen testi kaapissa. Kuin rasittavaa, uudelleen pääsee testaamaan vasta huomenna illasta :D.
 
Löytyi mamin testit ja tiettekö mitä :D ne on noita samoja kun noi mun kiinan testit, ainakin nuo 25 herkkyyden. CE merkittyjä nääkin ja ihan samanlainen pakkaus. En vielä lyttääkkään kiina testejä

Eli tais olla vain kemiallinen tms nuo mun haamut joita sain jokaiseen. Nyt tein ovulaation aikoihin myös sellaisen ihan testimielessä ja ihan vitivalkoinen!
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Kumpaa tässä nyt uskois? Ei ole testi mulla vahvistunut. Silmällä näkee selvästi pystyviivan plus testissä ja digi anto miinuksen. Miks tohon digiin tuli yhtäkkiä plus viivan ääriviivat?

Tähän oli oikeen selkee vastaus. Tarkoitan tosi epäselvä. :)



 

Yhteistyössä