Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mua taas ärsyttää nää mun liuskat :( näyttää 1-2min kohdalla tältä;
mielestäni tosi lupaavaa viivan tynkää..
Mutta sitten kun se 5min rajapyykki tulee ni testi näyttää tältä
ja siis alin testi.
Ihan pirun ärsyttävä viivanpaikka!! :ninja: kun plussan pitäs kyllä liuskaan jäädä testiajankin jälkeen.:cry:
 
Pitäisi varmaan olla tekemättä testejä näin usein, tulee vaan paskat fiilikset aina, kun on tyhjä testi :cry: Tämän kuun kierto näyttää venähtävän pidemmäksi, tällä hetkellä menossa kp 28/25-26. Positiivista ovulaatiotestiä en siis ole tässäkään kierrossa saanut, mutta jos vahvimmat viivat oli n. kp 18-19, eli tänään voisi olla ehkä DPO 8...?

Tänään nega raskaustesti, ainoastaan viivan paikka taas kerran näkyi oikeassa valaistuksessa. Nyt onneksi tunnistan noi viivan paikat, eli ei toiveet nouse turhaan... Ostin digitestinkin kaappiin, mutta ajattelin käyttää sen vasta siinä vaiheessa, jos halpistestissä oikeasti meinaa näkyä jotain. Ehkä teen seuraavan testin lauantaina, vaikka tuntuu, että turhaan vaan hukkaan rahaa testailuihin, ei siellä kuitenkaan ketään ole kyydissä.
 
Hei kaikille! :)

Ensikertaa täällä ja kysyisinkin heti teiltä apua oheisen linkin tulkintaan. Ylemmät kaksi on Clearblue digitaalisesta testistä ja alin Apteq testistä. Ymmärtääkseni siis haamuviivakin voi kertoa mahdollisesta raskaudesta.

Itse havainnointi alimmastakin testistä mielestäni kaksi viivaa...voi olla toki, että kuvittelen vain näkeväni jotain. Testit on tehty päiväsaikaan päivänä jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

http://aijaa.com/8RCG4p
 
@Minni-83 mulla tulee aina viivanpaikkaa, testi mikä tahansa. Myös oviksen saan bongattua r-testillä kun tulee jopa ihan pinkkiä viivaa, niinkin selkeää että mieskin sen näki aina kun näytin.. Joillakin on vaan joku kirous että näin käy. On niiiin ärsyttävää kun ei tiedä milloin on haamun esiäitien äiti vai vaan se typerä viivanpaikka. Sen takia itse koetan aina olla testaamatta ennen dpo9 :)
Nyt olisi dpo 9, ja clearbluen plussa, ja kaksi PC liuskaa kaapissa. Vehnänalkioöljykapselit kai vaikuttaneet kun vuotoa ei ainakaan vielä kuulu, kun aiemmin luteaalivaihe jäänyt 8-9 päivään
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Hei! En ole aikaisemmin kirjoittanut tänne mutta nyt kaipaisin muiden arvostelevia silmäpareja joten päätin nyt sitten kirjoittaa :) oviksesta ei ole sataprosenttista tietoa mutta koska tasan kaksi viikkoa sitten harrastettiin suojaamatonta seksiä niin ajattelin että nyt sitten voisi olla aika testata varsinkin kun tissitkin on ollut kipeät jo muutaman päivän :/

Joten mitäs mieltä olette näistä?
 

Attachments

Hei! En ole aikaisemmin kirjoittanut tänne mutta nyt kaipaisin muiden arvostelevia silmäpareja joten päätin nyt sitten kirjoittaa :) oviksesta ei ole sataprosenttista tietoa mutta koska tasan kaksi viikkoa sitten harrastettiin suojaamatonta seksiä niin ajattelin että nyt sitten voisi olla aika testata varsinkin kun tissitkin on ollut kipeät jo muutaman päivän :/

Joten mitäs mieltä olette näistä?
Alin testi on siis ovistesti :D
 
Hei, multa on jäänyt ylimääräiseksi Ebaysta tilattu avaamaton 20 testitikun + 1 holderin paketti Clearbluen ovulaatiotestejä (ei kaksoishormoni). Käyttöaikaa 3/18 asti. Olisiko joku halukas sen parilla kympillä itselleen ostamaan?

Kerkesi juuri paketti tulla kun meillä plussattiin kaikkien hyvin suureksi yllätykseksi toisesta kierrosta (oltiin varustauduttu vuoden yrittämiseen) ja harmittaa jos jää kaappeihin pyörimään. Mukaan voin laittaa ylimääräiseksi jääneen yhden Clearbluen raskaana / ei raskaana digitestin myös :) Helsingissä asustelen, joten miittaus täällä suunnilla onnistuu kuten myös postitus! Hinta myös neuvoteltavissa, kuhan menis jollekkin käyttöön kun vaivalla tilattu :D

Jos tuote epäilyttää niin paketin avaus yhdessä miitatessa onnistuu että tuote varmasti on sitä mitä luvattu. Tässä vielä linkki Ebayn sivulle (kuvasta/teksteistä poiketen tuo on siis 20 kappaleen yksittäispakkaus, ei 2 x 10 kpl):

http://www.ebay.com/itm/140445695275

Yksärillä saa kiinni :)
 
Mun esikoinen on elokuussa 5 vuotta täyttävä poika. Ollaan erottu esikoisen isän kanssa kaksi vuotta sitten, siinä oli draamaa kerrakseen. :( nyt on uusi mies ja uudet kujeet! Poika ja uusi mies tulee toimeen paremmin kuin hyvin. Oon niin onnellinen että ihan oksettaa :D oon jättänyt nuvaring-ehkäisyrenkaan pois viime menkkojen jälkeen, menkat loppui siis viikonloppuna.
Muoks. Eli tänään siis kp 9.
 
Viimeksi muokattu:
Mun esikoinen on elokuussa 5 vuotta täyttävä poika. Ollaan erottu esikoisen isän kanssa kaksi vuotta sitten, siinä oli draamaa kerrakseen. :( nyt on uusi mies ja uudet kujeet! Poika ja uusi mies tulee toimeen paremmin kuin hyvin. Oon niin onnellinen että ihan oksettaa :D oon jättänyt nuvaring-ehkäisyrenkaan pois viime menkkojen jälkeen, menkat loppui siis viikonloppuna.
Mullakin nuvaring käytössä, huomenna pitäis ottaa pois:)


Mulla isommat kohta 10v poika, 5v tyttö ja 3v poika. Pienempien isästä erosin vuosi sitten.
Nykyisen miehen kanssa tunnettu 11v, yhdessä pyöritty nyt se vuosi:D
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
Täällä yksi 21vuotias kuumeilija! Hätähousuna rupesin eilen testailemaan ovistesteillä että mitä ne mahtaa näyttää nyt viikko ennen menkkoja nyt siis kp 17/24-25 ja dpo 7.. kuva matkassa eilisestä (dpo 6) ja tän päiväsestä (dpo 7) ovistestistä.. oonko tulossa hulluks vai onko viiva teidänki mielestä tummunu
 

Attachments

Tänään menossa todennäköisesti DPO 11. Tein eilen testin ja ihankuin olisin nähnyt siinä jotain tosi hailakkaa pinkkiä. Mun netistä tilatut testit on kylläkin sellaisia, että niissä näkyy jonkinlainen testinpaikka melkein aina. Äsken uusi testi ja sen kuvat alla (eka kuva muokkaamaton, toka muokattu).

http://aijaa.com/1X6Eth
http://aijaa.com/janhTj

Selkeä viivä siinä on, siitä ei ole epäilystäkään, mieskin näki sen heti :LOL: Mutta onko viiva pinkki haamu vai harvinaisen vahva viivanpaikka, siinä vasta kysymys!! Viimeistään huomenna aamulla uutta testiä kehiin.
 

Yhteistyössä