Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mul on nyt menossa kp 21/27-32 tein apteekin clearbluen plussa testin 3 tunnin pissasta. Prisman clearblue plus testiin tulee mulla helposti kirkuva viivanpaikka, mut apteekin clearblue plus testiin ei niin helposti paitsi tänään. Voisiko tämä viiva vahvistua plussaksi vai saatteko tällä testillä tällaisia viivanpaikkoja?

 
Mul on nyt menossa kp 21/27-32 tein apteekin clearbluen plussa testin 3 tunnin pissasta. Prisman clearblue plus testiin tulee mulla helposti kirkuva viivanpaikka, mut apteekin clearblue plus testiin ei niin helposti paitsi tänään. Voisiko tämä viiva vahvistua plussaksi vai saatteko tällä testillä tällaisia viivanpaikkoja?


Kyllähän tuossa viiva näkyy (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Plussalta näyttää!
Mä oo jotenki niin skeptinen kun näyttää noi testit viivanpaikkaaki :eek: oon nyt tehty noita kolme ku jäin iha koukkuun. Tein ton kolmannen ip ja en pidättänyt kovinkaan kauaa. Tuli lähes samanlainen ku aamulla,ei ainakaa tummempi. No aamulla sitte taas. Oviksesta vähä vajaa pari viikkoa mutta menkkojen ois kuulunu tänää alkaa :ninja: siis omg mitä piinailua.
 
Mä oo jotenki niin skeptinen kun näyttää noi testit viivanpaikkaaki :eek: oon nyt tehty noita kolme ku jäin iha koukkuun. Tein ton kolmannen ip ja en pidättänyt kovinkaan kauaa. Tuli lähes samanlainen ku aamulla,ei ainakaa tummempi. No aamulla sitte taas. Oviksesta vähä vajaa pari viikkoa mutta menkkojen ois kuulunu tänää alkaa :ninja: siis omg mitä piinailua.
Juu mullakin näyttää noi liuskat aina suht selvää viivanpaikkaa, mut ei sentään nuin selvää. Noh, sehän selviää vaan testaamalla. Toivotaan parasta (y)
 
Täällähän tapahtuu :love:

Mä notkun täällä piinaviikkoineni.
Sen verran ehkä sopiva laittaa taustaa, että mä olen varmaan laskettavissa "paljasjalkaiseksi" himotestaajaksi. Notkuin täällä jo vuonna 2009 kun toista lasta oli toiveissa saada.:D
Ja viimeisin himotestaus ruljanssi päättyi tammikuussa 2015 plussaan ja tadaa täällä taas.

Yk1 menossa joten en todella liikoja odota, mutta tuolla jemmassa muhii addiktille kamalan poltteen aiheuttava kirjekuori täynnä testejä.:ROFLMAO:
Ensin laitoin itselleni hätätesti aikaisintaan päiväksi ensi maanantain. Tän päivän aikana se on jo vaihtunut tämän viikon sunnuntaiksi:ninja:
 

Yhteistyössä