Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Siis kuukautisethan alkaa ovulaatiosta dpo 14 ja dpo:t lasketaan niin että ovulaatio + tikutettuna on dpo -1 ja sitten 0, 1 jne. Dpo 15 kuukautiset on yhden päivän myöhässä, dpo 16 kaksi päivää myöhässä jne.
Tässäkin on eroja. Joillain tuo luteaalivaihe on lyhyempi ja joillain pidempi. Itsellä luteaalivaihe on 15pv eli dpo16 on vasta päivän myöhässä jos ei ala.
Tuttavalla se on vain 12pv.:)
 
Joo ja oliko se niin että jos se luteaalivaihe on alle 10pv niin raskaus ei ole mahdollista alkaa? Mutta viittasin vaan nyt tohon kun joku oli sanonut että on dpo16 ja että kuukautiset alkaa viikon päästä että se ei varmaan ole mahdollista?
Joo se ei varmaan mahdollista ole. Pisin taitaa olla 17-18pv? Mitä siis noista kierto appseista oon kattonu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Moi! Siis mä oon tää kumma tapaus :) jolla ovulaation jälkeen on jopa yli 20 päivää joskus ennen menkkoja. Mutta olisko se niin, että ne pidemmälle menneet kierrot olis niitä, joissa olis myös raskaus yrittänyt alkaa? Tai en ole ovuloinut ollenkaan, sehän on lienee toinen vaihtoehto.
 
Mulla ne ainakin on niitä missä en oo ovuloinut laisinkaan. Oon siis joskus luullut että oon ovuloinut, mutta jos kyseisestä ajasta menee yli 16 -> päivää niin on selvää ettei ovulaatiota ole tullut. Normaalissa kierrossa mun luteaalivaihe on 13-14 pv.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Hah, jos mä olisin sä ni menisin kaupasta jo hakee testin :D mulla vasta dpo 4 ni ihan turha uittaa mitään tikkuja..
Mulla oli jo pc:n liuskoja (25mIU), mutta yllättäen ne ei puhunu mitään eilen.:ROFLMAO:
Nyt on siis dpo12 eli jos huomenna vaikka testais semmosella herkällä puikkotestillä, niin luulis jotain näkyvän. Ja jos ei lauantaina mitään erotu vieläkään, niin homma lienee aika taputeltu ja voi taas miettiä millasen kasan sitä ovistestejä tilais.:D
 
Nyt mul on kp 26/27-32 tein rfsu n raskaustestin ja siihen tuli ehkä hieman vahvempi viiva kun eilen. Livenäkin näkyy pikkusen paremmin. Kumpa tää olis ihan itteensä ja viiva vielä vahvistuisi.


Nään kans jotain! Mut kannattais hakee pc kaupasta, noi rfsu:t on aika kakkoja. Pcllä näkyis varmasti selvemmin jos jotain on ollakseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja nelHM
Mä vastaan vähän omaan edelliseen viestiini.:LOL:
Eli ei, alemmassa ei kuulu olla kuin yksi viiva ja ylemmässä kontrolli ja mahdollisesti toinen.
Mutta netti on epämääräinen paikka ja siellä oli joku englanniksi tehty havainnollistava kuva miten laite tulkitsee nuo liuskat. Jostain syystä sain käsityksen että ei pitäisi olla muita viivoja kuin kontrolli.o_O
Olkaapa nyt arvon himotestaajat ystävällisiä ja vääntäkää rautalangasta tämä alla oleva kuva.:LOL:
http://aijaa.com/sTjLQo
**eipä hätää nyt mä älysin idean vihdoinkin:giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Mä vastaan vähän omaan edelliseen viestiini.:LOL:
Eli ei, alemmassa ei kuulu olla kuin yksi viiva ja ylemmässä kontrolli ja mahdollisesti toinen.
Mutta netti on epämääräinen paikka ja siellä oli joku englanniksi tehty havainnollistava kuva miten laite tulkitsee nuo liuskat. Jostain syystä sain käsityksen että ei pitäisi olla muita viivoja kuin kontrolli.o_O
Olkaapa nyt arvon himotestaajat ystävällisiä ja vääntäkää rautalangasta tämä alla oleva kuva.:LOL:
http://aijaa.com/sTjLQo
**eipä hätää nyt mä älysin idean vihdoinkin:giggle:
Kerro meillekin se idea! Itse en tajua..
 

Digi sanoo ei raskaana myös. Purin turhautumisen avaamalla raakalaismaisesti koko härpäkkeen ja tajusin että eihän tää sisus vastaa tavallisia testejä. Varmaan kuitenki toisessakin liuskassa pitäis olla toinen viiva? :ROFLMAO::ROFLMAO:
En oo ikinä avannu digiä aiemmin, mutta nyt teki mieli hajottaa jotain.:whistle:
No höh :( eikun uuteen kiertoon sit vaan! Leuka ylös rinnasta ja sillee :D eivaan harmi juttu, kyl tää homma on pitkää pinnaa vaativaa hommaa.. Tosta digistä tiiän sen verta et kolme viivaa pitäis vissiin tulla positiiviseen testiin tai jtn..
 

Yhteistyössä