Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitäs sanotte mun ovulaatiotestailusta: tänään kp 14 keskenmenon ekasta vuotopäivästä laskettuna. Ovulaatiotestit ja raskaustestit saapu viime keskiviikkona postissa jolloin testasin molemmilla, molemmat testit täysin blancot eli keskenmeno suoritettu täydellisesti (taas) ja kp oli 7. Uudelleen testasin ovulaatiotestillä eilen kp 13 ja sain melko vahvan viivan testiin n. Klo 10 aamulla, viiva ei kuitenkaan ollut testiviivan vahvuinen. Tänään sitten testasin taas kun armoton himotus alkoi, kahteen testiin ei mitään?? Sitten illalla himot vaan kasvoi niin että meinasin räjähtää ja sitten tuli ihan mielettömät kananmunalimat vessassa käydessä, sain siis klimpib käteeni ja venuttelin ja vanuttelin sitä, ikinä en ole itselläni moista tavannut. No nyt sit tietty pupuiltiin miehen kanssa ihan vaan jo senkin takia että mulla oli ihan megahimotus päällä.

Niin että kysymys kuuluu, mahdanko nyt sitten juurikin ovuloida tällä hetkellä kun eilen testissä oli selkee viiva aamulla ja tänään illalla ei enää mitään ja sit tänään tuli limat ja himotus? Itellä ovulaatiotesteistä sen verran vaan kokemusta että edellisellä yrityskerralla testasin kahdessa kierrossa, bongasin ovulaation ja molemmissa kierroissa tulin raskaaksi, eka meni vaan kesken.
No itsellä kävi niin, että tuli aikalailla tasavahvat viivat kp12. Seuraavana päivänä testasin kahdesti, ekan normaalia aiemmin jo puoliltapäivin ja toisen totuttuun aikaan iltapäivästä. Eka testi vielä plussa, iltapäivällä jo nega.
Hc himotukset alkoi kp13 ja limat oli ihan tolkuttomat.:D
 
No itsellä kävi niin, että tuli aikalailla tasavahvat viivat kp12. Seuraavana päivänä testasin kahdesti, ekan normaalia aiemmin jo puoliltapäivin ja toisen totuttuun aikaan iltapäivästä. Eka testi vielä plussa, iltapäivällä jo nega.
Hc himotukset alkoi kp13 ja limat oli ihan tolkuttomat.:D
Okei :D ja oliko nyt niin että sulla nyt plussa testissä? Selasin nopeesti teidän keskustelut läpi ja siellä oli niin monta testailijaa ja haamulaista että menin jo sekaisin :) voisin siis olettaa ovuloivani tällä hetkellä, olin odottanut vasta vknlopulle tätä tapahtuvaksi mut mulla kyllä nää himotukset paljastaa ovuloinnin ihan joka kierrossa, on se himotus siis niin valtavaa. Ja sillonhan ne yhdynnät luonnollisesti osuu siihen oikeelle kohdalle :) viime kierrosta tosiaan raskaaksi tulin ilman mitään testetä, mut se meni sit kesken nopeesti :(
 
Okei :D ja oliko nyt niin että sulla nyt plussa testissä? Selasin nopeesti teidän keskustelut läpi ja siellä oli niin monta testailijaa ja haamulaista että menin jo sekaisin :) voisin siis olettaa ovuloivani tällä hetkellä, olin odottanut vasta vknlopulle tätä tapahtuvaksi mut mulla kyllä nää himotukset paljastaa ovuloinnin ihan joka kierrossa, on se himotus siis niin valtavaa. Ja sillonhan ne yhdynnät luonnollisesti osuu siihen oikeelle kohdalle :) viime kierrosta tosiaan raskaaksi tulin ilman mitään testetä, mut se meni sit kesken nopeesti :(
Raskaustestiä en ole vielä päässyt uittamaan. Nyt on dpo4 ja kp17.
Omaa ovista en odottanut kuin vasta kp15 keskimääräisen kierronpituuden tiimoilta.
Mutta kroppa on toiminut kuin oppikirjoissa. Oviksen himotukset ja limailut sekä lämpödippi ja sen jälkeen kuivahkoa, ei intressejä liiemmin mieheen petipuuhien saralla ja lämpö nousee tasaisesti koko ajan. Eli oikein näytti kyllä ovistesti mulla. Nyt vaan koitan olla ihan liian hätäinen ja odotan lauantaille ainakin (dpo7)..ehkä.:D
*niin ja viiva ovistestissä oli maanantaina jo täysin kadonnut.
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Raskaustestiä en ole vielä päässyt uittamaan. Nyt on dpo4 ja kp17.
Omaa ovista en odottanut kuin vasta kp15 keskimääräisen kierronpituuden tiimoilta.
Mutta kroppa on toiminut kuin oppikirjoissa. Oviksen himotukset ja limailut sekä lämpödippi ja sen jälkeen kuivahkoa, ei intressejä liiemmin mieheen petipuuhien saralla ja lämpö nousee tasaisesti koko ajan. Eli oikein näytti kyllä ovistesti mulla. Nyt vaan koitan olla ihan liian hätäinen ja odotan lauantaille ainakin (dpo7)..ehkä.:D
*niin ja viiva ovistestissä oli maanantaina jo täysin kadonnut.
Testailuonnea sulle! :) hei mites ne dpo:t nyt sitten laskettiinkaan, oliks ovistesti positiivinen -1 jne.. Itse olen ekan raskaustestin plussan, jonka ihan silmillä tihrustamatta näki, saanu dpo 9 :) eli dpo 8 olis varmasti ehkä jo mahis nähdä testissä jotain ;) :D
 
Testailuonnea sulle! :) hei mites ne dpo:t nyt sitten laskettiinkaan, oliks ovistesti positiivinen -1 jne.. Itse olen ekan raskaustestin plussan, jonka ihan silmillä tihrustamatta näki, saanu dpo 9 :) eli dpo 8 olis varmasti ehkä jo mahis nähdä testissä jotain ;) :D
Näin mä ainakin oon muistellu että plussa on -1 seuraava päivä 0 eli ovispäivä ja siitä sitten seuraavat 1,2,3...kunnes menkkojen alkaessa tietty loppuu lasku ja vaihetaan kp1 vaan mittariin.:LOL:
Ja kiitos tsempeistä, mulla on itellä tänään ollu niin seesteinen kukkatyttö olo ettei mitään rajaa. Mutta tää olo ehtii muuttua syväksi epätoivoksi monta kertaa ennen lauantaita ja voi olla hyvinkin, että murrun testikätköni edessä.:ROFLMAO:
 
Näin mä ainakin oon muistellu että plussa on -1 seuraava päivä 0 eli ovispäivä ja siitä sitten seuraavat 1,2,3...kunnes menkkojen alkaessa tietty loppuu lasku ja vaihetaan kp1 vaan mittariin.:LOL:
Ja kiitos tsempeistä, mulla on itellä tänään ollu niin seesteinen kukkatyttö olo ettei mitään rajaa. Mutta tää olo ehtii muuttua syväksi epätoivoksi monta kertaa ennen lauantaita ja voi olla hyvinkin, että murrun testikätköni edessä.:ROFLMAO:
Joo kyl tää lapsen tekeminen vaan yllättävän piinaavaa hommaa on :D :D ei tällaselle odottamista vihaavalle ihmiselle lainkaan tarkotettu.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Hei, täälläkin on eräs melkein himontestaaja. Yleensä kierto on 26-28 päivää. Nyt menossa 38/28pv testejä takana kolme. Muutamaan olen saanut aikaiseksi viivanpaikat harmaana näkymiin. Välillä on pahoinvointia, alaselän kipua, viikonloppuna tuntui että taju lähtee niiden repäisyjen kanssa, rinnat on tummuneet ja nännit vähän arat ja lisäksi maha aina välillä sekaisin, ilmaa kertyy ihan hirveästi. Niin ja ihan järkyttävä väsytys. Mutta testit ei suostu näyttämään mitään. Ajattelin odottaa vielä lauantaihin saakka ja tehdä sitten digi testin. Jos sekään ei näytä minään niin en oikein ymmärrä miksi on oireita, mutta mitään ei näy. Hermot menee tämän homman kanssa.
 
Mulla nega tänään 10(11) dpo. Voinkohan plussata vielä? Kyllä tässä alkaa toivo mennä. Mulla on ollut menkkajomotuksia jo jostain 5 dpo alkaen. Tänään ihan sellanen, että kohta alkaa menkat. Kp 27/29-30. Mitään vuotoa ei oo ollut, paitsi kirkasta/valkosta. Mulla tulee aina menkkajomotus vasta samana päivänä tai päivä ennen vuotoa. Oon ollut ihan varma, että en oo raskaana, mutta eilen tuli sellainen olo, että ehkä olenkin. Tänään taas se nega, niin toivo meni.:cry:
 
@Naturamama samat on täällä fiilikset! Välillä oon ihan varman, että oon raskaana ja välillä taas ihan varma, että menkat alkaa. Eilen illalla tuntui rinnoissa jomotusta ja nänneissä&mahassa nipistelyä& posket kuumotti, joten tein, TAAS, testin ja nega. Että joo mun ja kärsivällisyyteni kans:whistle::unsure: Ja toki viivanpaikan oli viivalaseillani näkeväni :geek:

Nyt ois dpo 11 mahdollisesti. Tai jopa 12, en tiedä. Huoooh. Jotenki nämä tissien oireet, joita on ollut vaan aiemmin edellisessä kierrossa (plussa tuli, mutta meni kesken), on herättänyt toiveet. Ku ei mulla ole ennen negakierroissa rinnoissa tuntunut yhtään mitään. Ja olen muka havainnut erittäin alhaalla keskellä mahaa viiltoja ja nipistelyjä sekä repäisykipuja on ollut. Poskia on kuumottanut iltaisin kuten esikoisen raskaudessa. Mutta ei niin ei:cry: Kyllä sitä kuumeissaan voi kaikki oireet yrittää raskaudella selittää:D Mutta vielä en halua luopua toivosta, jospa se plussa sieltä tuliskin!

@Kunu89 , onpa inhottava tilanne! Toivottavasti pian saisit siihen selvyyttä ja tietysti plussan muodossa!(y)
 
Tiedän vaan omasta kokemuksesta että itse olen aina saanut selkeen haamun testiin jo dpo10. Mutta nää on yksilöllisiä asioita!
Ja mulla pärähti haamunesiäiti viime kerralla jo dpo6 ja 2vrk päästä oli jo sellainen ettei vaatinut tihrustamista. En kyllä oleta edes samaa uudestaan, juurikin siksi että on jopa aivan raskauskohtaistakin. Keskimmäisestä tuli dpo10 selvä haamu tai ehkei sitä ihan enää haamuksi olisi voinut laskea, haalea plussa ennemminkin. Esikoisesta testasin vasta kun kuukautiset oli melkein viikon myöhässä.:D
 

Mikäs piru tuo on tuossa punasen merkkauksen yllä? Nää on näitä herkkiä ja superohkasia liuskoja. Viivanpaikka??
Ironisesti sanan negative ylläkin vielä.:ROFLMAO:
Mutta hätäilin ja tein nyt kun iski ihan jäätävän paha olo eikä tää olo nyt juomalla ja syömällä paljoa helpottanu.:cautious: Sellanen etova olo että vesi nousee suuhun. Yllättävän samanlainen josta kärsin kuopuksesta juurikin dpo6 alkaen..ja tänään olis dpo6.:whistle:
Mut nega siis omalle mielelle ellei vahvistumista näy muutaman päivän päästä.:LOL:
 
Rfsun testit on kyllä aika huonoja, liputan täysin precheckin puolesta, maksaa 1,99e 2kpl ja näyttää tosi aikasin plussan. Just jo joskus dpo 8-9 :)
Tänään tuli testiajalla viivaksi hahmotettava asia, joka puolen tunnin (testiajan) jälkeen katosi. Eilisissä testeissä näkyy vastavalossa selkeä viiva. Eli tuleeko noihin tollasia viivanpaikkoja ja -hahmoja? Pakko lähteä apteekkiin hakemaan joku muu testi! Tunne on kyllä sellainen, että ihan just alkaa menkat.
 
Tänään tuli testiajalla viivaksi hahmotettava asia, joka puolen tunnin (testiajan) jälkeen katosi. Eilisissä testeissä näkyy vastavalossa selkeä viiva. Eli tuleeko noihin tollasia viivanpaikkoja ja -hahmoja? Pakko lähteä apteekkiin hakemaan joku muu testi! Tunne on kyllä sellainen, että ihan just alkaa menkat.
Mulla tuli ihan raivostuttavia viivanpaikkoja.
Tein omaksi iloksi yhden moisen vieläpä heti kuukautisten jälkeen ja esiin jäi vaalea viiva jonka erotti ihan ilman läpivalaisuja.:confused:
 
Äh, miten tyhmää! Taitaa noi tosiaan toimia vaan jos kuukautiset on myöhässä jo.
Joo silloin ovat toimineet ihan moitteettomasti (kuopuksesta tein myös tälläkin merkillä). Aiemmin tehtyjä hailuraisia en itse viitsi kauheasti edes miettiä pidemmälle jos tuohon testiin tulee. One Stepillä harvemmin on tullut vääriä hälytyksiä, paitsi viime kierrossa jolloin moni testeistä oli selvästi ottaneet osumaa tai valmistuksessa käynyt jotain, kun pinta oli niissä testeissä naarmuinen ja osassa oli pieniä kuoppia. Niissä sitten näkyi viivanpaikka sellaisena kohoamana, olivat tosi oudon näköisiä.o_O
 
Näkyykö Apteekkarin testissä aina viivanpaikka? Ei kamerannähtävää eikä varmastikaan miehennähtävää... :alien:

@viipulainen Mulla on muuten ollut kanssa niitä OneStepejä ja tosiaan häiritsee niissä ne kolot ja kuopat. :mad:
Ikinä en oo apteekin omaan saanu yhtään mitään ellei oo joku ollu kyydissä.:D

Mua nyt hämää pahasti toi mun aamuinen testi. Nyt kun testi on kuivunut, niin näkyy se hailurainen edelleen.(n) Pakko mun on varmaan huomenna taas uittaa yks.:ROFLMAO:
 
@Naturamama samat on täällä fiilikset! Välillä oon ihan varman, että oon raskaana ja välillä taas ihan varma, että menkat alkaa. Eilen illalla tuntui rinnoissa jomotusta ja nänneissä&mahassa nipistelyä& posket kuumotti, joten tein, TAAS, testin ja nega. Että joo mun ja kärsivällisyyteni kans:whistle::unsure: Ja toki viivanpaikan oli viivalaseillani näkeväni :geek:

Nyt ois dpo 11 mahdollisesti. Tai jopa 12, en tiedä. Huoooh. Jotenki nämä tissien oireet, joita on ollut vaan aiemmin edellisessä kierrossa (plussa tuli, mutta meni kesken), on herättänyt toiveet. Ku ei mulla ole ennen negakierroissa rinnoissa tuntunut yhtään mitään. Ja olen muka havainnut erittäin alhaalla keskellä mahaa viiltoja ja nipistelyjä sekä repäisykipuja on ollut. Poskia on kuumottanut iltaisin kuten esikoisen raskaudessa. Mutta ei niin ei:cry: Kyllä sitä kuumeissaan voi kaikki oireet yrittää raskaudella selittää:D Mutta vielä en halua luopua toivosta, jospa se plussa sieltä tuliskin!

@Kunu89 , onpa inhottava tilanne! Toivottavasti pian saisit siihen selvyyttä ja tietysti plussan muodossa!(y)
Mulla on ollut päinvastoin, että yleensä tissit kipeet ennen menkkoja ja nyt ei oo olleet ollenkaan! Viime keväänä mulla oli ihan järkky "valeraskaus", en siis todella ollut raskaana, mutta oli pahoinvointia ja rinnat ihan kosketusarat. Siksi oon ajatellut, et vois olla hyvä merkki mulla tämä "vähäoireisuus". Oikeastaan vaan ollut menkkajomotusta joka päivä n 5 dpo asti...
 

Mikäs piru tuo on tuossa punasen merkkauksen yllä? Nää on näitä herkkiä ja superohkasia liuskoja. Viivanpaikka??
Ironisesti sanan negative ylläkin vielä.:ROFLMAO:
Mutta hätäilin ja tein nyt kun iski ihan jäätävän paha olo eikä tää olo nyt juomalla ja syömällä paljoa helpottanu.:cautious: Sellanen etova olo että vesi nousee suuhun. Yllättävän samanlainen josta kärsin kuopuksesta juurikin dpo6 alkaen..ja tänään olis dpo6.:whistle:
Mut nega siis omalle mielelle ellei vahvistumista näy muutaman päivän päästä.:LOL:
Kyllähän tossa ikäänkuin jotain näkyy... :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen

Yhteistyössä