Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei, olen lueskellut tätä palstaa ja nyt ajattelin itekin tänne kirjottaa, koska tuun hulluksi tän epätietoisuuden kanssa. Mulla menossa kp39/30-32 ja negatiivista tulosta kaikilla testeillä. Tää tilanne ei oo mulle uusi, nimittäin kuopuksenkin kanssa hcg plasmasta oli vielä kp39 negatiivinen. Esikoisesta tein positiivisen testin kp45 (joka siis oli eka testaus ylipäätään), koska en uskonut luomuraskauteen. Mulla piti olla 0% mahdollisuus luomuraskauteen ja oltiinkin lapsettomuushoidoissa 2012-13. Ekasta ivf-hoidosta alkoi raskaus, joka keskeytyi vkolla 7. Muista siirroista ei tuloksia. Mulla jostain syystä kestää pitkään tuo hedelmöittyminen/kiinnittyminen ja raskauden alkaminen.

Mutta niin, nyt sitten yhtäkkiä kierto venyy taas, mitä ei ole ilman raskautumista tapahtunut, mutta tähän piinaan kuolee :/ Ja kaiken huipuksi nyt on eilen ja tänään tullut aavistus paperiin ruskeaa tuhrua.. onko muilla samanlaista vaivaa?

Terapeuttista tuijotella noita teidän testikuvia :D
 
naiset, mitäs ootte mieltä jos perustaisin suljetun faceryhmän meille yrittäjille? mä ite ainakin haluisin puhua reaaliajassa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, täälä ryhmässä on nii hidasta tää homma. Jos ootte kiinnostuneita niin laittakaa mulle sähköpostiosoitteita tulemaan, täälä varmaan voi lähettää yksityisviestejä jos ei halua tähän yleisesti laittaa
 
naiset, mitäs ootte mieltä jos perustaisin suljetun faceryhmän meille yrittäjille? mä ite ainakin haluisin puhua reaaliajassa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, täälä ryhmässä on nii hidasta tää homma. Jos ootte kiinnostuneita niin laittakaa mulle sähköpostiosoitteita tulemaan, täälä varmaan voi lähettää yksityisviestejä jos ei halua tähän yleisesti laittaa
Hyvä ajatus! Mä en vielä viitsi liittyä koska meillä ei ole varsinaista yritystä ollut vaan sattui juuri oikein ajoitettu vahinko, enkä ole saanut miestä suostuteltua yritykseen. Nyt mies on tosin aika innoissaan ollut ja ollaan yhdessä kaikkea vauvasta haaveiltu, niin jos tämä menee nyt puihin ja mies suostuu alkamaan yritykseen, niin tulen ehdottomasti mukaan ryhmään! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: tossu-83
Hei, olen lueskellut tätä palstaa ja nyt ajattelin itekin tänne kirjottaa, koska tuun hulluksi tän epätietoisuuden kanssa. Mulla menossa kp39/30-32 ja negatiivista tulosta kaikilla testeillä. Tää tilanne ei oo mulle uusi, nimittäin kuopuksenkin kanssa hcg plasmasta oli vielä kp39 negatiivinen. Esikoisesta tein positiivisen testin kp45 (joka siis oli eka testaus ylipäätään), koska en uskonut luomuraskauteen. Mulla piti olla 0% mahdollisuus luomuraskauteen ja oltiinkin lapsettomuushoidoissa 2012-13. Ekasta ivf-hoidosta alkoi raskaus, joka keskeytyi vkolla 7. Muista siirroista ei tuloksia. Mulla jostain syystä kestää pitkään tuo hedelmöittyminen/kiinnittyminen ja raskauden alkaminen.

Mutta niin, nyt sitten yhtäkkiä kierto venyy taas, mitä ei ole ilman raskautumista tapahtunut, mutta tähän piinaan kuolee :/ Ja kaiken huipuksi nyt on eilen ja tänään tullut aavistus paperiin ruskeaa tuhrua.. onko muilla samanlaista vaivaa?

Terapeuttista tuijotella noita teidän testikuvia :D
Apua, miten piinaavaa! :eek:
 
Niin ja meikäläisellä pärähti tänään sitte ihan mieletön viiva ovulaatiotestiin eli posi tulikin sitten vasta tänään ja alavatsaakin on juilinut eli tänään on se pääpäivä kun on peittoja paras heilutella :) en kyllä tartteis edes mitään testejä tähän hommaan, niin hirveet himot ja limat ja tuntemukset alavatsalla ettei voi erehtyä. Kunnon limat tuli toissapäivänä ja edelleen limailee. Toivotaan että tästä kierrosta tärppää uudelleen!
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Naturamama ja viipulainen, nään molempien testeissä selkeesti jotain!! Mutta Naturamama, älä nyt hae sieltä apteekista mitään testejä vaan haet ne precheckit kaupasta, lupaan ettet tuu pettymään
Äh en tajunnut, että ne olis kaupasta saanut! Noh menin siis apteekkiin jo mutta mulla on apteekki kulman takana.
Mulla siis koko päivän painanut toi kohtu niin että! Koko ajan varma että kohta alkaa vuoto vaikka olis kyllä vielä tosi aikaset menkat. Ei oo alkaneet. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
@Naturamama Voi itku! Se on aina kova paikka, jos menkat sit alkaakin. Toivo ehtii nousta ja testitkin näyttää viivalaisia. Toivotaan tosiaan, että vauvakuume teillä nousee myös miehen taholta! Kattokaa jotain hyviä vauvaleffoja, missä on hyvä meininki...

Mulla menossa dpo 16. Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä, mulla on pitkä kierto. Tässä vaiheessa testailin ja kas kas - viivaa löytyy. Mutta onko tarpeeksi vahvaa, siitä ei sitten ole mitään tietoa. Mitäs te olette mieltä?

FullSizeRender-38_opt.jpg FullSizeRender-37_opt.jpg
 
Pahoittelut naturamama ❤Aina se tuntuu nii kurjalta, kun haaveet hetkeksi kaatuu. Haleja!

Onnittelut stindepinde ❣ Aivan selviä tuloksia

Ite tein aamulla 2 liuskatestiä...rfsu:n. Ja nyt olin näkevinäni molemmissa haaaaamujen haamua, mitä en oo milloinkaa aiemmin nähnyt toiveajattelusta huolimatta. MUTTA kyllä ne menkat on nyt alkamassa, nii mietinkin, että antaakohan testit jotain juuri menkkojen kynnyksellä?
 
@Naturamama Voi itku! Se on aina kova paikka, jos menkat sit alkaakin. Toivo ehtii nousta ja testitkin näyttää viivalaisia. Toivotaan tosiaan, että vauvakuume teillä nousee myös miehen taholta! Kattokaa jotain hyviä vauvaleffoja, missä on hyvä meininki...

Mulla menossa dpo 16. Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä, mulla on pitkä kierto. Tässä vaiheessa testailin ja kas kas - viivaa löytyy. Mutta onko tarpeeksi vahvaa, siitä ei sitten ole mitään tietoa. Mitäs te olette mieltä?

katso liitettä 2363 katso liitettä 2364
Kysyn tyhmänä, että miten on ovulaatiosta menkkoihin kolme viikkoa? :O
Mä olen ilmeisesti ymmärtänyt homman ihan väärin gyneltä. :D Luulin että se on noin 14 vrk ennen menkkoja, oli kierto sitten 100 tai 22 vrk. :)
 
Jaa, hyvä kysymys @Unicorn. Mulla se vaan menee niin, et tikuttamalla saan oviksen noin kp 12-15 ja siitä menee sitten noin 15 päivää menkkoihin. Eli ei kolme vaan reilu kaks viikkoa. Eiks se sit mee ihan normisti? Tai mikä näissä nyt koskaan pn normia.. Kierron kokonaispituus mulla 31. Nyt 7 päivää lyhyempi.
 
Jaa, hyvä kysymys @Unicorn. Mulla se vaan menee niin, et tikuttamalla saan oviksen noin kp 12-15 ja siitä menee sitten noin 15 päivää menkkoihin. Eli ei kolme vaan reilu kaks viikkoa. Eiks se sit mee ihan normisti? Tai mikä näissä nyt koskaan pn normia.. Kierron kokonaispituus mulla 31. Nyt 7 päivää lyhyempi.
Aa, mä en silti tajunnut, kun yllä luki "dpo 16 ja menkkoihin vielä viikko", siitä tulis niinkun 23 päivää oviksesta menkkoihin.
Mutta ei tää ois eka kerta, kun en tajua jotain. :D
Ootko kauan yrittänyt? :) Tosi harmi kun noissa ei sitten ollutkaan mitään. :(
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut stindepinde :(

Täällä sama juttu, eli eilen alkoivat ne menkat, kuten ounastelin :( Jotenkin tälläkertaa ottaa tosi lujille päästä tästä pettymyksestä yli. Ne lapsettomuusvuotten tunteet alkaa nostaan taas päätään. Meinaan huomenna varata lääkäriajan tuon tiputteluongelman vuoksi. Huonojen raskautumismahisten lisäksi ei ainakaan auta, että joka kuukausi ennen menkkoja tiputtelee.

Toivottavasti plussia ensi kuussa tulisi kaikille :)
 
Kiitos kaikille mukanaelämisestä. Menkkojen toinen päivä on jo helpompi, kummasti sitä aina sitten vaan tsemppaa.

Meillä on yksi ihana lapsi ja hänelle toivottais kaveria. Esteenä ikä ja ylipaino, olen nimittäin jo 41. Olemme yrittäneet heti esikoisen jälkeen saada toista lasta, joten siitä tulee jo viisi vuotta. Toivoa on vielä hieman, mutta kyllähän tämä näyttää jo siltå, että ei tärppää. Onneksi on yksi lapsi kuitenkin suotu! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä