Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyvältä se mun mielestä näyttää :) jotkut saattavat saada haamun vasta sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Eli vahvistumisia :)
Sitä just miettisin et voiko olla jopa pieni haamu? Ihan ehkä hiukan vahvempi ku eilen, ni siks aattelin ettei välttämättä ole pelkkä viivanpaikka.. :) Höh, jotenki asennoitusin jo et tänään oisin ollu viisaampi..
 
Sitä just miettisin et voiko olla jopa pieni haamu? Ihan ehkä hiukan vahvempi ku eilen, ni siks aattelin ettei välttämättä ole pelkkä viivanpaikka.. :) Höh, jotenki asennoitusin jo et tänään oisin ollu viisaampi..
Kyllä toi mun mielestä on ihan selvä haamu :) ite sain aikasamanlaisen dpo 11 voin ettiä sen tähän jos antaa vähän toivoo :) nyt siis 7+1 7E675990-CABC-4EA8-931C-10F833B91F0E.jpeg
 
No uskon! Mietin tuollasia kans jo etukäteen et kuinka paljon sitä sit jännittääkään et pikkunen pysyy matkassa ja että kaikki on vielä hyvin. Tsemppiä, varmasti ihanaa nähdä hänet ensimmäistä kertaa :love:
Joo siis mä en ikinä pystyis odottaa sinne rv 12 asti et haluan heti just tietää että ollaanhan siellä oikeessa paikassa. Eihän sekään hyvää loppua takaa mutta olis kamalaa mennä sinne rv 12 ultraan totee että oli esim tuulimuna.. Mä oon kauhee panikoimaan ja tein raskaustestejäkin varmaan 20 :D Toivotaan et mä nään viikon päästä pikkusen ja että sulla vahvistuu viivat :love: Pidä ajantasalla (y)
 
Hätähousuille tiedoksi että on tällainen sivu josta näkee hieman mitä tulosta odottaa kenties missä vaiheessa dpo:ta. Itse ajattelin jättää testaamatta tässä välissä ja testata ensi perjantaina. Kun kuitenkin positiivisen tulos saaminen on jo yli 50% todennäköisyydellä

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Hyvin on tiedossa tämäkin sivusto mutta se testaaminen on vaan niin kivaa! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mutsijaparimuuta
Mulla taitaa olla Naturamaman kanssa aika samoihin aikoihin ovis? Eli mulla Dpo6 tänään :)

Mitä testailuun tulee, niin kalliiksi tulee testailla koko ajan..viime kuussa tuli kaksi CB haamua ja sen jälkeen pelkkää negatiivista. Ja kyllä, en ole tilannut netistä.tukkupaketillisen testejä :D Eli vaikka hätä on kova niin ajattelin kuitenkin jättää tuonne perjantaille.
 
Tikutin tässä kierrossa ovista, ja kahtena päivänä jäi kiireiden takia tikuttamatta, ovista en pongannut missään vaiheessa ja harrasteltukki ollaan tosi vähän, luovutin siis jo kierron puolivälin paikkeilla.. tänään aattelin huvikseen tehä testin 29/30, kun kierukan poiston jälkeen ei oo kiertokaan ollu säännöllinen. Mutta Mitä raati sanoo kuvasta?? :eek::love:
 

Attachments

Tikutin tässä kierrossa ovista, ja kahtena päivänä jäi kiireiden takia tikuttamatta, ovista en pongannut missään vaiheessa ja harrasteltukki ollaan tosi vähän, luovutin siis jo kierron puolivälin paikkeilla.. tänään aattelin huvikseen tehä testin 29/30, kun kierukan poiston jälkeen ei oo kiertokaan ollu säännöllinen. Mutta Mitä raati sanoo kuvasta?? :eek::love:
Onnittelut! :love:
 
Onnittelut @Sikke14 ja @Tintti88 selvät viivat on jo!

Minun viiva oli ihan samanlainen ku dpo12, tänään siis dpo14.. en oikein tiedä mitä tästä ajattelis. Ei kuitenkaan oo kipuja, eikä menkkojakaan vielä joten ei kai täs viel voi heittää kirvestä kaivoon .

Ainiin hei mikäs juttu tää oli et pysty testaa ovistestillä raskauttakin? Kohoaako LH taso raskauden alus vai mihin perustuu? Mul ois ovistestei, pitääks kokeilla sellasta iltasella?

R-testejä en meinannut uittaa ennenku ylihuomen jos ei siihen mennes oo asia muutoin ratkennut (n).
 

Yhteistyössä