Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta tulin heti päivittämään :D pc oli kyllä nega. 10min jälkeen eli testiajan jälkeen olin näkevinäni jotain mut ei siitä kyllä kuvaakaan olis saanut tai olla kuviteltu. :D nyt ei auta ku odottaa kuukautisia. Pääsiäisenä reissu tiedossa ni varmaan sitä ennen vielä testaan varmuuden vuoksi mut ei se taida olla osunut meikäläisen kohdalla tällä (kään) kertaa :) plussa tuulia muille :love:
 
Huomenta tulin heti päivittämään :D pc oli kyllä nega. 10min jälkeen eli testiajan jälkeen olin näkevinäni jotain mut ei siitä kyllä kuvaakaan olis saanut tai olla kuviteltu. :D nyt ei auta ku odottaa kuukautisia. Pääsiäisenä reissu tiedossa ni varmaan sitä ennen vielä testaan varmuuden vuoksi mut ei se taida olla osunut meikäläisen kohdalla tällä (kään) kertaa :) plussa tuulia muille :love:
Ihanko totta?? Voi ei (n) oli niin selviä viivoja sulla.
 
Ihanko totta?? Voi ei (n) oli niin selviä viivoja sulla.

No joo. Oon tässä nyt silti viel tänäänkin 4h pidätyksellä tehnyt toisen pc:n testin ja sen 5min jälkeen olin näkevinäni ihan haaleen viivan joka nyt myöhemmin kadonnut mut ajattelin vielä koittaa sitä ultraa varmuuden vuoksi huomenna aamulla. Nyt kp 28/27-30. En tiedä taitaa olla aika toivotonta eikä tätä helpota mun kahden peräkkäisen yön unet plussa testistä ja se et tulin eilen yhtäkkiä kipeeksi. :D tunne siitä et odotan jotenkin koko ajan vahvistuu enkä hanki uskoa kieltävää testiä :whistle: mut täältä tiputaan kovaa ja Korkeelta kun sunnuntaina ne kuukautiset pärähtää o_O menkka kipuja ja tosi voidemaista valkovuotoa lorauksina ollut mut muuten edelleen ihan kuiva. Tiedä häntä sitten.. taitaa olla mielen kepposia :D
 
@Prinsecc voi harmi! :(

Mä ostin tänään kans kolme pakettia pc mutta en tiedä uskallanko testata. Viikonloppuna olin vielä varma että nyt tärppäs mutta nyt ei kyllä yhtään tunnu siltä.

No ei niille mitään voi. Mietein omalla kohdallani kemiallista kun kerran noi hailakat tuli alkuviikosta ja nyt ei sit enää mitään (testasin aamulla nyt kun lähdettiin reissuun ni sillä ultralla enkä nähnyt edes tuollaista samanlaista ku viimeksi siinä) loppuviikosta. Noo.. Nyt odotellaan kuukautisia ja ens kierrossa yritän olla parhaani mukaan miettimättä:)

Hirveesti paljon plussa tuulia sulle @Appelsiiniomena :love:
 
Heippa! Kirjoittelen tuolla toiveena vauva 2017-2018 ketjussa, mutta laitan tännekkin kun kuumottelee ihan hulluna..!! Näettekö mitään , jotain, mitä...? Nyt vasta dpo9 ja tyhmänä testasin ! :X3:katso liitettä 3162
Onestepit on surkeita. Mulla noi näytti melkeinpä tollasta harmahtavaa häilyvää viivaa dpo10 kun pc liuska näytti pinkkiä haamua.
Osta siis vaikka yks paketti pc:n liuskoja kaupasta ja koklaa niillä.:)
 
Mitäs arvon himotestaajat näkee tässä rivistöstä? Kyseessä DPO7-9 testejä kuivina. Tiiän, tosi aikasta, mutta eilen ehdin jo innostua jouluvauvasta:whistle: Tänä aamuna (dpo10) testit kuitenkin negoja, tosin enää ei oo pc:tä tai rfsu:ta jäljellä, joten tein onestepin herkän (tiiän et on käytännössä paljon epäherkempi kuin pc) ja Cb:n herkän (se johon tulee plussassa yks viiva).

Aikaiset päivät on vielä, joten elättelen toivoa. Mut aika monta viallista testiä ois (taas) sattunu mulle jos nuo ei tarkoittais ”sitä”.. Vai miltä näyttää?

Meen kyllä pc-kaupoille heti kun pääsen:DF54EF2BC-EE28-4996-A678-3C08B4851CDE.jpeg
 
Huomenta! Meikäläinen on taas päässyt testaamisen alkuun, dpo 8 menossa ja aamutesti Clearblue+. Tiedän tähän tulevan helposti viivaa, mut dpo 8 aika hyvä mun mielestä. Jospa nyt olis onni napsahtanut kohdille.. Avasin testin myös ja sisällä viiva näytti vahvemmalta. Onnea muuten kaikille plussanneille! :) Ja hyvää pääsiäistä! :)

IMG_1781.JPG
 
Mitäs arvon himotestaajat näkee tässä rivistöstä? Kyseessä DPO7-9 testejä kuivina. Tiiän, tosi aikasta, mutta eilen ehdin jo innostua jouluvauvasta:whistle: Tänä aamuna (dpo10) testit kuitenkin negoja, tosin enää ei oo pc:tä tai rfsu:ta jäljellä, joten tein onestepin herkän (tiiän et on käytännössä paljon epäherkempi kuin pc) ja Cb:n herkän (se johon tulee plussassa yks viiva).

Aikaiset päivät on vielä, joten elättelen toivoa. Mut aika monta viallista testiä ois (taas) sattunu mulle jos nuo ei tarkoittais ”sitä”.. Vai miltä näyttää?

Meen kyllä pc-kaupoille heti kun pääsen:Dkatso liitettä 3167
Onhan noissa haamuja. Se one step on niin surkee, että tee todella huomenna jollain muulla. Lupaava rivi :)
 
Ehdinkin jo hankkia pc:n ja rfsu:n ja ihan negoja ovat:cry: onneks on vasta dpo10 et vaikka nuo kaikki ois taas vääriä haamuja niin on aikaa tulla oikeitakin tuloksia. Mut ottaa jotenkin tosi koville tällä kertaa nää negat :unsure:
Ehtii tosiaan vahvistua vielä. Jännä ku noinki haamuillu aikaseen.. no, jatkat vielä. Toivon että lähtee vahvistuu.

@stindepinde onhan tossa haamu.. mut toi on antanu mullekin samanlaista tatkottamatta mitään :(. Mutta sullakin aikaa vahvistella vielä :). Peukkuja!!
 

Yhteistyössä