Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@babygreen Myös mun silmään toi on tosi haalea, siis nega.

@Maya123 On varmasti ihan oikea paikka sullekin, toivotaan että haamu vielä ilmestyy!

@lucille Tsemppiä piinailuun, toivotaan tosiaan sitä plussaa :)

Täällä kp 8 ja ovisliuskan viiva on jo tosi vahva, toivon vaan että ovis tulis aikaisintaan kp11 kun mies on reissussa. Eihän tässä teidänkään silmään ole vielä ovisplussaa? Oikeen mitään ovisoireita ei oo vielä.

https://aijaa.com/nuVYAi
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
@babygreen Mulla meni tässä kierrossa näin https://aijaa.com/1P9pl3
Se siis saattaa näyttää kahta viivaa koko kierron ajan joillakin ihmisillä. Mullakin noi kp12 viivat näytti jo niinku plussaa lykkäis, mut kyllä se erotat plussan sit ku tulee.

Mulla on ens la naisten kans ryyppyilta...MUTTA mitä tekisitte mun tapauksessa? Olen ensinnäki himotestaaja ja ens viikon la olis dpo11 eli normaalisti olisin testannu jo ainaki 4 kertaa :LOL:. Mut mä en halua kertoa kelleen jos on käyny tuuri ja en ole varma haluanko edes tietää vielä lauantaina, koska kerron varmasti kaikille:ROFLMAO:.
Eli mietin jos testaisin vasta sunnuntaiaamuna dpo12:rolleyes:. MITEN MÄ PYSTYN SIIIHEEEEEN:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
minusta tuntuu että aina silloin kun on ihan varma että olisi tärpännyt, vuoto alkaa jotenkin tosi oudosti :ROFLMAO:
tai siis just et saattaa tulla 1-3 päivää haaleaa vuotoa tai pyyhkiessä näkyä ja sitten maataankin päivä itkien suihkun lattialla, että kuolee siihen kipuun ja päivänpäästä taas menkat ohi :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
@Tiinaliina1 mä kyllä testaisin jo ennen juomailtaa, et uskaltaako sitä juoda ees. Toisaalta ei se juominen tossa vaiheessa vaikuta masuasukkiin mitenkään. Saattaa olla vaan äklö olo ja juoma ei maistu kunnolla. Sähän voit mennä baariin autolla tai sanoo et sulla on antibioottikuuri ja et siks voi juoda, niin ei tarvi kertoo vielä jos plussa tuli:)

ON: Mulla on nyt kp22 ja tässä kierrossa on kyllä heilutettu peittoja enemmän, kuin ainakaan vuoteen:D Tosiaan syy aikaisempaa hiljaiseen kauteen on se, kun olen synnyttänyt vasta 10kk sitten.
 
@Tiinaliina1 mä kyllä testaisin jo ennen juomailtaa, et uskaltaako sitä juoda ees. Toisaalta ei se juominen tossa vaiheessa vaikuta masuasukkiin mitenkään. Saattaa olla vaan äklö olo ja juoma ei maistu kunnolla. Sähän voit mennä baariin autolla tai sanoo et sulla on antibioottikuuri ja et siks voi juoda, niin ei tarvi kertoo vielä jos plussa tuli:)

ON: Mulla on nyt kp22 ja tässä kierrossa on kyllä heilutettu peittoja enemmän, kuin ainakaan vuoteen:D Tosiaan syy aikaisempaa hiljaiseen kauteen on se, kun olen synnyttänyt vasta 10kk sitten.
Vau.fissä oli tämmönen teksti;
Istukan alkionpuoleisessa osassa on kiinni napanuora. Neljä viikkoa hedelmöityksestä veri alkaa kulkea alkion ja äidin välillä napanuoran läpi. Napanuorassa on kolme verisuonta. Yksi niistä kuljettaa happipitoista verta ja ravintoa lapseen, kaksi muuta kuljettaa verta ja kuona-aineita pois.

Eli vaikka tosiaan dpo12 kävisin normaalisti ulkona naistenillassa, niin se ei tekisi vauvalle mitään. Tämä on kai kropan ihmeellinen suojautumistapa, kun eihän muinoin ollut raskaustestejä. Nykyään ollaan vaan niin friikkejä kaiken suhteen. Olin silti itsekin ekan kanssa. Söin viikolla 7 vahingossa salviaa ja olin ihan varma, että vauva kuolee(n). Toisen kanssa uskalsin jo vähän hengittääkin.

Maakohtaiset erot on muuten aika jänniä. Täällä maassa missä mä asun neuvolaohjeissa sanotaan, että odottavan äidin ei kannattaisi juoda kahta annosta enempää viikossa. Kun suomessahan vastaava on täysin nolla. Täällä on myös "sallittua" syödä asioita, jotka suomessa odotusaikana on täysin pannassa. Mun mielestä jännä juttu.
 
@Tiinaliina1 Mikä on roskishaamu? :)

Mä kävin esikoista oottaessa ihan kunnolla juopottelemassa dpo 9 ja dpo 11 testasin vahvan plussan. Kauhee morkkis iski sillon päälle kun mietin mitä oon aiheuttanut, mutta mua kanssa lohduteltiin sillä että alkio ei vielä ollut samassa verenkierrossa. Eihän sitä ihan kaikkee elämää voi jättää elämättä vaan siinä ajatuksessa että saattaa ehkä olla raskaana. Meillä on kanssa illanvietto viikon päästä, mutta sillon nyt pitäis jo ite saada joku vastaus kun menkat olis sit sillon alkanu.
 
Mä eilen tein tunnin pidätetystä pissasta rfsu n testejä kaksi. Toiseen ei tullut mitään ja toiseen viivanpaikka. Tänään en ole tehnyt testiä. Mul on nyt kp 31/27-33 joka muuttui varmaan kp 1. Aamulla tuli vähän rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä ja nyt tulee jo punaista vuotoa. Yleensä mul on yks päivä kun tulee rusehtavaa vähän ja seuraavana päivänä menkat alkaa. Nyt näköjään alko samantien heti samana päivänä. Kävin kävelemässä ja mua pisti keskelle alamahaa monta kertaa. Mistäköhän sellainen vois johtua? Onkohan tämä alkuraskauden harmitonta vuotoa vai menkat? Mut jos olisin raskaana niin olis eiliseen testiin varmaan tullut viivat. Mut oliko se liian laimeeta pissaa. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Sanokaa te mitä mieltä ootte.
 
Mä eilen tein tunnin pidätetystä pissasta rfsu n testejä kaksi. Toiseen ei tullut mitään ja toiseen viivanpaikka. Tänään en ole tehnyt testiä. Mul on nyt kp 31/27-33 joka muuttui varmaan kp 1. Aamulla tuli vähän rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä ja nyt tulee jo punaista vuotoa. Yleensä mul on yks päivä kun tulee rusehtavaa vähän ja seuraavana päivänä menkat alkaa. Nyt näköjään alko samantien heti samana päivänä. Kävin kävelemässä ja mua pisti keskelle alamahaa monta kertaa. Mistäköhän sellainen vois johtua? Onkohan tämä alkuraskauden harmitonta vuotoa vai menkat? Mut jos olisin raskaana niin olis eiliseen testiin varmaan tullut viivat. Mut oliko se liian laimeeta pissaa. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Sanokaa te mitä mieltä ootte.
Noi rfsut on varmaan kaikkein surkeimpia testejä.. kannattaa varmaan kokeilla jotain muuta? (n) Ja jos se muu testi on nega, niin sitten hyvällä draivilla uuteen kiertoon.
 
pakko jakaa teille tämä ketutus... tosiaan toisessa keskustelussa sanoin että voisi jättää nuo ovistestit pois stressin välttämiseksi.
Yöllä heräsin kovaan vihlaisuun ja aamulla heti sitten ovistestejä ostamaan!

22.9.jpg
Alempi tosiaan heti aamusta ja tuo ylempi haamujen haamu nyt illalla...
Eipä taida tarvita paljon piinailla, koska mies poissa huomiseen asti ja silloin vasta puputtelut suunnitteilla :( ja tosiaan kp6 olisi ollut tänään...
 
Mä oon tässä kuukauden jo testaillut säännöllisesti.
Kuopus syntyi huhtikuussa ja menkat ei ole sen jälkeen alkaneet. 9.8. jätettiin ehkäisy pois.

12.9. Saattoi olla ovis... En tiedä. Eli nyt ehkä olis dpo 10.

Viidettä siis toivotaan.
 
@W.we Kuinka pitkä kierto sulla on? Ootko ihan varma että kyseessä oli ovis, onko sulla ollu muita ovisoireita? Noissahan ei ovisplussaa oo, vaikka sitä ei toki tiedä että olisko se tullut 1-2 päivää sitten. Voisko kuitenkin olla, että se ovis on vasta tulossa..? :)
25-26 päivää. Aion tehdä huomenna myös testin ja toivon että tuo haaleampi oli vain "laimeasta erästä":oops: en usko että näin aikaisin olisin ovunnut ja toivon että ovat vasta vahvistumaan päin... kyllä aamulla vielä ajattelin että huh, ei vielä ole tummaa viivaa, mutta tuo laimea laittoi minut epäilemään olenko jo missannut koko yritysmahdollisuudet:unsure:
 
@W.we Mullahan oli myös ihmeen vahvoja viivoja tässä kp7-9 välillä, muttei kuitenkaan plussaa, ja ei ovisoireita. Eilen oli jo haalistumaan päin. Mä kyllä luulen ettei ollut vielä ovis, ja tuskin on sullakaan ollut vielä kp6, kun kierto on kuitenkin noin pitkä. Mietin jo tässä, että tää ovistestaaminenkin on ehkä vähän huono juttu ja stressaa vaan, kun viimeksikin tunnistin oviksen aivan hyvin oireista o_O En sitten tiedä voiko se lh-pitoisuus vähän vaihdella ennen ovista, oli joillakin muillakin ollut näin. Kannattaa vaan jatkaa testaamista vaikka kerran päivässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä