Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@W.we Plussa taitaa olla ihan nurkan takana(y)

@peanut_butter Samaa olettaisin sun kohdalla, että plussa on vielä tulossa. Jatka tikuttelua(y)

Mitä kuuluu @babygreen ja @LaTiLa ?

Onko kenelläkään testipäivä huomenna tai torstaina?:rolleyes:

Ei mitenkää pahasti polttele tuolla kaapissa noi testit:ROFLMAO:.
Makasin äsken saunassa ja mietein, että viime kuussa olin ihan varma, että olin raskaana ja oli kaikki mahdolliset oireet aidot ja kuvitellut:ROFLMAO:. Nyt ei ole niitä kaikkia mahdollisia, on vain muutama, ja olen ihan varma ettei tärpännyt. Ihmismieli on metkao_O.
Mulla helahti toi vasen tissi esikon kohdalla kipeeksi vasta dpo11. Nyt dpo7 ja se on tosi kipee. Oikeella ei oo mitään elämää:LOL:.
 
@Tiinaliina1 Sulla on jännät paikat, plussatuulia! :love:

@babygreen Mä kyllä näen viivan! Onko tuo one step, mun mielestä ei kyllä anna turhia viivanpaikkojakaan? Jatkahan testailua, toivotaan viivalle vahvistumista :)

Täällä taas usko oviksen tuloon vahvistuu, teen testin vielä päivemmällä. Eilen ja tänään jomotusta vasemmalla alavatsassa, ja eilen illalla ja tänään kunnon ovislimat. :rolleyes: Nyt jos ei ala ovisplussaa kuulua niin johan on! Viime kierrossa sain sen tänään, kp13.
 
Täällä taisi olla nuo ovistestailut ihan turhaa.. nyt vasenta puolta kivistää, mutta se on tosiaan se väsynyt puoli joka ei enää jaksa :unsure:
Jos omistaisi kärsivällisyyttä voisi kiltisti odottaa ensi kiertoon, että toimiva puoli ovuaisi:whistle:
 
Pakko kysyä noista ovistesteistä, että luoko niiden tekeminen teille kauheeta stressiä? Mä en haluais tehdä tästä lapsihommasta turhan stressaavaa ja pelkään että sellaseks se muuttuu jos alan testaan päivittäin. Onko parempi vaan sutasta päivittäin niin siellä olis aina tarjontaa tuli ovis koska vaan. Toinen mitä mietin on se, kannattaako käydä heti alkuun gynellä kattoon ovuloinko nyt imetysaikana ylipäänsä. En haluais imetystäkään lopettaa tän projektin vuoksi. (n)
 
@Maya123 Sä tunnet itsesi parhaiten. Jos susta tuntuu että tikuttelu tois turhaa stressiä, niin älä alota. Mä tikutin tässä kierrossa, koska halusin vähän ees osviittaa tapahtuuko ja jos tapahtuu ni koska. Ens kerralla tiedän ni ei tarvi tikutella;).

@babygreen Mulla on niin hyvä mielikuvitus, että näen aina viivan testissä jos kuvittelen sen siihen:LOL:. Valitettavasti mä en vielä näe tässä mitään, mutta toivottavasti seuraavassa näkyy(y)

@W.we Voi miksi teitä koetellaan:(. Sitä kärsivällisyyttä kun sais ostaa säkeissä ni huutaisin jo kaupan ovella että take my money!!:LOL: Sitä tarvittais kyl kipeesti täälläkin siis.

Dpo8. Arvatkaa kuinka ylpee oon ittestäni etten oo vieläKÄÄN testannu:rolleyes:. Onkohan musta kuoriutumassa kärsivällinen aikuinen:LOL:
 
@Tiinaliina1 aikamoinen tahdonvoima sulla on. Mä tiedän kyllä järjellä aatellen että ei noin aikasessa vaiheessa vielä vois saada sitä plussaa, mutta silti en malttanut olla testaamatta. :X3:
En oikein tiedä ottasinko stressiä vai en, toisaalta oon vähän sellanen tutkijaluonne ja tykkään testata ja tietää mitä kropassa tapahtuu. Ainoo mikä mua stressais on se, että en haluais sisaruksille kauheesti ikäeroo, muuten olis hyväkin jos raskaus venyis vielä puolen vuoden päähän. o_O
 
@Tiinaliina1 aikamoinen tahdonvoima sulla on. Mä tiedän kyllä järjellä aatellen että ei noin aikasessa vaiheessa vielä vois saada sitä plussaa, mutta silti en malttanut olla testaamatta. :X3:
En oikein tiedä ottasinko stressiä vai en, toisaalta oon vähän sellanen tutkijaluonne ja tykkään testata ja tietää mitä kropassa tapahtuu. Ainoo mikä mua stressais on se, että en haluais sisaruksille kauheesti ikäeroo, muuten olis hyväkin jos raskaus venyis vielä puolen vuoden päähän. o_O
Kuinka vanha sun nuorin nyt siis on? Mun lapsilla on 19kk ikäeroa ja se on niiden kannalta äärimmäisen kiva, mutta mä olin ekat 3 vuotta aivan raato kahden pienen kanssa:ninja::LOL:. Nyt nuorin on 5 ni helppaa jo kivasti. En ymmärrä miks haluan tähän vauvan:ROFLMAO::LOL:. Haastetta elämään kato...
Ps. Mulla ei oo testausasioissa yleensä yhtään tahdonvoimaa. Viime kierrossa testasin dpo7 vai 8 lähtien ja petyin tietty joka päivä. Jännä miten jaksan nyt odottaa. Olisko se seesteisyys raskausoire:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:?
 
Kuinka vanha sun nuorin nyt siis on? Mun lapsilla on 19kk ikäeroa ja se on niiden kannalta äärimmäisen kiva, mutta mä olin ekat 3 vuotta aivan raato kahden pienen kanssa:ninja::LOL:. Nyt nuorin on 5 ni helppaa jo kivasti. En ymmärrä miks haluan tähän vauvan:ROFLMAO::LOL:. Haastetta elämään kato...
Ps. Mulla ei oo testausasioissa yleensä yhtään tahdonvoimaa. Viime kierrossa testasin dpo7 vai 8 lähtien ja petyin tietty joka päivä. Jännä miten jaksan nyt odottaa. Olisko se seesteisyys raskausoire:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:?

Milloin on "kannattavaa" testata aikaisintaan? :)
 
Milloin on "kannattavaa" testata aikaisintaan? :)
Clearblue antaa herkästi viivanpaikkaa. Samoin kuin rfsu liuskat.
Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko hedelmöityksestä, jolloin istukkahormonia alkaa erittyä, ja se tuplaantuu normaalisti joka toinen päivä. Mä sain dpo11 haaaaaamulaisen haamun ekan lapsen kanssa. Toisesta en muista mutta samoilla dpoilla tod näk. Ennen sitä en lähtis kiusaamaan itteäs paitsi jos oot himotestaaja etkä voi itselles mitään niinku me jotkut:ROFLMAO:;):LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kermakko
Clearblue antaa herkästi viivanpaikkaa. Samoin kuin rfsu liuskat.
Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko hedelmöityksestä, jolloin istukkahormonia alkaa erittyä, ja se tuplaantuu normaalisti joka toinen päivä. Mä sain dpo11 haaaaaamulaisen haamun ekan lapsen kanssa. Toisesta en muista mutta samoilla dpoilla tod näk. Ennen sitä en lähtis kiusaamaan itteäs paitsi jos oot himotestaaja etkä voi itselles mitään niinku me jotkut:ROFLMAO:;):LOL:

Mä oon hätähousu kyllä :D x2 cb ja yks rfsu puikko antaa hiton haaleeta viivaa, mut pc puhtaan negan.
 
Mä tunnistan tän morkkiksen "no testaan kuitenki, vaikka varmasti nega vielä" sit sitä tarkastelee tyyliin uv-valossa, näkyykö mitään...:rolleyes:
Siis just tää! Sit avasin testin ja säätelin vähä valotuksia:LOL::LOL:. Mut jännä ettei negaan saa viivaa aikaseks vaikka kuin säätäis:geek:. Nimim.idiootti:poop:.

Jännä kuitenki et mulla on menkkafiiliksiä, vaikka ne ei kuulu mun normikiertoon ennen, ku tuntia ennen korkeintaan ku on verta jo housuissa. Ja tää väsymys..tsiisus oikeesti. Muistan sen ekasta raskaudesta, se oli ihan kauheeta. Lisäks tää seesteisyys on tosi epäilyttävää näillä kp:lläo_O. Mä riehun aina viikon ennen menkkoja & mies tekee yllättäen ylitöitä:LOL::LOL::ROFLMAO:. Jos tästä ei plussa pamahda ni mä en tunne kroppaani yhtään o_O.
 
@Tiinaliina1 kuulostaa vähän samalta ku i n mun testailut. Yritin eri valoissa ja kulmissa tihrustaa josko saisin jonkun haamun näkyyn mutta turhaan. :X3: Jännät paikat sulla, toivotaan että tuntemukset osuis oikeeseen. Mulla oli kyllä outo kun olin varma että mulla oli sellasia kiinnittymiakipuja kuin esikoisestakin, mutta ei sit näköjään ollu. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Tiinaliina: Kiitos kysymästä! Vatsakipuilut on hellittäneet, eilen kävin vielä lekurilla ja katsotaan mitä tulossa. Mutta tänään on jo kp23, Dpo 5 kivuista päätellen. Pitkä reilu viikko siis edessä . Enkä aio testailla ellei tarvetta ilmene. Jotain toiveita kuitenkin tällekkin kuukaudelle on raskautua.
 

Yhteistyössä