Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@LaTiLa kiitos vastauksesta :love: mulla oli tää sama testi toissapäivänä ja jotain päiviä ennen sitä täysi nega. Eli toivoa pitäs jonkin verran olla, toivottavasti vahvistuu eikä ois nyt vaa joku viivanpaikka! Mietin vaan eka, että haluanko nii pahasti nähä toisen viivan, että kuvittelen sen tuohon ihan kokonaan :LOL: voi saa nähä mihin tää kehittyy :unsure: tosi harmi, että sulla on tullu tollasia turhia viivanpaikkoja! On aika turhauttavia :(
 
@LaTiLa kiitos vastauksesta :love: mulla oli tää sama testi toissapäivänä ja jotain päiviä ennen sitä täysi nega. Eli toivoa pitäs jonkin verran olla, toivottavasti vahvistuu eikä ois nyt vaa joku viivanpaikka! Mietin vaan eka, että haluanko nii pahasti nähä toisen viivan, että kuvittelen sen tuohon ihan kokonaan :LOL: voi saa nähä mihin tää kehittyy :unsure: tosi harmi, että sulla on tullu tollasia turhia viivanpaikkoja! On aika turhauttavia :(
Et sä kyllä yhtään tuota viivaa kuvittele, kun tosi selvösti näkyy. Toivottavasti olisi huomenna vahvempi :love: melko tasainen se on, joten sekin voisi viitata paremmin haamun kuin viivanpaikkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kermakko
@Siltsu mä näen kyllä jo haamuja, toivotaan että ovat vahvistumaan päin :love:
En nyt muista oliko tässä vai toisessa ketjussa kun mainitsit niistä epämääräisistä vuodoista, joten toivon että täältä tullaan se pari dpo:ta perässä haamuilemaan niiden perusteella (y)

Tsemppiä meille ja muille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
@Siltsu mä näen kyllä jo haamuja, toivotaan että ovat vahvistumaan päin :love:
En nyt muista oliko tässä vai toisessa ketjussa kun mainitsit niistä epämääräisistä vuodoista, joten toivon että täältä tullaan se pari dpo:ta perässä haamuilemaan niiden perusteella (y)

Tsemppiä meille ja muille :love:
Joo siellä toisessa ketjussa mainitsin, kunpa merkkais plussaa sinnekin :love::love:
 
Täällä aamulla tikkuun ei edes viivanpaikkaa ja iltapäivästä alkoi kp1. Positiivista, jotta säästyin tässä kierrossakin siltä parin päivän tuhrulta ennen kunnon vuotoa.
Nyt mä otan pienen tauon ja palaan ehkä joskus varsinaiseen yritykseen. Meillä on ollut vähän tällainen hällä väliä meininki ja kunnon yritystä ei kuitenkaan ollut. Täytyy käydä keskusteluja ja miettiä mitä tässä oikein meinataan.
 
@Siltsu vieläkö piinaat!? eikö flon (vai mikä sovellus sinulla olikaan) mukaan tänään olisi pitänyt alkaa?
Joko digi odottaa aamua :love:

Jännittää kamalasti muidenkin puolesta, ehkä siksi kun itse yrittää malttaa mieltään vielä sinne maanantaille :D
 
Ja palaan sitten vielä yhdellä tikulla. Heti lähdön perään. :LOL: Vessa reissulla dippasin yhden jääneen testin. Toinen rfsu:n paketista ja 5min testistä siinä näkyy tällainen.

https://aijaa.com/cGQ54R

https://aijaa.com/zDvEZP

Tosi kiva, kun vuotoakin jo vähän on, niin sitten tulee joku toivon pilkahdus näkeekö joku saman kuin minä. Toki on rfsu. Edellisessä rfsu luiskassa ei mitään testiajalla, vain roskishaamu parin tunnin jälkeen tuossa joku päivö ja nyt heti 5min sisällä näkyvä viiva. mä oon oikeasti kyllä haka tässä. :geek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Ja palaan sitten vielä yhdellä tikulla. Heti lähdön perään. :LOL: Vessa reissulla dippasin yhden jääneen testin. Toinen rfsu:n paketista ja 5min testistä siinä näkyy tällainen.

https://aijaa.com/cGQ54R

Tosi kiva, kun vuotoakin jo vähän on, niin sitten tulee joku toivon pilkahdus näkeekö joku saman kuin minä. Toki on rfsu. Edellisessä ei mitään testiajalla, vain roskishaamu parin tunnin jälkeen ja nyt heti 5min sisällä näkyvä viiva. mä oon oikeasti kyllä haka tässä. :geek:
Muoks: sen vuoksi herää toivo, koska mulla viimeisin raskaus alkoi vuodolla, niin aina nämä pistää kuitenkin jännittämään.
 
Pieni puklu tuli ylös ja minä sitten fiksuna tyttönä riensin heti tekemään r-testiä, mutta rfsu näytti vain viivan paikkaa... Miten hemmetin vaikeaa on odottaa sinne torstaihin että alkaako vai ei, tai edes sinne maanantaille että saisi jotain näkyviin jos on tullakseen :sick::oops:

(Tosin sitten en varmaan seuraisi tätä keskustelu palstaa, jos jaksaisin aina odottaa vuotoa...)
 
Oireina, tisujen arkuus, öklö olo kahvin jälkeen. Testi nyt dpo 11 tai 12. En ole ihan varma koska ovis tapahtunut.
Tältä näytti tänä aamuna. Tiedän että on superhaamulainen(n) Ja vaikea kuvata.
Näkeekö kukaan mitään, vai kuvittelenko?Luonnossa viiva näkyy kyllä selvemmin.20181006_112155.jpg
 
Oireina, tisujen arkuus, öklö olo kahvin jälkeen. Testi nyt dpo 11 tai 12. En ole ihan varma koska ovis tapahtunut.
Tältä näytti tänä aamuna. Tiedän että on superhaamulainen(n) Ja vaikea kuvata.
Näkeekö kukaan mitään, vai kuvittelenko?Luonnossa viiva näkyy kyllä selvemmin.katso liitettä 4832
Kyllä minäkin siellä jotain näen. Itsellä vain tähän testiin ei ole juurikaan luottoa. Pitäisi nähdä tällä testillä kunnon plussa, niin luotto varmaan palaa :unsure:

Sikäli mikäli siis tuo on rfsu puikko.
 

Yhteistyössä