Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt on pakko esitellä teille mun iltaisesta testistä ihan jäätävä roskishaamu. Kyseessä rfsu testi. Ensimmäisen 10 minuutin aikana siinä ei mielestäni näkynyt mitään ja heitin koko tikun menemään. Nyt ennen nukkumaan menoa kuitenkin tuli joku kauhea vimma tutkia vielä tikkua ja nyt on sitten koettu myös roskishaamu

http://aijaa.com/pgF5iS
 
@LaTiLa minullehan tuli viime kierrosta myös todella törkeä viivanpaikka (meinasin jopa laittaa reklamaation) tai saattoi sitten olla kemiallinenkin.:(

Toivotaan että tuo sinun viiva lähtee tuosta nousuun, eikä tarvitse haamuja kytätä vaan erottaa jo toisesta huoneesta asti kaksi viivaa ! (y):love:
 
Tänään kp35 dposta ei yhtää käryä. Tein pc:n aamulla ja sain siihen jotain viivanpaikan näköstä. Mietin, että sellasia ei pc kyllä anna ikinä! Jätin pissat purkkii ja lähin heti hakemaan rfsu:n herkkää testiä :ROFLMAO: tuntu et on pakko tehä se testi! Näkeekö kukaan muu mitään.. :unsure:


IMG_20181004_110900.jpg IMG_20181004_110959-1478x969.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa ja Momon
Tänään kp35 dposta ei yhtää käryä. Tein pc:n aamulla ja sain siihen jotain viivanpaikan näköstä. Mietin, että sellasia ei pc kyllä anna ikinä! Jätin pissat purkkii ja lähin heti hakemaan rfsu:n herkkää testiä :ROFLMAO: tuntu et on pakko tehä se testi! Näkeekö kukaan muu mitään.. :unsure:


katso liitettä 4804 katso liitettä 4803
Mulla on tuosta testistä viime kierrossa noita tosi epäilyttäviä viivoja tuolla testillä. Vatsakipujen vuoksi multa otettiin hcg seuraavalla viikolla ja se oli 0. Eli mulla osoittautui viivanpaikaksi. Toivottavasti sulla lähtee vahvistumaan. Onneksi tuo voi tuosta muuttua vielä vahvemmaksi (y) ja mulla on myös pc tikuista myös viivanpaikkoja ollut nyt tässä ja edellisessä kierrossa. Mulla on joku ihme ominaisuus pissassa, jotta olen oikein testi firmojen unelma. Aina pitää ostaa lisää, kun jos vaikka seuraava olisi selkeämpi. :geek::LOL:

Tässä on yksi kuva tuosta samasta testistä ja ne oli livenä tosi selviä. https://aijaa.com/qfBy45
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä