Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea kaikille plussanneille, hienoja viivoja jo näkyy :love:

Täällä testi aamulla nega :cry: mutta menkkoihin viittaavaa tiputtelua ei näkyvissä ja kohdun seudulla vihloo ja jomottelee ajoittain.. yleensä jomottelut alkaa vasta vähän ennen vuotoa ja tiputtelu vähintää kaks päivää ennen menkkoja. Toivottavasti se ovis oli nyt vaa myöhemmin :whistle::cry: piinaavaa tää on kyllä!!!
 
Dpo 11 tai 12 onneksi kuopuksen testikuvia tallella niin voin verrata viivan vahvistumista :cautious: Applen SE kyllä niin huono kamera, mutta viiva suht samanlainen kuin kuopuksen odotuksessa samoilla päivillä. Testinä pregchek. Kokemusta on siis tuulimuna raskaudesta missä viiva ei vahvistunut kunnolla sellaiseksi kuin pitää. Eli pelko takaraivossa kyllä näiden kanssa :unsure:

https://aijaa.com/VFvgP6
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
Dpo 11 tai 12 onneksi kuopuksen testikuvia tallella niin voin verrata viivan vahvistumista :cautious: Applen SE kyllä niin huono kamera, mutta viiva suht samanlainen kuin kuopuksen odotuksessa samoilla päivillä. Testinä pregchek. Kokemusta on siis tuulimuna raskaudesta missä viiva ei vahvistunut kunnolla sellaiseksi kuin pitää. Eli pelko takaraivossa kyllä näiden kanssa :unsure:

https://aijaa.com/VFvgP6
Todella hyvä viiva niille päiville kyllä :)
 
Mä oon kans täällä edelleen vähän samasta syystä kuin @Cristal3 tossa mainitsi. 2kkm taustalla ja ei oo tänään yhtään raskaana olo. Oli pakko testata vaikkakin vaan parin h pissasta mut kyl se taitaa olla vahvempi kuin eilen.



Mies sano et mitä jos siel on kaksoset:LOL:. Niiden suvussa on kaksosia, mutta toivotaan nyt kaikkien mielenterveyden kannalta sitä yhtä kerrallaan:whistle::LOL:
 
Mä oon kans täällä edelleen vähän samasta syystä kuin @Cristal3 tossa mainitsi. 2kkm taustalla ja ei oo tänään yhtään raskaana olo. Oli pakko testata vaikkakin vaan parin h pissasta mut kyl se taitaa olla vahvempi kuin eilen.



Mies sano et mitä jos siel on kaksoset:LOL:. Niiden suvussa on kaksosia, mutta toivotaan nyt kaikkien mielenterveyden kannalta sitä yhtä kerrallaan:whistle::LOL:
Mikä dpo sulla on menossa @Tiinaliina1 :)
 
Mä oon kans täällä edelleen vähän samasta syystä kuin @Cristal3 tossa mainitsi. 2kkm taustalla ja ei oo tänään yhtään raskaana olo. Oli pakko testata vaikkakin vaan parin h pissasta mut kyl se taitaa olla vahvempi kuin eilen.



Mies sano et mitä jos siel on kaksoset:LOL:. Niiden suvussa on kaksosia, mutta toivotaan nyt kaikkien mielenterveyden kannalta sitä yhtä kerrallaan:whistle::LOL:
Oi että mikä viiva. Onnea niin komiasti plussasta <3 . Mä niin toivon pääseväni, mukaan toiselle puolelle myös.
 
Onnea plussista @lucille @Tiinaliina1 ja @Cristal3 :love:

@Miina- nyt kyllä haamulta näyttää! <3 Jospa tällä kertaa vahvistuisi! Mitä oot ite mieltä voisko sul olla useampikin kemiallinen viime kertoina?
Ja kiitos kysymästä, epätoivoista ja masentunutta kuuluu. Joka päivä testailen useasti päivässä ja joka toinen päivä nään hailuroita. Sais jo menkat alkaa että pääsis vaan eteenpäin. Dpo 12 tänään. Ei kaduta että aloitin testailut aikaisin koska haluan tietää mahdollisen edes kiinnittymisen yrityksen vaikka toisaalta.. hulluksihan tässä tulee kun joka kerta kierron käynnistyttyä kun seksiä niin joka kerta "raskautuu" mutta vauvaa ei syliin saa
 
Onnea plussista @lucille @Tiinaliina1 ja @Cristal3 :love:

@Miina- nyt kyllä haamulta näyttää! <3 Jospa tällä kertaa vahvistuisi! Mitä oot ite mieltä voisko sul olla useampikin kemiallinen viime kertoina?
Ja kiitos kysymästä, epätoivoista ja masentunutta kuuluu. Joka päivä testailen useasti päivässä ja joka toinen päivä nään hailuroita. Sais jo menkat alkaa että pääsis vaan eteenpäin. Dpo 12 tänään. Ei kaduta että aloitin testailut aikaisin koska haluan tietää mahdollisen edes kiinnittymisen yrityksen vaikka toisaalta.. hulluksihan tässä tulee kun joka kerta kierron käynnistyttyä kun seksiä niin joka kerta "raskautuu" mutta vauvaa ei syliin saa
Ikävä kuulla, niin kovasti toivoisin teille vauvaa syliin! <3 samaistun noihin tuntemuksiin, vaikka kuinka pahalta tuntuu niin kiinnittymisyritys luo vähän toivoa. Meillä on käyty niin suuri tunneskaala kotona miehen simppatulosten takia, inhottavalta tuntuu ajatella näin mutta olen ”iloinen” näistä haamuista. Kemiallisiksi itse epäilen ainakin näitä viimeistä kahta, olen myös miettinyt että missä mahdollisesti olisi syy useammalle peräkkäin. Gynelle menen ultraan kuukauden sisällä joka tapauksessa, joko kysymään missä vika tai sitten kurkkimaan pientä :love:
 
Mä tein kans pc liuskan ja 3min kohdalla ei mun mielestä tikussa yhtään mitään. 4 ja 5 ’min kohdalla kuitenkin niinkuin kuitenkin. Eli viivanpaikka tai voihan se toki enteillä jotain. Tänään on ollut repäisykipuja jos jotain oiretta täytyisi etsiä . Muuten normi loppukierron olot. Laitan kuvan vielä kun ehdin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa ja Kermakko

Yhteistyössä