Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Mammakatri Mulla aamulla Pc melkein nega, mut tein ultran myös niin se oli reilusti vahvistunu eiliseltä. Pcn erä viimeinen kp. 06/20... Epäilen et erässä vois olla vikaa.
Mulla tämän aamuisen erän viimeinen kp oli 12/19. Mulla on tuolla 10/19 kaksi ja tuota 6/20 kaksi testiä.
En tiedä viitsisiskös yhden testin uittaa vai ottaako suosiolla vaikka maanantaihin.
Ja onko noita samalla viimeisellä kp:lläkin vielä useampia eriä. Kun tuossa kuitenkin vain kuukausi ja vuosi.
 
Onko kukaan käyttänyt babyplan testejä? Viime kierrossa niitä tilasin pari, mutta kerkesin ne käyttämäänkin jo niin hölmöillö dpoilla, ettei osaa sanoa ovatko päteviä. :oops: Koska oon aika varma, että mulla sekä one step että pc oli vaan vahvoja turhia viivanpaikkoja, koska se First response ei näyttänyt silloin mitään. Aiemmin se on näyttänyt dpo8 jo selkeää, joten siihen kyllä luotan, mutta ne taas maksaa sen 17€ 2 kpl. Taitaa olla Amerikoissa aika suosittu testi. Kyllä kun näitä puolittaisia viivoja ja viivanpaikkoja katsoo niin ei voi kuin ihmetellä laatua :mad:
 
Mulla on näistä kokemus kaavinnan jälkeen. Hcg oli 20, toi ultra anto about tollasta viivaa ja PC ei juurikaan. Menee mun mielestä ihan siihen että ultra on 10 ja PC 25 herkkyyden (n) Toki sitten kaikkeen vaikuttaa se pissan laimeus jne
Mulla on Pc antanut eilen ihan selvän plussan kyllä, että siks mä veikkaan et toi aamunen oli jotenkin viallinen. Tossa kun ei ollu nimekskään, ja sit kuitenkin se Ultra oli eilisestä vahvistunu. Oli siis tarkoitus vahvistumista Pcllä vähän seurata. Ja tuo aamunen lannisti ihan täysin. Sit tein sen ultrankin pois kaapista, kun ajattelin et on haalistumassa viiva.
Aa, se erä n päiväys olikin 11/20. Teen illalla varmaan sen toisen pcn veks ja maanantaina kun menkkojen pitäis alkaa, niin uhraan digin.
 
Eiliseen jatkoa, tänään haamuilee PC ja Rfsun joku 6pv ennen tehtävä Pitäiskö olla jo vahva viiva jälkimmäisessä, kun dpo noin 11 :unsure: Kp. laskujeni mukaan 25/27.
Ei siihen mun käsittääkseni vielä vahvaa pitäis tulla, dpo 12 on kans viel aikaista.
Countdowntopregnancy-sivustolla on mielenkiintoinen diagrammi aiheesta, et millä dpolla minkäkin vahvuinen viiva. Kandee käydä kattoo.
 
Mulla on Pc antanut eilen ihan selvän plussan kyllä, että siks mä veikkaan et toi aamunen oli jotenkin viallinen. Tossa kun ei ollu nimekskään, ja sit kuitenkin se Ultra oli eilisestä vahvistunu. Oli siis tarkoitus vahvistumista Pcllä vähän seurata. Ja tuo aamunen lannisti ihan täysin. Sit tein sen ultrankin pois kaapista, kun ajattelin et on haalistumassa viiva.
Aa, se erä n päiväys olikin 11/20. Teen illalla varmaan sen toisen pcn veks ja maanantaina kun menkkojen pitäis alkaa, niin uhraan digin.
Mielenkiintista nähdä miten sun tilanne kehityy :)! Ja joo siis plussa se munkin PC oli mut reilusti haaleampi kuin se Ultran viiva. Semmonen hailakka pinkki. Mut kuitenki semmonen että normitilanteessa mitä yleensä olen dpo9 plussannu olisin ollut ylen onnellinen:unsure:
 
No ni. Tässä nyt siitä samasta paketista toinen liuska. Aamuinen oli hädin tuskin edes haamu. Ja aamuisesta samasta pisusta Ultra selkeä plussa. Uskon et se aamun liuska sattui olemaan jotenkin viallinen. On tämä kuulkaa melkoista jännitysnäytelmää. Eikä mikään tikku kuitenkaan nyyttiä syliin asti takaa. Mutta toivoa toki jotensakin antaa.
 

Attachments

Kiitos kaikille. :love: Tein puolitoista vuorokautta myöhemmin edellisestä vielä toisen ultran ja viiva vahvistui hieman. Mietin, pitäiskö tässä käydä hakemassa viikkonäytöllinen testi varuilta alkuviikosta. Menkat ei ole kyllä vieläkään alkaneet ja tässä on tullut kiinnitettyä huomiota kaikenlaisiin raskausoireisiin. Voiko tää olla totta? :rolleyes:

Tsemppiä kaikille muille himotestaajille. <3
 
@Vauva2019 huutelen taas sivusta. Sulla ei oo viel kiertoo synnytyksen jäljiltä? Ymmärsinks oikein? Saitko sä oviksen kiinni? Mulla vähä vastaava tilanne mutta maha ja muut oireet on sen tuntuiset että josko kierto alkais. Hämäävästi kaikki raskausolot päälle kuten kakkosenkin imetyksen aikana:D:whistle:
Itse saan ovistikkuihin aika ajoin tummia viivoja. Mut näin oli tosiaan kakkosen jälkeenkin ennen ku kierto alko
Laittelehan sitten tietoja miten asia edistyy.
Joo, ymmärsit oikein. Ei oo vielä kierto alkanut, kiinteiden maistelu aloitettiin 6 kk kohdalla hiljattain niin siinä mielessä vois alkaa palautua. En saanut ovista tikkuihin mut oireista päättelin et vois olla eka ovis. On tää yhtä salapoliisityötä..

Oon saanut nyt DPO8-9 tällasia testejä, joskin myös puhtaita negoja. Kuvassa testit, joissa itse näen livenä jotain. Pc:ssä outoja puolikkaita viivoja kaksikin. Ei yhtään sellasta, jonka tunnistaisin varmaksi haamuksi, mutta yllättävän moneen testiin osunut viivanpaikkoja tms. Kun liikaa testaa niin osuu näitäkin, en vaan jaksa uskoa et näillä päivillä ja ekasta ”ehkä oviksesta” tarrais. Kuvassa siis ylimpänä myös se aiemmin linkittämäni ”liian aikainen pc”. Alimpina molempien merkkien uusimmat, vielä kosteat testit DPO8-9.
D58AE368-2CC4-4A57-9717-7533DC47B33A.jpeg
 
Kiitos kaikille. :love: Tein puolitoista vuorokautta myöhemmin edellisestä vielä toisen ultran ja viiva vahvistui hieman. Mietin, pitäiskö tässä käydä hakemassa viikkonäytöllinen testi varuilta alkuviikosta. Menkat ei ole kyllä vieläkään alkaneet ja tässä on tullut kiinnitettyä huomiota kaikenlaisiin raskausoireisiin. Voiko tää olla totta? :rolleyes:

Tsemppiä kaikille muille himotestaajille. <3
Minä hakisin:love: Onnea! Mahtava ajoitus äitienpäivään vieläpä:)
 
@Vauva2019 omituisia testejä. Tommoset pitäs kieltää o_O sain silti itsekin aika monta viivanpaikallista viime kierrossa. Sulla kyl erikoinen tilanne, jos onkin napsahtanut..;)
 
@Vauva2019 ok! Siis mulla on vauva pian 10kk ja vikat 4kk ollu voimakkaita mahakipuja ajoittain, valkkaria tulee on off paljon! Ja voin pahoin, hajut tuntuu ja vaikka ja mitä :sick: mut en oo raskaana ja tuskin kierto palautuu ihan heti :D kakkosestaki meni 1,5v saakka vaikka ekat ”olot” ja kerran ihan pientä vuotoaki tuli 8kk kohdalla. Ovistikkuja oon tehny ja viivat seilaa tummasta puhtaan valkeaa. Kakkosen kohdalla sain pari kertaa ns ”ovisplussan” mutta luin sitten jostai jenkkisivulta että jos imetyksessä tapahtuu välillä pidempää vaihtelua niin elimistö sysää Lh pulssin. Mut se ei riitä ns ovikseen eikä kierron käynnistykseen. Mut on tää vaan hullun hommaa :poop::ROFLMAO:
 
Moi. Kokeilin tehdä kolme varhaista raskaustestiä. Kaksi cb ja yksi joku toinen apteekin testi joka näyttää 6päivää aikaisemmin. Kaikki negoja. Testasin ovulaatiosta 10pv ja 11pv kun se ovis katsottiin ultralla. Voiko silti olla raskaana. Koko ajan huono olo ja kylmä. Huomenna tai ylihuomenna pitäis alkaa kuukautiset . On terolut ja se letrozol alla joten pohdin onko huonovointisuus sit vaan sitä. Onko joku ollu raskaana vaikka nuo varhaiset testit ollu negaa?
 
@Mullekkin Mulla ei oo kokemusta noista lääkityksistä.
Sitä vaan halusin sanoa, että joidenkin tutkimuksien mukaan kiinnittyminen tapahtuu yleisimmin dpo9. Näin ollen dpo10-11 ei juuri mitään voisi näkyäkään. Nämä varhaiset testit ei aina ole niin varhaisia, riippuu paljolti kiinnittymisen ajankohdasta.
Itsellä pitäisi kuukautisten alkaa huomenna maanantaina, tein ekan haamulaisen torstaina ja palelu astui vasta eilen kuvioon. Samoin huonohko olo. Jännä juttu et negakierrossa dpo 9-12 mulla on ihan sikahuono olo, paljon pahempi siis kuin nyt raskaana ollessa. Mulla liittyy pms-oireistoon.
 
Moi. Kokeilin tehdä kolme varhaista raskaustestiä. Kaksi cb ja yksi joku toinen apteekin testi joka näyttää 6päivää aikaisemmin. Kaikki negoja. Testasin ovulaatiosta 10pv ja 11pv kun se ovis katsottiin ultralla. Voiko silti olla raskaana. Koko ajan huono olo ja kylmä. Huomenna tai ylihuomenna pitäis alkaa kuukautiset . On terolut ja se letrozol alla joten pohdin onko huonovointisuus sit vaan sitä. Onko joku ollu raskaana vaikka nuo varhaiset testit ollu
Teroluthan on keltarauhashormonia, tekee kyl palelut sun muut ”raskausoireet”. Mutta se ettei dpo 11 näy mitää ei tarkoita ettet vois olla raskaana (y) itse oon saanu luomuraskauksissa haalean pinkin viivan PC tikkuun dpo9 alkaen. Mut olen hoidoissaki plussannu ajoissa. Näin ei kaikilla oo tokikaan. Apteekin ultra-testi on toiminu myös, näyttää pienellä HCGllä viivasta. Clearbluen plus-miinustikulla ollen taas saanu väärää sinistä haamua vaik hcg oli verokokeessa alle 3.
Tsemppiä! Toivottavasti viivat vahvistuu!!
 

Yhteistyössä