Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En enään ainootakaan tikkua liuota huoh.

Dpo 13 27/25 Täti olisi nyt jopa tervetullut ni pääsis alottaan alusta

Tämän aamunen testi puhdasta negaa.

Ainoo mikä nyt oli outoo kertokaahan viisaammat mistä johtuu kun
Tänään tein ovistestin johon ei tullut viivaa ollenkaan. keskiviikkona( 25/25) tein ovistestin johon sain kuitenkin 2 viivaa.
Voiko olla että munasolu oo irronnu täs kierros? Testeihin tuli kyllä kp 15 vahvaa viivaa ja kipujakin oli joten ajattelin et ovis ollut 16.-17.12. tienoilla.
 
Viiva on mielestäni vahvistunut selvästi eilisestä ja nyt sen näkee jo ilman silmien siristelyä:geek: Mä oon ihan pimahtanut! Oli pakko tehdä laskettu aika-testi ja näytti että viikkoja olisi 3+6 ja laskettu aika olis 9.9.17 :love: Toivottavasti täältä tulis paljon porukkaa syyskuun odottajiin!Oikeen hyvää uuttavuotta ja plussatuulia kaikille:)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: nelHM ja Norway
Viiva on mielestäni vahvistunut selvästi eilisestä ja nyt sen näkee jo ilman silmien siristelyä:geek: Mä oon ihan pimahtanut! Oli pakko tehdä laskettu aika-testi ja näytti että viikkoja olisi 3+6 ja laskettu aika olis 9.9.17 :love: Toivottavasti täältä tulis paljon porukkaa syyskuun odottajiin!Oikeen hyvää uuttavuotta ja plussatuulia kaikille:)
Hienosti vahvistunut viiva ❤
 
En enään ainootakaan tikkua liuota huoh.

Dpo 13 27/25 Täti olisi nyt jopa tervetullut ni pääsis alottaan alusta

Tämän aamunen testi puhdasta negaa.

Ainoo mikä nyt oli outoo kertokaahan viisaammat mistä johtuu kun
Tänään tein ovistestin johon ei tullut viivaa ollenkaan. keskiviikkona( 25/25) tein ovistestin johon sain kuitenkin 2 viivaa.
Voiko olla että munasolu oo irronnu täs kierros? Testeihin tuli kyllä kp 15 vahvaa viivaa ja kipujakin oli joten ajattelin et ovis ollut 16.-17.12. tienoilla.
Ovistestin viivoja ei kannata katsoa paitsi silloin kun viivat on tasavahvat/testiviiva on vahvempi. Lh- hormoonin määrää vaihtelee kierron aikana, ja on ihan täysin normaalia että se nousee kierron loppuvaiheessa ja näyttää kahta viivaa/haamua. Esim mulla ovistesti on blanco nega kp 1-10 yleensä, kp11 --> alkaa ilmestyä toinen viiva ja kp15/16 tulee ovisplussa. Kp18 mennessä testi on aina taas täys nega yhdellä viivalla, kunnes kp25 toinen viiva taas ilmenee ja vahvenee, kunnes muuttuu taas negaksi kp28 kun vuoto alkaa.
 
Heippa kaikille:)
Oon täällä pyörinyt viimeksi tossa kolmisen vuotta sitten, kun kuopusta aloin odottamaan.
Nyt pikaisesti luin läpi ja kommentoin paremmalla ajalle enemmän. Sofialle hurjan paljon onnea!
Mielipiteitä kaipaisin omista testauksistani, oon tehnyt 3testiä ja tänään aamulla sain haaleamman viivan kuin eilen(n) En oikein ymmärrä. Samaan aikaan tuntuu, että menkat olisi juuri alkamassa. kuvassa siis ylin tehty toissapäivänä, keskimmäinen eilen ja alin tänään. Tänään kp.29/26-29... Dpo:n veikkaisin oireiden perusteella olevan 13
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
20161231_104139~2.jpg Mulla tuli silloin kp 21/27-32 se toinen haalea viiva rfsu: testiin. Mulla oli väärin kp:t viime viestissä. Siinä oli kp 21/28-32. Nyt on kp 26/27-32. En tässä välissä ole saanut testiin toista viivaa. Mut voi johtua siitä että olen alkanut juomaan paljon enemmän vettä. Tein nyt aamulla toisesta pissasta pc:n liuska testin. En voinut tehdä aamun ekasta kun piti käydä kaupassa hakemassa testejä lisää. Mun mielestä tohon pc:n tuli toinen haalea viiva. Nyt en kyl tiiä näkyykö sitä kuvassa. Luulis että se olis vahvistunut, jos raskaudesta olia kyse eikä vaan viivan paikasta.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Clearbluen plussa testin tein eilen aamulla ja siihen tuli roskishaamu. Edellisenä päivänä illasta tein clearbluen plussa testin ja siihen ei tullut edes roskishaamua. Mutta ton pc:n viivan näkee kyl livenä ihan hyvin. Kuvaan en sitä oikein saanut kunnolla.
 
@mimmiliina Keskimmäinen testi on ihan selkeä haamu,ootko aamupissasta testannut nuo kaikki? Kieltämättä outoa ettei ole seuraavana päivänä vahventuneet viivat.
@Minni-83 Jotain haaleeta viivaa olen näkeväni tuossa cb:n plussatestissä,onko sulla tietoa mikä dpo menossa,bongasitko oviksen?
Tsempit molemmille, voisitte liittyä syyskuisiin mun seuraksi!(y)

Täällä dpo13 ja viivat vahvistuu,toivottavasti menkat pysyy poissa!
kuvissa pregcheckin puikko ja liuska :love:
 

Attachments

@Sofia90 olis kyllä ihana liittyä syyskuisiin sun seuraksi, mut saa nähdä vahvistuuko tuo viiva vai jääkö kiinnittymis yritykseksi. Mulla ei ole ovulaatiosta tietoo. Luulin että se oli aikaisin kun tuli kp 21/27-32 rfsu n testiin haalea viiva ja sen jälkeen testit negoja ja tänään nyt tuli pc liuska raskaustestiin haalea viiva. Harmitttaa kun en voinut tehdä sitä aamun ensimmäisestä pissasta. Nyt on tosiaan kp 26/27-32.
 
Mä oon kyllä useastikin pissannut aamulla purkkiin ja sitten kauppaan testiostoksille. Monissa testeissä lukee muutenkin huoneenlämpöinen näyte, eikä ne labratkaan sitä heti ota. :)

Noista PC:n liuskoista piti sanoa, että mulle tulee ihan joka kuukausi niihin ihan kunnonkin viivoja, ilman väriä :(.
 
20170101_090450~2~2.jpg Tein pc:n ja rfsu:n raskaustestit aamun ekasta pissasta. Mun mielestä molempiin tuli todella haalea viiva. Pc ei ole vahvistunut. Enkä saa sitä oikein kuvaan mutta rfsu:n testissä näkyy paremmin. Tässä kuva rfsu:n testistä tai sitten mä vaan tuijottelen viivanpaikkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää uutta vuotta kaikille:)

Kyllä mä Minni jotain olen näkevinäni tuossa testissä.

Sofialla vahvistunut viivat hienosti, onnea!

Itse tein eilen uuden testin päivällä 3h pidätyksellä ja alla tulos. Käyn kyllä tänään hakemassa vielä parit testit.

 
Moikka. Onko kellään kokemuksia clearbluen early detective-testistä? Näkyykö niissä viivanpaikka, vai onko toivoa plussasta? Kuinka pian ne joilla on ollut kiinnittymisvuotoa on saaneet plussan tai haamun?
Kyseisestä testistä ei kokemuksia,mutta mulla oli kiinnitymisvuotoa dpo7 ja dpo11 tuli haamu:) olisi saattanut näkyä jotain jo dpo10,mutta en testannut.

Omanapa: Tänään Dpo14 ja viiva näyttää tältä. Tänään siis se päivä,kun menkkojden olis pitäny alkaa,vaan eipä oo näkynyt,onneksi!:geek: RV 4+1! aattelin että voisin käydä ostamassa sen viikkonäyttöisen cb:n digitestin.Miltähän sen näillä viikoilla kuuluisi näyttää? eikö se mee niin että näyttää hedelmöittymisestä kuluneen ajan?
 

Attachments

Kyseisestä testistä ei kokemuksia,mutta mulla oli kiinnitymisvuotoa dpo7 ja dpo11 tuli haamu:) olisi saattanut näkyä jotain jo dpo10,mutta en testannut.

Omanapa: Tänään Dpo14 ja viiva näyttää tältä. Tänään siis se päivä,kun menkkojden olis pitäny alkaa,vaan eipä oo näkynyt,onneksi!:geek: RV 4+1! aattelin että voisin käydä ostamassa sen viikkonäyttöisen cb:n digitestin.Miltähän sen näillä viikoilla kuuluisi näyttää? eikö se mee niin että näyttää hedelmöittymisestä kuluneen ajan?
Hedelmöittymisestä eli pitäsnäyttää 2-3 mut riippuen hormoninmäärästä voi näyttää 1-2 vielä :)

Onnea plussasta , nyt on jo selkee !
 

Yhteistyössä