Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kaikki!
Onko kellään kokemusta herkistä david - puikkotesteistä? Tein tänään sellaisen ihan päiväpissasta kun rinnat ovat olleet jäätävän kipeät. Tänään vasta kp 26/28-30.
Tulos oli hailurainen haamu, joka ilmestyi jo testiajalla. En saanut kuvaan sitä tällä huonolla kameralla mutta selvästi vähän väriä viivassa oli.
Onko kyseinen testi atanut kenellekään vääriä haamuloita? :)
 
Kp 31/19-38. Tissit kipuilee, välillä oikein vihloo ja nipistelee, aamulämmöt lupaavasti koholla edelleen ja fibrokivut helpottanu. o_O Niin ja iltaisin iskee huono olo. Lämpökäyrän mukaan dpo vois olla 10.
Torstaina lähdetään viikonlopuks reissuun, niin ajattelin silloin aamulla tehdä apteekin oman.

Muoks. Unohdin iltaisin ilmestyvän tunteen alavatsalla, ihan ku siel olis pallo. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
@ouzeii pidän peukkuja että pääsisit mun ja @haaveilija-31:n seuraan tonne syyskuun suloisuudet 2017 puolelle ;) Oireet ainakin kuullostavat tutuilta!

@Hipiti Miten sulla menee? mikä rv sulla on menossa? ootko käyny neuvolassa/ultrassa ja koska on sul LA?

@haaveilija-31 En mäkään oo kyennyt lopettaa testaamista :D hyvät viivat sulla,voit syystäkin olla iloinen:love:

@Mamacita:) Kyseisestä testistä ei oo omia kokemuksia, joko oot testannut jollain muulla testillä?

Ei himotestaaja pääse tavoistaan ja jotenkin vaan haluu seurata viivojen vahvistumista:X3: Tänään tein ekaa kertaa ikinä cbn viikkonäytöllisen testin ja cb plussatestin. Tänään siis rv 4+2
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja nelHM
@Sofia90 varhaisultras olin 8+4, silloin löytyi elävä sikiö ja syke! Löyty myös kohdusta iso hematooma! Hematooma vuoti 4viikkoa koko ajan ja nyt viimesen viikon vähempi! Ekas neuvolas olin viime viikolla ja tänään lääkärillä! Toistaiseksi kaikki hyvin hematoomasta huolimatta :) sydänäänetkin tänään kuunneltiin ja hyvin kuulu! Menkkojen mukaan la 29.7 ja tänään 10+3, saa nähdä muuttuuko np-ultras! np-ultra on 20.1
 
Heippa! Oiskohan kellään mitään ideaa/kokemuksia/arvauksia/mielipiteitä että mitä tässä oikein tapahtuu? :D

Tilanne siis se, että mulla jo kp39 mutta raskaustesti negaa. Tikutin ovulaatiota tässä kierrossa ja jos en väärin tulkinnut ovisplussaa (tasavahvat viivat oli mun mielestä kyllä) niin nyt olis siis jo dpo20?! Eikö tässä vaiheessa pitäisi joko menkat jo alkaa tai sitten raskauden näkyä testissä?

Ei kai näin pitkä luteaalivaihe ole normaali? Ei mulla yleensä näin pitkiä kiertoja ole tai näin myöhäisiä dpo-päiviä... oonko nyt kuitenkin raskaana mutta se ei syystä tai toisesta vielä testissä näy? Tuntuis kyllä vähän oudolta. :D vai onko mulla nyt joku ihan muu ongelma ja kuinkahan kauan tässä pitäs odotella ennen kuin menee lääkäriin...

Alavatsaa nippailee usein (ei kuitenkaan yhtään menkkamaisesti) ja juoksevaa valkovuotoa on tullut ovulaatiosta asti, eli ei ole tullut ns. kuivaa kautta kuten normaalisti. Muuten olotila ei poikkea normaalista.

Epätietoisuus on kamalaa :D kiitos jos joku viitsii vastailla!
 
@pienimerenneito, ovisplussahan ei kerro sitä, että ovulaatio välttämättä tapahtuu, vaan sitä, että lh-taso nousee. Voi siis hyvin olla, että munasolu ei olekaan irronnut = ovulaatiota ei ole tapahtunut ja siksi kierto pitkittyy. Varmaan jossain kp60-70 kohdalla hakeutuisin lääkäriin, jollon voi saada lääkekuurin kierron aloittamiseksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Täällä menossa kp 21/27 ja jännitys taas alkaa tiivistyä! Ovista en tässä kierrossa tikuttanut ollenkaan joten ihan varmuutta ei dposta ole (n) jotain hailuraa olevinaan näkyi one stepin herkässä testissä, mutta koska ne testit on sieltä ja syvältä niin :whistle: piinailu jatkukoon...
 
@Wilpuri80 Tsemppiä piinailuun ja tervetuloa syyskuisiin;)
@nuuppu Onko sulla tieto mikä dpo on menossa? Mä en oo ihan varma näänkö mitään,mutta toivottavsti vahvistuu. Näkyy varmasti livenä paremmin,kuin kuvassa.:)

Viikkoja plakkarissa 4+4 ja varasin eilen ajan varhaisultraan rv7+0 Jotenkin tieto ultrasta helpottaa ahdistusta, kun saa tietää että mahassa todella on jotain elämää. Olo on niin oireeton,että ihmetyttää:alien: Testaamista en oo pystynyt lopettamaan ja olihan se tänäänkin tikkua uitettava.
 
Tiiättekö, kun minä en oo tässä kierrossa tehny minkäänlaista testiä vielä. :eek:
Huomenna ois päivällä lähtö reissuun ja mietin edelleen, että teenkö aamulla testin, vai en. Jotenki ihan varma, ettei nytkään mitään. Mutta kun sit taas se pallon tunne alamasussa, iltaisin iskevä huono olo, AURAJUUSTO MAISTUU PAHALLE o_O:eek::confused:(n), tissejä nipistelee ja ne fibrokivut on hukkunu jonnekki.
Kp 33, dpo edelleen arvailua, mut ehkä 11 tai 12 tai jotain??
 
Tiiättekö, kun minä en oo tässä kierrossa tehny minkäänlaista testiä vielä. :eek:
Huomenna ois päivällä lähtö reissuun ja mietin edelleen, että teenkö aamulla testin, vai en. Jotenki ihan varma, ettei nytkään mitään. Mutta kun sit taas se pallon tunne alamasussa, iltaisin iskevä huono olo, AURAJUUSTO MAISTUU PAHALLE o_O:eek::confused:(n), tissejä nipistelee ja ne fibrokivut on hukkunu jonnekki.
Kp 33, dpo edelleen arvailua, mut ehkä 11 tai 12 tai jotain??
Ootko testannu?
 
Mulla ei oo ennen ollut kokemusta noista mamin testien raskaustestien plussista, paitsi nyt. Kehun jälleen, tykkään puikkotesteistä. Laitan kuvan missä näkee eroa miten näyttää puikko jo täysin yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli mutta liuskat jää vielä haaleammiksi, laitan myön kuvan missä näkyy ekat viivat puikossa. Sekä ihanan monsteriviivan minkä sain ovistestiin tänään rv 5+5, söi puolet kontrolliviivankin väristä :rolleyes:

Tän viestin tarkoitus siis oli suositella puikkotestejä, näyttää paljon selkeämmin viivaa ja aikasemmin. Ainakin jos noita happiksia miettii, enkä oo noissa ikinä mitään selkeitä viivanpaikkoja saanut, niin kuin pc:t antaa nykysin. Uskoisin että pätee kaikkiin merkkehin, puikot on vaan selkeempiä. Ovistestit samaten, ei oo kuin hyvää sanottavaa :)

http://aijaa.com/6hfeu9 ovistesti

http://aijaa.com/UXhLTQ 24.12 rv 4+0

http://aijaa.com/Cg02fa tänään otettu, ylin tavallinen herkkyys 25, keskimmäinen herkkä 10 ja alin ihan normi puikko
 
Täälläkin piinaillaan..odottavan aika on niin pitkä.. Viikon päästä perjantaina olis menkojen alkamisajankohta.. tissit on ollu kovasti kipeänä ja eilen yövuorossa olin varma et tuun kipeäksi..Kun vilutti niin ja lämpöön 37.2..Yleensä 36.5. No en oo tullu kipeäksi..muutenki nää kaks valvotuua yötä on ottanut tosissaan voimille..Ei vaan pysy hereillä...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä