Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Miten ja miksi ja mitä noi ovistestit siis voivat kertoa loppukierrosta tehtynä? Ja mistä te noita testejä ostatte? Entä käytättekö te niitä jotain eritysherkkiä raskaustestejä, ja jos käytätte niin kuinka aikaisin?
Mulla on tällainen yhden naisen ihmiskoe menossa, eli päätin jo kierron alussa, että tikutan ovistikuilla kp10:stä menkkoihin asti. Tarkoitus oli tutkia, miten kroppa toimii.

Käsittääkseni nuo loppukierron plussat voivat tarkoittaa raskautta (tai kiinnittymisyritystä) tai PCO:ta (?)

Ovikseen bongaamiseen nuo ovistestit on kyllä ihan ylivertainen apukeino. Kannattaa kokeilla paria eri merkkiä ja kriittisillä hetkillä testata kolme kertaa päivässä. Mulla on ovisplussat ilmestyneet aina ihan yllättäen, eli edellisenä päivänä tikussa ei ole näkynyt mitään tai korkeintaan haalea haamu. Mun kokemuksella Sofit on todella herkkiä. Esimerkiksi tässä kierrossa ne näyttivät plussaa pari päivää, kun taas Rfsu ja apteekin oma olivat jo ekana päivänä haalenemassa.

Vai oonko mä ymmärtänyt tuon testien herkkyyden ihan väärin? Pitäisikö herkkien näyttää plussaa helpommin kuin epäherkkien vai päinvastoin?
 
Viimeksi muokattu:
Liityn tänne tikkuun pissaajiin tuolta "toiveena vauva 2017/2018-ketjusta.

Satuimme harrastelemaan juuri ovulaation aikaan vaikka luulin ettei mies halua vielä baby nro. 2:sta. Hirveää nipisteltyä munasarjojen kohdalla. Ei pelkästään toisella puolella niin kuin yleensä oviksen aikaan. Ja tämä paineen tunne nimenomaan päivä/kaksi harrastelusta? Tunnistaako joku mahd. hedelmöittymiskivuiksi? Mulla oli tätä samaa aikanaan edellisissä raskauksissa. Jännittää!
 
Onnea Stella!
Omanapa: Kohta loppuu huumorintaju tän kropan kanssa. Menkat "myöhässä" 1,5viikkoa. Eilen laitoin kuukupin jo toista kertaa tällä viikolla, kun pyyhkiessä tuli vähän pinkiksi värjäytynyttä limaa. Taas turhaan, kun vuoto ei alakaan. Viime kierto jäi kiinnittymisyritykseksi, ehkä se on sotkenut kropan jotenkin. Ylempi testi tehty eilen päivällä, siinä näkyy mielestäni joku häivähdys. Tän aamum testi taas (pidemmällä pidätysajallakin siis vielä) taas aikalailla blanko. Huokaus.
 
Heippa vaan kaikille, sivusta seurannut oon tekijän piinaavia hetkiä ja kysyisinkin miten minni n tilanne? Entä Stella teitkö tänään r testiä :)
Mulla välillä näyttää haaleaa viivaa ja välillä ei mitään.

Katsoin yhtä vanhaa raskaustesti kuvaa 6.12.2016 otettu niin siinä oli haalea pinkki viiva. Mitä nyt muistelen niin mulla on tosi monena kuukautena tästä taakse päin tullut haaleaa haamua testeihin ja sitten on menkat kuitenkin tulleet. En tiedä miks mulla testit haamuilee. Onko ne kaikki ollut kemiallisia vai oonko mä nyt ollut jonkin aikaa raskaana.

Maha mul on iltaa kohti ihan rantapallo. En tiedä turvottaako mulla jotkut ruuat mahaa vai mitä tää on. Mulla on jonkin aikaa ollut todella hyvä hajuaisti ja yökkäilen kun tulee joku paha haju. Ja alaselkä kipuilua ollut ja kaikennäköistä.
 
Mulla on tällainen yhden naisen ihmiskoe menossa, eli päätin jo kierron alussa, että tikutan ovistikuilla kp10:stä menkkoihin asti. Tarkoitus oli tutkia, miten kroppa toimii.

Käsittääkseni nuo loppukierron plussat voivat tarkoittaa raskautta (tai kiinnittymisyritystä) tai PCO:ta (?)

Ovikseen bongaamiseen nuo ovistestit on kyllä ihan ylivertainen apukeino. Kannattaa kokeilla paria eri merkkiä ja kriittisillä hetkillä testata kolme kertaa päivässä. Mulla on ovisplussat ilmestyneet aina ihan yllättäen, eli edellisenä päivänä tikussa ei ole näkynyt mitään tai korkeintaan haalea haamu. Mun kokemuksella Sofit on todella herkkiä. Esimerkiksi tässä kierrossa ne näyttivät plussaa pari päivää, kun taas Rfsu ja apteekin oma olivat jo ekana päivänä haalenemassa.

Vai oonko mä ymmärtänyt tuon testien herkkyyden ihan väärin? Pitäisikö herkkien näyttää plussaa helpommin kuin epäherkkien vai päinvastoin?
sen verran korjaan et jos on pco niin silloin ovistestit saattavat olla kokoajan plussia ihan siis kokoajan..ei vain loppukierrosta.. ja joo kyllä herkemmät ovistestit näyttävät plussaa helpommin kuin epäherkemmät..esim mulla menee niin et 25herkkyyden ovistestiin en saa plussaa koska mun lh-huippu ei ole niin korkea..mutta saan 20herkkyyden o-testiin plussia..
 
Mulla välillä näyttää haaleaa viivaa ja välillä ei mitään.

Katsoin yhtä vanhaa raskaustesti kuvaa 6.12.2016 otettu niin siinä oli haalea pinkki viiva. Mitä nyt muistelen niin mulla on tosi monena kuukautena tästä taakse päin tullut haaleaa haamua testeihin ja sitten on menkat kuitenkin tulleet. En tiedä miks mulla testit haamuilee. Onko ne kaikki ollut kemiallisia vai oonko mä nyt ollut jonkin aikaa raskaana.

Maha mul on iltaa kohti ihan rantapallo. En tiedä turvottaako mulla jotkut ruuat mahaa vai mitä tää on. Mulla on jonkin aikaa ollut todella hyvä hajuaisti ja yökkäilen kun tulee joku paha haju. Ja alaselkä kipuilua ollut ja kaikennäköistä.
oletko käynyt verikokeissa mittauttamassa hcg arvon? suosittelisin kyllä ehdottomasti et kävisit verikokeissa.. koska sulla on siis ollut viimeks menkat? ihan vaan noiden oireiden perusteellakin kantsii tosiaan mennä verikokeeseen.. oman mielenrauhan vuoksi.
 
oletko käynyt verikokeissa mittauttamassa hcg arvon? suosittelisin kyllä ehdottomasti et kävisit verikokeissa.. koska sulla on siis ollut viimeks menkat? ihan vaan noiden oireiden perusteellakin kantsii tosiaan mennä verikokeeseen.. oman mielenrauhan vuoksi.
Mulla on tullut menkat ihan normaalisti. Mun menkat on tosi niukkoja ollut jonkin aikaa. Testeihin tulee välillä haaleaa haamua ja välillä ei mitään ja digitestin kun viimeks tein sano ei raskaana. Niin luulen että verikokeissakin ei olis mitään.

Mä olen joskus pyytänyt lääkäriltä verikoetta mut se silloin sano että ne tekee vain pissatestejä. Et luulisin että nyt tulis sama vastaus senkään takia en ole pyytänyt verikokeeeseen pääsyä.
 
Mulla on tullut menkat ihan normaalisti. Mun menkat on tosi niukkoja ollut jonkin aikaa. Testeihin tulee välillä haaleaa haamua ja välillä ei mitään ja digitestin kun viimeks tein sano ei raskaana. Niin luulen että verikokeissakin ei olis mitään.

Mä olen joskus pyytänyt lääkäriltä verikoetta mut se silloin sano että ne tekee vain pissatestejä. Et luulisin että nyt tulis sama vastaus senkään takia en ole pyytänyt verikokeeeseen pääsyä.
hmm okei..no toivottavasti olo nyt helpottais jossain vaiheessa.. oletko miettinyt et jos kävisit vaikka yksityisellä gynellä tarkistuttamassa et munasarjat ja kohtu on ok?
 
Voi ei, olen tosi pahoillani. Seuraavat päivät varmasti näyttävät, onko kyseessä menkat vai jokin muu vuoto. Koeta ajatella positiivisesti, että kroppa selvästikin toimii. Kyllä se tärppi sieltä tulee. Oletko muuten ovista tikutellut?

Mullakin koko ajan pelottaa, että milloin se minun täti punainen taapertaa kulman takaa kylään. En juuri nyt välittäisi häntä tavata.
Menkathan ne oli, erikoiset tosin.. niin runsaat että piti tampoonin kanssa käyttää sidettäki! :oops: mutta itkut on itketty ja nyt keskitytään yk2:seen! (y) en oo tikuttanu ovista ikinä (n) millä tuotteilla sitä tehdään? :barefoot:
Edit. Niin ja isot onnittelut plussasta! ♡
 
Viimeksi muokattu:
Toisen tein varsin samankaltaisella "ehkä jotain vahvoilla viivalaseilla" tuloksella eilen, tänään en oo testannut edes kun vähän meni toivo näiden kanssa. Menkat yli viikon myöhässä, mutta oviksesta ei oo tietoa ja edellinen kierto päätty kiinnittymisyritykseen ni se ehkä sotkee nyt tätä kiertoa sit vaan..
Mistä tiedät että edellisessä kierrossa oli kiinnittymisyritys? Mistä sen huomaa? o_O(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Kiitos teille onnitteluista. Ne merkitsevät paljon. Kyllä tämä tuntuu vieläkin aivan uskomattomalta, ja koko ajan pelkään, että menkat alkavat. Samalla tuntuu melkein epäreilulta, että meillä tärppäsi ekasta kierrosta, kun niin monet ihanat miehet ja naiset joutuvat pettymään kerta toisensa jälkeen. Soisin teille jokaiselle tämän onnen ja ihan varmasti seuraan täällä jatkossakin kuulumisianne.

Menkathan ne oli, erikoiset tosin.. niin runsaat että piti tampoonin kanssa käyttää sidettäki! :oops: mutta itkut on itketty ja nyt keskitytään yk2:seen! (y) en oo tikuttanu ovista ikinä (n) millä tuotteilla sitä tehdään? :barefoot:
Edit. Niin ja isot onnittelut plussasta! ♡
Kiitos kaunis <3 Tilaapa ihmeessä vaikka Sofi-ovistestejä kotitesti.fi-osoitteesta. Myös rfsu:n testit ovat tarkkoja ja hyviä. Kun plussa ilmestyy tikkuun, niin ukkoa jallittamaan saman tien. Meillähän kävi niin, että olimme harrastaneet seksiä sattumalta samana aamuna ja edellisenä iltana, kun tikku sitten yllättäen näytti plussaa.

Paljon tsemppiä ja plussatuulia kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
sen verran korjaan et jos on pco niin silloin ovistestit saattavat olla kokoajan plussia ihan siis kokoajan..ei vain loppukierrosta.. ja joo kyllä herkemmät ovistestit näyttävät plussaa helpommin kuin epäherkemmät..esim mulla menee niin et 25herkkyyden ovistestiin en saa plussaa koska mun lh-huippu ei ole niin korkea..mutta saan 20herkkyyden o-testiin plussia..
Heh, jos olisin tuon tiennyt, niin en olisi pelännyt niin kovasti PCO:ta, sillä mulla kyllä näytti ovistikut selvää negaa koko alkukierron ja samoin pian oviksen jälkeenkin.
 
Stella 86
Monta päivää ovis tikkusi näyttivät vahvaa viivaa ennenkuin teit r.testin? :)
Ne alkoivat tummentua muistaakseni joskus dpo 8-9. Oikeastaan aika yhtäkkiä alkoivat tummua. Kuvan tikuissa ei ole päivämääriä, mutta ne on tehty oviksen jälkeen muistaakseni 6-11 dpo (ylhäältä alas). Noiden jälkeen sitten viiva meni ihan kirkuvan punaiseksi, ja dpo13 tein positiivisen r-testin.

En oikein uskalla vielä siirtyä tuonne lokakuisiin, joten pyörin täällä vielä. Laittakaahan naiset tikkuja taas näkyville. Niitä on koukuttavaa seurailla :)
 

Attachments

Ekaa kertaa ovistestit käytössä ja nyt on omasta mielestä positiivinen tulos. Osinkin kysyny teidän mielipidettä asiasta, kun täällä on varmaan ihmisiä, jotka on tikutellu pitenpään ku minä :) Luulin kyllä että olisi ollut ovis jo tuolla 5 päivä, mutta itse olin laskenut sen täksi päiväksi siksi jatkoin vielä tikutusta.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Ekaa kertaa ovistestit käytössä ja nyt on omasta mielestä positiivinen tulos. Osinkin kysyny teidän mielipidettä asiasta, kun täällä on varmaan ihmisiä, jotka on tikutellu pitenpään ku minä :)
Ihan päivänselvä kaunis plussa! Mukavaa illanjatkoa sinne ;)

Muoks: onko sulla siis säännöllisesti tuo 37 päivän kierto? Kun katoin noita tikkuja tarkemmin, niin tuli mieleen, että olisiko ovis voinut tosiaan olla jo silloin aiemmin, ja nyt tuo vahva plussa vihjailisi raskaudesta kuten mullekin kävi.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan päivänselvä kaunis plussa! Mukavaa illanjatkoa sinne ;)

Muoks: onko sulla siis säännöllisesti tuo 37 päivän kierto? Kun katoin noita tikkuja tarkemmin, niin tuli mieleen, että olisiko ovis voinut tosiaan olla jo silloin aiemmin, ja nyt tuo vahva plussa vihjailisi raskaudesta kuten mullekin kävi.
Joo on aika säännöllinen tuo 37 päivän kierto. Näyttääkö raskaustesti jo plussaa jos sen tekee? :0 enkä kyllä tiedä onko tuo 5 päivän "plussa" miten uskottava sillä olin edeltävänä päivänä hiukan juhlimassa ja muutamia alkoholiannoksia tuli juotua. (En tiedä vaikuttaako alkoholi noihin ovistesteihin)
 
@Tiuva alkoholi ei vaikuta tulokseen. Jos sun kierto on säännöllisesti ollu tuon 37 niin uskoisin, että ovisplussa on nyt, mutta toisaalta aika vahva on tuo aiempikin viiva. Hankala sanoa. Jos tuo aiempi on ollu ovis, niin kyllä raskaustesti nyt jotain jo näyttäisi. Jos taas ovis on nyt, niin raskaustesti ei näytä tässä vaiheessa vielä mitään ☺
 
8.2 (kp22/30). Tein "plussan" joka ilmeisesti on ollut vain viallinen testi, sillon ovis helotti super vahvaa plussaa. Ilmeisesti siis ovis ollut vain viikon myöhässä, sillä viikonloppuna tehdyt testit on niin puhtaan negoja, kun vaan olla ja voi. Menkkojen pitäisi perjaatteessa alkaa loppuviikosta.
Onko muilla kokemusta greippimehun ja venhänalkioöljyn vaikutuksista kiertoon? Mulla molemmat käytössä tässä kierrossa ja tosiaan ovis näyttäisi olevan viikon myöhässä, kp 10 lähtien vihlontaa alavatsassa ja -selässä lähes päivittäin, välillä oikeen kunnon kipupiikkejä. Viikon verran alavatsassa tuntunut selkeä paine, jopa niin selkeä, että ratsastaessa oli pakko avata housut ( :D ) kun puristi kohdun kohtaa niin paljon. Edellisissä raskauksissa tuo valtava paineen tunne on juurikin ollut ensimmäinen oire, mutta nyt ei tosiaan ole raskaudesta kyse (negat testattu kahdella onestepin liuskalla, pcn puikolla ja cbn varhaisella testillä)
.. koita nyt tässä sitten olla stressaamatta ja anna raskauden tulla, jos on tullakseen :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0

Yhteistyössä