Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moikkamoi, en oo käynyt hetkeen täällä eikä oo mitään ilmoituksia kyllä tullut sähköpostiin niinku yleensä. :eek:

Viime kierrossa ovis tapahtui kp29 ja kp41 alkoi menkat.
Nyt menossa kp29 ja aamulla tein pregcheckin mutta se tippui multa kädestä astiaan jossa pissa oli. Joten ei varmaan tulos ollut luotettava, tein sitten päivällä uuden johon ehkä tuli jotain näkyviin kun oikein tihrusti. Aamulla teen uuden testin ja toivon että siihen piirtyis kaksi viivaa. Yritystä takana heinäkuussa 1,5v.

Mulla oli menkkajomoja viime yönä mut ei menkat sit alkanutkaan ainakaan vielä.

Kyllähän tuossa aamuisessa on selvästi viivan alkua.. En usko että sitä piirtyisi vaikka se tippuisikin pissaan ellei hormonia olisi. :).

Minä myös sellainen joka saa aikaan jopa apteekin omaan testiin haamuja/viivan paikkoja mitälie jo ihan testiajalla. Ikinä en ole saanut täysin puhdasta negaa. Oviksen aikaan R-testiin tulee jopa niin selkeä viiva että mieskin sen erottaa... Ei pitäis testailla liian aikaisin, juuri siitä syystä kun se viiva tulee joka tapauksessa siihen. Jos malttaisi odotella aina pidempään, niin tietäisi että jo olisi tärpännyt, niin viiva olisi selkeä. Nyt sitten saa jännätä ja testailla uudelleen kun ei tiedä onko viiva oikea vai ei :D. Mutta kun hätähousu.....
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Mä en oo tehnyt ovistestejä tässä kierrossa. Oon käynyt salilla, lenkkeilyyn ja syönyt terveellisesti ja vetänyt tekee royaleja ja foolihappo lisää.
Aamulla teen uuden testin, jos negatiivinen niin voin sitten rauhassa heinäkuussa mennä miehen pikkusiskon synttäreille ja Tikkurila festareille. :)
 
Heippa!
Olen paljon lueskellut teidän juttuja ja nyt jos saisin kysyä neuvoja ja avautua jonnekin..

Meillä ihana esikoinen 4v jota myös "tehtiin" 4 pitkää vuotta. Kohdunulkoinen ja keskenmeno oli ennen onnistumista eli ei kovin helppoa.

Nyt sellainen tilanne että päätettiin pari kuukautta antaa toisen tulla jos on tullakseen. Minulla todella säännöllinen 28 päivän kierto ja nyt sitten viimeiset kuukautiset oli 5.5. Kävin lääkärissä 12.6. ja otettiin raskaustesti verestä, joka oli nega niin kuin kotitestitkin.
Nyt kuitenkin tehnyt tällä viikolla neljä testiä kotona joissa selvä plus joka vahvistuu!!
Eilen tein myös clearblue digin johon tuli 2-3 tulos.

Sain neuvolalääkärille ajan jo ensi viikon keskiviikoksi jossa myös ultrataan mutta todennäköisestihän mitään ei vielä näy siinä, varsinkaan vanhoilla laitteilla.

Nyt tietysti pelottaa kohdunulkoinen ym..

Onko kenellekään käynyt niin että kuukautiset jäänyt väliin ja tullut heti raskaaksi sen jälkeen??
 
Heippa!
Olen paljon lueskellut teidän juttuja ja nyt jos saisin kysyä neuvoja ja avautua jonnekin..

Meillä ihana esikoinen 4v jota myös "tehtiin" 4 pitkää vuotta. Kohdunulkoinen ja keskenmeno oli ennen onnistumista eli ei kovin helppoa.

Nyt sellainen tilanne että päätettiin pari kuukautta antaa toisen tulla jos on tullakseen. Minulla todella säännöllinen 28 päivän kierto ja nyt sitten viimeiset kuukautiset oli 5.5. Kävin lääkärissä 12.6. ja otettiin raskaustesti verestä, joka oli nega niin kuin kotitestitkin.
Nyt kuitenkin tehnyt tällä viikolla neljä testiä kotona joissa selvä plus joka vahvistuu!!
Eilen tein myös clearblue digin johon tuli 2-3 tulos.

Sain neuvolalääkärille ajan jo ensi viikon keskiviikoksi jossa myös ultrataan mutta todennäköisestihän mitään ei vielä näy siinä, varsinkaan vanhoilla laitteilla.

Nyt tietysti pelottaa kohdunulkoinen ym..

Onko kenellekään käynyt niin että kuukautiset jäänyt väliin ja tullut heti raskaaksi sen jälkeen??
Mulla esikoisen kohdalla oli yhdet menkat jäänyt väliin, 2 vuotta yritettiin esikoista.
Tein digin ja tavallisen puikko testin ja digiin tuli raskaana 2-3 ja puikkoon samantien kirkuvat punaiset viivat ja laskettiin kyllä miehen kanssa että sillä hetkellä oli menossa rv5+1, soittelin neuvolaan ja pääsin heti viikon päästä neuvolalääkärille raskaudenkeston määritykseen koska ei ollu mitään hajua koska on alkunsa saanut. Neuvolalääkäri arvioi silloin että olisi vasta 5+1 viikot menossa vaikka todellisuudessa oli 6+1(vahvistui sitten vielä nt ultrassa että olimme miehen kanssa laskeneet oikein tuon digitaalitestin tuloksen avulla lasketunajan.). Ultrassa näkyi vaan ruskuaispussi silloin, eikä edes kuunneltu että kuuluisiko jo sydämen äänet.
 
Kiitos alinah92 kun kerroit teidän kokemuksesta:)
Ehkä tässä toivoa on että kaikki olisikin ihan normaalisti.
On vaan tosi vaikeaa koittaa ajatella positiivisesti ja olla stressaamatta niin kuin kaikki varmasti tietää:unsure:
Kun lasten saaminen ei todellakaan ole mikään itsestään selvyys useimmille!
Tsemppiä kaikille(y)
Seuraan teidän kuulumisia!
 
Moikka ihanaiset naiset! :)Mulla tuli kurkku kipeäksi ja se oli mun siskon raskausoire. Mulla ei kovin helposti tule kurkku kipeäksi. Niin pakko oli ostaa rfsu n testei ja testata vajaan kolmen tunnin pissasta ja siihen tuli toinen viiva. Silmällä erottaa hyvin ja punertaa se viiva. Mies kun näki sen edellisen testin se sano oks meille vauva tulossa. Mä sanoin en tiiä vielä ihan varmaks. Voi että meinaa liikuttua kun katselee tuota testiä. Pakko kokoajan vilkuilla sitä. Se viiva tuli melkein heti kastamisen jälkeen. Ja siinä se on vieläkin. Apua nyt alko jänskättään. Tänään on kp 26/27-32. Me ollaan tässä kierrossa käytetty kumia. Onks kumi mennyt rikki oikealla hetkellä vai olenko viime kierrosta raskautunut? Kun on tullut niitä haaleita viivoja.

http://aijaa.com/6NDBMi
 
Mä en tiiä miten päin mä olisin. :)Toivottavasti en tipu korkealta. Toivottavasti noi viivat alkaisi vahvistumaan. Mun mies uskoo varmaan vasta sitten kun on kunnon viivat testissä että olen raskaana. Eihän kaikki saa niitä leffaviivoja?
 
Pc ei ole kyllä kovinkaan lupaava katso liitettä 1975
Sullahan on tosi aikaset päivät? Ja mä en tohon pc liuskaan saa en mitään koskaan. Että on se siihen verrattuna ihan lupaava ainakin! Ja toi cb on kyllä sulla ihan selvä plussa, ei epäilystäkään. Ymmärrän sun pelon, rankka kokemus takana ja oisko tää pieni ihme peräti, että näin nopeasti tärppäs? Toivon TODELLA, että kaikki menee hyvin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Pc ei ole kyllä kovinkaan lupaava katso liitettä 1975
Näin päin on käyttäytynyt minullakin, CB Plus/Easy -tikku antaa paljon aiemmin näkyvää tulosta (Plus aluksi kuitenkin myös ollut puhtaan nega mulla; että tiedän sen olevan vertailun vuoksi sillä testimerkillä mahdollista) - ennenkuin pc alkaa edes hämärästi haamuilemaan.

Rfsu-liuskat, omasta kokemuksesta, sitten taas tältä väliltä herkkiä.

(Ping @emilien ;))
 

Yhteistyössä