Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään kp54, ja edelleen odotan, mutta nyt on viimeinkin pms oireet alkaneet!! Loppuispa tää kierto jo :(
*muoks.. Siis näin hienoja viivanpaikkoja mun one stepeillä saa!!

Ja valoo vasten:
Onneks näitä on enää 1kpl jäljellä!! Nää on ihan hirveitä :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Onko mun viivanpaikassa kuitenkin väriä?

(tiedetään että testiaika on menny ohi ja lietson turhaan toiveita itelleni ja te ootte ihan kyllästyneitä jo mun postauksiin :LOL: )
Tosi törkeitä viivanpaikkoja. Näkyy niin hyvin että herättää toiveita että onko siinä väriä. Mutta vaikee sanoo kun kännykällä katson...Hyvin se viiva kuitenkin erottuu... Toivotaan että lähtis siitä vahvistumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Mites muilla imettävillä/imettäneillä, haiseeko teillä maito joskus kierron mukaan erillaiselta?
Mulla kp27, ja alkanu "haisemaan" taas samanlaiselta kun se esim on pian vauvan synnyttyä ainaki :D
Sellasta kermamaitoa..
Pitkään mietin mistä se haju tulee, sit hoksasin..
Vai onko vaan sattumakauppaa, ja hanat vaan auennu kun viimein tultiin kotia lomalta missä imetys tapahtu aina peiton alla :D
 
Mites muilla imettävillä/imettäneillä, haiseeko teillä maito joskus kierron mukaan erillaiselta?
Mulla kp27, ja alkanu "haisemaan" taas samanlaiselta kun se esim on pian vauvan synnyttyä ainaki :D
Sellasta kerma/voimaitoa..
Pitkään mietin mistä se haju tulee, sit hoksasin..
Vai onko vaan sattumakauppaa, ja hanat vaan auennu kun viimein tultiin kotia lomalta missä imetys tapahtu aina peiton alla :D
 
Iiiiiik!!! :geek: oispa se sitä!! :love:
Mä oon noilla saanu kyllä viivanpaikkaa, mutta en yhtäkään näin selkeää!! Väkisinkin vähän toiveet nousee :D nää mun testit on ihan nimellä one step pregnancy test 25miu. Hirveen vähän noista löytyy googlettamalla edes tietoa :unsure: ylihuomenna taidan pissata tuon viimeisen, ellei ne menkat nyt ennen sitä ala.
 
Onko mun viivanpaikassa kuitenkin väriä?

(tiedetään että testiaika on menny ohi ja lietson turhaan toiveita itelleni ja te ootte ihan kyllästyneitä jo mun postauksiin :LOL: )
Kyllä tuohon niitä viivanpaikkoja tulee oikeastaan aina, mutta ne on tosiaan aivan valkosia koloja. Tuosta en osaa sanoa puhelimen näytöltä katottuna. Toivotaan plussan alkua :)
 
Tuossa ois vähä miun ovis historiaa. Vieläkään ei ole tärpänny vaikka oviksia olen bongannut tikulla ja näytöllisellä testillä.

Tässä kuussa tuli kahtena peräkkäisenä päivänä vahvat plussaviivat, mistäköhän mahtaa johtua ei ole ennen tullut?

Pupusteltiin ennen ovista ja ovikset ja vielä senkin jälkeen. Viikko vielä pitäisi jaksaa odottaa että vois testailla raskaustestillä :(
 

Attachments

Täällä ois kp 11 menossa ja en tiedä alkoiko mulla menkat vai mitä kun oon koko päivän vuotanut (n) en kyllä tajua kun menkat kyllä loppui viime viikonloppuna... ja tuskin mitään kiinnittymisvuotoakaan kun on sen verran runsasta. Onko nyt vaan kroppa sekaisin kun lopetin ehkäisyrenkaan käytön? :cautious:
 
Plaah. Kp 22/24. Clearblue digi ei raskaana. Kyllä digi varmaan tässä vaiheessa näyttäis jos olisin raskaana?
Tosin viime kierto venähti 30 päivän pituiseksi niin ehkä lähdin liian aikasin testaamaan. Ovista en tikuttanut ja olin tuntevinani kun oli ovulaatio mutta kramppeja ollu nyt viimeset kaks viikkoa niin oviksesta ei oo mitään hajuu paitsi että tiedän että se on tapahtunut tässä jossain vaiheessa. Ultralla näky kun kävin gynellä. Mitään raskausoireita ei ole joten kai ne menkat tuolta kohta alkavat.

Nyt en testaa ennen kuin menkat ovat myöhässä kun digi kerran sanoi ei raskaana. Kai siihen on uskottava.
 
@Mini-n-n Kuulostaa oudolta. Jos on kovin runsasta niin tuskin on kiinnittymisvuotoa ja olisi aika aikasilla kiertopäivillä kiinnittynyt. Mikä ei tietenkään ole mahdotonta mutta harvinaista. Silloin kun itse lopetin nuvarenkaan käytön niin oli kierto ihan sekaisin. Ihan kuin ois ollu joka toinen viikko menkat :/
 
Tänään aamulla (DPO 12?) tehty taas raskaustesti ja näyttää ihan samalta kuin eilenkin eli toinen heikohko viiva löytyy. Väri näyttää mun (+miehen) silmään aikalailla pinkiltä mutta vaikea sanoa varmaksi.

Voi blaah, mä olisin niin toivonut, että testi olisi edes vähän lähtenyt vahvistumaan. Testit on Amazonista tilattuja One Step herkkiä 10 mIU testejä ja piti mennä heti lukemaan muiden käyttäjien arvosteluja. Osa valittaa, että testit näyttää negaa tai haamua, vaikka muilla testeillä on samaan aikaan tullut vahvoja positiivisia. Osa käyttäjistä taas on saanut vääriä positiivisia. Ota nyt tästä sitten selvää, hitto vie!

Fiksua olisi varmaan odotella muutamia päiviä ja testailla sitten uudestaan, mutta tämä himotestaaja aikoo käydä kotimatkalla apteekista toisen merkin testejä. Huomenna aamulla lähtee kunnon testipatteristo, jos edelleen on epäselvät tulokset.
 
Täältä liittyy mukaan 33-v kuumeilija, esikoinen on nyt 1v7kk ja pikkusisarus olis toiveissa :) tänään kp15 ja dpo1 ja yk1 siis meneillään nyt :) saatiin hyödynnettyä ovis toosi hyvin, peittoja heiluteltiin pe-su joten ei ainakaan voi yrityksen puutteesta syyttää :D esikoinen tärppäs aikoinaan tosi nopsaa...saas nähä kuinka nyt käy :) jännät pari viikkoa siis edessä
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Pregcheck ja missä sen toisen viivan pitäisi olla? Nyt kp 26/33(?), mutta tässä ehtinyt olla vasta kolme normaalia kiertoa monen vuoden ehkäisyputken jälkeen, niin en ole ihan varma tämänkään kierron pituudesta.

Kuva 2 min jälkeen, ja viiva mun mielestä mahdollisesti viivanpaikan jälkeen ns. etenemisviiva? Kun liian lähellä toisiaan viivat. Viiva ei ollut enää testiajan jälkeen niin näkyvä, että sen "normaali" ihminen bongaisi. Mutta mulla taas liian kova vauvakuume :D

Kiitos jo etukäteen tulkinta-avusta!

 
Pregcheck ja missä sen toisen viivan pitäisi olla? Nyt kp 26/33(?), mutta tässä ehtinyt olla vasta kolme normaalia kiertoa monen vuoden ehkäisyputken jälkeen, niin en ole ihan varma tämänkään kierron pituudesta.

Kuva 2 min jälkeen, ja viiva mun mielestä mahdollisesti viivanpaikan jälkeen ns. etenemisviiva? Kun liian lähellä toisiaan viivat. Viiva ei ollut enää testiajan jälkeen niin näkyvä, että sen "normaali" ihminen bongaisi. Mutta mulla taas liian kova vauvakuume :D

Kiitos jo etukäteen tulkinta-avusta!

Onhan se vähän ehkä liian oikealla, mutta selvä silti. Kun kuvaa zoomaan, ihan ku oikean testiviivan kohdalla näkyisi valkea viivanpaikka? Mutta kuivuiko tuo siihen siis? Ja onhan noissa ns.tekovirheitä kaikissa tikuissa ja se oikea testiviivanpaikka voi hyvinkin joskus vaihdella siksi. Ei varmaan auta kun teatailla uudelleen myöhemmin. Toivotaan parasta!!

Oon taustalla seuraillut päivittäin teidän vaiheita täällä, ei vaan ole tullut kommentoitua mukamas omien kiireiden takia.
 
Pregcheck ja missä sen toisen viivan pitäisi olla? Nyt kp 26/33(?), mutta tässä ehtinyt olla vasta kolme normaalia kiertoa monen vuoden ehkäisyputken jälkeen, niin en ole ihan varma tämänkään kierron pituudesta.

Kuva 2 min jälkeen, ja viiva mun mielestä mahdollisesti viivanpaikan jälkeen ns. etenemisviiva? Kun liian lähellä toisiaan viivat. Viiva ei ollut enää testiajan jälkeen niin näkyvä, että sen "normaali" ihminen bongaisi. Mutta mulla taas liian kova vauvakuume :D

Kiitos jo etukäteen tulkinta-avusta!


Ihan ku näkisin ton punertavan viivan vasemmalla puolella jotain, joko viivanpaikka tai tosi haalee haamu, koita vaikka huomenna uudestaan tai tänään illalla jos vielä löytyy testejä :)
 

Yhteistyössä