Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/PyvnMd

Täällä dpo 8 ja tällaisia tulee testiajan jälkeen, tai en kelloa ole katsonut ehtiikö testiaika mennä, mutta ei tosiaan mitään muutaman minuutin päästä ilmesty. Neljällä samanmerkkisellä oon testannut (hehheh) ja kolmeen on tuollainen tullut.
Alempi testi on toisenmerkkinen, enkä siinä ainakaan mitään näe, mutta pienen kontrastisäädön jälkeen olin näkevinäni siinäkin jotain.

Mitäs sanotte? Roskishaamu on aina roskishaamu, mutta aika pienet dpot vielä :)
 
http://aijaa.com/PyvnMd

Täällä dpo 8 ja tällaisia tulee testiajan jälkeen, tai en kelloa ole katsonut ehtiikö testiaika mennä, mutta ei tosiaan mitään muutaman minuutin päästä ilmesty. Neljällä samanmerkkisellä oon testannut (hehheh) ja kolmeen on tuollainen tullut.
Alempi testi on toisenmerkkinen, enkä siinä ainakaan mitään näe, mutta pienen kontrastisäädön jälkeen olin näkevinäni siinäkin jotain.

Mitäs sanotte? Roskishaamu on aina roskishaamu, mutta aika pienet dpot vielä :)
Ylimmässä näkyy mielestäni jotain :)
 
Täällä taas kierto lähenee loppuaan torstaina pitäisi olla eka vuotopäivä. Yhtään testiä en ole vielä kuluttanut. Pettynyt jo niin monet kerrat, mutta mutta jos sitä vaikka keskiviikkona testailis :whistle:

Onnea plussista ja haamuille vahvistumista!! :love: Uskon sisimmässäni että me ihan jokainen saadaan ne plussat vielä nähdä!! :love:
 
Mulla kp4 ja sain niin törkeen viivanpaikan että voisi jo haamuksi laskea, vaan tiedän ettei ole, oli sen verran kipeet menkat.
Ai jaa, miksikö testasin?!
Kaverille näytin miten PC antaa selkeetä viivanpaikkaa kun analysoitiin testejä, kun väitti ettei PC anna viivan paikkaa :D
 
Mulla taitaa olla kp 12 tänään. Ihmeellinen, runsas verenvuoto loppui. Vähän olI menkkamaisia kipuja ja kesti kaks päivää. Outoa. Tais kroppa vaan olla tosi ihmeissään nuvaring-ehkäisyrenkaan lopettamisesta. Saa nähdä milloin mun ehkäisyn ansioista hyvänä pysynyt iho puhkeaa kukkaan :mad:
 
Tänään aamulla (DPO 12?) tehty taas raskaustesti ja näyttää ihan samalta kuin eilenkin eli toinen heikohko viiva löytyy. Väri näyttää mun (+miehen) silmään aikalailla pinkiltä mutta vaikea sanoa varmaksi.

Voi blaah, mä olisin niin toivonut, että testi olisi edes vähän lähtenyt vahvistumaan. Testit on Amazonista tilattuja One Step herkkiä 10 mIU testejä ja piti mennä heti lukemaan muiden käyttäjien arvosteluja. Osa valittaa, että testit näyttää negaa tai haamua, vaikka muilla testeillä on samaan aikaan tullut vahvoja positiivisia. Osa käyttäjistä taas on saanut vääriä positiivisia. Ota nyt tästä sitten selvää, hitto vie!

Fiksua olisi varmaan odotella muutamia päiviä ja testailla sitten uudestaan, mutta tämä himotestaaja aikoo käydä kotimatkalla apteekista toisen merkin testejä. Huomenna aamulla lähtee kunnon testipatteristo, jos edelleen on epäselvät tulokset.
Mä en oo nyt vuosiin testaillut, mut aikoinaan kun keskimmäistä testailin niin one step anto toooooosi haaleaa haamua ja samaan aikaan pregcheck anto vahvaa plussaa.
 
@Kirahvikahvi juu ajattelinkin että varmasti johtuu renkaan käytön lopettamisesta :D no ehkä se tästä... :rolleyes:
Mulla kesti tuo sekoilu 13 kk Nuvaringin jälkeen. Kierto oli koko ajan 12-21 vrk. Argh! (Mulla oli se käytössä todella kauan.)On kuulemma aika yleistä, valitettavasti.

En tiedä oliko koko aikana ovulaatiota. :D Ainoa raskaus (meni kesken) oli ekan 25-päiväisen kierron jälkeen. Sen jälkeen tasottui vihdoin 25-27 päivään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
Yks juoppo nainen kysy kaupassa että ootko sä raskaana. Vieressä oleva mies sano että ei hän ole raskaana. Sit se nainen sano ei kun mä tarkoitan tuota naista ja katto mua. Kyl toi mahan muoto on ihan raskaana olevalla. Mä sanoin en ole raskaana. Ei se kuunnellut mitä mä sanoin. Onnitteli vaan. :)
 
@Tiuva Ihan hyvältähän tuo kehitys näyttää. Oon lukenut, että ovistestin pitäisi raskautta ilmoittaessaan olla todella ärhäkän punainen viiva, että pikkasen vielä ehkä pitäisi vahvistua tuon värin. Mutta tee ihmeessä r-testi, sehän selventää asian ja saat varmuuden!

Mulla nyt dpo 8 ja aamun tulos tässä. Testauspäiviä ja piinaa edessäpäin..:)

FullSizeRender-44_opt-2.jpg
 
Olikos se niin, että Pregcheck liuskat EI ANNA mitään viivanpaikkoja? Dpo 10 ja kolmeen testiin sain jonkunlaisen viivan, en tiedä tulivatko testiajalla. Kuivana ei oikein enää näy, paitsi yhdessä. No ehkä jos kääntelee ja kattoo kaikissa mahdollisissa valoissa :D

Selkeästi selvempi siis vielä hieman märkänä, ei ainakaan ihan parissa minuutissa tullut näkyviin.
 

Yhteistyössä