Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä oo lukenut, että alkuraskauden vuoto tulee nimenomaan menkkojen aikaan, siksi se hämää naisia, jotka ei sitten tajua olevansa raskaana. Eli jos ei oo normimenkkavuotoa, niin kyllä vielä testaisin.
Täytyy testata ellei tää nyt tästä runsastu. Oli vaan negaa nuo testit tuossa haamujen jälkeen että luulen että oli vaan joku kemiallinen. Tai sitten oon kastellut testejä liikaa tms
 
Mä en itseni kohdalla usko alkuraskauden vuotoon, sellanen veriviiru vaan oli eilen, mikä lie, ei menkkatuhru eikä vuoto, yksittäinen vain. Ja on niin kellontarkat menkat ollu tähän asti, että varmaan ajallaan ne alkaa huomenna. Oli mikä lie sitten. Koskaan ei ole ollut alkuraskaudessa mitään tuhruakaan, paitsi tuulimunassa alkoi rv6. Tiesin sillo heti että kaikki ei kunnossa.

@stindepinde Näen ihan hentoa haamua sulla tossa. Vahvistumista!
 
Tänään kp 21. Töissä taas neljän vapaapäivän jälkeen. Pikkuisen väsyttää kun vapaalla herännyt joskus 8:30 aikaan ja nyt piti herätä 5:15... :sleep::D jestas..

Mentiin tosiaan miehen kanssa kihloihin yllättäen sunnuntaina, tuli ihan yllätyksenä ja sormus on tosi kaunis!

Onnittelut kaikille plussanneille! :)

Yritän malttaa oottaa ens viikkoon että testailen. Saa nähdä miten onnistuu.
 
@eva-maria en olisi huolissani vaaleanpunaisesta vuodosta :) limakalvot ovat herkillä alkuraskaudessa, joten siksi tulee usein punertavaa vuotoa. Lisäksi jos menkkojen pitäisi alkaa näinä päivinä, niin senkin vuoksi voi olla vähän harmitonta vuotoa. Onnittelut plussasta :love:
No nyt tulee ruskeeta niukkaa vuotoa...ja nyt vasta dpo 13...oon mennyt jo laskuissa sekasin näköjään.ja tosiaan nyt pitäis olla menkat! Tässä uusi testi jonka tein äsken20170726_082934.jpg
 
Eva-maria... Mä epäilen et hullua hurskaammaks ei digi sua tee, tuli sieltä mikä tulos hyvänsä. Sä oot ihan tukevasti raskaana, vaikka vuotelua onkin.
Oman kokemuksen mukaan vuotoa voi olla vaikka minkä näköistä, vaikka raskaus jatkuisikin normaalina. Parin viikon päästä voi ar-ultra antaa mielenrauhan.

Eri testit voi vahvistua tahi haalistua riippuen miljoonasta eri tekijästä, kertomatta kuitenkaan sitä, että onko raskaus oikeassa paikassa ja jatkuva.
Jos mä olisin sä, niin testaisin korkeintaan Pcllä tmv. viivasen vahvistumista joka toinen pvä, riippuen siitä minkä testin "käyttäytymisen" on oppinut, kuten myös oman pissinsä "ominaisuudet" . Esim. Itselläni aamupissa laimeampi kuin päivän toinen pissa.
Et mä sanoisin näin... Vain jos juomisen määrä, testi, testierä, ilmankosteus ja dippaukseen käytetty aika ja vuorokauden aika on tismalleen sama, niin testit eri päivinä SAATTAIS olla vertailukelpoisia, mutta paino sanalla saattais.

Hcgn nousu... Jos ihmisen perustaso on yksi, niin n. 2Vrkn kuluttua 2, neljän vrkn jälkeen 4, kuusi vrk 8, 8vrk 16,10vrk 32,12vrk 64, 14vrk 128, 16vrk 256, 18vrk 512, 20vrk 1024, 22vrk2048 (tämä siis karkeasti, ihan vain esimerkiksi) ... Ja muistaakseni lasku on myös tosi hidasta. Ja toisaalta jos lähtöarvo onkin 4 niin nousu on todella paljon nopeampaa.
Cbn digin raja-arvo 2-3viikkoa on muistaakseni 200-20000, eli todella laaja skaala.
Mitähän mä nyt yritin sanoa... Älä huoli vaikka digi antais minkä tuloksen tahansa, kaikki voi olla aivan loistavan täydellisesti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja ou
Pläää....se mun testi minkä laitoin tänne toissailtana oliki vissii vaa typerä viivanpaikka...hitto ku säikäytti mut lujaa ja kerkesin jo innostumaan että raskaana ollaan. Tein tosiaan tänään aamulla testin mikä lupas näyttää raskauden 6 päivää ennen menkkojen alkua ja oli ihan selvä nega. Mutta outoo on se että mahaa jomottelee sillee ilkeesti, mulla on tälläsiä menkkajomoja yleensä vaan oviksen/menkkojen/raskauden aikana ja nyt ei oo mikään niistä. Menkatki alkaa vasta maanantaina ja niihin liittyvät jomot alkaa aina samana päivänä vasta. Joten mitä tää voi olla??
 
Täällä ilmottautuu yks uusi kuuppa jumissa oleva hätäiliä.

Pillerit jätetty pois toukokuun lopulla, kesäkuus normaalit menkat, nyt menkkoja ei kuulu (odotin viikonlopulle), toki pillereiden lopetus voi vaikuttaa, mutta maanantaina testi (..okei tein kaksi eri ja molemmat) näytti haaleaa plussaa, vähä jo kerkisin innostua ja onessaa hain tiistaina digitestin joka sanoo suoraa raskaana tahi ei, et ei tarvi arpo, nii se olikin sit nega.

Vois sit alakaa ne menkatki sit ku alkaa jurppi tää odottelu, jomotus ja huomattavan lisääntynyt valkovuoto! :'D
 
Täällä ilmottautuu yks uusi kuuppa jumissa oleva hätäiliä.

Pillerit jätetty pois toukokuun lopulla, kesäkuus normaalit menkat, nyt menkkoja ei kuulu (odotin viikonlopulle), toki pillereiden lopetus voi vaikuttaa, mutta maanantaina testi (..okei tein kaksi eri ja molemmat) näytti haaleaa plussaa, vähä jo kerkisin innostua ja onessaa hain tiistaina digitestin joka sanoo suoraa raskaana tahi ei, et ei tarvi arpo, nii se olikin sit nega.

Vois sit alakaa ne menkatki sit ku alkaa jurppi tää odottelu, jomotus ja huomattavan lisääntynyt valkovuoto! :'D
Ite kun jätin pillerit pois nii kesti yli puol vuotta että menkat alko :D kävin jo siinä välissä gynellä ku aattelin et on jtn vikaa, mut gyne sano et iha normaalii että keho palautuu hitaasti "normaaliks" :)
 
Tässä nyt täytyy, toistan TÄYTYY, olla jotain vikaa tai mulla on alkanut kolmevitosena vaihdevuodet tai ainakin vähintään testi on viallinen tai olen alkanut näkemään harhoja. :confused: Kp29/dpo7 iltapäivän melko haaleasta lirusta, herkkä testi. Erittäin myöhäinen ovis tässä kierrossa neljännen punktion jäljiltä.

Aamulla testattu Precgcheckillä nega ja CB hedelmällisyysmonitorin raskaustesti sanoi "Ei raskaana", tosin tikussa näkyi aivan haalea toinen viiva.

Mutta ei voi puolentoista vuoden tuloksettomien hoitojen jälkeen tärpätä noin vain, eihän?????

Testi näytti tältä n. 10min jälkeen, viiva alkoi hitaasti ilmestyä ehkä 5-6 min kohdalla. Pari päivää sitten tehdyssä saman merkin testissä ei näy vieläkään mitään.

http://aijaa.com/jxhMT3

Pudottakaa mut takas maan pinnalle ennen kuin alan kuvittelemaan liikoja, kiitos.
 

Yhteistyössä