Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@prinsec toi kuulostaa niin tutulta. Mulla tosiaan eka yrityskierto venyi yli kahdella viikolla ja kerran olin näkevinäni muka haamuakin ja oli vaikka mitä oireita. Vuorotellen epätoivo kuinka mun kroppa näin heti pettää mut ja toisena hetkenä toivo jos sittenkin olisin raskaana. En olisi ikinä uskonut olevani niin iloinen kun menkat vihdoin alkoivat. Mulla ikää 31v niin tietty sitä jo kuvittelee kaikkea laskevasta hedelmällisyydestä jne. Eiköhän ne plussat sieltä vielä molemmille tule (y) ja sitä ennen saa syödä lohdutukseksi jätskiä :D
 
@prinsec toi kuulostaa niin tutulta. Mulla tosiaan eka yrityskierto venyi yli kahdella viikolla ja kerran olin näkevinäni muka haamuakin ja oli vaikka mitä oireita. Vuorotellen epätoivo kuinka mun kroppa näin heti pettää mut ja toisena hetkenä toivo jos sittenkin olisin raskaana. En olisi ikinä uskonut olevani niin iloinen kun menkat vihdoin alkoivat. Mulla ikää 31v niin tietty sitä jo kuvittelee kaikkea laskevasta hedelmällisyydestä jne. Eiköhän ne plussat sieltä vielä molemmille tule (y) ja sitä ennen saa syödä lohdutukseksi jätskiä :D
Joo mulla meni tossa pari viimeisintä kiertoa niin et en jaksanut stressata enkä edes testaillut ku odotin vaan kuukautisia. Ja sieltä ne tulikin ja huomasin et pettymys oli paljon pienempi ku se et alan testaa negoja hirveesti aikasemmin. No nyt sit näistä kaikista oireista ja vielä et kuukautiset "myöhässä" ni päätin testata. Vielä koko yön näin unta positiivisesta testistä vaikka osasin melkein arvata ton tuloksen. Ja kyllähän se tiputti aika kovaakin kun ekaa kertaa oikeesti koskaan itkin vessassa piilossa esikoiselta sitä kuinka epäonnistunut oon. Mut joo toivottavasti se itsellekin vielä plussa pärähtää ja sulle myös!! <3 ja toivottavasti pian!!
 
  • Tykkää
Reactions: Vesinokkaeläin
20170823_080418 (3).jpg
Tässäpä tämän aamuiset, isompi testi 10mIU/ml herkkyys ja pienempi 25mIU/ml herkkyys, pikkuhiljaa rupeaa uskomaan että tämä voisi totta ollakin kun viivat vahvistuneet, kunpa olisi vielä vauva siellä missä pitääkin:love:
Eikä tuulimunaa tai kohdunulkoista, nämä vaihtoehdot pelottaa kun niitä ei vielä ollut:unsure:
(km ollut raskausviikolla 6 ja kyllähän sekin vaihtoehto huolettaa)
Lasketun ajan laskurin mukaan nyt viikot 3+6, jotka varmaan aika hyvin pitää kutinsa, menkoista ois jo 4+3, mutta varmaan oikeammassa noi pienemmät viikot senkin perusteella kun vasta nyt viivassa väriä ja vahvuutta.
Vielä olisi kolme testiä jäljellä, enköhän tässä loppuviikon aikana vielä varmistele:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Joo mulla kans eilen kp 22/25 oli nega. Menkkoja odotellessa siis. :mad:
No äläpä..
Oon kyllä saanu täl kuumeilulla ihan vadin nuri iteltä, tai sit nää on oiretta jostai muusta, etoo, väsyttää, lämmöt tavallista korkeanmalla ja kylmää. Niin ja edellee tämä naama kukkiminen vie järjen. (n) no kahen vko päästä ois lääkärin aika nii saa sit lähette verikokeisiin ja tsekkaa ne onko jotain oikeesti vialla vai onko tää mielikuvitusta :LOL:

Meillä vasta yk3, ja mieki oon jo ihan varma et minussa o joku vika.. vaikka justii oli kaverinki kanssa puhe, että meni heilläkin vajaa vuos harjotellessa, joten 3kk kuulostaa ihan naurettavalta, vaikka itestä se tuntuu jo ainakin kolmelta vuodelta! :unsure:
 
Tänään kp27/25, menkkoja ei näy eikä kuulu mutta mahaa jomottaa ihan ku olis menkat päällänsä. Ovis oli viikko sit lauantaina eli tänään kait dpo12, oon tehny viikonlopusta lähtien ebaysta ostettuja testejä ja en oo kertaakaan nähny niissä mitään, tänään näkyi jotain, mutta kuvissa se ei meinaa näkyä, livenä näkyy ihan selkeesti ja jos kattoo viistosti niin näyttää jopa punertavalle se viiva. Mut en jaksa vielä innostua, oon saanu viime kierrossaki viivanpaikkoja, joten en vielä luota tähän. Kyllä se viiva on huomenna/ylihuomenna tummempi jos sielä jotaki oikeesti on...ja niin kauan on toivoo ku menkat ei ala :p
 

Attachments

Kiitos :X3: mutta oon kyllä niin pessimisti et odotan vaan epäilevästi vklp ja sitä, että eikö menkat oikeesti tuukka. :LOL: Ukko kyl yllätti, oli ihan täpinöissää vaikka ei oikein oo asiaan sillee ottanut sen jälkeen kantaa, ku pillerit yhteisellä päätöksellä jätettii pois . :ROFLMAO: En oikein kerenny ees pohjustaa asiaa, kävelin vaan testi kädessä luo ja tökkäsin käteen, ei siis tienny ees et tein testin. :whistle:
 

Yhteistyössä