Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä herättiin äsken alavatsakipuun ja vessassa käydessähän se selvisi että kuukautiset alkoi :(Noh, toivottavasti ensi kierrosta tärppäisi! Mietin jos alkaisin tikuttamaan oviksia. Onko testeillä miten paljon eroa? Aiempaa kokemusta ei ole. Ja mihin aikaan/aikoihin vuorokaudesta olisi paras testata?
 
Täällä herättiin äsken alavatsakipuun ja vessassa käydessähän se selvisi että kuukautiset alkoi :(Noh, toivottavasti ensi kierrosta tärppäisi! Mietin jos alkaisin tikuttamaan oviksia. Onko testeillä miten paljon eroa? Aiempaa kokemusta ei ole. Ja mihin aikaan/aikoihin vuorokaudesta olisi paras testata?
Voi harmi! :(mä oon tykännyt noista raskauskeijun ovistikuista! :)
 
@Haavejuttu No voi harmi! :( Oviksien tikuttaminen toi ainakin mulle uutta tsemppiä - kiva saada kaks viivaa tikkuun edes joskus aikaiseksi. Netistä tilasin ison erän, niin voi huoletta testailla noin kp 10 päivästä eteenpäin.

Mun tämänaamuinen testi näyttää tältä. Olisko siellä hippusen jotain?

IMG_0352.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde

Onkohan ovis tiukassa tässä kierrossa? Luulin jo kp8 että seuraavana päivänä olisi ovis, ollut aiemminkin kp9, mutta viivat vain haalenikin. Kp13 sitten tuli viimein plussa ja luulin että se oli siinä, mutta tänään kp17 näytti edelleen plussaa. Mitään kunnon oireita ei ole ollut koko kierrossa, normaalisti ovis tuntuu selvästi eikä liuskojakaan tarvitse tuhlata kolmea enempää. Nyt olen ihan ulalla missä mennään! 9 kiertoa tikuttanut eikä tällaista arpomista ole ollut kertaakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Mulla on pulma.
Eilen testasin raskauskeijun herkillä liuskoilla kaksi negaa, joista kuva alempana (dpo8 tai 9) ja tänään raskauskeijun herkällä puikkotestillä tuli tällainen tulos. Jotenkin epäilen tämän olevan viallinen koska dpo on vasta 9-10. Onko kellään kokemusta väärästä positiivisesta? Täytyy vissiin lähteä kauppaan ostamaan uusia, kun testit loppu kaapista.
 

Attachments

Mulla on pulma.
Eilen testasin raskauskeijun herkillä liuskoilla kaksi negaa, joista kuva alempana (dpo8 tai 9) ja tänään raskauskeijun herkällä puikkotestillä tuli tällainen tulos. Jotenkin epäilen tämän olevan viallinen koska dpo on vasta 9-10. Onko kellään kokemusta väärästä positiivisesta? Täytyy vissiin lähteä kauppaan ostamaan uusia, kun testit loppu kaapista.
Onnea! Oma kokemus noista liuskoists huono. Ei ne ole näyttänyt nii aikasin ku väittäävät. Just muilla jo plussa ku noissa just mitään vielä. Raskaana olet:love:
 
Piti hakea äkkiä kaupsta pc:n liuskoja, ne on jo vuosia olleet mun luottotestejä :)
Alla kuva (vahingossa tuplana enkä saa toista poistettua..) tunnin pissasta, kun en malttanut kauempaa odotella... Huomenna aamulla testaan uusiksi, josko sinne jotain piirtyisi vahvempana :love:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: nelHM
Moi! Oon tällänen sivustahuutelija :ROFLMAO: Nyt yk 4 menossa ja otin ovistestit käyttöön (rfsu). Oon luullu, että niihin tulee aina kaks viivaa ja plussa on sit vahvempi. Mulla kuitenkin negatkin lähes täysin näkymättömiä, voiko siis pelkkä viivan tummuminen olla plussaa? Vai irtooko sitä LH hormonia sillon vähän, mutta ei tarpeeks (n)
Nyt kp 17/30 ja ekan kerran sain väriä edes tikkuun. Kuvassa ylempänä hetki sit tehty ja alla eilinen.



Kiitos, jos joku osaa turista asiasta mun kanssa :):):p
 
Moi! Oon tällänen sivustahuutelija :ROFLMAO: Nyt yk 4 menossa ja otin ovistestit käyttöön (rfsu). Oon luullu, että niihin tulee aina kaks viivaa ja plussa on sit vahvempi. Mulla kuitenkin negatkin lähes täysin näkymättömiä, voiko siis pelkkä viivan tummuminen olla plussaa? Vai irtooko sitä LH hormonia sillon vähän, mutta ei tarpeeks (n)
Nyt kp 17/30 ja ekan kerran sain väriä edes tikkuun. Kuvassa ylempänä hetki sit tehty ja alla eilinen.



Kiitos, jos joku osaa turista asiasta mun kanssa :):):p
Joo siis ovistestiin tulee aina jotain pientä tai vähän tummempaa. Sen verran voi päätellä että jos kierto on arviolta lähestymässä ovulaatiota laskennallisesti ja viivat alkaa selkeytyä, niin LH piikki lähestyy.
Positiivinen tulos on kuitenkin vasta silloin, kun testiviiva on joko yhtä tumma kuin kontrolli tai selvästi tummempi kuin kontrolli. Eli kuvasi molemmat testit ovat negatiivisia.

Vaan kun nyt selkeästi alkaa taso nousta, kannattaa vaikka huomenna tehdä kahdesti eri aikaan. Eka samaan aikaan kuin nytkin olet tehnyt ja uudestaan vaikka alku illasta. :)
Ja siis jatkaa kahdesti päivään kunnes plussa tulee.
P.S
Millä kiertopäivällä aloitit tikuttamaan ovista tässä kierrossa?
On nimittäin mahdollista sekin, että ovis on jo mennyt. Joskus voi vähän heitellä ja jos ei tiedä tarkkaan luteaalivaihetta, niin testien ohjeistus ei välttämättä päde lainkaan.
 
Moi! Oon tällänen sivustahuutelija :ROFLMAO: Nyt yk 4 menossa ja otin ovistestit käyttöön (rfsu). Oon luullu, että niihin tulee aina kaks viivaa ja plussa on sit vahvempi. Mulla kuitenkin negatkin lähes täysin näkymättömiä, voiko siis pelkkä viivan tummuminen olla plussaa? Vai irtooko sitä LH hormonia sillon vähän, mutta ei tarpeeks (n)
Nyt kp 17/30 ja ekan kerran sain väriä edes tikkuun. Kuvassa ylempänä hetki sit tehty ja alla eilinen.



Kiitos, jos joku osaa turista asiasta mun kanssa :):):p
Joo plussa pitäis olla vasta sillon jos ne on yhtä vahvoja tai että toi vasen viiva olis olis tummempi kuin tuo oikea. Itsellä menee siis juuri näin ja tunnistan oviksen myös oireista, eli valkkari on ihan kirkasta ja venyvää ja sitä tulee enemmän kuin normaalisti. Myös mahaa jomottelee samoihin aikoihin. Ja jos haluaa saada varmuuden että onko ovis ylipäätään tapahtunut niin kannattaa ottaa aamulämmöt seurantaan eli joka aamu about samaan kellonaikaan mittaat suusta lämmön vielä kun makaat sängyssä. Mulla esim ennen ovista on 36,5 ja oviksen jälkeen lämmöt nousee 36,9-37.1, eli usemman pykälän ylöspäin :)
 
Kiitos vastauksista @tossu-83 ja @viipulainen !

Aloin tikuttamaan kp 13 ja vahvat ovistuntemukset alko kp 15. Limat, vatsakivut, imetyskipu (lapsi 1.5 v) ym. Samat ovistuntemukset ollu joka kuukausi, mutta menkat alkanu silti.

Jos leikitään, että viiva ei tummu enempää vaan katoaa taas, niin mistäköhän sen ilmestyminen yhtäkkiä sit johtuu? o_O:geek:
 
Kiitos vastauksista @tossu-83 ja @viipulainen !

Aloin tikuttamaan kp 13 ja vahvat ovistuntemukset alko kp 15. Limat, vatsakivut, imetyskipu (lapsi 1.5 v) ym. Samat ovistuntemukset ollu joka kuukausi, mutta menkat alkanu silti.

Jos leikitään, että viiva ei tummu enempää vaan katoaa taas, niin mistäköhän sen ilmestyminen yhtäkkiä sit johtuu? o_O:geek:
Toisinaan voi käydä niin, että se LH piikki on ihan tavattoman nopea eikä näy enään testissä, noissa testeissä on myös eroa herkkyyden suhteen. Jotkut ei liuskoilla saa ovista kiinni koskaan, mutta digitaalisilla tai digitaalisilla kaksoishormoonitesteillä saavat selkeän tuloksen.

Me aloitettiin nelosen yritys kun imetin vielä kuopusta. Lopetti yhtäkkiä itse syyskuussa kun sairastui nielutulehdukseen. Taivalta oli takana 2vk vajaa 2v (edelleen oon tosi iloinen tästä suorituksesta).
Siihen saakka kyllä kierto oli säntillinen ja tunsin ovulaatio kivut oireineen joka kuukausi.
Imetyksen loputtua eka kierto olikin sitten niin järkyttävissä mittasuhteissa ovisoireineen ettei mitään rajaa. Limat, himot, munasarjatykyttelyt.
Luulen omalla kohdallani, että hormoonitasot kaiken suhteen imetyksen aikana oli liian heikot, voinee olla että munasolu ei aina edes irronnut. Ainakin ovistestien viivat oli vain just ja just plussaa jos niitä vertaa viime kuun ja tämän kuun plussiin jotka suorastaan kirkuvat plussaa.
Mulla myös nyt kolmessa tikuttelu kierrossa tullut huomattua, että ovisplussa säilyy max.1vrk tässä kuussa ei sitäkään. Vahva plussa tuli kp11 aamusta ja tunsin oviksen samana alkuiltana, jonka jälkeen plussaa ei testiin enään tullutkaan ja kp12 aamusella viiva oli enään hyvin halju.

En tiiä vastasiko tää romaani lainkaan siun pohdintaan:oops:, anteeksi. :X3:
 
Toisinaan voi käydä niin, että se LH piikki on ihan tavattoman nopea eikä näy enään testissä, noissa testeissä on myös eroa herkkyyden suhteen. Jotkut ei liuskoilla saa ovista kiinni koskaan, mutta digitaalisilla tai digitaalisilla kaksoishormoonitesteillä saavat selkeän tuloksen.

Me aloitettiin nelosen yritys kun imetin vielä kuopusta. Lopetti yhtäkkiä itse syyskuussa kun sairastui nielutulehdukseen. Taivalta oli takana 2vk vajaa 2v (edelleen oon tosi iloinen tästä suorituksesta).
Siihen saakka kyllä kierto oli säntillinen ja tunsin ovulaatio kivut oireineen joka kuukausi.
Imetyksen loputtua eka kierto olikin sitten niin järkyttävissä mittasuhteissa ovisoireineen ettei mitään rajaa. Limat, himot, munasarjatykyttelyt.
Luulen omalla kohdallani, että hormoonitasot kaiken suhteen imetyksen aikana oli liian heikot, voinee olla että munasolu ei aina edes irronnut. Ainakin ovistestien viivat oli vain just ja just plussaa jos niitä vertaa viime kuun ja tämän kuun plussiin jotka suorastaan kirkuvat plussaa.
Mulla myös nyt kolmessa tikuttelu kierrossa tullut huomattua, että ovisplussa säilyy max.1vrk tässä kuussa ei sitäkään. Vahva plussa tuli kp11 aamusta ja tunsin oviksen samana alkuiltana, jonka jälkeen plussaa ei testiin enään tullutkaan ja kp12 aamusella viiva oli enään hyvin halju.

En tiiä vastasiko tää romaani lainkaan siun pohdintaan:oops:, anteeksi. :X3:
Tätä mä oon kans miettiny, et jos imetys estää edelleen sen ovulaation. Eilen tutustuin Gordonin yöimetyksen lopettamisneuvoihin, mutta olin yöllä niin sekasin ettei tainnu tulla mitään :LOL::LOL: En oikein muista..

Voikohan ovulaatio-oireita tulla (aina vielä oikeaan aikaankin) vaikka ei ovuloi?? :mad:
 
Tätä mä oon kans miettiny, et jos imetys estää edelleen sen ovulaation. Eilen tutustuin Gordonin yöimetyksen lopettamisneuvoihin, mutta olin yöllä niin sekasin ettei tainnu tulla mitään :LOL::LOL: En oikein muista..

Voikohan ovulaatio-oireita tulla (aina vielä oikeaan aikaankin) vaikka ei ovuloi?? :mad:
Voi toki, se LH voi nousta tosi liki, mutta joskus munasolu ei sitten irtoakkaan. Ja siis näinhän voi käydä ilman mitään imetyksiä tms.silloin tällöin vaikka kierto olisi normaali ja normaalisti ovulaatio yleensä tapahtuisi.
En tosin tiedä miten käy sitten kierron pituudelle jos ei ovuloi, monilla kai kierto venyy pitkäksi, mutta toisaalta heitto voi kai olla niin pieni ettei siihen kiinnitä huomiota.
En koskaan myöskään ottanut selvää miten muutoin imetys vaikuttaa hedelmällisyyteen. Vaikuttaako se munasoluihin millä tavoin tai vaikkapa kohdun limakalvoon.
Sillä en ottanut selvää koska en ole koskaan luottanut imetyksen ehkäisytehoon.:LOL::LOL:
Ja kuulostaa tuo yöimetyshomma ihan samalta mitä mulla.:LOL: Aivan tuhoon tuomittu idea edes yrittää, siinä yön pimeinä tunteina ei paljoa äly välkkynyt ja miehen työvuorot ei oikein antanut saumaa sille, että olisi auttanut.:D
 
Mikä se tällanen tulos luetaan :D
Oikeesta kohti punertaa, mutta vaan yläosasta.
Ja ei ole roska, kun on oikeesti punainen ja muutti muotoaan enemmän kuivattuaan..
http://aijaa.com/yDzuaB
Viallinen testi todnäk :cautious:

Omana yritysaikana vastaan tuli jopa sellainen, jossa punainen viiva tuli puoliväliin saakka, eli siis testiviivan kohdalla oli puolikas viiva. He*vetti, kun sellaisesta kerkesi jo oikeasti innostumaan, ja olikin vain viallinen :rolleyes:
 
Viallinen testi todnäk :cautious:

Omana yritysaikana vastaan tuli jopa sellainen, jossa punainen viiva tuli puoliväliin saakka, eli siis testiviivan kohdalla oli puolikas viiva. He*vetti, kun sellaisesta kerkesi jo oikeasti innostumaan, ja olikin vain viallinen :rolleyes:
Mulla oli kerran pc:ssä kaks sinistä viivaa :D:D. Aikoinaan.. sit davidin puikossa kaks valkeeta viivaa. Siis vitivalkeeta ja selkeetä viivaa:D, sekin aikoinaan.
 
Mulla oli kerran pc:ssä kaks sinistä viivaa :D:D. Aikoinaan.. sit davidin puikossa kaks valkeeta viivaa. Siis vitivalkeeta ja selkeetä viivaa:D, sekin aikoinaan.
Ihania nuo testit :D :D

Ja sitten kun oikeasti olin raskaana, niin apteekin herkimmäksi mainostettu antoi käytännössä negatiivisen, samana päivänä tehty pc kun oli jo kirkuvanpunainen :'D

Voi niitä aikoja :D
 

Yhteistyössä