Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta. Onnea plussaneille ja toivon plussatuulia uudelle vuodelle tänne :)

Mites @Minni-83 tilanne?

Mulla taitaa olla joku dpo17, menkat ei ole alkanu, välillä kunnon juilinnat, mutta rusehtavaa tuhrua tullu parina päivänä toisinaan vessareissulla. Testi nega viimeks tänä aamuna.
 
Hyvää alkanutta 2018 vuotta kaikille. Toivon että täällä tulisi paljon plussia 2018 vuonna.

@nelHM no mun tilanne ei näytä hyvälle. Nyt on kp 26/29 ja rfsu n liuskaraskaustestiin tuli viiva mut se ei ole vahvistunut. Ehkä himmeempi kun kaksi päivää sitten.

Pelkään että viiva ei vahvistu ja alkaa menkat. Niin kun on monta kertaa käynyt. Pikkusen on kyl sellainen olo että mitä jos se viiva vielä vahvistuisi kun on vasta kp26 ja menkkojen pitäis alkaa vasta kp 29 jälkeen.

No sanokaa naiset että elättelenkö turhia toiveita vai onko mul vielä toivoo?

Tässä vielä tämän aamuinen rfsun raskaustesti.

http://aijaa.com/iKgVeT
 
Hyvää alkanutta 2018 vuotta kaikille. Toivon että täällä tulisi paljon plussia 2018 vuonna.

@nelHM no mun tilanne ei näytä hyvälle. Nyt on kp 26/29 ja rfsu n liuskaraskaustestiin tuli viiva mut se ei ole vahvistunut. Ehkä himmeempi kun kaksi päivää sitten.

Pelkään että viiva ei vahvistu ja alkaa menkat. Niin kun on monta kertaa käynyt. Pikkusen on kyl sellainen olo että mitä jos se viiva vielä vahvistuisi kun on vasta kp26 ja menkkojen pitäis alkaa vasta kp 29 jälkeen.

No sanokaa naiset että elättelenkö turhia toiveita vai onko mul vielä toivoo?

Tässä vielä tämän aamuinen rfsun raskaustesti.

http://aijaa.com/iKgVeT
Kokeilisin pc liuskaa tai apteekin omaa.
 
Onnea kaikille plussanneille!

Kovin olen teitä seuraillut, mutta joulustressi + muutto toiselle paikkakunnalle pitänyt kiirusta ja ahdistusta. Viime viikolla sain adhd-diagnoosin ja huh että helpotti. Elämä on yhtä kaaosta ja mitään ei pysty tekemään. Nyt alkaa kroppa ja pää tasoittumaan taas (y)
Täällä dpo 10 ja tein apteekin herkän testin, negatiivinenhän se oli. Kovia menkkakipuja mahassa sekä selässä ja nivusia särkee. Nyt sitten odotellaan menkkoja jospa ne siitä alkaisi.
 
Onnea kaikille plussanneille!
Heippa! Pitkään taustalla seurannut ja nyt ajattelit liittyä tänne joukkoon kanssa! Marraskuun alussa lopetettu pillerit siitä kierrosta heti viivat testiin mutta kemialliseks jäi ja nyt sit uus kierto menossa. Ekaa kertaa tein ovulaatio testejä kun pelkäsin miten toi kemiallinen vaikutti kiertoon joten ekana kaivataan mielipiteitä ovistesteihin :D viimeisimmän tein pe kun oletin tuan olevan selkeä4CD421B3-06DF-4685-B831-99461BC7768D.jpeg ovis mutta kaipaan vielä varmuutta täältä :D koskas sitten oletettu ovulaatio oli kun tosiaan 29.12 tuli noi vikat viivat tietäis vähän missä dpo mennään ja tosiaan toista lasta yritetään!
 
Mie haluisin mukaan, mut jos ryhmän nimi on yhtään vauvoihin/raskauteen liittyvä nii sit ei.. (en halua kenenkään tietävän et haaveillaan perheen lisästä) En oo vielä raskaana, mut toivetta pietään yllä..
Ryhmä on siis salainen, vaikka liityt sinne niin sun facekaverit ei nää sitä ryhmää eikä ne tiedä että olet sielä :) Minäkin liityin sinne pari päivää sitten
 
@Pamsku Hienosti vahvistuu. Ja älä huoli jos ei joka päivä edes paljoa vahvistus. Toivon nyt onnea todella, että tämä menisi loppuun asti :love:
Mites @Minni-83 ? Ja oliks muita haamuilijoita?

Mulla kp34/28, dpo 18/19 (jommin kummin). Menkat ei ole alkanu, mutta eilen testi nega. En usko tärppiin siis lainkaan enää. Sellasta tuhrua tulee toisinaan pyyhkiessä vähän. Sinä päivänä, kun ois pitäny alkaa menkat, oli tosi kovat menkkakivut, seuraavanakin ihan mojovat. Sen jälkeen vaan alaselkää juilinut. Siitä oviksen jälkeisestä oudosta tuhruilusta ajattelin kyllä melko positiivisesti, mutta oisko yritystä ollu sit vaan. Oireena ois tissikipu, mut on ne ennenkin juilinu miten sattuu. Väsyttää, mutta sekin menee töiden piikkiin.

Meitsi pitää lipun korkeella teille muille (y)(y)(y)
 
@n
Huomenta. Eilen hain apteekista testin tälle aamua, että kerran katson vielä. Ei ollu ku ultraa ja prediktoria, otin halvemman eli ultran. Hento viiva siinä on, tuli testiajalla ja jäi siihen.sen jälkeenkin. Mutta tämän testin tietäen, vasta selvä viiva on viiva. Mutta tossa nyt kuitenkin pari kuvaa siitä.

http://aijaa.com/uyoZYg
http://aijaa.com/NhAhEt
Kyllä siellä viiva näkyy! (y) Olikos mikä dpo menossa :)
 
@n


Kyllä siellä viiva näkyy! (y) Olikos mikä dpo menossa :)
Kp35/28, dpo jo 19/20. Tikutin megavahvat ovisviivat kahtena päivänä. No anyway jotain häröö kierrossa, koska ei tommoset hentoset mua oikein vakuuta, ei tuu "se" tunne yhtään. Mutta toki siel minunkin silmään näkyy. Oon mä noita tehny tässäkin kierrossa parit, vasta kuivans sen perusviivanpaikan antanu, et jos siihe vertaa.. mut iha onneton on silti :poop::D
 
Kp35/28, dpo jo 19/20. Tikutin megavahvat ovisviivat kahtena päivänä. No anyway jotain häröö kierrossa, koska ei tommoset hentoset mua oikein vakuuta, ei tuu "se" tunne yhtään. Mutta toki siel minunkin silmään näkyy. Oon mä noita tehny tässäkin kierrossa parit, vasta kuivans sen perusviivanpaikan antanu, et jos siihe vertaa.. mut iha onneton on silti :poop::D
No joo luulis et noilla kiertopäivillä näkyis jo paremmin jotain :/ mut tietty toi raskaustesti on kyllä ihan takapuolesta jos niin vois sanoa :unsure: Muistan esikoisesta kun sain ihan citymarketista ostettuun testiin super vahvat viivat ja sit hain vie ton ja siinä oli ihan hailura
 
@nelHM Mä nään sun testeissä hennon viivasen.

Mulla ei taas näytä hyvälle. Viiva ei vahvistu. Oliks se kp 24/29 kun sain rfsu n testiin vaaleanpunertavan hennon haamun. Nyt on kp 28/29. Eli 5.1. Alkaa menkat. Eilen tein pc liuskaraskaustestejä monta en saanut niihin mitään. Tänään tein rfsu n liuskaraskaustestin ja siihen tuli sellainen tosi tosi haalea viiva hyvä kun erottaa. Eli usko on loppunut että raskaana olisin.

 
@nelHM Mä nään sun testeissä hennon viivasen.

Mulla ei taas näytä hyvälle. Viiva ei vahvistu. Oliks se kp 24/29 kun sain rfsu n testiin vaaleanpunertavan hennon haamun. Nyt on kp 28/29. Eli 5.1. Alkaa menkat. Eilen tein pc liuskaraskaustestejä monta en saanut niihin mitään. Tänään tein rfsu n liuskaraskaustestin ja siihen tuli sellainen tosi tosi haalea viiva hyvä kun erottaa. Eli usko on loppunut että raskaana olisin.

Höh :(. Oisko sulla aina yritystä, mut ei tarraa kiinni ja siks haamuilee aiemmin hetken? Näänhän mä tossakin pinkkiä haamua, mutta jos muihin ei oo tullu mitään, ni onko sit haamu vai mikä? Inhottava tilanne. Mut vielä toivoa toki on, jos menkat ei oo alkanut.
 
Höh :(. Oisko sulla aina yritystä, mut ei tarraa kiinni ja siks haamuilee aiemmin hetken? Näänhän mä tossakin pinkkiä haamua, mutta jos muihin ei oo tullu mitään, ni onko sit haamu vai mikä? Inhottava tilanne. Mut vielä toivoa toki on, jos menkat ei oo alkanut.
Niin se voipi olla että yritystä mut ei tarraa kunnolla kiinni. Ärsyttävää tää kun ollako vai eikö olla tilanne. Ei ole vielä menkat alkanut pitäis alkaa ylihuomenna. No onhan tässä vielä vähän ehkä toivoa. Kun noiden testien kuuluisi näyttää vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä vasta toista viivaa. Oonko mä ihan pöljä jos vielä elättelen toiveita?
 
Hyvää uutta vuotta ja onnea kaikille plussanneille! :love: itellä menossa 26/28, eilen tein raskaustestin joka oli täysin nega. Oviksestakaan ei mitään tietoa että oliko edes o_O pakko varmaan lähtee huomenna raskaustestien ostoon ja toivoo kuitenkin vaan parasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jasuuu
Niin se voipi olla että yritystä mut ei tarraa kunnolla kiinni. Ärsyttävää tää kun ollako vai eikö olla tilanne. Ei ole vielä menkat alkanut pitäis alkaa ylihuomenna. No onhan tässä vielä vähän ehkä toivoa. Kun noiden testien kuuluisi näyttää vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä vasta toista viivaa. Oonko mä ihan pöljä jos vielä elättelen toiveita?
Mun mielestä toivoo on ja pitää olla siihen asti kunnes menkat alkaa! :)
 
Help. Eka kertaa mukana täällä ja tänään tein testin koska outoja oireita. Skeptinen oon koko ajan ollu ku vasta eka yrityskierto menossa, mutta näkeekö kukaan muu näissä mitään? Jotenki omaan silmään ei näyttänyt puhtaalta negalta mut viivalasit on kyllä vahvat täällä
 

Attachments

Yhteistyössä