Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kävin kaupassa (lähikaupassa) ja huomasin että taas on hylly tyhjä siitä kohtaa missä raskaustestit sijaitsevat. Ostin yhden RFSU testin sillä muuta ei ollut. Yleensä on kolmea eri merkkiä.
Kyselin kassalla että loppuuko tuotteiden myynti kun uutta erää ei näköjään koskaan saavu. Sain vastauksen että raskaustestien menekki kyseisessä kaupassa on kasvanut räjähdysmaisesti ja aina on hyllyssä tuotteet loppu. Eivät ehdi uutta täydennysta saada ennenkun hylly taas tyhjänä. Eli kuka teistä on syyllinen ja myöntää? :D

Ps. Olen todella todella märkä. Valkovuoto on melkoista vettä missä hieman haalean valkoista seassa. Onko tää hyvä vai huono enne?
 
Eli hätähousu testasi jälleen. Ja tyhmyyttä taas iltapissasta.

Pregcheck testi antoi haamujen haamun, eli lähes näkymättömän. Mutta kun testiä kääntää niin näkee viivanpaikan kohdalla hieman punaista alareunassa. Eli päältä katsottuna haamujen haamu. Mutta sivulta katseltuna viivanpaikan kohdalla hieman väriä.

Mitäs tuumiitte? Dpo 7 tänään...
 
Onnittelut @Sikke14 ja @Tintti88 selvät viivat on jo!

Minun viiva oli ihan samanlainen ku dpo12, tänään siis dpo14.. en oikein tiedä mitä tästä ajattelis. Ei kuitenkaan oo kipuja, eikä menkkojakaan vielä joten ei kai täs viel voi heittää kirvestä kaivoon .

Ainiin hei mikäs juttu tää oli et pysty testaa ovistestillä raskauttakin? Kohoaako LH taso raskauden alus vai mihin perustuu? Mul ois ovistestei, pitääks kokeilla sellasta iltasella?

R-testejä en meinannut uittaa ennenku ylihuomen jos ei siihen mennes oo asia muutoin ratkennut (n).
Kiitos :love:
Mä en tiedä noista ovistesteistä sen enempää kuin, että monella on merkannut raskautta, eikai siitä testauksesta haittaakaan ole :LOL:
Käy ihmeessä verikokeissa niin ei tarvitse enää arpoa.. Mä kävin tänään ja jännittää kyllä tulokset, huomenna pitäisi tulla :)
 
Eli hätähousu testasi jälleen. Ja tyhmyyttä taas iltapissasta.

Pregcheck testi antoi haamujen haamun, eli lähes näkymättömän. Mutta kun testiä kääntää niin näkee viivanpaikan kohdalla hieman punaista alareunassa. Eli päältä katsottuna haamujen haamu. Mutta sivulta katseltuna viivanpaikan kohdalla hieman väriä.

Mitäs tuumiitte? Dpo 7 tänään...
Toivotaan, että se siitä vahvistuu, hyvät merkit on ilmassa ainakin (y)
 
Voiko niihin @Sikke14 noin vaan mennä? Missä kävit? Kerro sit heti mikä arvo tuli :love:!

Minä täällä taas testailin! En oo vielä huolissaan, vahvistuneet ovat kumminkin ja mulla just kaveri sanoi että hänel meni viikko siit kun menkat oli myöhäs et sai kunnon viivat, joten uskottavasti se vaan jossain raskauksissa nousee hitaammin ja joissain nopeammin. Tuulimunaa vähän jännäilen mut toivotaan et kaikki olis kuitenkin ok :love:.

Mutsijaparimuuta tsemppiä! Minä sain plussan vasta dpo12 niinkuin suurin osa muistakin vasta saa ekan plussan vaikka testailu aloitetaan jo paljon aiemmin!
 

Attachments

Voiko niihin @Sikke14 noin vaan mennä? Missä kävit? Kerro sit heti mikä arvo tuli :love:!

Minä täällä taas testailin! En oo vielä huolissaan, vahvistuneet ovat kumminkin ja mulla just kaveri sanoi että hänel meni viikko siit kun menkat oli myöhäs et sai kunnon viivat, joten uskottavasti se vaan jossain raskauksissa nousee hitaammin ja joissain nopeammin. Tuulimunaa vähän jännäilen mut toivotaan et kaikki olis kuitenkin ok :love:.

Mutsijaparimuuta tsemppiä! Minä sain plussan vasta dpo12 niinkuin suurin osa muistakin vasta saa ekan plussan vaikka testailu aloitetaan jo paljon aiemmin!
Juu ihan selvä plussahan toi on ja tosiaan jokatoinen päivä hiukan vahvistuu. Samanpaksuinen viiva siihen saattaa tulla vasta dpo 20 eli ei mitään hätää. Mun viiva näytti samalta :)
Mulla on meneillään lapsettomuushoidot ja heti kun näytti siltä että plussa tulee niin laitoin heille viestiä ja ne pisti lähetteen eteenpäin verikokeisiin. Mutta ihan jos soittaa naistenpolille esim ni oon kyllä siinä käsityksessä et ne sieltä sen lähetteen kirjottaa joka tapauksessa, että pääsee varmistumaan asiasta (korjatkaa, jos oon väärässä) :)
 
Kiitos @Sikke14 , ihana kuulla että teidän kohdalla hoidot näyttäis nyt tuottaneen hedelmää! Oikein menestyksekästä raskautta siullekin nyt loppuun asti!

Mullakin vähän mieli parani sen tuulimunapelon auhteen kun tutut sanoi että ei oo tm raskaudessa lainkaan vahvistuneet viivat ja oli mul tänää nois jo onneks huomattava ero toissapäiväiseen :).
Plussatuulia kaikille muillekin piinailijoille :love:!
 
Nyt todellakin varaan ajan gynekologille kun kuukautisetkin ovat tulleet ja loppuneet. Tämä nykyinen olotila on aivan perseestä. Mahassa särkyä sitten ovulaation. Kauhea turvotus ja lisäksi kaiken maailman outoja oireita ilmenee.

Tein eilen ja tänään pregcheck liuskalla testit. Molemmat kyllä negatiivisiä. Tai kuivuessa ovat puhtaita negatiivisiä mutta märkinä näkyy ns. Viivanpaikka.
 
Nyt todellakin varaan ajan gynekologille kun kuukautisetkin ovat tulleet ja loppuneet. Tämä nykyinen olotila on aivan perseestä. Mahassa särkyä sitten ovulaation. Kauhea turvotus ja lisäksi kaiken maailman outoja oireita ilmenee.

Tein eilen ja tänään pregcheck liuskalla testit. Molemmat kyllä negatiivisiä. Tai kuivuessa ovat puhtaita negatiivisiä mutta märkinä näkyy ns. Viivanpaikka.
Kuulostaa kyllä että raskaana olisit vaikka pelkkää viivanpaikkaa antanut, hmm ;)
 
Hcg arvo 116, hoitajan mukaan "ihan hyvä", mutta mitä netistä luki niin näille viikoille 4+2 aika pieni arvo. Toivotaan ettei mene kesken, pelko heräs kyllä :confused:
Vaikea kai sanoa tuon arvon perusteella onko liian vähän vai ei, enemmän kai merkkaa se että arvo tuplaantuisi muutaman päivän välein. Jos vielä tulen raskaaksi aion pyytää että arvoa seurattaisiin pari kolme kertaa miten nousee. Viimeksi mulla oli 5+0 arvo 135 ja liian vähänhän se oli ja meni kesken.

Toivon todella että sulla menee kaikki hyvin :)
 
Vaikea kai sanoa tuon arvon perusteella onko liian vähän vai ei, enemmän kai merkkaa se että arvo tuplaantuisi muutaman päivän välein. Jos vielä tulen raskaaksi aion pyytää että arvoa seurattaisiin pari kolme kertaa miten nousee. Viimeksi mulla oli 5+0 arvo 135 ja liian vähänhän se oli ja meni kesken.

Toivon todella että sulla menee kaikki hyvin :)
Hei mä kysyn heti, että voinko mennä uudestaan testauttamaan, jotta ei tarveis 3 viikon päähän odottaa varhaisultraa..
 
http://aijaa.com/aypjgF

Nyt tarvitaan supersilmiä, että tämän viivan bongaa, mutta siinä se on: selkein viivanpaikka, mitä minä olen koskaan saanut! Koko ajan tuo tummuu, kun testi kuivuu. Kyseessä 10 dpo ja kahden tunnin pidätyksellä laimea iltapissa. :whistle: Jos huomenna aamulla tulee sama, niin tiedänhän että on noissa testeissä paikka sitten.:coffee:
 
http://aijaa.com/aypjgF

Nyt tarvitaan supersilmiä, että tämän viivan bongaa, mutta siinä se on: selkein viivanpaikka, mitä minä olen koskaan saanut! Koko ajan tuo tummuu, kun testi kuivuu. Kyseessä 10 dpo ja kahden tunnin pidätyksellä laimea iltapissa. :whistle: Jos huomenna aamulla tulee sama, niin tiedänhän että on noissa testeissä paikka sitten.:coffee:
Näyttää mun tikulta, aamulla Dpo 8. Ymmärsin että tuo pregcheck ei ole kovin herkkä? 25 testi... Plussatuulia sinne
 
Näyttää mun tikulta, aamulla Dpo 8. Ymmärsin että tuo pregcheck ei ole kovin herkkä? 25 testi... Plussatuulia sinne
Tää on One Step. En oo piitkään aikaan käyttänyt kun näissä on niin paljon koloja. Nyt painoin kolot mieleen ennen testiä ja tuo viivanpaikka tuli niiden väliin. Tässä vielä uudelleen kuva "hienoilla" nuolilla. :ROFLMAO:
http://aijaa.com/cp1WGe

Sanottakoon, että tänään täysin varma fiilis, että en oo raskaana ja huvikseni testasin, kun olivat tulleet postissa.
 
Tää on One Step. En oo piitkään aikaan käyttänyt kun näissä on niin paljon koloja. Nyt painoin kolot mieleen ennen testiä ja tuo viivanpaikka tuli niiden väliin. Tässä vielä uudelleen kuva "hienoilla" nuolilla. :ROFLMAO:
http://aijaa.com/cp1WGe

Sanottakoon, että tänään täysin varma fiilis, että en oo raskaana ja huvikseni testasin, kun olivat tulleet postissa.
Mä en kyllä nää tihrustaa tosta mitään :( Mutta, pidätät nyt koko yön ja aamulla uus yritys niin varmasti saat jo enemmän vastauksia (y)
Mä kyllä tykkäsin noista pregcheckin liuskoista, koska a)edulliset b) näyttää herkemmin kun esim apteekin ultra vaikka sen pitäis olla herkempi mukamas c) ei ainakaan mulla näyttänyt mitään turhia viivanpaikkoja liian varhain. Toivotaan et plussa pärähtäis :love:
 
Mä en kyllä nää tihrustaa tosta mitään :( Mutta, pidätät nyt koko yön ja aamulla uus yritys niin varmasti saat jo enemmän vastauksia (y)
Mä kyllä tykkäsin noista pregcheckin liuskoista, koska a)edulliset b) näyttää herkemmin kun esim apteekin ultra vaikka sen pitäis olla herkempi mukamas c) ei ainakaan mulla näyttänyt mitään turhia viivanpaikkoja liian varhain. Toivotaan et plussa pärähtäis :love:
Kiitos! Joo, mulla näkyi ehdottomasti paremmin kännykällä ja livenä ihan selkee. Koko yötä en pysty pidättää, mutta eiköhän se oo aamulla parempi näyte kuitenkin. En kyllä usko raskauteen kuitenkaan. Itsellä vahva fiilis, ettei musta äitiä tule, valitettavasti. Mutta onhan tää jännääminen hauskaa.
 
Kiitos! Joo, mulla näkyi ehdottomasti paremmin kännykällä ja livenä ihan selkee. Koko yötä en pysty pidättää, mutta eiköhän se oo aamulla parempi näyte kuitenkin. En kyllä usko raskauteen kuitenkaan. Itsellä vahva fiilis, ettei musta äitiä tule, valitettavasti. Mutta onhan tää jännääminen hauskaa.
Joo sitä on vaikeeta saada vangittua kuvaan. Älä vielä luovuta, mä pidän täällä ainakin peukkuja pystyssä! (y)
 
Halusin testata sen ovulaatiotestin raskaustestinä, nyt 4+6.



Terve mikä viiva siihen pamahti sekunnissa! Se punanen väri nousi ylöspäin ja PAM, meni ikuisuus ennen kun jatko matkaa kontrolliviivaan :ROFLMAO: Toimii siis ainakin jotenkin! Toinen testi 10 mlu herkkis
 
@Naturamama mikös siellä tilanne?
Mun One step iski tälläsen sekamelskan aamulla.
Nyt päivällä tein ihan puhtaan negan,että ei jääny arvailujen varaan. En enää kyl osta tota merkkiä ainakaan. Viivanpaikkaa antoi joka kerta,dpo 4stä asti (ei sillon ees mitään voi näkyä) ja nyt toi.
 
Viimeksi muokattu:
@Naturamama mikös siellä tilanne?
Mun One step iski tälläsen sekamelskan aamulla.
Nyt päivällä tein ihan puhtaan negan,että ei jääny arvailujen varaan. En enää kyl osta tota merkkiä ainakaan. Viivanpaikkaa antoi joka kerta,dpo 4stä asti (ei sillon ees mitään voi näkyä) ja nyt toi.
Negatiivinen tuli. En oo raskaana ja siitä aivan varma nyt kyllä. Sunnuntaina alkaa uusi kierto ja voin taas palata järkiini! :D Yritystähän täällä ei varsinaisesti ole. Ehkä musta joskus äiti tulee. Jotenkin vaan, vaikka halu olla äiti on kova, niin tuntuu, ettei sitä mulle ole tarkoitettu. Ehkä joku ymmärtää tämän ajatuksen, ehkä ei. Vähän aikaa sitten vielä ajattelin, ettei ole edes syytä elää jos minusta ei tule äitiä. Olen hiljalleen alkanut sen nyt hyväksymään, että jos se niin menee niin sitten menee.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä