Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en vielä uskalla ajatella että se on plussa. Sitten jos menkat jättää tulemasta ja viiva tummenee kunnon plussaksi niin sitten täytyy uskoa. Oon niin monta kertaa tippunut korkeelta noiden haaleiden viivojen takia. Eka tullut haaleita viivoja ja sitten menkat. Mä niin toivon että nyt olisi "oikea plussa" ja toivon että menkat ei ala. Pitäkää mulle peukkuja.
 
Huomenna dpo 8, tikutin oviksen. Aikaista on, mutta on mulla testejäkin. Kuvaahan siitä tuskin saa, vaikka jotain puikkoon ilmestyisikin. Olot on vaan nyt jotenkin niin varmat ja jotenkin niin samanlaiset kuin kuopuksen odotuksen alussa. We’ll see!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauva18
Mä nään mun tikussa jotain ihan tosi vähän, mutta jotain, ja ovulaatiotestit vaan tummenee!! Nyt dpo 9.

En vaan nyt osaa pienentää kuvaa niin, et saisin sen tähän eikä just nyt oo aikaa värkätä sen kans.
No nyt sain muokattua. Yllä raskaustesti. Alla ovulaatiotestejä. Kuvia muokattu vain siten, että oon suurentanu normaalikuvasta ja laittanu kollaasiin.
04969D3E-CCCA-4502-8F0D-F312D56259E3.jpeg
 
@Minni-83 Mikä sun tilanne?
En ole enään testaillut, kun kolmatta päivää menkat tekee tuloaan ja tänään taisi pyörähtää kp1 käyntiin. Maha on tosi kipee. Taidan lopettaa noi aikaiset testailut kun saan noin räikeitä viivanpaikkoja. Nyt himotestaajana yritän olla ei himotestaaja eli ajattelin testata sit vasta jos menkat on kunnolla myöhässä. Saa nähdä onnistunko siinä.
 

Yhteistyössä