Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ja sitten omaan napaan: mul alko nyt just punainen vuoto eli menkat kp1. Miten eka tulee kunnolla valkovuotoo ja sit alkaa punainen vuoto. Outoo. Melatoniini varmaan vaikuttaa että ei tule raskaaksi tai tulee kemiallisia. Eilen lopetin melatoniinin syömisen. Jospa nyt tässä kierrossa olisi paremmat mahdollisuudet raskautua kun ei syö melatoniinia.
 
Millaisia teillä on yleensä olleet noi ovulaatiotestit lh-huipun jälkeisenä päivänä? Sain siis eilen ovistestillä päivällä vahvemman testi- kuin kontrolliviivan eli varmaan silloin oli lh-huippu kun illalla sattuikin pari tuntia oikeaan munasarjaan todella kovaa. Nyt äsken samaan aikaan kun eilen tuli taas lähes yhtä tumma viiva kontrolliviivan kanssa (kuva alla). Lasketaanko kuitenkin eilinen dpo -1:ksi, kun silloin viiva oli tummempi kuin nyt tai aiemmin? Lopetatteko aina heti plussaan ovistestaukset? Jos ootte testaillut jälkeenkin, niin kauanko on mennyt, että on alkanut haalenemaan tuo testiviiva?

 
Uusi täällä heippa hei! Mielipidettä kaipailen. Mulla viimeinen pilleri 21.6. Oletettu DPO 16. Kaikki mahdolliset oireet; järjetön määrä vv, kamalat finnit(ei yleensä mitään), kipeät rinnat, lämmöt toista viikkoa 37-38. Oudot himot; olut(en juo), appelsiinimehu ja oliivit. Aftat suussa. Oudot vatsatuntemukset. Nyt oon tehny varmaan 50testiä ja alan kohta olemaan sokea näiden kanssa. Tänään ensimmäinen testi josta olin saavani viivan kuvaankin. Digi negaa.
 

Attachments

Hei kaikille! Mä käyn täällä usein lueskelemassa ja oon täällä välillä kirjoitellut aina, kun on ollut jotain jännitettävää. Viimeksi 2015-2016 vuoden vaihteessa sain kaksi peräkkäistä varhaista keskenmenoa ja sen jälkeen ei kauheasti ole ollut jännitettävää, kun noiden jälkeen pidettiin ihan taukoa koko yrittämiseltä ja nyt on tulee jos on tullakseen meininki, mutta päivät ei tunnu oikein osuvan kohdilleen töiden kanssa. Nyt kuitenkin mä täällä kuvittelen raskaus oireita, mut tänään päivällä tehty testi ainakin näyttää ihan puhdasta negaa. Tänään kp23/27 ja ostin pc liuskoja neljä pakettia lisää :LOL::p

Scott3 en halua olla ilonpilaaja, mutta pillereiden lopetuksen jälkeen voi kyllä mennä kroppa sekaisin vähäksi aikaa ihan kokonaan. Toivottavasti kuitenkin olisi kyse salamatkustajasta ;)
 
Hei kaikille! Mä käyn täällä usein lueskelemassa ja oon täällä välillä kirjoitellut aina, kun on ollut jotain jännitettävää. Viimeksi 2015-2016 vuoden vaihteessa sain kaksi peräkkäistä varhaista keskenmenoa ja sen jälkeen ei kauheasti ole ollut jännitettävää, kun noiden jälkeen pidettiin ihan taukoa koko yrittämiseltä ja nyt on tulee jos on tullakseen meininki, mutta päivät ei tunnu oikein osuvan kohdilleen töiden kanssa. Nyt kuitenkin mä täällä kuvittelen raskaus oireita, mut tänään päivällä tehty testi ainakin näyttää ihan puhdasta negaa. Tänään kp23/27 ja ostin pc liuskoja neljä pakettia lisää :LOL::p

Scott3 en halua olla ilonpilaaja, mutta pillereiden lopetuksen jälkeen voi kyllä mennä kroppa sekaisin vähäksi aikaa ihan kokonaan. Toivottavasti kuitenkin olisi kyse salamatkustajasta ;)

Noo esikoisen plussasin 3viikkoa sen jälkeen kun olin ottanut viimeisen. Nyt mennyt vähän pitempään. Tänään uusi haamulainen! Jokohak huomenna näkyisi muutakin
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Mulla tosi samanlainen tilanne. Liukasta vuotoa ollu yli 2vk, järkyttäviä mielitekoja, paljon uusia finnejä, dpo voi olla mitä vaan 7-17 väliltä. Alkuraskauden km jälkeinen kierto ja nyt kp32. Ovulaatiotesti yhä positiivinen, raskaustestit negaa paitsi kiinatesteissä haamuja negoja viivanpaikkoja ja roskiahaamuja, nyt tänään raskauskeijun testissä viivanpaikka.
 
@Scott3 viivanpaikka,sananlaisen sain tänään samaan testiin. Pregcheck nega.
Oliko sulla ja siis raskauskeijun 20 testi? Mulla tänään precheck samanlainen viiva kun tuo eilinen.. First responsessa niin haalea että ei saa edes kameralla kuvaa siitä. Pc ei ole antanut aikaisemmin mitään mutta tänään sitten antoi. Soitin sit tänään ajan labroihin noiden hailuroiden takia. Sain lähetteen. Saman tien tosta puhelusta tuli vessassa pyyhittäessä hyvin vähän kirkasta verta. Eli liekö on täti tulossa tai sit km. En siis rynnännyt enää tänään sinne labraankaan :( Lämmöt edelleen koholla. Ei mitään kipuja kylläkää. Päätä vaan kovasti särkenyt eilisestä asti ja pahaa oloa.
 
@Scott3 onkoha sulla sit ollu kemiallinen raskaus:( hedelmöittyny munasolu vaa hipassu muttei kiinnittyny? Tai sit normaalii alkuraskauden vuotoo jota on neljäsosalla..
Joo sama raskauskeijun testi. Enää en käytä ku Pregcheckiä alan olee jo kyllästyny vääriin haamuihin!
Mietin kemiallista myös. Mutta se määrä oli ihan tosi vähäinen mitä tuli ja loppu yhtä nopeasti kun alkoi. Ehkä hieman rusehtavaa seassa en ole varma. Katsoo alkaako kunnolla viikonlopun aikana. Jos ei niin uutta testiä vaan. Normaalisti ennen kuukautisia olen kyllä tosi kipeä mutta nyt ei mitään viitteitä siintä.

Sulle vaan vahvistumista plussalle!
 
Mietin kemiallista myös. Mutta se määrä oli ihan tosi vähäinen mitä tuli ja loppu yhtä nopeasti kun alkoi. Ehkä hieman rusehtavaa seassa en ole varma. Katsoo alkaako kunnolla viikonlopun aikana. Jos ei niin uutta testiä vaan. Normaalisti ennen kuukautisia olen kyllä tosi kipeä mutta nyt ei mitään viitteitä siintä.

Sulle vaan vahvistumista plussalle!
Kiitos!
Toivotaan että harmitonta vuotoa ja selkeetä plusssaa kun uskallat testata:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Scott3
@Scott3 aika mahtavaa, että olet viimeksi tullut heti raskaaksi pillerien jälkeen. Itsellä menee yhdistelmä pillereistä kroppa kyllä aina sekasin hetkeksi ja näin me ollaan erilaisia Toivottavasti vuoto nyt ei ala sen enempää ja testeihin ilmestyisi vahvaa viivaa ❤

).( Aamulla pc viivanpaikka eli ei mitään kerrottavaa. Huomenna lähtö porukalla reissuun, niin ei varmaan pysty salassa testailee, mut pari testiä pakkasin mukaan kuitenkin kp24/27
 
@Scott3 aika mahtavaa, että olet viimeksi tullut heti raskaaksi pillerien jälkeen. Itsellä menee yhdistelmä pillereistä kroppa kyllä aina sekasin hetkeksi ja näin me ollaan erilaisia Toivottavasti vuoto nyt ei ala sen enempää ja testeihin ilmestyisi vahvaa viivaa ❤

Noh siitä muutamia tunteja alkoi ISOJA klimppejä ja verensekaista vuotoa ja sitä tuli paljon. Muutama tunti perästä alkoi tosi kova alaselkäkipu ja vatsakrampit. Soitin jopa päivystykseen ja totesivat että aika kirjaoppinen km jos siellä haaleaa viivaakaan on näkynyt. Tai tuulimuna. Eli onko tämä sitten KP1. En tiedä. Olo on ainakin niin kipeä vieläkin. Eli uuteen yritykseen.
 
Heippa, uusi täälä ja kaipaan mielipiteitä! Sain torstaina ensimmäisen plussan cb digitestiin, jatkoin vielä testailua liuskatesteillä joihin oon nyt jo viidettä päivää saanut pelkkää haaleaa haamua. Sunnuntaina uudestaan digiin raskaana 1-2vk mutta apteekin ja rfsun testeihin tulee vain juuri havaittava vaalea viiva. Eilen myös niukkaa ruskeaa vuotoa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Voiko olla kyse kemiallisesta raskaudesta vai onko tässä vielä toivoa(n)(n)
 
Heippa, uusi täälä ja kaipaan mielipiteitä! Sain torstaina ensimmäisen plussan cb digitestiin, jatkoin vielä testailua liuskatesteillä joihin oon nyt jo viidettä päivää saanut pelkkää haaleaa haamua. Sunnuntaina uudestaan digiin raskaana 1-2vk mutta apteekin ja rfsun testeihin tulee vain juuri havaittava vaalea viiva. Eilen myös niukkaa ruskeaa vuotoa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Voiko olla kyse kemiallisesta raskaudesta vai onko tässä vielä toivoa(n)(n)
Olen pahoillani epätietoisesta tilanteestasi! Mulla oli samanlainen kokemus kesäkuussa. Viivat ei vahvistuneet ja digi sano aina vaa 1-2. Lopulta spontaanisti vuosi raskausmateriaali ulos rv 5+. Vuoto oli TODELLA niukkaa, mutta niin vaan tyhjentyi kohtu kokonaan neljässä viidessä päivässä. Olisi ihanaa voida sanoa että toivoa on ja itsekin sitä itselleni hoin vaikka sisimmässä tiesin pelin olevan menetetty. Toivon sinulle tsemppiä tilanteeseen!
 
Olen pahoillani epätietoisesta tilanteestasi! Mulla oli samanlainen kokemus kesäkuussa. Viivat ei vahvistuneet ja digi sano aina vaa 1-2. Lopulta spontaanisti vuosi raskausmateriaali ulos rv 5+. Vuoto oli TODELLA niukkaa, mutta niin vaan tyhjentyi kohtu kokonaan neljässä viidessä päivässä. Olisi ihanaa voida sanoa että toivoa on ja itsekin sitä itselleni hoin vaikka sisimmässä tiesin pelin olevan menetetty. Toivon sinulle tsemppiä tilanteeseen!
Mulla ollu sama tilanne aikoinaan. Mutta myös vuodot alussa normia.. testien pitäs vahvistua. Mulla muuttu negaks vuodon myötä.
 

Yhteistyössä