Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitäs tää nyt on? RFSUn liuska. Ekat noin 7 minuuttii testi nega/max viivanpaikka, kunnes yhtäkkiä alkaa värjäytymään testiviivan kohdalta ja tulos on...POSITIIVINEN(KO)?! Ja nopeasti ilmestyi kun alkoi ilmestymään, joku 10 sekuntia. Häiritsee vaan se että viiva on suttuinen, viallinen testi?
katso liitettä 4194
Jäikö se siihen? Mulla tuo rfsu on tehny joitain kertoja just noin, että selvä nega mut sit se väri alkaa "nousemaan uudestaan" ja näyttää plussalle, mutta kulkee loppuun asti ja negaksi muuttuu taas. Toivottavasti sulla pysy. On vähän värikertymän näköinen tuo.. pidän peukkuja!
 
Pregcheckeillä testailen. Tän aamuiseenkin tuli haalea viiva. Kp 33/30. Ikinä en oo pc testeihin tämmösiä saanut. Ärsyttää, kun ei tiedä.. Menkatkaan ei oo koskaan näin myöhässä.

Ylempi eilinen, alempi tän aamuinen. :unsure:
Mä sain viime kuussa noita viivoja pc:hen ja lopulta kellontarkat menkat kaksi päivää myöhässä ja kestivät kaksi päivää pidempään. Kemiallinen? :oops:
 
@stindepinde Kiitos! :)
@nelHM Jäi kyllä, mutta liian lähelle kontrolliviivaa eikä ole suora viiva. Tais olla ihan susi tuo testi.

@Tiutau13 Lähetin miehen hakeen lisää eikä ollut kuin rfsu joten toi niitä lisää.

Ja nyt menikin homma mielenkiintoiseksi...nimittäin testiin tuli ehkä haalea haamunen, itse pessimistinä kuitenkin oletin viivanpaikaksi ja jätin kuivumaan. Kun tulin takaisin, näytti tältä??
IMG_5604.JPG

Eli ihan kuin olisi kastunut, mutta siihen ei pitäisi olla mahdollisuutta. Oletan että väri lähtenyt taas "leviämään uudelleen"...viivaan ilmestynyt myös hieman hieman punaisuutta (sen verran et livenä mies, joka ei näe viivanpaikkoja, näki jopa ihan vähän väriä)(n)
 
@stindepinde Kiitos! :)
@nelHM Jäi kyllä, mutta liian lähelle kontrolliviivaa eikä ole suora viiva. Tais olla ihan susi tuo testi.

@Tiutau13 Lähetin miehen hakeen lisää eikä ollut kuin rfsu joten toi niitä lisää.

Ja nyt menikin homma mielenkiintoiseksi...nimittäin testiin tuli ehkä haalea haamunen, itse pessimistinä kuitenkin oletin viivanpaikaksi ja jätin kuivumaan. Kun tulin takaisin, näytti tältä??
katso liitettä 4204

Eli ihan kuin olisi kastunut, mutta siihen ei pitäisi olla mahdollisuutta. Oletan että väri lähtenyt taas "leviämään uudelleen"...viivaan ilmestynyt myös hieman hieman punaisuutta (sen verran et livenä mies, joka ei näe viivanpaikkoja, näki jopa ihan vähän väriä)(n)
Tossa on kyllä haamu minunkun silmään, vaikka myös levahtanut :)

@Minni-83 mikä sun tilanne??
 
Täällä vaihtui jo kp1ksi. :(
Kierto jäi 26pv. Olavin menetyksen jälkeen kierrot on lyhentyneet mun normi 27/28sta.
Lisäksi olen saanut menkkakipuni takaisin; ärsyttävää.

Miksi meille ei suoda raskautta ? Ja miksi en osaa relata. Eihän tässä periaatteessa kauaa oo edes mennyt kun Olavi syntyi 2.2. Ja alkoikohan mun menkat sit maaliskuun alussa. Eli onko tää nyt siis yk6 joka alkaa.

Tän kaiken paskan päälle meidän auto paloi eilen. Eli ollaan nyt sit ilman autoa kuuden hengen perheenä. Kaikki kesäloman kotona puuhailut on jääneet tuon romun rikkoontumisen takia kun se on jouduttu hinaan kolmesti huoltoon kesälomareissulla kotiin palatessa. Eikä se kotiin asti sit edes jaksanut edes.
 
Mul on nyt tänään kp 25/28 en ole tänään tehnyt vielä testiä kun testit loppu pitäis hakee lisää. Tänään on dpo 11. Mulla on kuva tiistain illan testistä ja keskiviikon aikaisin aamulla tehdystä. Eli dpo 9 ja dpo 10 kellastunut testi on tehty keskiviikko aamusta vahvemmasta pissasta. Jos se testi ei olis kellastunut kuivuessa viiva näkyi selvemmin. Jännittää miltä testi näyttää tänään.

 
Mua oksettaa ihan hirveesti. Saa nähdä joutuuko halaileen tänään pönttöä. Tiistai iltanakin kun piti mennä nukkuun niin oksetti. Alamahassa on ollut tuntemuksia sekä keskellä alamahaa että munasarjojen kohdalla. Alaselkä kipeytyy nukkuessa ja muutenkin. Tissit tuli heti ovulaation jälkeen kipeeks ja kipu vaan pahenee. Jne. Liekkö raskausoireita tai kuvittelenko vaan. :)
 
Olisko toi keskiviikon aamuntesti pitänyt haamuviivan olla vahvempi? Pelottaa että käy niin aikaisemmin että tulee viivoja ja sit ne viivat häviää ja alkaa menkat.

Miten te muut jos testaatte ennen menkkoja mikä pissa olis paras aamu vai ilta ja kuinka monta tuntia pidättätte pissaa ennen kun teette testin?
 
Tein nyt rfsu n testin että pystyy vertaileen viivoja. Parin tunnin iltapäivä pissasta. Mun mielestä siihen tuli haalea toinen viiva joka punertaa. Mut en tiedä onko se viiva vahvistunut.

Voi, kyllä sen nyt on pakko olla jo oikea haamu!! Tää on erilainen, mitä sun joka kk saadut viivanpaikat/haamut ollu. Tässä on väriä :). Pidän peukkuja tosi kovasti!
 
Voi, kyllä sen nyt on pakko olla jo oikea haamu!! Tää on erilainen, mitä sun joka kk saadut viivanpaikat/haamut ollu. Tässä on väriä :). Pidän peukkuja tosi kovasti!
Mäkin niin toivon. Tein illalla vielä 4 tunnin pidätyksellä uuden rfsun testin. Mut se pissa oli varmaan saman vahvuista kun kahden tunnin kun joutuu juomaan näillä helteillä. Tuli samanlainen viiva kun tuohon edelliseen. On se julmaa jos nämäkin viivat olis viivanpaikkoja vaan.
 
Mulla on kp 26/28 dpo 12 ei ole testiviiva vahvistunut, mut testaan liian usein. Nyt ajattelin pitää vähän taukoa ja testaan seuraavan kerran menkkojen alkamispäivänä niin kun kuuluisi testata. Saa nähdä pystynkö olemaan testaamatta. Himotestaaja ku olen.:) Testaan vaikka apteekin testillä seuraavaksi. Tai sit nää viivat on vaan viivanpaikkoja. :(
 

Yhteistyössä