Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Se on ollut sitten varmaan vaan epäonnistunut keskeytys. On siitä ainakin yksi tutkimuskin tehty, missä yhdelläkään miehellä ei todettu touhutipoissa siittiöitä. Kenties, jos mies on juuri ejakuloinut ja virtsaputkessa on jäljellä näitä siittiöitä vielä niin ehkä sitten... Meillä on toiminut loistavasti ehkäisynä ja tunnen myös muita pareja. Vaatiihan se taitoa mieheltä, enkä suosittelisi siksi kenellekään, jolle raskaus olisi katastrofi. Eikä se suojaa taudeilta, joten näistä syistä on luotu myytti, että touhutipoissa olisi siittiöitä, ettei esimerkiksi teinit sitä harrastaisi.
Sovitaan sitten niin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: iK ja Unicorn
Mul on nyt kp 29/27-33 viimeks merkkasin kierron pituuden väärin. Ei ole menkat vielä alkanut. Rfsu lla tuli tällainen viivanpaikka tänään. Mulla eilen lämmöt romahti. Olisko voinut olla kiinnittyminen. Kuinka pian kiinnittymisen jälkeen näkyy plussa jos se oli kiinnittymistä dippi? Tässä kuva vielä testistä.

https://aijaa.com/CSIJnx
 
Mun mielestä se viiva näkyy jo tuossa aiemmassa tikussa. Siis tuossa ylemmässä.
Ja siis tuo testiajan jälkeen tummunut näyttää kyllä jos sellaiselta jotta onkohan siellä jotain oikeasti tapahtumassa. Aiemmissa odotuksissa itsellä oli melko olemattomia ehkä haamuja testiajalla ja sitten testiajan jälkeen tuli väriäkin. Viivanpaikat jää yleensä sellaisiksi kapeiksi harmahtaviksi tai jopa valkeiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
AE
Apua, auttakaa mua himotestaajat, luotan teihin enempi kuin omiin silmiini.

Tein tänään testin joka on siis näissä kuvissa testiajan jälkeen kuivuneena. Kyseessä apteekin oma, ja olen sen vain avannut. Otin kuvaa kun luulin näkeväni jotain, sitten sähelsin ja meinasin tiputtaa liuskan mutta sain sen kiinni, otin kuitenkin kiinni siitä testin keskeltä, niin että painoin testiä viivojen kohdalta vähän, sitten ilmestyi selvät viivat, vika kuva otettu sähellyksen jälkeen. Näettekö mitään, jos jotain niin mitä? Ja voiko tuohon testiin enää luottaa painettuani siitä?

http://aijaa.com/zktfj8
http://aijaa.com/Tpawd4
http://aijaa.com/iSNerM
http://aijaa.com/STDxOP
 
AE
Niin ja se piti vielä sanoa että olen noissa kuvissa säädellyt värejä ja kontrastia, että saisin paremmin näkymään, viimeisessä ei tarvinnut säädellä. :D Ehti puoliksi tipahtaa lattialle, mutta ei onneksi niin että sieltä olisi kosteutta tms tarttunut, näköjään pari karvaa kyllä :D
 
iK
Arvon himotestaajat! Onko kokemusta jos tulee ovistestistä plussa useina päivinä? Eikä ole raskaana? Taustalla kyllä kummallisia kiertoja (varhainen km kesällä) ja nyt viimeksi vihdoin normikuukautiset. Aloitin testaamaan ovista kp8, koska viime kierrossa sain yhtä vahvat viivat kp10. Nyt heti ensimmäinen testi olikin sitten vahva plussa! Ja kyllä olojakin tähän liittyen. Eilen illalla näytti vähän haalenneen mutta nyt kyllä taas plussa.

Gynekin on varattuna, mutta pitää tietysti käyttää kaikki pähkäilyapu hyväkseen!

Kuvissa ylin on se kp8 aamu. Iltapäivisin tullut plussat myös. Sori tuo yks teksti väärinpäin. :D Mä mietin että onko nyt vihdoin tullut kesän hormonisekoilun jälkeen joku jättiovis, mut ei kai ne näin pitkään kestä... ite kun katon nyt testejä tossa allekkain niin onhan tuo uusin vaalein, mutta kontrolliin verrattuna kuitenkin vahvempi. (n)

Hjälp! Mielipiteitä?57FD02C7-A27D-43A0-9649-D1F32FB427CD.jpeg97487448-B0BD-48E0-831D-2090B87D7D10.jpeg 8DA7B2CC-8B3B-45DF-8DE7-2834EAA637BE.jpeg
 
Mul on nyt kp30/27-33 aamulla tuli tippa verta pyyhkiessä. Sen jälkeen ei ole tullut mitään. Eli menkat tekee tuloansa. Tein aamulla parin tunnin pissasta rfsu n ja siihen ei juuri mitään tullut viivanpaikkaa kummosempaa ja nyt tein neljän tunnin pissasta joka oli laimeen näköistä apteekin clearblue plus testin ja siihenkään ei tullut viivanpaikkaa kummosempaa. Ei kai se auta kun odotella menkkoja kiltisti.
 
Öh, mitähän tässä on meneillään: menossa kp 38 (/29!), raskaustesti näytti just negatiivista ja ovistesti selkeän plussan. Aina ollut tarkka kierto.

Kp 16-18 oli vuotoa, gyne löysi silloin juuri tapahtuneen ovulaation, mutta ei muuta. Sitten menkkoja ei vain ole kuulunut, mutta en näköjään ole raskaanakaan. Viime viikolla kp 28-29 oli ovisoireita, mutta en tajunnut testata sitä silloin.

Olisko sitten alkanutkin uusi kierto siitä 16-18 vuodosta, en tajua. Toi äskeinen ovisplussa todella hämmästyttää. Onko vastaavia kokemuksia kenelläkään?
 
Mulla eilen alko menkat ja edellis päivänä tuhrutteli pikkusen. Eilen pyörähti kp1 käyntiin. Ja nyt näyttäis siltä että menkat tekee loppua. On mulla kyl sit niukkoja menkkoja kaks päivää. Mut sitä mä en käsitä et oon nyt hirveen itkuherkkä. Pikkuasiat alkaa itkettää mä oon nyt kolmena peräkkäisenä päivä itkenyt hirveesti. Bussit haisee pahalle ja ruuat haisee pahalle. Välillä oksettaa. Nää oireet vähän ihmetyttää. Varsinkin toi itku juttu. En mä noin herkkä ole yleensä ollut. Voiko menkat laittaa naisen kehon näin sekaisin. Ja voiko menkkaoireet muuttua erillaiseksi. Olis kiva kuulla teidän mielipiteitä.
 
Mä sain tänään haalean haamun pc: testiin ja vuosi sitten vanhentuneeseen apteekin omaan :) Vahvasti epäilen, että on taas kemiallinen, kun viiva on niin haalea...toivoa kuitenkin on ja ainakin jotain kropassa tapahtuu (y) Jännä miten nää menee, et viime kuussa olin aika vakuuttunut, et saisin jotain viivaa testiin! Oli ihan jäätävä siis oikeasti KAMALA tissikipu ja vihlontaa ja kramppeja mahassa, mut testit puhdasta negaaa ja menkat tuli päivälleen ajallaan. Nyt ei oo ollut MITÄÄN merkkejä mistään ja tänään ajattelin testata, kun on kp 28/26-28 ja nyt sit tulikin haamua :p Olen ollut jo pitkään himotestaaja ja aloittanut aina ajoissa, jos vaan on mitään mahdollisuutta raskauteen, mutta viime kuun pettymys ja koulujen ja harrastusten alku kiireet sai mut jättämään tän kuun himotestauksen väliin ja nyt sit jotain viivaa tuli (y) Mulla on ensimmäinen lapsi saanut alun vuoden yrittämisen jälkeen, kun ostin ex miehen kanssa talon ja tämä vei ajatukset pois vauva kuumeilusta, toinen lapsi sai alun melkein vuoden yrittämisen jälkeen, kun ostimme nykyisen miehen kanssa koiran ja tämä vei ajatukset muualle. Kaksi kemiallista on saaneet alkunsa peräkkäisistä kierroista myös koiran oston yhteydessä. Selkeästi mun siis täytyy suunnata ajatukset pois vauva haaveesta ja keskittyä johonkin muuhun;)

Laitan teille illemmalla kuvaa tiirattavaksi...

Terkuin tänään aikas hymyilevä Tiuhti :love:
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Tässä tämä kuva. Kuvassa siis kaksi testiä, kun ylhäällä on yhteiskuva, vasemmalla muokkaamattomat kuvat ja oikealla muutin valotusta. Näettekö tekin jotain punasta?
Liuskassa näkyy kyllä haamu tai viivanpaikka! Jee!!

Mä sain niin puhtaan negan tänäaamuna (dpo10) ettei edes valon kanssa tullut viivanpaikkaa. Yksi liuskoista oli jo viallinenkin, toivottavasti on nää loputkin ;)
Ei kai. Ärsyttää vaan tuijottaa tyhjää ruutua. Jos huomenna sitten...tiistaina viimeistään.
 
Tässä kuva testeistä eilen aamulla, eilen illalla ja tänään aamulla...tummenee kyllä, mut on kyllä vieläkin niin vaaleita viivoja :confused:
Hienosti on vahvistunut! edellisistä mulla vahvistui noin parin päivän välein selvemmin! Hyvältä näyttää! Yhden lapsen kanssa justiin samanlaisia hailuroita ehkä viivanpaikan näköisiä ja sitten pikkuhiljaa lähti tummumaan.
 
Onnea plussanneille ja ihania haamuviivoja näkyy :love:

Mua askarruttaa semmonen että reagoiko r-testi lh-huippuun? Tai voiko liuskatesteistä tarttua väriä toisesta testistä toiseen? Pc o-testillä tänään plussa ja sain myös r-testiin väriä (n) mietin et jos on osunut toisiinsa niin onkohan 'tartuttanu' sen värin r-testiin? Kaikkea sitä :LOL:
 
Onnea plussanneille ja ihania haamuviivoja näkyy :love:

Mua askarruttaa semmonen että reagoiko r-testi lh-huippuun? Tai voiko liuskatesteistä tarttua väriä toisesta testistä toiseen? Pc o-testillä tänään plussa ja sain myös r-testiin väriä (n) mietin et jos on osunut toisiinsa niin onkohan 'tartuttanu' sen värin r-testiin? Kaikkea sitä :LOL:
Kyllä, "hyppyviivoja" tulee, jos koskeevat toisiinsa. Jotkut r testit vielä herkemmin ottaa väriä itteesä ku toiset. Mutta positiivisen voi saada oviksen aikaan r testiin ilman kosketustakin. Yksilöllistä kaikki, mutta itellä kokemusta molemmista.
 

Yhteistyössä