Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenna ensimmäinen käynti lapsettomuusklinikalla. Jännittää ja pelottaa.

Tein päivällä kuitenkin huvitestin laimeasta virtsasta. https://aijaa.com/L9xhqR

Nännit olleet muutaman päivän kipeät, joten siksi
testailin. Aamulla ajattelin vielä dipata ja sen jälkeen saa testailut toistaiseksi jäädä.

Toivon, että pääsisimme hoitoihin käsiksi (minulla paljon ylipainoa) ja sitten voisi huokaista helpotuksesta sen puolesta, että asia ei enää ole meidän käsissä vaan täytyy olla vain fyysisesti paikalla ja toivoa parasta.

Löytyykö muita hoidoissa olevia?
 
@stindepinde kyllä toi kovin plussaltq vaikuttaa! Toivotaan, et lähtis tummenemaan. :love:
@khilde tsemppiä käynnille, toivotaan et pääsette hoidot aloittamaan! :)

Omanapailua: Mitä ootte mieltä, oisko ovis ollut tossa kp21 kun kp20 ollut viiva tummimmillaan ja siitä lähtenyt taas vaaleneen? Toki ei ihan oo kontrolliviivaa tummempi, luonnossa tummempi kuitenkin mitä kuvassa. (n)
https://aijaa.com/4CWDy9
Toki voi olla, ettei koko ovista oo vielä ees ollut kun mun kierto voi olla tositosi pitkäkin. Huomenna labrat kun kp26.:)
 
@tupsahus : Toivotaan. :notworthy: Oon aimmin tänne kirjoitellutkin, että yritystä takana reilu viisi vuotta. Syy, miksi hakeudutaan hoitoon vasta nyt, on mun pelko.. Mua pelottaa, jos sieltä tuleekin vastaukseksi, että mitään ei oo tehtävissä. Ja myös se masentaa, jos vastaus on, että painoa pitäisi saada vielä alemmas. Olen aiemmin ollut sähköpostilla yhteydessä klinikalle ja sanoivat, että heillä ei ole ns painorajoja, mutta hoitojen onnistumisen kannalta olisi hyvä, että painaisin rutkasti vähemmän. Huomenna sen sitten näkee!
Olisin vaan niin kiitollinen jos saisin edes terolutit käyttöön. Mulla ei ole minkäänlaista kiertoa ja viimeiset kuukautiset olleet 2015.. ei ole järin naisellinen olo kuukautisten uupumisen takia.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@tupsahus Mä voisin veikata et ovis tosiaan ollut kp21. Luulen et kp20 olis päivällä tai illalla testi näyttänyt plussaa (n)
Näin mäkin aattelisin mut sit taas tänään sain yhtä vahvan viivat testiin mitä kp20 sain. (n) joko ovis on jo mennyt (mitä en toivo koska just tossa kp21 tienoilla oli pieni tauko tallettelusta koska hiivatulehdus) tqi sit se on vast nyt eessä (mikä ois myös huono koska mies korkeessa kuumeessa eikä varmaan suostu tänään peittoja heilutteleen, onneks eilen talleteltu). Hämmentävää.:unsure: ehkö teen vielä illalla testin ja mietin sit uudelleen. Niin ja tänään tuli pientä rusehtavaa vuotoa paperiin pyyhkiessä, mitähän sekin tarkottaa. Miksi, oi miksi ei vois tääkin olla helpompaa ja ovis tapahtuis just silloin ku pitääkin ettei aina tarviis arvuutella. (n)
 
@khilde mä sain terolutit jo kun kävin ihan normi tk-lääkärillä, ylipainoa mulla myös ja tooodella pitkät kierrot välillä. Kp:t huiteli yli 60 kun lkri määräs 10pvän terolutit et sais kierron loppumaan. Et uskon, et ne ainakin saat. Ja labroihin mut myös määrättiin, just tänään kävin vikan kerran. :) yksityisellekö olette menossa?
 
Digi sanoi ei raskaana, joten RFSU teki sen taas: antoi ihan kunnollista viivaa, enkä kuitenkaan ole raskaana. Pitäis vaan tehdä kerran kuussa toi digi, niin säästyis pitkä penni.
Mulla viime raskaudessa digi näytti kans "ei raskaana" vaikka muut testit sano toista. Kyllä mä uskoin muihin testeihin ja poikahan siitää syntyi.(y) Ei kannata heittää hanskoja tiskiin viellä ennen ku menkat alkaa jos alkaa.:)
 
@tupsahus : Sain terolutit!
Lääkäri oli aika toiveikkaana meidän suhteen. Sanoi, että voidaan aloittaa heti, mutta suositteli, että pudottaisin vielä 3kk painoa, minkä jälkeen aletaan metsästämään ovulaatiota. Uskoi, että ovuloimattomuus olisi syynä ja voitaisiin ilman raskaita hoitojakin onnistua. Määräsi myös muutamat verikokeet ja jos niissä jotain hälyyttävää, aloitetaan nopeammin kuin 3kk päästä.

Jäi hyvä ja toiveikas mieli. :)
 
Oliskohan kellään kokemusta moisesta:

Tein Clearbluen digitestin kun menkat oli myöhässä kolme päivää. Näyttöön tuli melkein heti "raskaana +3"
Tästä noin 1,5 viikkia tein uudelleen ja sain edelleen "raskaana +3", mutta tuloksen ilmestyminen kesti todella pitkään, lähemmäs kolme minuuttia.

Voikohan tuo enteillä jotain pahaa, että ensin tulos tuli heti ja myöhemmin vasta minuuttien kuluttua. Huolettaa, kun etova olokin on kaikonnut. :(
 
Mulla viime raskaudessa digi näytti kans "ei raskaana" vaikka muut testit sano toista. Kyllä mä uskoin muihin testeihin ja poikahan siitää syntyi.(y) Ei kannata heittää hanskoja tiskiin viellä ennen ku menkat alkaa jos alkaa.:)
Mulla sellanen tilanne, että sain ne plussaviivat menkkojen jälkeen. Kemiallinen siis ehkä kyseessä ja hormonia sen verran, että antoi viivaa. Tai sit toi RFSU vaan on tollanen erikoinen testi, et antaa viivaa. En tiedä. Mut kyllä nyt pitää uskoa, etten oo raskaana.
 
Oliskohan kellään kokemusta moisesta:

Tein Clearbluen digitestin kun menkat oli myöhässä kolme päivää. Näyttöön tuli melkein heti "raskaana +3"
Tästä noin 1,5 viikkia tein uudelleen ja sain edelleen "raskaana +3", mutta tuloksen ilmestyminen kesti todella pitkään, lähemmäs kolme minuuttia.

Voikohan tuo enteillä jotain pahaa, että ensin tulos tuli heti ja myöhemmin vasta minuuttien kuluttua. Huolettaa, kun etova olokin on kaikonnut. :(
Käy ihmeessä katsomassa verikokeesta vielä, jos yhtään epäilyttää:)
Testiajan sisällä kumminkin tuli ?
toivottavasti kaikki menee hyvin :love:
 
Mulla sellanen tilanne, että sain ne plussaviivat menkkojen jälkeen. Kemiallinen siis ehkä kyseessä ja hormonia sen verran, että antoi viivaa. Tai sit toi RFSU vaan on tollanen erikoinen testi, et antaa viivaa. En tiedä. Mut kyllä nyt pitää uskoa, etten oo raskaana.
Mulla myös rfsu puikko (ja liuskatkin) antoi viivaa useamman kerran kun niitä tein tässä yritysaikana. En luota niihin kyllä pätkääkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Kermakko
Minä jännään ihan sikana et joko tärppäs. Testit hiukan enteilee sitä mutta tänään vasta kp26 ja viivat todella hailuja ja selvää saa paremmin testiajan jälkeen. Mutta hailuraa punaista näen. Aamulla ajattelin taas testata kun noita testejä on jemmassa useampi.

Jos tärppi kävi niin laskettu aika on 11.7; joku tarkoitus kun rv17+ menehtyneen laskettu aika ois ollut 8.7.18.

Pelottaa ja tulee varmasti sika vaikea raskaus.
 

Yhteistyössä