Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Kikkakolmas jos 2h pidätyksellä tulee noin räikeä plussa niin en kyllä epäilisi laisinkaan. Mikä kp tai dpo sulla menossa? Tietenkin oman mielenrauhan takia se ultra on järkevää.

@Poppis75 aivan selkeä plussa! Onnea!

@haaveilija92 miten tuo on edes mahdollista et noin erilaiset. Muutenki toi toinen kauheen epäselvä. Mulla oli sillon just noita one stepin testejä ja ei kyl ole helppolukusia.
Ei siis kannata ostaa one stepin ovistestejä, rfsun raskaustestejä eikä myöskään clearbluen plussatestejä!

Oma tilanne se että menkat alkoi tänään kp31 (yleensä kierto on 25) että mulle tuossa oli jo odottelua kerrakseen. Nyt taitaa sit jäädä yritykset vähän tauolle ja mietitään mihin tässä panostetaan kun kaikkea muutakin olis suunnitteilla.
 
Heippa. Näettekö näissä mitään?

Epäilen viivan paikaksi, koska olen synnyttänyt 8kk sitten eikä kuukautiset palanneet. Kuitenkin viluttaa, turvottaa ja tänään pyyhkiessä tullut ruskeaa tuhrua..

Ylempi testiajalla salamalla otettu. Alempi kuivana.

Mitä mieltä? Saatanpa muutaman päivän kuluttua testata uudelleen.
 

Attachments

https://aijaa.com/qeDdO2

Tämä tuli tänään pregcheckin liuskalla. En ehtinyt ihmettelemään testiajalla sen kummempaa kun että nega tais tulla, vaikka olen vajaa pari viikkoa epäillyt ehkä olevani raskaana. Nyt sitten kävin vielä kurkkaamass about tunnin päästä testiä ja otin ton kuvan.. Ei oo tommosta ennen tullut paotsi aikaisemmin kun olin raskaana!
 
  • Tykkää
Reactions: MonaLisa33
@Eevie samaa mieltä kun muut. Tuo testi antaa lähes aina samanlaisen. Toista merkkiä vaan koklaamaan.

@N4n haamu siinä näkyy. En tosin tiiä onko noissa earlyissä sama ku niissä normeissa et antaa kans aina haamun. Mut testaa huomenna uudestaa .

@Poppis75 mä testaisin vielä herkemällä. Ite oon saanu 25iun testeihin viivan vasta menkkapäivänä ku plussannu.

@pupup kyllä tuo musta olis jo ihan plussa. Tee huomenna uusi ja kyttää koko testiaika :geek:. Mulle pc viivanpaikatki kuivuessaan hävii näkymättömiin.

@Kikkakolmas teitkö tänään testiä vielä?
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
Hei te, jotka olette käyttäneet Onestepin ovulaatiotestejä, niin mitä mieltä olette oisko tämä ainakin lähellä plussaa?

https://aijaa.com/GowDwQ

Tänään menossa kiertopäivä 14 ja yk10, näitä ovistestejä tullut tehtyä muutamassa kierrossa, mutta luulen saaneeni vain kerran positiivisen, mutta mitä mieltä te muut olette tästä ylemmästä:unsure:
 

Yhteistyössä