Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kokeile muulla testillä. Nämä antavat ilman syytä tuollaista ja selkeämpääkin viivaa, et kannattaa jollain toisella kokeilla.
Juuri ostin mammaksin nettisivuilta 10 herkkyys raskaustesti liuskoja. Näyttää vähän pc liuskatesteiltä mut on herkempiä. Onkohan ne hyviä?

Onko kellään kokemusta noista mammaksin herkistä liuska raskaustesteistä mitä juuri ostin?
 
Tein vielä viimeisen rfsu n raskaustesti liuskan. No jo on se kumma jos mä saan kaikkiin niihin testeihin punertavan haalean viivanpaikan. No kohta tulee muita testejä postissa niin saa selvyyden tähän asiaan jos saa. Tässä vielä kuva siitä viimeisimmästä testistä. Olis kannattanut jättää huomista aamuksi. Mut hätähousu kun olen. Oon ainakin oikeessa ketjussa kirjoittelemassa. :):ROFLMAO:

https://aijaa.com/11nH15
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
Mä en kyllä oman kokemukseni perusteella luota noihin rfsu:n testeihin. Tai luottaisin siinä vaiheessa kun olisi selkeä punainen viiva, mutta en noihin haamuihin. Tässäkin keskustelussa niin törkeitä haamuja näkynyt jotka osoittautunut kuitenkin negaksi.
http://aijaa.com/fOqE6i

Tuossa viime vuodelta rivi, tuossa toiseksi alimmaksessa näkyy selvin haamu ja verikokeissa kuitenkin varmistui etten ole raskaana ja vuotokin alkoi.
 
Pikaisesti kommentoin noita herkkiä testejä. Eli omakohtaisien kokemusten perusteella ne on kyllä ihan jotain muuta kuin herkkiä. En oikeasti ymmärrä miksi niitä voidaan edes markkinoida sellaisina. Oon itse aikoinaan muistaakseni David (vai Sofi) herkillä liuskoilla testaillut eikä niihin ole tullut mitään vaikka sitten Pregcheck:llä joku haamujen esiäiti. Edelleen omalla kohdalla on kaikkein luotettavimpia kahden raskauden ja yhden kemiallisen kanssa ollut Pregcheck:t, se vaan harmi kun niitä ei saa ihan joka puolelta.
 
@Minni-83 viiva siellä mun mielestä on!

Mä tein tänään cb plussan ja ihan todella hailuraa haamua siellä näin, niin ettei kuvassakaan kauheesti erotu. Vahingossa ostin 25mlu testin, vaikka piti ostaa herkkä. Pitäiskö nyt kuitenkin tehdä vielä herkkä uusiks, vai oisko pitänyt joka tapauksessa jo kunnolla näkyä..? :unsure:
 
Moikka! Oon lukenut että noihin rfsu:n liuskatestesteihin ei voi luottaa, mutta onko jollain kokemuksia tosta rfsu:n varhaisesta raskaustestistä? Tuo millä voi testata jo kuusi päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Mun testiin ilmeistyi hento haamu, mutta nyt mietityttää että onko luotettava?
 
Moikka! Oon lukenut että noi rfsu:n liuskatestesteihin ei voi luottaa, mutta onko jollain kokemuksia tosta rfsu:n varhaisesta raskaustestistä? Tuo millä voi testata jo kuusi päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Mun testiin ilmeistyi hento haamu, mutta nyt mietityttää että onko luotettava?
Mun ylläolevat haamut on kyseisellä testillä ja en ollut raskaana. Joten en luottaisi :)
 
Hei raskaustestimestarit, mitä mieltä tästä testistä? PregCheck siis kyseessä, ja itse olen näkevinäni hennoista hennoimman viivan jos oikein tarkkaan ja oikeassa valossa katson (kuvaan laitoin kännykän tarjoaman automaattikorjauksen). DPO:t on luultavasti tosi varhaiset, ehkä DPO 8, mutta voisiko tuo olla alkava viiva vai vaan viivanpaikka? Toivottavasti kuvanlaatu on edes kohtuullinen, piti pienentää kuvaa aika tavalla.Screenshot_20190223-070049_Gallery.jpg
 

Yhteistyössä