Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo 11 ja sain one stepin 10 herkkyyksiseen testiin haamujen haamun mutta siinä näkyi omaan silmään punaista. Ajattelin tehdä varmuuden vuoksi myös first responsen testin ja siihen tuli ihan selkä viiva :love: Viime keväänä viimeksi hailean viivan testiin mutta menkat alkoi 3 päivää myöhässä. Kumpa nyt pitäis kiinni :barefoot: Mulla on sellainen olo kun menkat alkais milloin vain ja nyt vasta perjantaina olis menkat alkamassa.
 

Attachments

Joo oli kuitenki vielä pakko tänään kaapista tehdä vika rfsu. Ei raaskinu enään tähän muuta ostaa. Perus rfsu hailuraa vaan. Ylihuomenna pitäs alkaa kuukautiset. Toivottavasti alkaapi edes ajoissa. Sormet ristiin taas ens kiertoon :)

IMG_20190311_192101.jpg Jotain tautia kyllä pukkaa kun lämpö nousussa ja jooka paikkaan särkee puuh. :(
 
Moikka! Mä tein lauantai iltana tälläsen testin ja musta aika selvä viiva vaikka rfsu onkin.. Menkkojen pitänyt alkaa tiistaina. Kuitenkin la su yönä heräsin kovaan vatsakipuun ja vuoto alkoi, Kesti kuitenkin vain su päivän ja ma aamupäivän. Menkat yleensä reilut 5 pv.. Huomenna menen labraan verikokeisiin. Diagnosoin itselleni jo varhaisen km, mutta tiedä tuosta sitten..
 

Attachments

Mul on nyt kp 26/27-33 tein ihanaisen rfsu n liuska raskaustestin. Ylihuomenna aikaisintaan menkat alkaa. Te tykkäätte niin paljon tästä rfsu n testistä että siks tein.:) Ei vaan ei jaksanut lähtee kauas hakeen pc n liuskatestejä. Mut joudun näköjään hakeen pc liuska raskaustestejä kuitenkin. Siihen tuli haalea punertava paksu toinen viiva. Testiä ei tarvi livenä edes käännellä ja näkyy livenä aika hyvin. Mut testi on surkee tiedän. Saa nähdä mitä pc sit näyttää. Oon näitä rfsu n testejä jokusen tehnyt ja viiva on vähän vahvistunut. Vähän aikaisemmin en saanut mitään toista viivaa tohon rfsu n testiin ja nyt on kolmeen testiin tullut jotain ja mun mielestä vahvistunut. Ja tein tämän vielä pissan lirusta joka ei ollut edes vahvaa.

https://aijaa.com/XRe4h5
 
@Shara kiitos :)

Mutta tänään ei enää olekkaan niin paha olla aamulla eikä niin kova nälkä kuin viimeiset 3 päivää on ollut. Ja one stepin 10 vahvuudella alkoi viiva heikkenemään. Tein varmuudeksi toisen first signalin ja sekään ei ole paljon tummempi kuin maanantaina. :unsure: kuvassa alin first step tehty dpo 10 ja ylempi dpo 14...

Kuvassa ylhäältä alaspäin dpo 8,9,11,12,13 ja 14 eli tänään. Ja alin rivissä on 25 mIU/ml vahvuinen One Step myös tänään tehty.

Ärsyttävää :(
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@VauvaHaaveilija89 Hyvinhän tuo First Step on vahvistunut, jos se on siis tuo puikkotesti! Noihin One Stepeihin mä en luottaisi ollenkaan, on ne sellaisia kiinanihmeitä :LOL: Pystytkö testaamaan vaikka PC:llä, ne on halvoista testeistä luotettavimpia?

Miten @hwli :n kävi? Ja onko @Minni-83 testaillut lisää? Mä en noita RFSU:n testejä enää edes jaksa kommentoida, ne on niin turhauttavia :D
 
@Shara kiitos hyvä idea! Hain eilen pc testejä ja kuvissa eilisestä alkuillasta otetusta testi alempana ja tämän aamun ylimpänä.

Oli myös pakko tehdä digi kun on jo dpo 15 ja sain ihan oikeat viikot vastaukseksi :love: Tänään olisi menkkojen tultava mutta toivottavasti ei näillä tuloksilla :) jatkan vielä pc testien tekemistä kunnes saan vahvat viivat :giggle: toivottavasti se one stepin haaleneminen oli vain testin syytä.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Täällä dpo 8 ja kovasti toiveena plussa. Oireitakin on vaikka muille jakaa:D Jostain ihmeen syystä tein testin jo tänään vaikka viimeksi plussa tuli vasta dpo 14. Eli seuraavan kerran testaan aikaisintaan ensi tiistaina! Taustalla keskeytynyt keskenmeno reilu kk sitten vk 12.:unsure:
 
Hmh. Menkat ne ei oo vieläkään alkaneet. Kp30. Eilen illalla 10 herkkynen yläkuvassa ja alhaalla pc. Paleltaa ihan kamalasti varsinkin aina aamuisin ja iltaisin. Voiskohan tässä pitää vielä toivoa yllä jos ovulaatio olisikin ollut myöhemmin. Kolmisen yötä sitten oli järkyttävät vatsa krampit yöllä, mutta ei se vuoto aamulla vielä alkanutkaan, vaikka niin luulin.
Screenshot_20190315_162838.jpg
IMG_20190315_162558.jpg
 
@Eevie toivoohan on sinne menkkojen alkamiseen asti. Sit kun menkat alkaa niin toivo yleensä on siinä kohtaa mennyt. Mut joillakin on vuotoo alkuraskaudessa niin se on yksilöllistä milloin toivo on mennyt. Mut yleensä kun menkat alkaa niin ei ole raskaana. Saitkohan mitään selvää tästä vastauksesta. :) ja myöhäinen ovulaatiokin voi olla kyseessä. Ihan kun mä näkisin sun testeissä haamujen alut. :love:
 
@Shara mä äskön tein testin. Kp 28/27-33 eli tänään piti aikaisintaan menkat alkaa. Ei ole menkkoja kuulunut ja pc n testissä ei mitään. En näe itse ainakaan siinä yhtikäs mitään. Huomenna tai ylihuomenna alkaa varmaan sit menkat. Ihme jos ei ala. Siinä vielä kuva pc n liuska raskaustesteistä.

https://aijaa.com/objZlQ

Ärsyttävää kun maha on kauheen iso raskausmahan näköinen. Mut se on vaan turvotusta.
 
Uusi käyttäjä täällä Taustaa sen verran että viime vuonna ensimmäinen ja todellakin toivottu raskaus. Joka ikävä kyllä todettiin 12 viikon ultrassa menneen kesken jo 7+4. Nyt reilu puoli vuotta yritystä takana, ja tänään ensimmäistä kertaa sain raskaustestiin ehkä jotaki näkyviin. Viiva näyttää kyllä jotenkin suttuiselta ja siksi pyytäisin teiltä mielipidettä https://aijaa.com/hTCYES
 
Mul on nyt kp 30/27-33 viimekierrot on ollut sillain et kp28 tai kp29 on alkanut rusehtava vuoto ja punainen vuoto on alkanut kp29 tai kp30 eli viime kierron mukaan eilen olis pitänyt alkaa rusehtava vuoto ja tänään punainen vuoto. Mut eipä näy menkkoja. Valkovuoto on tullut reilusti. Tässä tämän päivän testi haalee on viiva. Tuskin kunnolla edes näkee. Tuossa kuva pc liuskaraskaustistä. Olikohan mulla myöhäinen ovulaatio.

https://aijaa.com/oPaMOK
 
Noniin, rohkaistuin sitten itsekin tänne kirjoittelemaan. Lähtötilanne on se että lopetin pillerit kuukausi sitten ja lapsi on toiveissamme. Aiemmin tällä viikolla olen tehnyt rsfu r-testin joka näytti negaa. Tänään aamulla tein uuden rsfu:n testin joka ehkä näytti haamua, tai sitten sitä kuuluisaa viivan paikkaa. Tänään kävin ostamassa pregcheck testejä pari pakettia, niin katsotaan sitten jos sieltä tulisi sitä vahvempaa haamua pian liitteenä tosiaan kuva tämän aamun testistä.

Lisäyksenä vielä että lopetin pillerit kesken laatan( puolet jäi syömättä), olin tuntevani ovulaation pian lopettamisen jälkeen. Menkkojenkin olisi pitänyt alkaa n. viikko sitten
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
93625318-A2AA-404C-9F85-BFFD8D6B3CA2.jpeg Täällä ilmoittautuu uusi piinailija! Yritystä jo pidempään ollut ja yksi varhainen km. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oviksen tikutusta ja testiin tulikin ovisplussa 6.3 eli nyt olis dpo 10. Kuvassa ylempi eilisaamulta ja alempi äsken tehdystä "päivä pissasta" Mitä mieltä ootte? Alavatsa kipuja jonkun verran, säteilee inhottavasti nivusiin ja reisiin
 
  • Tykkää
Reactions: frisof

Yhteistyössä