Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Palleroita ihanasti vahvistunut!
Onnea plussasta! ❤

Tässä vielä selvästi kuivuneena minun aamuinen PC.

https://aijaa.com/E9NVQc

Voi, kun tuo olisi jotain muuta, kun viivanpaikka.
Ilmeisesti ihan pakko huomenna uittaa yksi PC.
On minulla raskauskeijun 25 herkkyys liuskoja, perus CB testejä pari ja sitten kahden paketti viikkonäytöllisiä digejäkin tuolla.
Ehkä minä odotan mahdollista viivan vahvistumista ennen, kun tuhlaan kalliimpia testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Moi! Täältä sivustaseuraajana kyselen kun jäin ihmettelemään vanhaa kunnon PC-raskaustestiliuskaa. Himotestaajana tein (6 pv mahdollisesta s-kerrasta) ekan PC:n, jonka kuvan yritän liittää tähän. Kosteana oli selvästi punaista ja niin kyllä nyt kuivanakin kun livenä katsoo. Mieskin näki. Onko PC:t nykyään näin surkeita? Tilanne on siis se että ainoasta mahdollisesta kerrasta on se 6 pv eikä mulla oo imetyksen jäljiltä vielä kiertoa... HCG:tä ei siis voi olla vielä virtsassa. Seuraavana aamuna testi oli nega, samoin onestep-liuska.
51F35CA8-A25B-426E-8806-622770263EBB.jpeg
 
Moi! Täältä sivustaseuraajana kyselen kun jäin ihmettelemään vanhaa kunnon PC-raskaustestiliuskaa. Himotestaajana tein (6 pv mahdollisesta s-kerrasta) ekan PC:n, jonka kuvan yritän liittää tähän. Kosteana oli selvästi punaista ja niin kyllä nyt kuivanakin kun livenä katsoo. Mieskin näki. Onko PC:t nykyään näin surkeita? Tilanne on siis se että ainoasta mahdollisesta kerrasta on se 6 pv eikä mulla oo imetyksen jäljiltä vielä kiertoa... HCG:tä ei siis voi olla vielä virtsassa. Seuraavana aamuna testi oli nega, samoin onestep-liuska.
katso liitettä 6655
Mä en tässä kyllä nää yhtään mitään. Tuon liuskan painokohdan joo.
 
Vai oliko sittenkin aamun testi joku viallinen.
En kyllä muista kävinkö yöllä mihin aikaan vessassa. Kuuden aikaan tein ton testin sitten aamulla.
Äsken tuhlasin yhden viiden tunnin pissasta.
Eilinen oli myös pidemmästä pissasta.
Tuossa on selkeä viiva.

Piti piilossa äsken käydä kuvaamassa, kun teini sairaana kotona. Pienet ei nyt olisi asiaa tajunnut.
Tästä ei varmaan tarvitse kysyä mitä olette mieltä?
https://aijaa.com/vazl8h
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
@Vauva2019 kyllähän tossa joku harmaa viiva näkyy. Eihän niihin pitäisi tulla mitään viivanpaikkoja. Kesti mullakin hahmottaa että näin jonkun toisen viivan.
 
Mä en tässä kyllä nää yhtään mitään. Tuon liuskan painokohdan joo.
@Vauva2019 kyllähän tossa joku harmaa viiva näkyy. Eihän niihin pitäisi tulla mitään viivanpaikkoja. Kesti mullakin hahmottaa että näin jonkun toisen viivan.
Totta tosiaan nyt kun itsekin katson kuvaa niin viiva näyttää hämäävästi siltä rajakohdalta. Livenä katsottuna on kyllä testialueella. Mut turha tätä on tietty spekuloida, raskauden kyllä aina tunnistaa ennemmin tai myöhemmin - vaikkei kyllä missään nimessä DPO6 :ROFLMAO:
 
@Vauva2019 huutelen taas sivusta. Sulla ei oo viel kiertoo synnytyksen jäljiltä? Ymmärsinks oikein? Saitko sä oviksen kiinni? Mulla vähä vastaava tilanne mutta maha ja muut oireet on sen tuntuiset että josko kierto alkais. Hämäävästi kaikki raskausolot päälle kuten kakkosenkin imetyksen aikana:D:whistle:
Itse saan ovistikkuihin aika ajoin tummia viivoja. Mut näin oli tosiaan kakkosen jälkeenkin ennen ku kierto alko
Laittelehan sitten tietoja miten asia edistyy.
 
Täällä clue ennustaa ovista huomiselle(y)
Tästä tää piinaavin osuus taas alkaa. Miten ihmeessä sitä malttaisi olla testaamatta :ROFLMAO:

Lueskelin kaikki viestit mitä tässä parin viikon aikana oli tullut uusia.
Jäi fiilis että toi pc olis antanut viime aikoina noita viivanpaikkoja aika paljon..
Pohdin tässä että mihinkä testeihin sitä rahat viikon päästä pistää. Suosituksia?

Joskus luin jostain että cb viikko näytöllinen digi ei olisi kovin herkkä? Mitäs mieltä muut on siitä? Kuinka aikaisin on näyttänyt plussaa ja onko joku tehnyt sillä negaa joka olisi päivän parin päästä muuttunut plussaksi? :)
Digin ei periaattees pitäs olla herkkä, mutta antanut raskaana 1-2 jopa hcg arvolla 17 (tämä jostain lapsettomuusblogista bongattu aikoinaan). Toisaalta taas esim PC on antanu haaleaa viivaa n 10. Hcg määrällä. Eli otappa ny sitten aina selvää :rolleyes: tietysti jos testailis niinku ”normaalit” ihmiset niin eihän se testi olis koskaan epäselvä :whistle:;) mut sit tätä ketjua ei tarviis mihinkään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Hei onko nykyään cb:n plustestissä harmaa selkeä viivanpaikka? En tarkoita sitä kapeaa sinistä viivaa joka joskus tulee, vaan paksumpaa harmaata. En saa kuvaa, kun purin testin ja siitä haaleni se - myös. Dpo 10.
 
Pakko nyt hieman jakaa teille havaintojani.
Tähän saakka Pregcheck on ollut luottotestini. Testi on tuntunut riittävän herkältä. Vahvistuminen on ollut joka toinen päivä havaittavissa. Nyt kuitenkin tuntuu, ettei vahvistu millään. Tai kovin selkeästi ainakaan. Oikeastaan edes sellaista hädin tuskin näkyvää on vaikea saada kuvaan aikaiseksi. Kun sitten taas Apteekin Ultratesti on vahvistunut selkeästi ja nopeasti päivä päivältä. Taidan suosiolla jättää Pct kauppaan jatkossa, sillä se viivan muodostumisen hitaus ja haaleus vaan lisää pelkoja. Toki eihän tässä olis pakko mitään vahvistumista seurata, ihan omaa typeryyttähän tää on. :LOL:
 
@Mammakatri no, ohhoh. Vai voi muuttua positiiviseksi. Kiva että se lukee tuolla. :cool: (jospa lukis niitä ohjeita ) mulla ei kyl tullut mitään jälkiä 5min jälkeen eikä kuivuttua
 
@Mammakatri mikä kierron päivä? Sori en muista ja viitsi katsoa sun viesteistä.
Outoo että sait kuitenkin aika vahvan viivan eilen.
 

Yhteistyössä