hauskoja tai (vähemmän hauskoja) mokia, joita tullu tehtyä väsyneenä tai muuten

  • Viestiketjun aloittaja hepheo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Silloin kun ajokorttia ajetaan täytyy käydä lääkärintarkastuksessa missä sitten näkö yms tarkastetaan.
Itselläni oli sitten sen näöntarkastuksen vuoro ja lääkäri pyysi ensin katsomaan vasemmalla ja peittämään oikean ja sitten toisin päin, lopuksi sanoi, että molemmat.
Noh, minä sitten ajatuksissani peitin molemmat silmät ja aloin ihmettelemään ääneen, että enhän mä näe mitään ja samassa tajusin, että piru mun piti katsoa molemmilla silmillä.
Lääkäri sitte repes ihan totaalisesti ja minä tietty myös
:D
Tää on ihan huippu
 
"puupää"
Tässäpä tämän talven satoani:
- Heräsin aamulla ja totesin ihmeen tapahtuneen! Mä näen kaiken ja tarkasti!! -Olin nukahtanut piilarit päässä, voi mikä pettymys :(
- Pistin vahingossa käden naapurin ukon kainaloon -turistiin sen ja oman mieheni kanssa pihalla... Mikä lie Freudilainen lipsahdus o_O
- Kudoin villasukkaparin eri kuvioilla. Käsittämätöntä, sillä tein niitä joka ilta viikon ajan enkä huomannut mitään.
- Pistin likapyykin kuivuriin pesukoneen sijasta.
- Olen monena aamuna yrittänyt keittää kahvit ilman vettä tai kahvijauhetta.
- Laitoin saunan kiukaaseen tulen ja unohdin avata pellin. Tämä oli hirveä moka ja olisi voinut käydä huonosti. Onneksi mies huomasi!
- Ja varmaan joka äidin vakkari, eli heijaan aina jalalla sitteriä vaikka se olisi tyhjä. Kaupassa hyssyttelen ajatuksissani ostoskärryjä.
 
"vieras"
voi...noita aivopieruja on niin lukematon määrä, mutta pääni olen jättänyt sekä ulko-oven,että auton oven väliin.töihin lähtiessäni kerran istuin autossa kuskin penkillä avaimet kädessä aivot ankarasti raksuttaen,että mihin se avain piti laittaa jotta auton voi käynnistää.jauhelihapaistosta tein, laitoin tyhjän lihapakkauksen uuniin ja jätin uunivuoan pöydälle,mukavat muovisavut tuli siitäkin.koiraa olen ulkoiluttanut muistamatta ottaa sitä koiraa ollenkaan mukaan jne jne... :D
 
"Vieras"
Mä olen mennyt väsyneenä auton vasemmanpuoleiselle etupenkille istumaan (eli Suomessa kuljettajan paikalle) ja sitten säikähtänyt ihan hirveästi, että mihinkä tästä on ratti hävinnyt ennenkun alkaa raksuttamaan, että nyt ollaankin maassa missä on vasemmanpuoleinen liikenne :D
 
"TMV"
Tyypillinen tilanne: iskä rauhoittelee itkevää vauvaa toisessa huoneessa, minä yritän saada ruokaani syötyä - ja huomaan heijaavani samalla haarukkaa. :D Pahinta on, etten pysty lopettamaan niin pitkään kuin vauva itkee, vaikka tiedän ettei heijaamisessa ole mitään järkeä...

Toki kaupassa tulee heijattua ostoskärryjä myös.
 
aikoinaan luulin että' ystäväni tulee & repäisin oven auki ylläni vain toppi sekä alushousut, julistinpa vielä että
"just olin paskalle menossa!" yllätys yllätys, ovella ei ollutkaan ystävääni vaan jotain mormoneita tms :whistle:

olen myös herättyäni päivätorkuilta ovikellon soittoon räpeltänyt hädissäni kännykkää, keittänyt kahvia ilman vettä, keittänyt kahvia muistamatta koko asiaa ja ihmettelyt että miten tuoksuu kahvi vaikka kotona on lisäkseni vain vauva ja 3v?!? paistanut jauhelihaa kylmällä pannulla, jättänyt raskaana ollessa mahani oven väliin, lyönyt itseäni ovella otsaan, lähtenyt ulos vain toinen silmä meikattuna, huudahtanut kahvilassa ystävälleni "hui poppaa !" ja vetänyt tämän kahvin pois, sanonut samalle ystävälle "oota äiti käy vaan vessassa", kuljettanut roskapussia pitkin kaupunkia...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä