Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 20:47 tuutilulla kirjoitti:
Toivotaan ettet ole. Se on kumma miten aina toi viihteelle lähtö lisää hommia ihan helkutisti. Muistan kun mun täti tuli kevääl pentuja hoitaa niin miäkin puunasin joka paikan, sielt jääkaapis lähtien. Ja lähdin vaan ravinteliin :ashamed:

Mut voin miä uhrautua jos ihan pakko on *kipittää pakkaamaan ihan varmuuden vuoksi* :whistle:
:whistle: No minä kun en oo tässä käynyt ees ravintolassa.... viimeksi joskus 5 vuotta sitten...
Ja mun äiti tulee vahtiin meidän lapsii...tietää kyllä millasta meillä on,mut jotenkin sitä kai koittaa "hyvitellä" sitä lähtöä ja lasten jättämistä hoitoon... Varsinkin kun käy niin usein :whistle:
:D vai pakkaat sie siellä jo... tulitko miettineeks,että matkaseuraks saat tuon mun jöröjukan ;) ihan mahtavaa seuraa... ehkä :whistle:
Ei vais... ei oo vielä olo pahentunu,aamulla jännittelen taas kuinka olo etenee :D
Mä en vielä jaksanu tuota nukkekodin sohvaakaan jatkaa,ymmärtänee kun täällä kaikkee muuta sählänny ku nukkekotii :D :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 00:15 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\ :whistle: No minä kun en oo tässä käynyt ees ravintolassa.... viimeksi joskus 5 vuotta sitten...
Ja mun äiti tulee vahtiin meidän lapsii...tietää kyllä millasta meillä on,mut jotenkin sitä kai koittaa "hyvitellä" sitä lähtöä ja lasten jättämistä hoitoon... Varsinkin kun käy niin usein :whistle:
:D vai pakkaat sie siellä jo... tulitko miettineeks,että matkaseuraks saat tuon mun jöröjukan ;) ihan mahtavaa seuraa... ehkä :whistle:
Ei vais... ei oo vielä olo pahentunu,aamulla jännittelen taas kuinka olo etenee :D
Mä en vielä jaksanu tuota nukkekodin sohvaakaan jatkaa,ymmärtänee kun täällä kaikkee muuta sählänny ku nukkekotii :D :D :D
Ai että pitää noi matkalaukut purkaa \|O :D
Pitäkäähän hauskaa kun kerrankin pääsette :wave:
Mul ja toi tölli seisoo tuol oottamas. Kuopukselle tuli nyt se kesäflunssa :kieh: Poju huusi täyttä kurkkua pitkin viime yötä :\|

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 08:44 tuutilulla kirjoitti:
Ai että pitää noi matkalaukut purkaa \|O :D
Pitäkäähän hauskaa kun kerrankin pääsette :wave:
Mul ja toi tölli seisoo tuol oottamas. Kuopukselle tuli nyt se kesäflunssa :kieh: Poju huusi täyttä kurkkua pitkin viime yötä :\|
:whistle: Joo,oon mä sen verran kunnossa,että pura sit vaan :whistle: sori :saint:
Voi räkä,että sinnekin se nuljake pääsi iskeen... :( on kyllä TOSI kurja tauti VARSINKIN kesällä... Meilläkin tuolla esikoisella tuo yskä jäi,muut vaivat on jo poistuneet...eikä lapset kärsineet oikein mitenkään tuota flunssaa...niin tokihan sen piti mulle oikein tumppaantuu .... :D
Koittakaahan parantua siellä...äläkä ite sairastu nyt sitte...
Tää täällä pohtii mitä ottais mukaan... pitää kai sitä sen kymmenen vaihtovaatekertaakin olla mukana,eiks niin ;) :D :D huomaa etten kovin usein liiku missään :D :D
Heh... mut mä palailen huomenissa astioille....illalla jossain vaiheessa,tai sit sunnuntaina.... =) Pärjäile... :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:01 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 08:44 tuutilulla kirjoitti:
Ai että pitää noi matkalaukut purkaa \|O :D
Pitäkäähän hauskaa kun kerrankin pääsette :wave:
Mul ja toi tölli seisoo tuol oottamas. Kuopukselle tuli nyt se kesäflunssa :kieh: Poju huusi täyttä kurkkua pitkin viime yötä :\|
:whistle: Joo,oon mä sen verran kunnossa,että pura sit vaan :whistle: sori :saint:
Voi räkä,että sinnekin se nuljake pääsi iskeen... :( on kyllä TOSI kurja tauti VARSINKIN kesällä... Meilläkin tuolla esikoisella tuo yskä jäi,muut vaivat on jo poistuneet...eikä lapset kärsineet oikein mitenkään tuota flunssaa...niin tokihan sen piti mulle oikein tumppaantuu .... :D
Koittakaahan parantua siellä...äläkä ite sairastu nyt sitte...
Tää täällä pohtii mitä ottais mukaan... pitää kai sitä sen kymmenen vaihtovaatekertaakin olla mukana,eiks niin ;) :D :D huomaa etten kovin usein liiku missään :D :D
Heh... mut mä palailen huomenissa astioille....illalla jossain vaiheessa,tai sit sunnuntaina.... =) Pärjäile... :hug: :hug:
Purettu on :'(
:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 19:51 tuutilulla kirjoitti:
Talo maalattuna. Tulihan siitä pikkusen vaahtokarkin värinen tosiaankin :D :ashamed:





Yhden parvekkeen kaiteet liimattuna. Pitää vielä katkoa sopivan pituisiksi. Maalata valkoiseksi ja kehitellä jostain kaidepuu..

ihana talo :heart:
tahtois aloittaa jo tuon ison mutta kun olen saamaton :/
mä en ole saanut muutakuin tapetoitua toisen talon ja lattiat puuttuu edelleen. sain talon kyllä maalattua ja katon. katosta tuli punanen ja talosta ihmeen sinivihreä tai semmonen mut en tykänny.... :'(
leluja olen nukkikseen tehnyt ja nähtiinpä mahzan kanssa niin osa meni hänen nukkiksen lelu kauppaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 00:31 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Tuutilulla... tosi ihanan näköstä.... =) =) =)

Ite oon täällä ollu kauheessa kesäflunssassa... ja jatkuu vaan edelleen...
Kuitenkin eilen ajattelin että pakko väsätä ees JOTAIN...
Niin sain sitten aikaan tämmösen kammotuksen :D
mittasuhteista ja malleista on turha mitään udella,kun keksin koko sohvan omasta päästäni...
No mutta... ihan viimeistelemätön tuote,ihan siis äsken sain valmiiksi...jotta siellä nyt sitten vilkkuu kaikenmaailman langanpätkät ja muut.... mut kun ei malttanu oottaa enempää :D
Jalatkin vielä uupuu,tässä jossain vaiheessa tönkötän nekin paikalleen... =) =)
hieno
sohva on just sen näköinen että voisi mennä pötköttämään päiväunia pehmosesti.
:flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2006 klo 13:52 L-I-L-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 20:15 cabi777 kirjoitti:
ei ole pillit pussissa mutta ahistaa kun en osaa laittaa kuvia..
lattia pintoja mietiskelen..
yläkerta on tapetoitu ovet puuttuu ja tosiaan lattiat ja ikkunan karmit.
alkuperäiset kuvat talosta on hukkunut eikä ole enään koneellakaan :ashamed: :headwall:
nämä mitä olen taloon tehnyt niin löytyy kyllä mutta ei voi enään vertailla "ennen ja jälkeen".
isoa omaa taloa ei olla jatkettu ja mieskin painaa pitkää päivää joten ei jaksa laittaa sähköjä.. eiköhän se kumminkin tästä etene kun toinen talo on valmis B)
HEIPPA!

Laitoin sulle YV:nä ohjeet!!!! =) :wave:
enpä osannut muuta kuin laittaa koneen solmuun ja huolella joten kuvia saa sähköpostin kautta ainoastaan :ashamed:
ei ole kivaa mun miehellä kun tämä tietokone nero pistää pipariksi vähän väliä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 12:17 cabi777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 19:51 tuutilulla kirjoitti:
Talo maalattuna. Tulihan siitä pikkusen vaahtokarkin värinen tosiaankin :D :ashamed:





Yhden parvekkeen kaiteet liimattuna. Pitää vielä katkoa sopivan pituisiksi. Maalata valkoiseksi ja kehitellä jostain kaidepuu..

ihana talo :heart:
tahtois aloittaa jo tuon ison mutta kun olen saamaton :/
mä en ole saanut muutakuin tapetoitua toisen talon ja lattiat puuttuu edelleen. sain talon kyllä maalattua ja katon. katosta tuli punanen ja talosta ihmeen sinivihreä tai semmonen mut en tykänny.... :'(
leluja olen nukkikseen tehnyt ja nähtiinpä mahzan kanssa niin osa meni hänen nukkiksen lelu kauppaan =)
Kiitos! :) Kyl miä tota taloa oottelinkin keväästä asti. Alkoi jo innostus hiipua välillä.... :\|

Oon tänään saannut liimattua kaikki 7 parvekkeen puut. Jos joskus viel alotan yhtä älyvapaan homman niin iskekää järkee mun päähän \|O Alkoi jo höyry nousee korvist välillä... Kaidepuun ongelmaa en ole viel ratkassut :/ Oisko jollain vinkkejä? :wave: Jotain joka taipuu....

Ai niin sisähommiin ei pääse kun kukaan ei ikinä muista ostaa tulostimeen patruunoja. Hitto, kaks tulostinta löytyy talosta ei kummassakaan väriä :kieh: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 21:01 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 12:17 cabi777 kirjoitti:
\ihana talo :heart:
tahtois aloittaa jo tuon ison mutta kun olen saamaton :/
mä en ole saanut muutakuin tapetoitua toisen talon ja lattiat puuttuu edelleen. sain talon kyllä maalattua ja katon. katosta tuli punanen ja talosta ihmeen sinivihreä tai semmonen mut en tykänny.... :'(
leluja olen nukkikseen tehnyt ja nähtiinpä mahzan kanssa niin osa meni hänen nukkiksen lelu kauppaan =)
Kiitos! :) Kyl miä tota taloa oottelinkin keväästä asti. Alkoi jo innostus hiipua välillä.... :\|

Oon tänään saannut liimattua kaikki 7 parvekkeen puut. Jos joskus viel alotan yhtä älyvapaan homman niin iskekää järkee mun päähän \|O Alkoi jo höyry nousee korvist välillä... Kaidepuun ongelmaa en ole viel ratkassut :/ Oisko jollain vinkkejä? :wave: Jotain joka taipuu....

Ai niin sisähommiin ei pääse kun kukaan ei ikinä muista ostaa tulostimeen patruunoja. Hitto, kaks tulostinta löytyy talosta ei kummassakaan väriä :kieh:
meinaatko niihin kierre portaisiin??
ihan ekaks tulis mieleen joku letku minkä halkaisis, tai johdon suojakuori mut eipä taida käydä :ashamed:
mites onnistuis kuvio sahalla leikkaaminen, jos leikkais sopivat palat vanerista? :ashamed:
mä taidan ehdottaa ihan ihmeellisiä juttuja...
mut mä kaipaisin ehdotuksia leluista..
tehtyjä on: jukka-hakka, liitutaulu, helmitaulu, renkaan heittopeli ja sit semmonen mille en tiedä nimeä mutta hesessä ainakin olen semmoisen nähnyt lasten leikkipaikalla semmonen missä kuljetetaan "helmiä" siis alusta missä on jotain "rautalankaa väännetty hassusti ja helmi kulkee siinä.... :ashamed: :ashamed: olen surkea selittämään mutta olen tehnyt kumminkin :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 23:19 cabi777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 21:01 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 12:17 cabi777 kirjoitti:
\ihana talo :heart:
tahtois aloittaa jo tuon ison mutta kun olen saamaton :/
mä en ole saanut muutakuin tapetoitua toisen talon ja lattiat puuttuu edelleen. sain talon kyllä maalattua ja katon. katosta tuli punanen ja talosta ihmeen sinivihreä tai semmonen mut en tykänny.... :'(
leluja olen nukkikseen tehnyt ja nähtiinpä mahzan kanssa niin osa meni hänen nukkiksen lelu kauppaan =)
Kiitos! :) Kyl miä tota taloa oottelinkin keväästä asti. Alkoi jo innostus hiipua välillä.... :\|

Oon tänään saannut liimattua kaikki 7 parvekkeen puut. Jos joskus viel alotan yhtä älyvapaan homman niin iskekää järkee mun päähän \|O Alkoi jo höyry nousee korvist välillä... Kaidepuun ongelmaa en ole viel ratkassut :/ Oisko jollain vinkkejä? :wave: Jotain joka taipuu....

Ai niin sisähommiin ei pääse kun kukaan ei ikinä muista ostaa tulostimeen patruunoja. Hitto, kaks tulostinta löytyy talosta ei kummassakaan väriä :kieh:
meinaatko niihin kierre portaisiin??
ihan ekaks tulis mieleen joku letku minkä halkaisis, tai johdon suojakuori mut eipä taida käydä :ashamed:
mites onnistuis kuvio sahalla leikkaaminen, jos leikkais sopivat palat vanerista? :ashamed:
mä taidan ehdottaa ihan ihmeellisiä juttuja...
mut mä kaipaisin ehdotuksia leluista..
tehtyjä on: jukka-hakka, liitutaulu, helmitaulu, renkaan heittopeli ja sit semmonen mille en tiedä nimeä mutta hesessä ainakin olen semmoisen nähnyt lasten leikkipaikalla semmonen missä kuljetetaan "helmiä" siis alusta missä on jotain "rautalankaa väännetty hassusti ja helmi kulkee siinä.... :ashamed: :ashamed: olen surkea selittämään mutta olen tehnyt kumminkin :D :D
Sekä että, portaat ja parvekkeiden kaiteet uupuu :\| Tai portaita ei vielä pääse tekemään ennenkun katto ja muut on naputettu paikalleen.. romahtavat viel :D Pitää muutes miettii tota letkua... Kiitos ideasta!

Tajusin kyl eilen että miä en ole muistanut parvekkeiden puissa mittasuhteita :kieh: Niistä tuli liian matalat \|O En uskalla mennä ees mittaa tai v.itutus ottaa vallan :ashamed: Täytyy pohtii millä sen ratkasis ettei tarvi kaikkii uusiks tehä. En nimittäin kyl jaksais millään...

Ne on muutes kivoja leluja, just ne "rautalangassa kuljetettavat".... Tajusin hyvin mitä tarkotit :D En ois osannu ite paremmin selittää.. Mikäs lelu se on missä kuulaa kuljetellaan "rataa" pitkin ettei tipahda laatikkoon...? Radan kaltevuutta pystyy nupikoilla säätelee... Lautapelit, nuket, autot, kirjainpalikat,parkkitalo, kaikki linnat, roolileikkiin tarvikkeet, rumpu, keinuhevonen, keppihevonen, junanrata, *tutkii tenavien leluja* <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 11:08 tuutilulla kirjoitti:
Sekä että, portaat ja parvekkeiden kaiteet uupuu :\| Tai portaita ei vielä pääse tekemään ennenkun katto ja muut on naputettu paikalleen.. romahtavat viel :D Pitää muutes miettii tota letkua... Kiitos ideasta!

Tajusin kyl eilen että miä en ole muistanut parvekkeiden puissa mittasuhteita :kieh: Niistä tuli liian matalat \|O En uskalla mennä ees mittaa tai v.itutus ottaa vallan :ashamed: Täytyy pohtii millä sen ratkasis ettei tarvi kaikkii uusiks tehä. En nimittäin kyl jaksais millään...

Ne on muutes kivoja leluja, just ne "rautalangassa kuljetettavat".... Tajusin hyvin mitä tarkotit :D En ois osannu ite paremmin selittää.. Mikäs lelu se on missä kuulaa kuljetellaan "rataa" pitkin ettei tipahda laatikkoon...? Radan kaltevuutta pystyy nupikoilla säätelee... Lautapelit, nuket, autot, kirjainpalikat,parkkitalo, kaikki linnat, roolileikkiin tarvikkeet, rumpu, keinuhevonen, keppihevonen, junanrata, *tutkii tenavien leluja*
hyvä jos tajusit... :)
mulla on on likimain joka sormessa viilto kun olen nikkaroinut perässä vedettäviä autoja ja laivoja :LOL:
kiitos lisä vinkeistä leluihin *aloittaa pähkäilyn miten toteuttaa*
junarata vois olla aikas haastava juttu..*hmmmm*
ja tuo peli mitä kuvailit niin ainakin toteutan jotenkin.

kokeileppa tehdä korkeampi ylä kaide siihen partsin kaide ongelmaan. jos sulla on kanttista rimaa (ohutta) niin siitähän sais kivan kaiteen partsille, voishan grilli tikustakin kokeilla mutta kokemuksella sanon niin saa aika varoen tehdä reikiä siihen kun hajoaa käsiin helposti.

nyt menen laittamaan lapsille ruokaa mutta palajan taas..
 
Pyh, parvekkeet on nyt hautumassa hetken aikaa. Ehkä yritän siitä letkusta tai vastaavast tehä kaiteet, grillitikkuja on jo tarpeeks pyöritetty :D

Tän päivää oon kolonnut (grillitikuista) tehtyjä ikkunaristikoita ja sormet tietyst täynnä viiltohaavoja. Mattoveitsi kun sattuu välillä lipsahtaa :\|

SAAPASJALKAKISU! Kuins reissu meni?
 
saimpa sitte eile nukkisjuttua etteenpäin :LOL:
ostin kärkkäiseltä lundbyn kissaperheen ja liitutaulu ja nukkekoti ja keinuheppalelut lastenhuoneeseen :D muuten se työ ollu tauolla.kuhan mies saa meille talvella tehtyä tallin jossa myös puutyöverstas ni sitte tää emäntä assuuki siellä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 14:44 hulivili-80 kirjoitti:
onko helle teijät tainnuttanu? ;) B) huhuuuuu :D
Tääl ainakin hengissä vielä :D Talon rakennus tökkii kun pitäis noit tylsii hommii jatkaa :/ (ikkunapuiden koloaminen). Ja parvekkeitakaan ei pääse maalaamaan ennenkun saa ratkaistua "kaidepuun" ongelman.

Kuka haluais tehä noi pashat hommat mulle valmiiks? Eiks vieläkään löydy vapaaehtoista :whistle: :D

MIä haluun tehä jotain kivaa vaan \|O
 
Tuutilullaaaaaa
Reisu meni oikein hyvin ja sen jälkeen mää oon täällä vaan lennelly erinäisissä jutuissa =)
Nukkekoti oottelee kiltisti hyllyllä,että mamma saa inspiksen :D
Puuhamaassakin tuli lasten kanssa käytyä tässä ja nyt taas sitten jännittää vähän kaikkia kun alkais parin viikon päästä Esikoisella Esikoulu ja keskimmäisellä kerho(ekan kerran elämässään joutuu jonnekin menemään ilman äitii... siis vieraaseen porukkaan) ja kuopuksella ois synttärit ensviikonlopulla ja ja ja ja JUMMI... kun koko aika on pelkkää matalalentoo... ja loppuaika pitää aivoja löyhyttää,kun on vaan niiin kuumaaa.... :D :D :D :D
Hengissä kuitenkin vielä ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 13:09 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 14:44 hulivili-80 kirjoitti:
onko helle teijät tainnuttanu? ;) B) huhuuuuu :D
Tääl ainakin hengissä vielä :D Talon rakennus tökkii kun pitäis noit tylsii hommii jatkaa :/ (ikkunapuiden koloaminen). Ja parvekkeitakaan ei pääse maalaamaan ennenkun saa ratkaistua "kaidepuun" ongelman.

Kuka haluais tehä noi pashat hommat mulle valmiiks? Eiks vieläkään löydy vapaaehtoista :whistle: :D

MIä haluun tehä jotain kivaa vaan \|O
mä voin tehdä B)
oma nukkis ei inspiroi yhtään mutta leluja olen lisää sinne vain tehnyt..
meillä kanssa tuntuu olevan kaikkea esikko aloittaa koulun ja keskimmäinen eskarin ja kuopuksella on ihan kamala uhma äitiä kohtaan.
pojan 7v. synttäri kutsut (samalla kuopuksen 4v. kutsut vaikka täytti jo keväällä mutta kun oli se vessa remppa silloin niin päätettiin yhdistää) sukulaisille ens sunnuntaina ja kaveri pippalot varmaan seuraavana..
nukkista pääsee jatkaa varmaan parin viikon päästä
:ashamed: \|O
 
Ai niin tuolleehan siellä ei näy mun kuvaukset ollenkaan että mitä oon kirjottanu :D
Siis tuossa wc kuvassa on näkyvissä tuo mun lavuaarikaappini,jos nyt satun sen saamaan tuolleen tehtyy... mut kuitenkin niinku on jonkinlainen "alustava" laitos tehty :D

Makkari tuli vähän ahtaaksi...noooh,minkäs sille voi :D

Keittiössä olevat kalusteet ei oo maalattu ;) jos joku siellä nyt pähkää,että mitä ihmettä se saapis nyt oikeen duunaa...minä vaan siis kokeilin tavaroita paikalleen...
Joo joo talossa on laittamatta yli puolet listoista ja ikkunankarmeista ei puhuta ollenkaan samassa lauseessa :ashamed:

Tuo sohva taas jonka viimitteeks tein sopii mun mielestä tuonne yläaulaan ku nenä päähän ja on just sen näkönen ku ajattelinkin =)
Siistimättä vielä siinäkin reunat,mut jalat siinä on jo paikoillaan :D semmoset lilan väriset puuhelmet =)

Ja ala-aulan kalusteet on ihan kauheet :D :D :D
Mut ei me välitetä EIHÄN =)
 
Miä pidän edelleen luovaa taukoa :D Ei jaksa innostaa mikään, pitkin hampain eilen yritin ikkunapuita koloa vähän :\| tosin lääkepöpperös ei taija passaa tota mattoveistä käteen ottaa.

Tosin ei täs paljoa muutakaan tehdä. Niksautin selän viime torstaina jotekin (pientä pullistumaa välilevyssä lekuri epäili) nyt sitte ei tarvi pitkiä jaksoja kerrallaan istua ees täs koneella :'( Tai voisinhan miä istua jotenkin mut kukaan ei taija minuu täst ylös auttaa :) Sapettaa ku ei voi oikein mitään puuhata. Ikkunat pitäis edelleen pestä, kukkapenkit kitkeä jne. Ja miä en pysty tekee niist mitään \|O kele! (ja sitte ku taas pystyy ni ei huvita :D )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 10:47 tuutilulla kirjoitti:
Miä pidän edelleen luovaa taukoa :D Ei jaksa innostaa mikään, pitkin hampain eilen yritin ikkunapuita koloa vähän :\| tosin lääkepöpperös ei taija passaa tota mattoveistä käteen ottaa.

Tosin ei täs paljoa muutakaan tehdä. Niksautin selän viime torstaina jotekin (pientä pullistumaa välilevyssä lekuri epäili) nyt sitte ei tarvi pitkiä jaksoja kerrallaan istua ees täs koneella :'( Tai voisinhan miä istua jotenkin mut kukaan ei taija minuu täst ylös auttaa :) Sapettaa ku ei voi oikein mitään puuhata. Ikkunat pitäis edelleen pestä, kukkapenkit kitkeä jne. Ja miä en pysty tekee niist mitään \|O kele! (ja sitte ku taas pystyy ni ei huvita :D )

Voi sinnuu... koitahan parantua =) :hug:
Mullakin ois täällä vaikka mitä puuhaa,kun pitäis koko huusholli siivota TAAS sunnuntaisia kuopuksen 2-v juhlia varten.... ARGH!
Ja minuu vaan laiskottaa.... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 10:49 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 10:47 tuutilulla kirjoitti:
Miä pidän edelleen luovaa taukoa :D Ei jaksa innostaa mikään, pitkin hampain eilen yritin ikkunapuita koloa vähän :\| tosin lääkepöpperös ei taija passaa tota mattoveistä käteen ottaa.

Tosin ei täs paljoa muutakaan tehdä. Niksautin selän viime torstaina jotekin (pientä pullistumaa välilevyssä lekuri epäili) nyt sitte ei tarvi pitkiä jaksoja kerrallaan istua ees täs koneella :'( Tai voisinhan miä istua jotenkin mut kukaan ei taija minuu täst ylös auttaa :) Sapettaa ku ei voi oikein mitään puuhata. Ikkunat pitäis edelleen pestä, kukkapenkit kitkeä jne. Ja miä en pysty tekee niist mitään \|O kele! (ja sitte ku taas pystyy ni ei huvita :D )

Voi sinnuu... koitahan parantua =) :hug:
Mullakin ois täällä vaikka mitä puuhaa,kun pitäis koko huusholli siivota TAAS sunnuntaisia kuopuksen 2-v juhlia varten.... ARGH!
Ja minuu vaan laiskottaa.... :ashamed:
Koetetaan :D Meil onneks ei ole nyt kekkereitä vähään aikaan. Seuraavat syyskuun lopus (ukon tytön 16v) niit onneks ei enää juhlita sillee. Meil kuopuksen 2v juhlat on vast lokakuussa. :)

Arvaas mikä kaaos tääl on kun en viikkoon ole siivonnut :ashamed: Tosin ei pystykkään imuroimaan :) Sitte ku toi selkä on kunnos niin se menee varmaan uudelleen heti kun alkaa tät huushollia raivaamaan :D Nyt oon vaan pikkuautoja ja muita rojuja potkinut pois edestä. Meijän makkaris kulkee melkein vaan polku muuten kuopuksen rojujen peitossa lattia-ala :LOL:
 

Yhteistyössä